arkadaşlar geçtiğimiz günlerde exp pre alıp ta letter ın da bug kalan var mı acaba hala ? benim sorunum düzelmedi 5 gündür. şuan sanırım yeni alanlarda sorun yok ama önceden alanların ki düzelmedi ? bu sorunu yaşayan var mı benim gibi. yoksa ben mi kaldım tek :S kafayo yicem. eğer öyleyse şikayetçi olmayı düşünüyorum. Şimdiden teşekkürler
Ticket atmalısın, ticket atınca gelen mailde,
Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.
After verifying your account we have added 30 days of EXP premium and one Trina Piece. We greatly apologize for any inconvenience and appreciate your continued patience and understanding.
Regards,
Gabriel Knight Online Customer Support Team knightonlineworld.gamersfirst.com www.gamersfirst.com
diyor ve geliyor.
2 kere ticket attım malesef ama bi gelişme yok
yanlış kişilere gonderdiler itemleri yazık oldu bugda kalanlara