İlk olarak Aston Martin ile başladım ama ne yaptıysam son 5'ten kurtulamadım ve bu beni sıktı. Şimdi Ferrari ile takrar başladım 2 yarış yaptım ikisinide aldım bakalım eğlenceli olacak mı. |
F1 Manager 2022 | ANA KONU | PS4/PS5 | Türkçe Altyazı (2. sayfa)
-
-
Üst Takımlar:
- Ferrari
- Red Bull
- Mercedes
Orta Takımlar:
- Alpine
- McLaren
- Alfa Romeo
- Alpha Tauri
Alt Takımlar:
- Haas
- Aston Martin
- Williams
Bu takımları bulundukları pozisyonlardan ileri taşımak çok zor. Ben Aston Martin ile başaramadım belki siz başarırsınız.
-
Reddit'te ben de böyle okudum. İyi takım alırsanız hep kazanıyorsunuz ve sıkılmaya başlıyorsunuz, kötü takım alırsanız da öndekileri yakalamıyor yine sıkılıyorsunuz yazmışlar.
-
İyi eğlenceler umarım aradığınız tadı bulursunuz Ferrari'de. Oyunun biraz daha dengeye ihtiyacı var gibi görünüyor, belki sezonlar ilerledikçe bu denge kendi kendine de sağlanıyordur. Oyun güzel, yarışları izlemesi de çok keyifli. Böyle resmi bir oyuna sahip olmamız mutluluk verici bir şey.
-
Keske eski pilotlar falan da olsa takuma sato, ralf falan efsane takim yaratırdık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet doğru Aston Martin için çok uğraştım ama olmadı hatta ilk başladığımda hedefim şampiyonluktu ama ilerleyen zamanlarda imkansız olduğunu anladım bu sefer orta takımlar seviyesine gelme hedefi koydum ama onuda başaramadım. Şimdi Ferrari aldım bakalım ne olacak.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet kesinlikle biraz daha dengelenmeli oyun çalışan ekibi komple değişip daha iyi araba yapmaya çalıştım ama alt takım seviyesinden kurtulamadım bir türlü buda sıkıyor insanı bir noktadan sonra. Oyunu beğendim F1 severler için bulunmaz bir nimet. 🥰
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Son yarışta yağmur beklentisi vardı doğru pit savaşı ile son yarışı 1 ve 3 tamamladık, 2 sene sonra kafaya oynayacak takım olabiliriz belki doğru hamleler ile.
-
-
Şu oyuna hiç ilgi olmadı ama ben hala oynuyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şuan steamde 98 lira alınır mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alınır
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İndirimde aldım başladım oynamaya. MM oynuyordum zaten. Yalnız ilginç durumlarla karşılaştım ilk sezonumda. Mclaren ile başladığım kariyerimde Ricciardo'yu gönderip yerine Piastri'yi getirdim. Yedek pilot olarak da Pourchaire ile anlaştım. Nette gördüğüm tavsiyelere göre araç gelişimi ve yarışlara başladım. Sezon başında Alfa Tauri, Alfa Romeo, Alpine ve hatta Haas ile 4.lük yarışına girdik. Sıralamalarda olmadık anda önümde bitirmeleri ile ve yarışta da pist üstünde işimi zorlaştırmaları ile sinirlerimi zorladılar. Sezon ortasına doğru ise yavaş yavaş onlardan kopmaya başlayabildim tabi Norris ile. Zamanla Mercedes ile de yarışabilecek hale geldim. Hatta bu şekilde hollanda'da büyük şans ile Norris'e ilk zaferini kazandırdım. Genelde agresif stratejilerde bulunuyordum ve yine bu şekilde yumuşak ile başlayıp sonra orta hamura döndüm. Öndekiler ise orta ile başladılar ve sonrasında sert lastiğe geçtiler ve yarışı bu şekilde bitireceklerdi. Ben ise arkamdakilerden kopsam da öndekilerin arkasında kalmıştım ve ikinci kez pite de girdim sıfır orta hamur için. Olası ön bölgede yaşanacaklar için de zorluyordum. Tam bu esnada güvenlik aracı ile şans oluştu. Hemen pite girip ekstradan elimde bulunan yumuşak lastiği taktım. Çok zorlamaz isem yarış sonuna kadar yetecekti. Nedendir bilmem %60 ömürlü sert hamura sahip öndeki takımlar pite gitmediler. Güvenlik aracı çıktığında büyük bir lastik avantajına sahiptim. Mercedesleri geçmek zor olmadı. Perez de çok zorlamadı. Sainz'ı da geçmem birkaç tur sürdü. Sonrasında önümde asıl problemler Leclerc ile Max kaldı. DRS mesafesinde kapışmaya başladık. Lastik avantajıma rağmen Leclerc düzlükte yetişmeme izin vermedi 5 tur boyunca. Yarış böyle geçecek diye düşünürken Max ile kapışmasından bir fırsat doğdu ve virajlı kısımda geçmeyi başardım. Ama bu sefer düzlükte hem beni hem de DRS kullanamayan Max'ı aynı anda geçti. Sonraki tur Max yerini geri aldı. 2 tur sonra da ben tekrar geçmeyi başardım. Lastik performansı azaldığı için mi bilmem DRS mesafesinde tutunsa da bir daha atak yapmadı. Kalan 6-7 turda Max'ı geçmem için çabuk olmalıydım. Ama DRS kullanamamasına rağmen düzlükte yanına gelemedim 5 tur boyunca. En sonunda DRS ile geçtikten sonra diğer düzlükte yerini rahatça geri aldı. Bir süre daha bu şekilde kapıştıktan sonra son tura önde girmeyi başardım ve önde kalabildim. Çizgiyi de 0,4 sn önde geçtim. İnanılmazdı. Pite girip taze lastik takmış olsalar en fazla 5.lik alabilirdim ama şans benden yanaydı. Sonrasında yarışlar ilerledikçe araç gelişimim ile Mercedesler ile eşit hale geldim ve bir süre sonra da öne geçtim. Ama sorun benim gelişmem de değildi. Ferrari ve Redbull yine yeri geldiğinde 1 sn fark atıyorlardı tek turda. Asıl sorun Mercedes'in hiç gelişememesi ya da gerilemesiydi. Son yarışlarda puan barajının da uzağında kalmaya hatta ilk sıralama seansında elenmeye başladılar. Ne oldu onlara anlamadım. Ama önemli değil çünkü bu şekilde sezonu 3. bitirmeyi de başardım. şimid ikinci sezona başlayacağım ve bu sefer motor olarak Ferrari'yi seçtim. Özellikler benim araç için daha iyi göründü. Bu değerler her sezon aynı mı acaba yoksa her sene değişiyor mu bilmiyorum. Umarım değişiyordur. Bu şekilde her sene seçeceğim motoru ince elemek gerekir ve güzel olur.
Umarım oyuna ilerde kendi takımımızı oluşturma seçeneği eklenir. Ayrıca sezon öncesi araç renklerini yeniden belirleyebilsek de iyi olurdu. Ayrıca genç sürücüleri akademimize alabilme imkanımız olsa çok iyi olur. gerçekçilik için bu tarz şeyler ekleseler iyi olabilir.
Bu kariyerde biraz oynayıp mekanikleri kavradıktan sonra Williams ile kariyer yapmayı planlıyorum. Eskisi gibi ön sıralarda yarışmalarını sağlamaya çalışmak isterim.
-
Williams kariyerime erken başlamaya karar verdim. Son sıralarda Aston ile mücadele ediyoruz. Hedefim sezon sonuna kadar yapacağım gelişmeler ile şanslı bir yarış sayesinde puan alarak sezonu bitirebilmek. Sezona Goatifi ile yolları ayırıp Theo Pourchaire ile anlaşarak başladım. Albon ile iyi ikili olduklarını düşünüyorum. Yavaş yavaş gelişiyor. Yedek pilot olarak da pilotları gözlemliyorum şimdilik. İlk 3 yarış Albon Vettel ile Theo ise Stroll ile kapıştı. Puan alamadıktan sonra sadece arabanın gelişimi için test yapmaya yarayan bir çekişme oldu. 4. yarışta Haas takımından Mick ile de mücadele etmeyi başardık ve sezondaki en yüksek pozisyonumuz olan 16. sırayı aldık. Ama tüm bunlar bizi 5. yarış olan Miami'de olacaklara hazırlayamazdı. Antrenman ve sıralamalarda kuru zeminde hazırlıklarımızı tamamladık. Yağmur beklentisi içinde yarışa başladık. Yağış başlangıcını düşünerek agresif sürüşle ilk pitlere kadar devam ettim. Bu sayede 14. sıraya kadar rahat çıktım. Yağmur başladığında yağış miktarını kontrol ederek önce yeşil logolu lastiklere geçtim ve yağışın artacağı turlara kadar zorlamaya devam ettim. Özellikle Albon ile yükselmeye devam edip 12ye çıktım. Pit zamanlamalarını iyi ayarlayabilirsem puan alabileceğime iyice inanmaya başladım. Pist ıslaklığını kontrol ederek mavi logolu lastiklere en uygun zamanda geçmek için elimden geleni yapmaya çalıştım. Pitleri başlatan takım oldum ve geciken takımlar sayesinde 6. sıraya çıksam da hemen arkamdaki Max'a geçilip 7. sıraya düştüm. Yarış bu şekilde giderken öndekilerden uzaklaşıp arkadakilerce ne zaman yakalanacağımızı düşünürken son 6 tur kala yağmur 1-2 dk kesildi ve pist ıslaklığı azalınca bir anda pite girmeler başladı. Ama yağışın tekrar yoğun olarak geleceğini gördüğümden pite girmedim. Ferrarilerin arkasında 3. sıraya çıktım. yağış tekrar başlamadan yeni ve hızlı yeşil logolu lastikleri ile arkamdan gelen 2 pilota geçildim. Son 3 tura girerken tekrar başlayan yoğun yağış ile herkes bu sefer mavi logolu lastikler için pite girmeye başladı. uzak ara önde olan Sain rahat bir şekilde lider lider çıktı. Leclerc ise arkama düşse de hızlıca beni geçti ve 2. oldu. Ben ise Albon ile sürpriz bir podyum yakalamayı başardım. Diğer pilotum Theo ise 5. olarak 10 puanlık katkı yapmayı başardı. Rüya gibi bir yarış ile bir anda markalarda 4. sıradaki Alphine takımının 2 puan gerisinde 25 puan ile 5. sıraya yerleştim. Büyük olasılıkla kalan yarışlarda toplamda 5 puan bile alamayacağım ama olsun.
-
Merhabalar, ben de ilk sezona Alpine ile başladım. Mercedes ile çekişiyoruz.
Dış ürünlerden motor ERS ve vites kutusunu ne zaman değiştiriyorsunuz?
Neleri geliştiriyorsunuz?
-
Ben yıpranmalarını bekliyorum. %70 civarı yenisine geçiyorum. Her yarışta da antrenman turlarında bu yıpranmış parçaları kullanıyorum. Verilen parça sayılarıyla sezonu bitirebilmek imkansız bana göre. Mutlaka ekstra parçalar da almak gerekiyor belli bir noktada. O nedenle elinde her zaman birkaç milyon olsun. Antrenmanlarda olası bir kaza anında yeni parça alman gerekebilir.
Geliştirme olarak öncelikle ön ve arka kanat ile tabana yüklen. Etkisi büyük oluyor. Yeni sezon araştırmaları açılır açılmaz da yine kanatlar ile tabandan devam et. Diğer parçaları daha sonra geliştirirsin. Ayrıca kendi aracının geride olduğu özelliklere bakıp onlara hangi parça etki eder kontrol edebilirsin. Geliştirmede de hangi özelliğe yoğunlaşmaları gerekiyorsa onu ayarla.
Yetenekli bir yedek pilot aldıysan mümkün olduğunca yaşı çok olan pilotun yerine ilk antrenmanda onu kullan ki ekstra gelişim puanı alsın.
Ben Williams ile ilk sezonu bitirdim. 7. oldum. İkinci sezona başlarken güç ünitesi olarak Ferrari'yi seçtim. Eksik olduğum kısımları en iyi tamamlayan onlar gözüktü. Pilotlarla yollarımı ayırdım ve deneyim için Magnussen ile anlaştım. Yanına da Mick'i getirdim. Yedek olarak da yine genç bir yetenek aldım. İlk yarışlardan itibaren ilk 12'yi zorlamaya başladım özellikle Magnussen ile. Mick de arada ona katılıyor. İlk sezondaki puanıma ulaşabileceğimi sanmıyorum ama gelişim olarak iyi bir yerdeyiz.
Bu arada bu kariyere de bir ara verdim ve 92 sezonu yamasını yaptım. Mclaren ile başladım. Ayrton Senna ile Gerrard Berger ikilisi vardı. Yedek pilot olarak hemen genç yetenek Michael Schumacher ile anlaştım. Sezon ortasında da Mika Hakkinen'i Berger yerine getirdim. Senna uçup gidiyor. Rakip bırakmıyor. Bir iki sezon içinde onunla sözleşmeyi bitirip Michael-Mika ikilisini kapıştıracağım. Şimdilik gelişimlerini sürdürüyorlar. genel dereceleri 79 oldu ikisinin de.
-
Teşekkür ederim.
Parça geliştirme, tasarlama olayını biraz geç çözdüm ama anladım.
Alonso, Ocon ve Piastri var. Alonso-Piastri yapıyorum bir süredir. Şuan Mercedesle 3. lük 4. lük için çekişiyoruz.
Pilotlarda değişiklik yapacağım ama kimi alsam karar veremedim. Galiba önden anlaşma yok denediğimde hemen başlayacak gibi diğer pilota tazminat ödemesi gösteriyor. Yavaş yavaş ısınıyorum. :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X