Şimdi Ara

F1 2014 [ ANA KONU ] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
4
Favori
18.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • F1 99-02 de 'Williams already at pits' veya 'Sector 2 is no green' gibi şeyler duyup oyunu durdurup replay ile o aracın kamerasından izlerim bunun gibi ufak detayları geri getirebilirlerse (Çok zor olmasa gerek) en azından yarış esnasında gerçekçilik hissini yaşayabiliriz (Bu oyun motoru ile çok zor mesela F1 2010 oyununda arkandaki aracı rezalet bir ok ile göstermeye çalışıyorlardı)
  • Şu bir hafta icerisinde muhtemelen bir oynanis videosu gelebilir.Facebook uzerinden ilk hangi modu gostermemizi istersiniz diye sormuslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  F1 2014 [ ANA KONU ]


    11. resmimiz geldi .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26




    Bence bizle kafa buluyolar hala. Hotlap mış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaúL

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_26




    Bence bizle kafa buluyolar hala. Hotlap mış.

    v6 seslerini göstermek adına yayınlanmış bir video.

    yoksa böyle hotlap mı olur yahu, onboard isteriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oyuna b.k atmalar had safhada yine..
  • Yeni oyunda arac tasarimlari ve seslerden baska yenilik yok gibi formasyon turu olsaydi iyiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F1 2014: Spa Hot Lap

  • beklemedeyiz
  • Oyun 50 dolardan satışa sunuldu arkadaşlar.Ben demo çıkarsa demoyu bekleyeceğim sipariş için çıkmazsa ilk korsandan bakıcam sürüş dinamiği için.Malum 2013 oyunundaki gibi klavyeden oynarken arkadan kayma varsa almayacağım umarım klavyeden oynayanları da düşündükleri bir sürüş dinamiği olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckenziee

    Oyun 50 dolardan satışa sunuldu arkadaşlar.Ben demo çıkarsa demoyu bekleyeceğim sipariş için çıkmazsa ilk korsandan bakıcam sürüş dinamiği için.Malum 2013 oyunundaki gibi klavyeden oynarken arkadan kayma varsa almayacağım umarım klavyeden oynayanları da düşündükleri bir sürüş dinamiği olur.

    Daha çok önden kaymaya yönelik problemler vardı F1 2013'de ama... Oyun arcade bir yapıda olduğu için muhtemelen klavyeyle oynanabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trololasf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mckenziee

    Oyun 50 dolardan satışa sunuldu arkadaşlar.Ben demo çıkarsa demoyu bekleyeceğim sipariş için çıkmazsa ilk korsandan bakıcam sürüş dinamiği için.Malum 2013 oyunundaki gibi klavyeden oynarken arkadan kayma varsa almayacağım umarım klavyeden oynayanları da düşündükleri bir sürüş dinamiği olur.

    Daha çok önden kaymaya yönelik problemler vardı F1 2013'de ama... Oyun arcade bir yapıda olduğu için muhtemelen klavyeyle oynanabilir.

    Sorun virajlarda olduğu için oyunu berbat ediyordu.Araçla istediğim ya da doğru çizgide virajı alsamda gaz vermeden dönmem gerekiyordu virajı döndükten sonra hafif gaza basınca bile araç kayma yaşamaya başlıyor ve tur sürem 3 saniye kadar yavaşlıyor.Çok fazla suçlayamam ekibi bu konuda oyun direksiyon setiyle oynanmaya uygun olduğu için.




  • F1 2015 Oyunundan Beklentilerimiz (Bugmasters bunları 2020 yılına kadar yapamayacak kadar özürlü bir firma ama yine de bir umut diye beklentilerimizi yazalım )

    Öncelikle Burada Yazan Tüm Sorunlar Hem Bizim İçin Hem AI İçin Geçerli Olacak
    Mekanik sorun yüzünden kalmak : Mesela motor arızası yüzünden , fren disklerinin aşınması , lastiğin ısınıp oyulması , süspensiyon yüzünden vakit kaybedip Nurburgring 2005 gibi son tur faciaları yaşamak , benzin pompalama sorunu yüzünden aşırı yakıt tüketimi , vites kutusu arızası yüzünden bazı vitesleri kaybetmek , hidrolik arızalar , startta debriyajda aracın kalması , ERS ve aktarma organları sorunu , Raikkonen'in Fransa 2008'de yaşadığı gibi egzoz sorunları , yağ sızdırma , radyatörün bozulması gibi sıralayabiliriz
    Hasar Güncellemeleri : 250 ile duvara çarpınca sadece ön kanatta hafif hasar oluyor bu düzelmeli gerekirse sezonda 250 ile duvara çarpınca pilotumuza tıbbi yasak konulup birkaç yarışa çıkmama yasağı gelebilir . 2001 yılında çıkan GP4 oyununda Sidepod kısmı parçalanıyordu ama şimdiki oyunlarda sadecce ufaktan çizik oluyor bu düzeltilmeli . Lastik patlaması gerçekteki gibi olmalı . Mesela Spa 2014 Lewis Hamilton'un başına gelen gibi . Sonra kaza yapan araçların parçalanması daha gerçekçi olmalı ve o parçalardan geçen araçların lastiği patlamalı veya tabana gelecek zarardan dolayı Downforce kaybı gerçekleşmeli .
    Diğer eklemeler : Çakıl havuzuna girince aracımız orada kalmalı ve yarış dışı kalmalıyız , pistte 4 aracı pert ediyorum 5 saniyede pist temizleniyor ve güvenlik aracı girmiyor bu düzeltilmeli , hava değişkeni geliştirilmeli Nurburgring 2007 gibi araçlar pistten uçabilmeli , sürüş hissi geliştirilmeli F1 CE oyununu PS3 den oynayan arkadaşlar sürüşün rahat olduğunu ama yapacağın 1 hatada yarışının mahvolabileceğini bilirler o tarz bir sürüş motoru geliştirilmeli , formasyon turu ve podyum eklenmeli , F1 99-02 oyununda Ferrari already at pits , Felipe Massa is exiting in pits he looks three pit-stop strategy gibi şeyleri telsizci arkadaşımız söylerdi bunun üzerine 10 dakika içerisinde piste yağmur düşebilir pite girelim mi diyecek zaman geçtikçe yağmur düşeceği veya düşmeyeceği kesinleşecek , yağmurun süresi ve vereceği etki kesinleşecek yani yağmur yağabilir mesajını duyup pite dalarsan mal gibi ortada kalabilirsin veya sonlardan yükselip podyuma oynayacak sıraya gelebilirsin böyle kumar oynama şansımız olsun , telsizci arkadaşımız öndeki araç zaman kaybı yaşıyor (Hangi sorunu olduğunu bazen söyleyecek) hızını artırırsan finişe kadar geçebilirsin veya arkandaki araç uzun bir periyot boyunca her tur senden fark yedi artık lastiklerini korumalısın arkandaki senin için tehdit oluşturmuyor , arkandaki araç seninle olan farkı kapatıyor DRS noktası öncesi yakıt tüketimini artırıp DRS açacak mesafeye gelmesini engelle gibi şeyler söylemeli , kariyer modunda podyum sonrası ve yarış sonrası basın toplantılarında bize sorular sorulmalı ve bu sorulara vereceğimiz cevaplar neticesinde takım arkadaşımız ve takım patronu ile ilişkimiz değişecek ve bu bizi 1. pilot yapabilecek , 2. pilotluğa düşürebilecek veya başka takıma şutlanabileceğimiz anlamına gelebilecek ve o sezonda diğer rekabetçi takımların kendi içerisindeki ilişkilerine göre gelecek teklif ve şartlar belirlenecek mesela McLaren 2. pilotluk teklifi yapacak Force India 1. pilotluk , strateji önceliği ve güncelleme önceliği gibi haklar verecek (Bunlar tek toplantı ile belli olacak gibi anlaşılmış olabilirse söyleyeyim tek toplantıda belirli olmayacak) . Yağmurlu hava hakkında ekleme yapayım . Yağmur olasılığını dikkate almayıp pistte giderken ansızın yağmur bastırınca gerçekteki gibi spin atıp araca zarar verebilelim veya çakıllarda kalabilelim , telsiz konuşmaları geliştirilmeli hatta biz soru sorabilmeliyiz takımımıza tabi bunun ileri versiyonu olarak mikrofon ile sesli sorular sorup gerçekteki gibi yanıtlar almalıyız ve yarışlardaki gibi ses motor sesiyle karışık gelmeli , fren hasarı oluştukça fren dengesini değiştirmemiz söylenmeli , motor sorunu olunca da motor kullanım zımbırtılarını değiştirmemiz söylenmeli , güvenlik aracı esnasında görevlilerin parçaları toplama animasyonları eklenebilir , kaza yapan sürücü araçtan çıkarken kameramıza gelmeli tabi o sırada yarış ilerlemeyecek hatta liderler pit yaparken , güzel atak olunca , kaza olunca bunların tekrarı ekranımıza gelmeli , replay sistemi geliştirilmeli , startları F1 99-02 gibi kendimiz ayarlamalıyız , pitleri F1 CE gibi kendimiz yapmalıyız (Gamepad için geçerli) , spinler gerçekteki gibi olmalı daha öncesinde kurgulanmış gibi olmamalı hatta sonraki aşaması için 80'ler ve 90'lar moduna ekleme olarak 2005-2008 arası sezonlar , kuralları , pistleri eklenebilir bunlar zor olur diyecek varsa Codemasters 5 yıldır neyi geliştirdi diye sorarım . Siz de eklemeler yaparsanız sevinirim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Main Eventer

    F1 2015 Oyunundan Beklentilerimiz (Bugmasters bunları 2020 yılına kadar yapamayacak kadar özürlü bir firma ama yine de bir umut diye beklentilerimizi yazalım )

    Öncelikle Burada Yazan Tüm Sorunlar Hem Bizim İçin Hem AI İçin Geçerli Olacak
    Mekanik sorun yüzünden kalmak : Mesela motor arızası yüzünden , fren disklerinin aşınması , lastiğin ısınıp oyulması , süspensiyon yüzünden vakit kaybedip Nurburgring 2005 gibi son tur faciaları yaşamak , benzin pompalama sorunu yüzünden aşırı yakıt tüketimi , vites kutusu arızası yüzünden bazı vitesleri kaybetmek , hidrolik arızalar , startta debriyajda aracın kalması , ERS ve aktarma organları sorunu , Raikkonen'in Fransa 2008'de yaşadığı gibi egzoz sorunları , yağ sızdırma , radyatörün bozulması gibi sıralayabiliriz
    Hasar Güncellemeleri : 250 ile duvara çarpınca sadece ön kanatta hafif hasar oluyor bu düzelmeli gerekirse sezonda 250 ile duvara çarpınca pilotumuza tıbbi yasak konulup birkaç yarışa çıkmama yasağı gelebilir . 2001 yılında çıkan GP4 oyununda Sidepod kısmı parçalanıyordu ama şimdiki oyunlarda sadecce ufaktan çizik oluyor bu düzeltilmeli . Lastik patlaması gerçekteki gibi olmalı . Mesela Spa 2014 Lewis Hamilton'un başına gelen gibi . Sonra kaza yapan araçların parçalanması daha gerçekçi olmalı ve o parçalardan geçen araçların lastiği patlamalı veya tabana gelecek zarardan dolayı Downforce kaybı gerçekleşmeli .
    Diğer eklemeler : Çakıl havuzuna girince aracımız orada kalmalı ve yarış dışı kalmalıyız , pistte 4 aracı pert ediyorum 5 saniyede pist temizleniyor ve güvenlik aracı girmiyor bu düzeltilmeli , hava değişkeni geliştirilmeli Nurburgring 2007 gibi araçlar pistten uçabilmeli , sürüş hissi geliştirilmeli F1 CE oyununu PS3 den oynayan arkadaşlar sürüşün rahat olduğunu ama yapacağın 1 hatada yarışının mahvolabileceğini bilirler o tarz bir sürüş motoru geliştirilmeli , formasyon turu ve podyum eklenmeli , F1 99-02 oyununda Ferrari already at pits , Felipe Massa is exiting in pits he looks three pit-stop strategy gibi şeyleri telsizci arkadaşımız söylerdi bunun üzerine 10 dakika içerisinde piste yağmur düşebilir pite girelim mi diyecek zaman geçtikçe yağmur düşeceği veya düşmeyeceği kesinleşecek , yağmurun süresi ve vereceği etki kesinleşecek yani yağmur yağabilir mesajını duyup pite dalarsan mal gibi ortada kalabilirsin veya sonlardan yükselip podyuma oynayacak sıraya gelebilirsin böyle kumar oynama şansımız olsun , telsizci arkadaşımız öndeki araç zaman kaybı yaşıyor (Hangi sorunu olduğunu bazen söyleyecek) hızını artırırsan finişe kadar geçebilirsin veya arkandaki araç uzun bir periyot boyunca her tur senden fark yedi artık lastiklerini korumalısın arkandaki senin için tehdit oluşturmuyor , arkandaki araç seninle olan farkı kapatıyor DRS noktası öncesi yakıt tüketimini artırıp DRS açacak mesafeye gelmesini engelle gibi şeyler söylemeli , kariyer modunda podyum sonrası ve yarış sonrası basın toplantılarında bize sorular sorulmalı ve bu sorulara vereceğimiz cevaplar neticesinde takım arkadaşımız ve takım patronu ile ilişkimiz değişecek ve bu bizi 1. pilot yapabilecek , 2. pilotluğa düşürebilecek veya başka takıma şutlanabileceğimiz anlamına gelebilecek ve o sezonda diğer rekabetçi takımların kendi içerisindeki ilişkilerine göre gelecek teklif ve şartlar belirlenecek mesela McLaren 2. pilotluk teklifi yapacak Force India 1. pilotluk , strateji önceliği ve güncelleme önceliği gibi haklar verecek (Bunlar tek toplantı ile belli olacak gibi anlaşılmış olabilirse söyleyeyim tek toplantıda belirli olmayacak) . Yağmurlu hava hakkında ekleme yapayım . Yağmur olasılığını dikkate almayıp pistte giderken ansızın yağmur bastırınca gerçekteki gibi spin atıp araca zarar verebilelim veya çakıllarda kalabilelim , telsiz konuşmaları geliştirilmeli hatta biz soru sorabilmeliyiz takımımıza tabi bunun ileri versiyonu olarak mikrofon ile sesli sorular sorup gerçekteki gibi yanıtlar almalıyız ve yarışlardaki gibi ses motor sesiyle karışık gelmeli , fren hasarı oluştukça fren dengesini değiştirmemiz söylenmeli , motor sorunu olunca da motor kullanım zımbırtılarını değiştirmemiz söylenmeli , güvenlik aracı esnasında görevlilerin parçaları toplama animasyonları eklenebilir , kaza yapan sürücü araçtan çıkarken kameramıza gelmeli tabi o sırada yarış ilerlemeyecek hatta liderler pit yaparken , güzel atak olunca , kaza olunca bunların tekrarı ekranımıza gelmeli , replay sistemi geliştirilmeli , startları F1 99-02 gibi kendimiz ayarlamalıyız , pitleri F1 CE gibi kendimiz yapmalıyız (Gamepad için geçerli) , spinler gerçekteki gibi olmalı daha öncesinde kurgulanmış gibi olmamalı hatta sonraki aşaması için 80'ler ve 90'lar moduna ekleme olarak 2005-2008 arası sezonlar , kuralları , pistleri eklenebilir bunlar zor olur diyecek varsa Codemasters 5 yıldır neyi geliştirdi diye sorarım . Siz de eklemeler yaparsanız sevinirim .

    dediklerin çok güzel gerçekten bunalr yapılsa çok güzel olur, ama codemasters'ın böyle birşey yapacağını kesinlikle düşünmüyorum, zaten oyunu yapan tek firmaları pilotları ve aracı güncelleyip yeni bi mod ekleyip yeni oyun diye bize gazlayacaklar yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Codemasters'e kızmaya %100 haklı olduğumuz 2 basit nokta var animasyon kıtlığı ve pilotların modellenmesi . Fifa gider İngiltere 4. lig takımının yüzlerini çok iyi modeller bunlar 24 pilotu modelleyemezler . Dili çok iyi olan birisine çevirtip bunları Codemasters forumlarında ve Codemasters iletişim yerlerine yollamayı düşünüyorum ama bunlar F1 Online : The Game oyununu kapatan bir şirket ama yine de denemeyi düşüneceğim . Sence hangi şirket lisansı alırsa bu dediklerimizi yapar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Main Eventer

    Codemasters'e kızmaya %100 haklı olduğumuz 2 basit nokta var animasyon kıtlığı ve pilotların modellenmesi . Fifa gider İngiltere 4. lig takımının yüzlerini çok iyi modeller bunlar 24 pilotu modelleyemezler . Dili çok iyi olan birisine çevirtip bunları Codemasters forumlarında ve Codemasters iletişim yerlerine yollamayı düşünüyorum ama bunlar F1 Online : The Game oyununu kapatan bir şirket ama yine de denemeyi düşüneceğim . Sence hangi şirket lisansı alırsa bu dediklerimizi yapar ?

    ben şirketten ziyade rekabet olmasının iyi olacağını düşünüyorum, furbol oyunlarındaki gibi mesela yarışacakları biri olmalıki oyunu geliştirmeleri için bi sebep olsun, böyle tek oldukları sürece nasıl osla alıcağız oyunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duyduğum kadarı ile FIA lisansı sadece Codemasters'e verdi yani lisans süresi bitmedikçe başka şirket yapamaz . Nedense ben Slightly Mad Studios şirketinin yapmasını istiyorum sebebi ise 3 yıldır üzerinde çalıştıkları Project C.A.R.S oyununun grafiklerinin ve hasar modunun gayet güzel yapılmış olması ve en önemli sebebi ise bağımsız şirket olduklarından ve oyunu 2 yıldır betaya açıp sadece oyuncuların geri bildirimlerine göre oyunu geliştiren oyuncu dostu mütevazi bir şirket olmaları ; en azından Codemasters gibi replay sistemine gelen soruyu arkana bakıp ne yapacaksın yarışına bak diye ego taslamaya çalışmıyorlar .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Loserclub -- 12 Eylül 2014; 21:33:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Main Eventer

    Duyduğum kadarı ile FIA lisansı sadece Codemasters'e verdi yani lisans süresi bitmedikçe başka şirket yapamaz . Nedense ben Slightly Mad Studios şirketinin yapmasını istiyorum sebebi ise 3 yıldır üzerinde çalıştıkları Project C.A.R.S oyununun grafiklerinin ve hasar modunun gayet güzel yapılmış olması ve en önemli sebebi ise bağımsız şirket olduklarından ve oyunu 2 yıldır betaya açıp sadece oyuncuların geri bildirimlerine göre oyunu geliştiren oyuncu dostu mütevazi bir şirket olmaları ; en azından Codemasters gibi replay sistemine gelen soruyu arkana bakıp ne yapacaksın yarışına bak diye ego taslamaya çalışmıyorlar .

    evet duymuştum o şirketi güzel yapabilirler, codemasterstan daha kötü olamaz zaten, lisans bitsede başak birine verseler şu lisansı codemasters gram ilerlemiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.