Şimdi Ara

Eylülden Önce Satılan Civic'lere Garantili LPG Yok! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
1
Favori
3.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clearsky

    Yukarıda da paylaştığım yerlere attığımız mail'lardan sonra geçen hafta bir Honda servis müdürü abimi aradı gelin bir görüşelim dedi (Araç abimin). Fabrika durumu onlara iletmiş ve çözülmesi talimatı vermiş. Gitti görüştü abim; 6 aylık mağduriyetini göz önüne alarak fiyatta bir miktar indirim yapmışlar. Aracın test için bir buçuk gün kalması gerekiyormuş, araçsız kalamam deyince yerine araçta vermişler. Sonuçta anlaşma sağlandı ve LPG montajı yapıldı. Tabi yine fabrikanın talimatıyla montajın 6 yıl veya 150.000 Km garanti kapsamında yapıldığına dair yazılı evrakta verildi. Bunun ileride tüm yetkili servislerce de görülebilmesi için iş emrine de yazıldı. Sizin anlayacağınız bu biraz "sus payı" gibi oldu. Dolayısıyla bizim açımızdan konu kapandı.

    evragı taratıp paylasma sansınız varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clearsky

    Yukarıda da paylaştığım yerlere attığımız mail'lardan sonra geçen hafta bir Honda servis müdürü abimi aradı gelin bir görüşelim dedi (Araç abimin). Fabrika durumu onlara iletmiş ve çözülmesi talimatı vermiş. Gitti görüştü abim; 6 aylık mağduriyetini göz önüne alarak fiyatta bir miktar indirim yapmışlar. Aracın test için bir buçuk gün kalması gerekiyormuş, araçsız kalamam deyince yerine araçta vermişler. Sonuçta anlaşma sağlandı ve LPG montajı yapıldı. Tabi yine fabrikanın talimatıyla montajın 6 yıl veya 150.000 Km garanti kapsamında yapıldığına dair yazılı evrakta verildi. Bunun ileride tüm yetkili servislerce de görülebilmesi için iş emrine de yazıldı. Sizin anlayacağınız bu biraz "sus payı" gibi oldu. Dolayısıyla bizim açımızdan konu kapandı.

    vay be. b,ze de garanti verecek olsalar hemen alırım arabayı. bu garanti işini bekliyorum ben... biz nasıl yapacaz




  • clear sky hocam,
    pm ile bana abinizim e-posta attığı honda pazarlama müdürlerinin adreslerini alabilir miyim? ben de e-posta atmak istiyorum. Benim
    sikayetvar.com'daki sikayetime yanıt gelmedi.
  • İsim ve soyisim arasına bir nokta, sonuna ise @honda-eu.com eklerseniz istediğiniz adresleri elde etmiş olacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok teşekkürler.
    Ben de e-posta gönderip derdime derman bulmaya çalışacağım.
  • forum sakinleri benzin 4.60 tl olmuş durumda binemiyorum arabama... hep birlikte hareket edelim.. en son çare mahkemede hakkımızı arayalım maduruz ve haklıyız... yalan dolanla araba sattılar.. bugün honda Türkiye den aradı bi bayan eveledi geveledi sonuç olumsuz... gerekli her yere şikayette bulundum bi ara sanayi bakanlığına mail atarken buldum kendimi.. haklıyız arayalım hakkımızı.. çocuk yok karşılarında 7 bin kişi araba almış çoğunluğuda tüp cazip olduğu için tercih etmiş.. birlik olalım...
  • Selamlar sawas44 hocam,
    bayramdan hemen sonra aşağıdaki gibi bir yazıyı clearsky hocamin belirtmiş oldugu kişilere gönderdim. Bu esnada honda ana sayfasına şikayette bulundum 4 gun sonra aradılar. sikayetvar.com'dan gelen sikayetleri kabul etmiyoruz ancak bizim ana sayfamızdan basvuruda bulunursanız yanıt veririz dediler. Honda yetkilisi bayan, 2012 eylül'deki araçlarda müşteri isterse lpg kiti takıp verebiliyoruz dedi. Ben de ama onca reklam var bayilerin sözü var dedim onlar da bize bildirilen bu biçimde farklı biçimde davranamayız dediler. Peki ne yapacağız diye sordum yapacak bir şey yok diyorlar. ancak eylul 2012 sonrasındaki araçlarda bu dönüşüm uygulanacak diyor başka bir şey demiyor.
    Aşağıdaki e-postayı da clearsky hocam'ın birdiği isimlere gönderdim ne arayan ne soran ne de e-posta ile yanıt veren var.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Merhabalar Sn. Güray Yücel bey, Sn. Kadir Kutluay bey,

    Sikayetvar.com sitesinde “1299268” kodu ile Honda Türkiye’ye yeni aldığım 2012 Honda Civic’e LPG dönüşümü yapılmamasından şikayetimi bildirmiştim. Site yöneticileri, şikayetimin
    Sizlere iletildiğini söylemesine rağmen tarafınızdan herhangi bir geri bildirim alamadım. Aynı biçimde resmi sitenize de aynı konu ile şikayette bulundum fakat yine geri bildirim alamadım.

    Özetle 07.03.2012 tarihinde Ankara Honda Bora Bayisinden 2012 model Yeni Honda Civic araç satın aldım.

    Aracı satın almadan önce Honda'nın internet üzerindeki anlaşmaları, duyuruları ve haberleri (Aşağıda URL bağları ile verilmiştir) ile Honda aracımın garantisi bozulmadan anlaşmalı olacağı BRC firması ile LPG dönüşümünü gerçekleştireceği bu aracı satın almamda etkili oldu. Bu durumu aracı alırken Honda Boradan satış yetkilisi Eda Hn. şu an hemen takmıyoruz "aracın 1000 km rodaj süresi tamamlandıktan sonra geldiğinizde takabiliriz", bildiriminden sonra aracı satın alıp sonrasında LPG dönüşüm için tekrar yetkili servisi aradığımda Ulaş Çakır bey şu an takılamadığı, testlerin v.b. gerçekleştirildiği biçiminde bilgi verdi ve kendisi de verilen sözlere rağmen merkezden bilgi geldiğinde takılabileceğinden ama süre veremeyeceği bildirmiştir. En son aldığımız duyuma göre de Eylül, 2012'den sonra araçlara fabrika çıkışlı LPG takılacağı ve önceden yapılan araç satışlarında LPG dönüşümünün garanti kapsamında olmayacağı Honda Genel Merkeze başvuru yapan diğer mağdurlar tarafından aşağıdaki internet forumlarında tartışılmıştır.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55901362/mpage_124/key_2012%2CYeni%2CHonda%2CCivic%2CSedan%2CAna%2CKonu%2CTest%2CSurusu%2Cizlenimleri%2Ceklendi/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_64291993/mpage_1/f_/key_//tm.htm#64309079

    Özellikle Honda’nın bir japon markası olması ve Japon yönetim esaslarına göre kalite, üretim, müşteri ilişkileri, satış ve satış sonrası destek beklerken bu türlü bir fiyaskoya maruz kalmamız düşündürücüdür.
    Bu süreci neden yönetemediğinizi ve sonradan müşteri ilişkilerinde yaşayacağınız riskleri neden hesaba alamadığınız konusunu anlamakta güçlük çekiyorum.
    Bu araçları satın alan insanlar olarak piyasada çeşitli kurumlarda ve belirli çevreleri olan kişileriz. Aracı satarken uygulamış olduğunuz satış stratejisinin sonradan müşteri memnuniyetini etkileyecek taahhütlerinizi tutmamanızdan dolayı zaten daralmaya başlayan otomotiv satışlarında nasıl bir darbe alabileceğinizi hesaplamanız gerekir.

    Aşağıda size daha önce de mağdurlar tarafından bildirilen yetkili satıcılarınız haricinde LPG ile ilgili taahhütlerin verildiği siteler bulunuyor. Bunlardan bir tanesi de İzmir Çamkıran bayiinizdir.

    Bu bayiinin facebook sayfasında bile bu duyuru bulunmaktadır.

    Çamkıran duyurusu ile ilgili sayfa:http://goo.gl/GO8xx

    BRC, Honda ve diğer kurumların ilanları ve basın ilanları
    Honda Türkiye :http://i48.tinypic.com/2ni03l2.jpg
    BRC İtalya :http://goo.gl/3UpjE
    2A Mühendislik :http://goo.gl/gbm2E
    Shell AutoGas :http://goo.gl/03vuh
    Zaman :http://goo.gl/mEC4E
    Sabah :http://goo.gl/XDxvX
    Hürriyet :http://goo.gl/5YbpT
    Milliyet :http://goo.gl/a2FGk

    Bu e-postayı tarafınıza resmi bildirim olarak değerlendirin. Sonradan benim gibi bir çok mağdurun alabileceği hukuki girişimler için bu e-iletiyi (Yanıt verin yada vermeyin) referans olarak kullanacağım.

    Konu ile ilgili tarafınıza kişisel olarak başvurularda bulunulduğu ve kişiye özel çözümler sunduğunuz konusunda da haberdarız. Bu hususta tarafınızdan mağduriyetimize çözüm bulacak ivedi geri bildirim bekliyorum.

    İyi çalışmalar




  • cevabınız için teşekkürler mbarisk.... midem kaldırmıyor artık.. adı geçen marka bitmiştir benim için.. en yakın zamanda dışarda bir yerde LPG mi taktırıp işime bakıcam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sawas44 -- 31 Ağustos 2012; 22:48:49 >
  • Honda alacaktım ama vazgeçtim, bu ne yaaaa!!! Rezillik... Başka da bir şey değil.
  • Honda, İtalyan yakıt dönüşüm sistemleri firması BRC ile imzaladığı anlaşma çerçevesinde yeni bir Honda Civic Sedan satın alan müşterilerine LPG dönüşüm opsiyonu da sunmaya başlıyor. Honda’nın LPG dönüşümlü araç projesi çerçevesinde LPG dönüşüm kitleri üreten BRC Türkiye Distribütörü 2A Mühe........................basında cıkan haberlerden alıntıdır.. burada opsiyonel olarak denilen kelime... isteğe bağlı anlamında... honda şu açıklamayı yapabilir mi??.. " ben tüpü isteğe bağlı yaptım.. onun arabası değişik olacaktı.. siz hemen satın aldınız... oysa lpg donanımlı arabalar opsiyonel olarak satışa çıkmammıştı daha.." kendine temize çıkarma ihtimali var gibi... tam dökemedim kafamdaki şablonu saat 1 olmuş..
  • Selamlar sawas44 hocam,
    Hondanın basın açıklaması bir yana. Bayii ile konuştuğumda 1000 km rodaj suresi gecsin oyle takalım dediler. 1000 km rodaj suresi gectiginde gidip konustugum yetkili servis su an testleri suruyor merkezden haber gelince o zaman takarız dediler. Bu yetkili servisin sozu. Simdi 51100 TL ye aldığım aracı şu an yetkili servisler 48500 e kadar dusurmusler. Hem kazık yedik hem de LPG sozunde durmuyorlar. Hani baska markalar yapsa anlarım da musteri memnuniyetini dusunen, toplam kalite yönetimi ile kaliteli araç ureten dunya capinda bir markanin yapacağı bir şey değil bu. Bir de yaptıkları hataya rağmen neden bu biçimde davranıyorlar anlamıyorum. Sanırım sanayi bakanlığı ve rekabet kurulu gibi kuruluşlara şikayet etmek gerekecek gibi.
    Sadece midem bulandı. aracın 10.000 km bakımı geldi. Şimdi servise gitsem mi yoksa dışarda lpg takıp nasıl olsa garanti bozulacak özel serviste mi işlem yapayım anlamaya çalışıyorum. Çok kötü bir durum. Dolu para sayıp da boyle ortada kalacağımı hiç düşünmezdim.




  • İşte burada...
    http://www.rekabet.gov.tr/index.php?Sayfa=sv_giris
    araştırıp başvuruda bulunacağım.
  • Merhabalar,
    Biraz araştırınca doğru adresin tüketici heyeti olduğunu buldum ve e-devlet üzerinden şikayet başvurusunda bulundum.
    http://tuketicisikayeti.tuketici.gov.tr bu adrese girip e-devlet şifresi ile giriş yaptıktan sonra soldaki menüden "Tüketici İşlemleri" altında "Şikayette bulunmak istiyorum" bağlantısına tıkladım. Önüme kendi bilgilerim ve adresim geldi sonra formun hemen altında Ünvan ile şikayet edeceğim firmayı buldum. Kocaeli ili ve gebze ilçesini seçip honda yazıp arama yaptığımda Honda Türkiye geldi. Fatura No kısmına bana Ankara Honda Bora'dan kesilen faturayı önüme alıp faturanın orta kesiminde Honda Türkiye'nin .... numaralı faturasına istinaden kesilmiştir yazısında geçen fatura no yu yazdım çünkü burada şikayet ettiğim bana telefon ile geri bildirimde bulunup Eylül öncesi araçlara takılamayacağını söylediler.
    Sonra uyuşmazlık bedeline faturadaki satın alma miktarını yazdım. Tüketici talebinde combo box geldi ve en uygun olan seçim "MALIN/HIZMETIN YENISI ILE DEGISTIRILMESI/YENIDEN
    GÖRÜLMESI" seçeneğini seçip şikayet konusuna aşağıdaki gibi bildirimi yazdım.

    05.03.2012'de Ankara Honda Bora'dan teslim aldıgım
    2012 Yeni Honda Civic aracıma LPG Dönüsümü Ankara Honda Bora yetkili
    bayiisinin ve Honda Türkiye'nin gazete ve internet portallerinde 6 yıllık
    garantiyi bozmayacak biçimde söz verildigi halde Honda Türkiye'nin konu ile
    ilgili sikayetim üzerine geri bildiriminde sadece Eylül 2012'de satılacak
    Yeni Honda civic araçlara garanti bozulmadan istenirse LPG dönüsümü
    yapılacagı ve önceden satılan araçlara 6 yıllık garanti bozulmadan LPG
    dönüsümü yapılmayacagı bilgisi verildi. Hem bayiinin sözlü hem de Honda
    Türkiye'nin asagıdaki internet ilanlarında verdigi sözlere bakarak garanti
    kapsamında LPG dönüsümü yapılmasını istiyorum.
    BRC, Honda ve diger kurumların ilanları ve basın ilanları
    Honda Türkiye :http://i48.tinypic.com/2ni03l2.jpg
    BRC Italya :http://goo.gl/3UpjE
    2A Mühendislik :http://goo.gl/gbm2E
    Shell AutoGas :http://goo.gl/03vuh
    Zaman :http://goo.gl/mEC4E
    Sabah :http://goo.gl/XDxvX
    Hürriyet :http://goo.gl/5YbpT
    Milliyet :http://goo.gl/a2FGk
    Ayrıca aşağıdaki uzun şikayet yazısını şikayet gibi word dosyasına yazdım ve formun hemen altında döküman girişinde dosyayı yüklemek için seçtim.
    Dosya içeriği :

    Konu : Ankara Honda Bora Bayii’si Sözlü Olarak ve Honda Türkiye’nin İnternet Medya’larında Bildirdiği Garanti Bozulmadan LPG Dönüşümü Sözünde Durmuyor.
    Tarih : 01.09.2012

    05.03.2012 tarihinde Ankara Honda Bora Bayisinden 2012 model FB7 tipinde Yeni Honda Civic araç satın aldım.

    Ankara Honda Bora’nın 05.03.2012 tarihli ...... numaralı faturası ve Honda Türkiye’nin 01.03.2012 tarihli ..... numaralı faturası ile araç satın alınmıştır.

    Aracı satın almadan önce Honda'nın internet üzerindeki anlaşmaları, duyuruları ve haberleri (Aşağıda ilgili internet adresleri verilmiştir) ile Honda aracımın garantisi bozulmadan anlaşmalı olacağı BRC (2A Firması) firması ile LPG dönüşümünü gerçekleştireceği bu aracı satın almamda etkili oldu. Bu durumu aracı alırken Honda Boradan satış yetkilisi Eda Hn. şu an hemen LPG Dönüşümü yapamıyoruz "aracın 1000 km rodaj süresi tamamlandıktan sonra geldiğinizde LPG Dönüşümünü yapabiliriz", bildiriminden sonra aracı satın alıp sonrasında LPG dönüşüm için tekrar yetkili servisi aradığımda Ankara Honda Bora Teknik Yetkilisi Ulaş Saçık bey şu an takılamadığı, testlerin v.b. gerçekleştirildiği biçiminde bilgi verdi ve kendisi de verilen sözlere rağmen merkezden bilgi geldiğinde LPG Dönüşümü yapılabileceğini ama ne kadar zaman sonra yapılacağı hususunda süre veremeyeceğini bildirmiştir. En son Honda Türkiye’nin internet sayfasından yaptığım şikayet üzerine 24.08.2012 tarihinde saat 11:20 sularında Honda Türkiye Müşteri İlişkilerinden Hanife Hn. arayarak Eylül, 2012'den sonra araçlara istenirse fabrika çıkışlı LPG Dönüşümü yapılacağı ve önceden yapılan araç satışlarında LPG dönüşümünün garanti kapsamında olmayacağı bildirilmiştir.

    Özellikle Honda’nın bir japon markası olması ve Japon yönetim esaslarına göre kalite, üretim, müşteri ilişkileri, satış ve satış sonrası destek beklerken bu türlü bir fiyaskoya maruz kalmamız düşündürücüdür.

    Bu süreci neden yönetemedikleri ve sonradan müşteri ilişkilerinde yaşayacağı riskleri neden hesaba alamadıklarını anlamakta güçlük çekiyorum.

    Aracı satarken uygulamış oldukları satış stratejisinin sonradan müşteri memnuniyetini etkileyecek taahhütleri tutmamalarından ve tüketici şikayetlerini hesaba almamalarından dolayı Türkiye Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketici heyetleri şikayetimi değerlendirmeye almalarını arz ediyorum.

    Aşağıda Honda Çamkıran yetkili satıcısının tüketiciyi yanıltan garantiyi bozmadan LPG Dönüşümü ile ilgili taahhütlerin verildiği siteleri bulunuyor.

    Honda Çamkıran duyurusu ile ilgili sayfa:http://goo.gl/GO8xx

    BRC, Honda ve diğer kurumların ilanları ve basın ilanları
    Honda Türkiye :http://i48.tinypic.com/2ni03l2.jpg
    BRC İtalya :http://goo.gl/3UpjE
    2A Mühendislik :http://goo.gl/gbm2E
    Shell AutoGas :http://goo.gl/03vuh
    Zaman :http://goo.gl/mEC4E
    Sabah :http://goo.gl/XDxvX
    Hürriyet :http://goo.gl/5YbpT
    Milliyet :http://goo.gl/a2FGk


    .....................

    Sonrasında Şikayetimi kaydettiğimde şikayetim PDF olarak görüntüleyebildim ve aşağıda şikayetimi değerlendirecek tüketici hakem heyeti bilgilerini gördüm.
    HAKEM HEYETI BILGILERI
    Adı : ANKARA TÜKETICI SORUNLARI IL HAKEM HEYETI
    Bulundugu Il / Ilçe : ANKARA / ANKARA MERKEZ
    Teskilat Adı : ANKARA VALILIGI
    Adres : Istanbul Cd. No:30 Ulus
    Telefon : 0 312 311 8516-0312 310 6681
    Faks : 0 312 310 6990
    ePosta : ankarail@sanayi.gov.tr

    Umarım şikayetim değerlendirilir.

    Arkadaşlar siz de lütfen benim gibi tepkinizi dile getirin. Gerekirse bu konuyu 2012 honda civic ana foruma da taşıyabiliriz. Hatta sizler de şikayetinizi bu kanaldan iletin ve diğer mağdurların da şikayet girmesini sağlayın.

    Sevgilerle.




  • Sayın mbarisk,bende sizin gibi Honda,Honda Bora mağduruyum.Yapılanları aylardır içime sindiremiyorum.Sizin satırlara döktüğünüz söylem aynı ,nasıl bu insanları yanılttık diye gururlanabilirler.Ben eşim adına 13 Mart 2012 de teslim aldığımızdan beri uğraşıyorum.İadeli mektup gönderdim cevap yok,defalarca aradım sonuç yok,mail attım hala cevap yok.Bunun açıklaması, heleki bazı kişilere el altından 6 yıl garantili Lpg montajının yapıldığını öğrendikten sonra bizlere kabul edilemez şekilde saygısızlık ve hiçe sayma olarak değerlendiriyorum.Elimizde bunca döküman varken bu insanlar kelime oyunları arkasına sığınamazlar.Araç işlemleri için verdikleri vekaletname örneğinde bile Lpg bahsi çok açık şekilde geçerken nasıl bir düşünce tarzıyla bu yaklaşımda bulunabiliyorlar.Bu davranışın sebeplerinden en büyüğü bizlerin tepkisizliği ve çok kolay pes etmemiz.Adamlar Türk toplumunu çok iyi değerlendirmişler.Bir avuç insan bu durumdan şikayetçi,bu durumda beni üzüyor. Her neyse ben de sizin gibi tüketici heyetine başvuracağım.Honda'nın Lpg ile ilgili ilk hareketinde ,eğer bizler için olumsuz olursa hemen hukuk yoluna gideceğim.Hukuksal başvuru sonucu olumlu olursa da beni bu şekilde uğraştıran ve bu durumu yaşatan kişilere Honda Bora satış elemanları da dahil olmak üzere kişisel olarak tazminat davası açacağım,neye mal olursa olsun bunu yapacağım.İnsanlarla dalga geçmek bu kişilerin haddi olmamalı.Hukuksal aşamada lütfen tüm bilgi,belge ve en önemlisi kişiler olarak bir araya gelip,uygun olursa aynı avukat aracılığı ile hareket edelim.Sürekli haberleşerek burada birleşelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GLS -- 1 Eylül 2012; 19:23:08 >




  • Merhabalar GLS hocam,
    Ben ilerleyen süreçte herhangi bir geri bildirim alırsam bunu sizlerle de paylaşacağım. Anladığım kadarıyla bizim başvurularımızı görmezden gelerek bir şey yapamayacağımızı düşünüyorlar.İşin garip tarafı bizi çocuk zannettiler herhalde :-) ayıp üstüne ayıp yapıyorlar. Burada tüketici hakem heyetine başvuru numaramı aynen alıp hondanın resmi sayfasında şikayet olarak bildirdim ve bundan sonra resmi kanallardan ilerleyeceğimi kendilerine bildirdim. Yine yol alamazsam sonraki aşamada hukuki mücadeleye gireceğim tabi ki tek başıma değil bizim gibi bu forumda mağdur olan tüm insanlar ile birlikte hareket edeceğim.

    Görüşmek üzere.
  • honda mağdurları grubu facede yoktu kurdum.. oradada olalım....
  • bende 3 ay önce bu sözlere inanarak honda civic almaya karar vermiştim. elimde astra var satıyım sonra hondayı alayım derken bugünlere geldik. araca lpg li garantili taksalar bile şu aşamadan sonra honda almayı düşünmüyorum. bu kadar insanı mağdur eden bir firma ilerde eminim bizide bri şekilde mağdur edecektir.
  • Benim önerim:
    Hondalarımızı satalım, toyota falan alalım
    Honda iflasın eşiğine gelsin; böylece akıllanırlar bi daha kazık atamazlar
  • caucass hocam,
    sinirlenirsem bu biçimde yaparım :-) ama mücadele etmek gerekir. ilerde arabayi satarsam yeni aracim kesinlikle honda olmaz ona karar kıldım.
  • merak ettiğim şu... hangi firma sattığı ürünün tam anlamıyla arkasında... şikayetlere,, forumlara bakarsak eğer, servisler bir çok arızayı kullanıcı hatası diyip para koparma peşinde... yanlış anlaşılmasın ama ben 6 yıl garantiye inanmıyorum... kılıfına uydurup tamir parasını almakk için kırk takla atıyorlar.. örnek vereyim: viteste bir sorun olsa diyecekleri "kullanıcı hatası, devirsiz kullanmışsınız..." kim hangi marka sorgusuz sualsiz aracın parçasını değişelim özürdileriz marka hatası demiş.. varsa böyle bir marka arabamın kredisi biter bitmez değiştireyim...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.