Şimdi Ara

F1 2012 CODEMASTERS (ANA KONU) (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.794
Cevap
12
Favori
160.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerlieren33

    quote:

    Orijinalden alıntı: schumi0411

    ya off yaaaa ulan bir tek benim bilgisayar açmıyor oyunu yuhh be

    Hocam probleminiz tam olarak nedir?

    oyunun logusu çıkıyor tam ekran oluyor tam siyah ekran sonra tekrar masaüstüne atıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    amma uğraştırdı yahu. steam kurdum, torrent ile inen dosyayı steam içine attım. oyunu açıyorum f1 2012 yazısı çıkıp geri dönüyor bir yeri atladık sanki ama

    bende zamundadan indirdim ama f1 exe ye tıklıyorum açılmıyor hata filan da vermiyor

    hepsini sildim. steam kurup oradan indirdim ve oldu.

    torrent yoluyla vakit kaybetmeyin.

    hocam steam a üyemi olmak gerekiyor ?

    evet steam üyeliği almanız gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    quote:

    Orijinalden alıntı: tylor

    amma uğraştırdı yahu. steam kurdum, torrent ile inen dosyayı steam içine attım. oyunu açıyorum f1 2012 yazısı çıkıp geri dönüyor bir yeri atladık sanki ama

    bende zamundadan indirdim ama f1 exe ye tıklıyorum açılmıyor hata filan da vermiyor

    hepsini sildim. steam kurup oradan indirdim ve oldu.

    torrent yoluyla vakit kaybetmeyin.

    hocam steam a üyemi olmak gerekiyor ?

    evet steam üyeliği almanız gerekiyor.

    tmm hocam iniyor saol




  • çok şükür oldu tekrar indirdim steam den oldu izlenimler az sonra
  • inceledigim kadarıyla bende yorumlarımı yapayım
    -oyunun fren mesafelerinin uzamıs olması oyunun yeni özelliklerinden kaynaklanmıyor tabiki.yarıs öncesi arac ayarlarını incelerseniz setupların cok dandik oldugunu göreceksiniz.fren pres kısmının en düsük ayarlarda olmasından kaynaklanan bir durum diyelim simdilik.full sürümde iyi setup ayarlarıyla 2011 deki frenleme mesafelerine yakın mesafeler bulmamız cok güc olmayacak.tabi diger kamber acıları aerolarda aynı sekilde.
    -oyun grafik olarak gercekten aman aman bi gelisme yapmamıs,ama tabi motorun aynı olması bizi asıl ilgilendiren kısmında sürüs ve oynanabilirlik olması acısından göz ardı ettigim bir durum.
    -aracın kontrolleri oldukca zorlasmıs,2011 de rayına oturtup monza düzlügünde bardaktan iki üc yudum cay alabiliyorduk ama bu sefer olmamıs yani olmus tabiki eller heran kontrollerde olacak.aracı kerblere cıkarmamak icin büyük caba gerekecek tıpkı gercekte oldugu gibi lakin spin atma ihtimaliniz yüksek(yine spin olayı setuplarla bi nevi giderilebilir)
    -TC ve ABS'nin kapalı oldugu anlarda bile cok zorluk yasamıyorsunuz tıpkı acıklarmıs gibi devam edebiliyorsunuz. TC'nin kapalı oldugunuda sadece kerblerden zıplarken anllıyabiliyorsunuz.frenleri öne arkaya ve ortada olacak sekilde test ettim düzlük sonlarında gayet basarılı olmus ben olmayacagını sadece göz boyama olacagını düsünürken frenleri nereye alırsanız oralarda erken kilitlenmeler ve arac dengesizlinin ona göre tepkisini görüyorsunuz.
    -hava koridoru olayını bu sefer daha iyi yapmıslar diyebilirim.2011deki gibi buldun boslugu yardır git olmuyor.aracın hızlanması "tıpkı gercekte" oldugu gibi birden bire degilde zamanla oluyor.2011 de tam tersiydi arac boslugu bulur bulmaz hızlanıyor ve limitöre vuruyordu.bence tatmin edici bir durum.cünkü online oynayacak arkadaslar icin iyi bir haber,cekisme olması adına tabiki.
    -ceza sisteminin haksız kazandıgın yeri geri ver olayıyla degistirilmeside güzel olmus.yanlıslıkla yapılan bir atakta veya virajda gecislerin telafisinin olmasıda güzel.online kısmında caydırıcı olabilir.
    -kersin araca katkısı motorun tabiri caizze bögürmesiyle kulaklarımızda yankılanıyor.arac 300 ile giderken kerse dokundugunuzda bukadar asırı tepki vermesi biraz itici olmus
    -arkadasında bahsettigi gibi virajı dönerken lastik sesleri bir süre sonra insanı sıkıyor.keske olmasaymıs.drift yapıyor hissi veriyor insana
    benim iicin en önemli konulardan biiri simdiye kadar okudugum yorumlardada rastlamadım henüz büyük yenilik diyebilirim.online da oynayıp cakallık yapanlara ders niteliginde olmus bir yenilik ise;
    pitten cıkarken cıkıs yapan aracın yoldaki cizgi (pit yolu cizgisinin devamı niteliginde olan cizgi)'yi gecmesiyle ceza yiyecek olması olmus.pit cıkısında kendisine ayrılan bölümden ziyade yerini kaptırmamak icin direk diger aracların yoluna kıran ve herhangibir cezayla karsılasmayan cakal online oyunculara "dur" demek olmus.degme yanarsın tadında muhtesem bir ceza olayıda oyuna eklenmis bulunuyor.üzülerek söylüyorumki pit cizgisi bitene kadar kendi yolunuzda gideceksiniz.gördügüm en büyük yenilik diyebilirim

    kısacası oyun demosuyla bile beni tatmin etti diyebilirim.siparisini verecegim bir oyun olmus.suna emin olun artıları eksilerinden fazla bir oyun sizi bekliyor.

    az önce dikkat ettigim diger önemli bir konu ise 2011e nazaran lastiklerin oyuna damga vuracak olması olmus.2011 kuru zeminde catır catır calısan gecis lasitkleri 12'de aynı tepkileri vermiyor aracı baya bir kasıyor.buda demek oluyorki yogun yagmur altında baslayan ve kuru bir zeminde biten yarısta nerede gecis lastiklerine gececeginiz nerede kuru zemin lastiklerine gececeginin büyük rol alacak.2011 de 1-2 hatta 3 tur gec girmeniz cokta bisey degistirmiyordu ancak bunda cok önemli olacak.isteyen monzada yarısa gecis lastikleriyle baslayıp test edebilirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezzy -- 12 Eylül 2012; 21:02:37 >




  • Güzel incelmeler beyler elinize sağlık
  • oyun bu sefer olmuş. oldukça beğendim.
  • 2011 de kullandıgım cogu yamadan sonra 2012 de farklı gelen tek şey sürüş oldu
  • güzel bir yenilik daha arkadaslar (hem oyun oynayıp hemde sizlerle paylasıyorum): bundan önceki oyunlarda eger virajları keserseniz yahut büyük kacıs alanlarına cıkıp dısardan gelirseniz hicbirsey olmuyordu.az önce monzada 2. şikanı kacırdım.arac hızını kesti pilot otomatik olarak ara gazı vererek benim kontrolümde yola cıktı.kontrol sizde ama gaz olayını kesti yani.acaba bi yanlıslıkmı var diyerek abu dhabi sürücü testlinde zaman turu atmaya calısırken ilk virajı kacırdım ve sag taraftaki kacıs alanına cıktım avantajı kaybetmiyecegimi hızlanıp yola tekrar geri dönecegimi sanırken arac yavasladı ve yine pilot ara gaz vermeye basladı avantajı yitirdim tabi. benim cok hosuma giden bir yenilik olmus.f1 bu sene bence bu konuda ceza ve avantaj konusunda ipleri sıkı tutmus.düsünün abu dabide online yarıstasınız herkesin kafasında ilk viraj vardır(2011de) kacıs alanına direk dala ordanda yardırır giderim.12yle bu olay rayına girmis bulunuyor.yaklasık 1-2 saati gecti henüz yarıs yapmadım kücük detaylara inip sizleri bilgilendirmek istiyorum ama göze carpan hos yenilikler kesinlikle var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: schumi0411

    dx9 destekli ekran kartımda w7 de oyunu açarmı ona göre format atıcam

    O sorun ekran kartın Dx 10 u desteklemediği için olmuyordur.İşletim sistemiyle alakası yok
  • bende oyun çok şükür test etme imkânı buldum sunu belirtiyim f1 2011 ile f1 2012 arasında uçurum var sürüş açısından ama grafik açısından ben birşey diyemem çünkü mümkün olan en düşük ayarlarda oynuyorum
    direksiyonu ilk elime aldığımda araba resmen yere basıyor 2011 den sonra arkadaşlar araba viraj çıkışlarında hassaslaşmış demişler ama ben aksini düşünüyorum kesinlikle araba tam gaz verdiğim halde gayet tc varmış gibi hızlanıyor
    Oyunun en çok ilerleme kat ettiği yer tartışmasız start gerçekten geçen oyunla arasında resmen uçurum var çok daha iyi olmuş.
    Bir diğer baskın özellik frenler artık frenaj noktalarını kaçırmamanız gerekiyor yoksa hem vakit kayıp ediyorsunuz hem dışarı çıkıyorsunuz ama artık viraj dönerken fren yapabiliyoruz bu sevindirici
    oyunun bana göre gerçekten en büyük saçmalığı araba 280 den yukarı çıktığı anda düzlüğün ya sağa ya da sola hafif meğilliyse araba oraya doğru gidiyor arkadaşların arabayı düzlükte tutmakta zorlanıyorum dedikleri şey bu
    sesler gayet iyi ama tekerlekten gelen kayma sesleri hariç
    ilk izlenimler bu şekilde oynadıkça buraya yazarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schumi0411 -- 12 Eylül 2012; 22:35:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Codemasters araçların kızaklamasında da bayağı uğraşması lazım. Hem kuru hem de ıslak zeminde. Görsel efektleri biraz daha geliştirmeleri gerek.

    Grafikler bana harika gözüktü. 10 ve 11 ps3'de neymiş öyle ya? 12'de (PC) özellikle yağmurlu koşullarda görsellik çok iyi. PS'de ne aynalar doğru dürüst gösteriyor, ne de efektler. Yansıma denen şey neredeyse yok gibiydi zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No-One -- 12 Eylül 2012; 22:41:44 >
  • pc versiyonunda williams ile monza sıralama ve yarış, mclaren ile abu dhabi genç sürücü testi dışında bir seçenek göremedim.

    internette dolaşan redbull ve ferrari videoları diğer platform demolarına mı ait acaba?

    demoda redbull ve ferrari de olacağı söyleniyordu.
  • Steam 2-Pack'in fiyatını yükseltmiş. 25%'di 17%'ye çekmişler indirimi. Kişi başı 5 lira daha fazla ödeyeceğiz.
  • Renklerde dikkat çekici bir grilik göremedim..2011 den kötü değil..(o da yeterli )
    Arac sürüşünün zorlaşması gibi birşey sözkonusu değil..
    Klavyeden bile oynayabildim..(Tabi monza biraz basit bir pist)
    1. ve 2. vites virajlardan çıkışta ok arka atma durumu var..Ama direksiyon + pedal da sorun olacağını sanmam..Yarım gaz kolayca çıkılabilir..
    3. ve 4. vites virajlar ise bastır gitsin modunda...(monza parabolica yada lesmo larda 3 yada 4. vites çıkarken dip gaz dım hemde klavyede..arka zerre kadar atmadı "bütün yardımlar kapalı"
    bir akıllı çıkıp sende TC açıktır demesin.. )

    Yağmur seçeneği var mı demo da ben göremedim..
    Araç setup u yok..Bir monza birde abudabi var pist olarak..
    Araç olarak mc laren ile williams..

    Kokpit kamerası sanki 2011 den daha yukarıda..Hiç hoşuma gitmedi..

    Onun dışında beni enterese eden çokda önemli başka değişiklik yok..Ha viraj kesme rakibe sürtme yol dışına çıkarma falan daha ciddileşmiş sanırım ceza sistemi..O güzel..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Budfox -- 12 Eylül 2012; 23:59:32 >




  • Arkadaş 90 ların ortalarından beri piyasa çıkmış tüm F1 oyunlarını oynamış biri olarak, şu oyunda HARD zorluk seviyesinde ve tüm asistler kapalı iken monzada birinci olan arkadaşa şapka çıkarır, merak ederim bu işin sırrı nedir diye!

    Hakkatten monzada rahat şekilde birinci olan arkadaşlar virajları nasıl alıyorlar bir anlatırlarsa çok mutlu olucam.Mesala ilk iki şikandan sonra gelen ardı ardına iki sağa dönüşte nasıl bir açı ile virajlara giriyorlar? Erkenmi,geçmi mesela. Hayır ben farkı sürekli buralarda yiyorumda:))))))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeniada -- 14 Eylül 2012; 10:10:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can_38

    Arkadaş 90 ların ortalarından beri piyasa çıkmış tüm F1 oyunlarını oynamış biri olarak, şu oyunda HARD zorluk seviyesinde ve tüm asistler kapalı iken monzada birinci olan arkadaşa şapka çıkarır, merak ederim bu işin sırrı nedir diye!

    Hakkatten monzada rahat şekilde birinci olan arkadaşlar virajları nasıl alıyorlar bir anlatırlarsa çok mutlu olucam.Mesala ilk iki şikandan sonra gelen ardı ardına iki sağa dönüşte nasıl bir açı ile virajlara giriyorlar? Erkenmi,geçmi mesela. Hayır ben farkı sürekli buralarda yiyorumda:))))))))

    ben easy'de oynadım sadece vites ve fren manueldi ve de abs vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Budfox

    Renklerde dikkat çekici bir grilik göremedim..2011 den kötü değil..(o da yeterli )
    Arac sürüşünün zorlaşması gibi birşey sözkonusu değil..
    Klavyeden bile oynayabildim..(Tabi monza biraz basit bir pist)
    1. ve 2. vites virajlardan çıkışta ok arka atma durumu var..Ama direksiyon + pedal da sorun olacağını sanmam..Yarım gaz kolayca çıkılabilir..
    3. ve 4. vites virajlar ise bastır gitsin modunda...(monza parabolica yada lesmo larda 3 yada 4. vites çıkarken dip gaz dım hemde klavyede..arka zerre kadar atmadı "bütün yardımlar kapalı"
    bir akıllı çıkıp sende TC açıktır demesin.. )

    Yağmur seçeneği var mı demo da ben göremedim..
    Araç setup u yok..Bir monza birde abudabi var pist olarak..
    Araç olarak mc laren ile williams..

    Kokpit kamerası sanki 2011 den daha yukarıda..Hiç hoşuma gitmedi..

    Onun dışında beni enterese eden çokda önemli başka değişiklik yok..Ha viraj kesme rakibe sürtme yol dışına çıkarma falan daha ciddileşmiş sanırım ceza sistemi..O güzel..




    yağmur seçeneği abu dhabide var free run dry ve dree run wet diye var ama hava güneşli olduğundan ıslak zemin çok belli olmuyo




  • o kokpit kameası nedir öyle yahu, yuh diyorum. İnsanda biraz göz nizam olur. Rfactor'un yanına bile yaklaşmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AAD_F1-LH

    quote:

    Orijinalden alıntı: Budfox

    Renklerde dikkat çekici bir grilik göremedim..2011 den kötü değil..(o da yeterli )
    Arac sürüşünün zorlaşması gibi birşey sözkonusu değil..
    Klavyeden bile oynayabildim..(Tabi monza biraz basit bir pist)
    1. ve 2. vites virajlardan çıkışta ok arka atma durumu var..Ama direksiyon + pedal da sorun olacağını sanmam..Yarım gaz kolayca çıkılabilir..
    3. ve 4. vites virajlar ise bastır gitsin modunda...(monza parabolica yada lesmo larda 3 yada 4. vites çıkarken dip gaz dım hemde klavyede..arka zerre kadar atmadı "bütün yardımlar kapalı"
    bir akıllı çıkıp sende TC açıktır demesin.. )

    Yağmur seçeneği var mı demo da ben göremedim..
    Araç setup u yok..Bir monza birde abudabi var pist olarak..
    Araç olarak mc laren ile williams..

    Kokpit kamerası sanki 2011 den daha yukarıda..Hiç hoşuma gitmedi..

    Onun dışında beni enterese eden çokda önemli başka değişiklik yok..Ha viraj kesme rakibe sürtme yol dışına çıkarma falan daha ciddileşmiş sanırım ceza sistemi..O güzel..




    yağmur seçeneği abu dhabide var free run dry ve dree run wet diye var ama hava güneşli olduğundan ıslak zemin çok belli olmuyo

    Evet seçenek değilde zorunlu yağmur testi.. Tabi yapay ıslatılmış bir pist..Yinede hoşuma gitti..Kapalı ve yağışlı bir hava ile birlikte fena durmayacak görüntüler..

    Yalnız bu vesile ile şunu sorim..Genç sürücü testinde 2. güne nasıl geçiliyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Budfox -- 13 Eylül 2012; 11:50:47 >




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.