Şimdi Ara

F30 BMW ( yeni 3 serisi ) Titreme PROBLEMİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
357
Cevap
8
Favori
69.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: bekozim123

    Her markada problem olabilir, önemli olan arkasında durmak, çözüm üretmektir. Zaten yurt dışında kesinlikle müşteri memnun edilecektir de umarım ülkemizde de böyle olur.

    Valla en son çarpışma testinde volvo s60 ın karşısındaki durumlarını gördük o çok konuşulan markaların.
    O dağılan C serisinin videosunu izleyen adam mersonun kapısından geçmez.
    Bir de üstüne Bmw nin titrekliklerine çare bulmak yerine kılıf uydurmaya kalkarlarsa kimsenin bu arabaları önerecek gücü kalmaz.
    Bmw bu fiyatı sürüş dinamikleri için talep ediyor insanlardan orada da problem çıkarsa işleri zor olur piyasada.
    Borusan böyle bir riske girmez düşüncesindeyim.

    3 serisi çok kötü bir sonuç almadı çarpışma testlerinde, tabi ki en iyisi değil ama kabul edilebilir bir düzeyde güvenlik sunuyor. Audi fail olmuş zaten. Mercedes'e de hiç yakışmayan bir sonuç olmuş açıkçası...

    BMW'nin bu konuda kıvırma yapacağını sanmıyorum, zaten Premium markalarda böyle bir şey yapmak daha zor olsa gerek diye düşünüyorum.
    Ama dediğiniz gibi bir şey olursa adı rezillik olur. Hiç yakışmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekozim123


    işe global bazda bakarsanız öyle tabi.Sonuçta fiyat bazında arada çok fark olmuyor birçok ülkede.
    Ama ülkemizde borusanın talep ettiği model ve opsiyon politikaları göze alınırsa çarpışma testi göz önüne alındığında istedikleri paraların fahiş olduğu çok açık.
    O açıdan bmw bu fiyatı en çok hak ettiği nokta olan sürüş dinamiği kozunu elinden kaybederse ya radikal indirimlere gider,ya da linç olur piyasada o kadar net konuşuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Ağustos 2012; 0:39:55 >
  • 1 serisi başlığında da bu konu konuşuldu, F20'lerde sorunu yaşayanlarda var yaşamayanlarda. Bazı kullanıcılar 4.000 kilometreden sonra titreşim görüldüğünü söylüyor. Aracım 3.000 kilometerde, servotronic yok. Değişik hız aralıklarında deniyorum ve şuan için direksiyonda titreme yok, umarım olmazda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F20 de servotronic techno paket ile mi geliyordu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 307 de 100 den sonra titreme vardı balans ayarı yaptırdım geçti. . . .
  • http://otomobilden.com/luks-sinifi-xdrive-teknoloji-temsil-edecek/

    3.20 d test etme şansı bulduk pazartesi eklenecek...
    Test ettiğimiz araç 5 bin km üstündeydi ve titreme sorunu yoktu....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    F20 de servotronic techno paket ile mi geliyordu?

    Bildiğim kadarıyla yalnızca mayıs ve haziran üretimi araçlarda techno pakete dahildi daha sonra paketten çıkartılıp opsiyon olarak satılmaya devam edildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmwnin hemen çözmesi gerekiyor çözemezse de araçları değiştirecek başka yolu yok bir arabaya o kadar para vereceksin direksiyonu titreyecek birde premium marka ayaklarına yatacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unknownartist

    quote:

    Orijinalden alıntı: VOLTA

    bu kadar para verilen bir araçta böyle sorunlar görülmesi araç sahibi için can sıkıcı olsa gerek. umarım en kısa zamanda sorununuz cebinizden para çıkmadan çözülür.

    Bu kadar para vergilerden dolayı havaya veriliyor

    yoksa 120-130bin liralık araçlar değiller ki.

    kesinlikle katılıyorum
  • Jantınız yamulmuş farkında değildiniz sanırım tahminim büyük ihtimalle ya disklerinizde problem olmuş yada jantı yamultup-kırdığınız zaman göbek deinilen lastiğin yerleştirildiği kısımda yamulma oluşmuş benim tavsiyem öncelikle disklerinizi kontrol ettirin daha sonra disklerde problem olsa bile göbek kısmı denilen yeri kontrol ettirin eğer o kısımda sorun yok ise disklerde kaynaklı problemdir diye düşünüyorum çok ciddi bir srun olduğunu düşünmüyorum sorunu anlamadan markaya geçirmenin anlamı yok...;)
  • Eniştemde 520d var.0 aldığı aracını 11 aydır bu ve buna benzer ön takım problemleri nedeniyle araba sürekli servise giriyor ve yapamıyorlar.En son konuştuğumuzda firmayı mahkemeye verip parasını almak isteyeceğini söylüyordu.Bir daha ki gördüğümde son gelişmeleri sorar,buraya yazarım.

    BMW'nin bir zamanlar kronik olan aks problemleri mi geri döndü acaba
  • Arac 2000 km de titreme var
    Hiz 80 km civarinda oluyor arac 320 d ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • direksiyon sistemindeki servo motordan kaynaklanan bir problem bu. hiç bir serviste servo sistemini sökmeden anlayamaz acaba sorun sadece servo motorda mı . yoksa komple servo ditreksiyon sisteminde mi.

    büyük bir ihtimal ile servo motor değişse sorun çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: docburhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    Mercedes sorunsuzluk konusunda BMW'nin hep mündedir. Neden Almanya taksilciler 5 serisi yerine E Class kullanıyor sanki?

    VW PASSAT AL SORUNSUZLUK NEDİR ÖĞREN:)


    yazına cevap verildi cevap yazsana evladım ??
  • bende 1992 yılında 1978 model reno 12 sw vardı araç 80 ile 100 km hızları arası komple zangır zangır titrerdi 110 km ye gelince bişey kalmazdı 130 u da geçmezdi.ben kabullenip biniyordum ,ama bu bmw de biraz zor kabul edilir.birde insan bu araçla otobanda hız yapmayada güvenemez,
    geçmiş olsun
  • işte servo almamamın ya da özellikle seçmememin sebebi.. tabiiki sorun direk servo kaynaklı diyemeyiz netleşene kadar ama 5.20d varken ağzına kdr dolu olan araca servo almamıştım..

    bu titreme işini BMW çözecek, ardından sıkıntılı olan şasiler belirlenip aksiyon çıkacak, denk gelirseniz periyodikte, gelmezseniz Borusan sizi arayıp çağırıp düzeltecek ücretsiz olarak..

    örnek: F20 ve F10'larda performansli kullanim sonrasi yavaş kullanimda frene hafif basınca öten (%90 sol ön - %10 her iki ön) fren balatalari.. F10'daki en büyük şikayet bu iken benim aracımda yoktu.. fakat F20'de başıma geldi.. 1 ay sonra aksiyon ile değişimi yapıldı yeni tip balata ve üretimde içine eklenen ekstra bir madde ile.. yeni araç alırken, hele bir de markanın sorunlarına vakıfsanız başınıza geldiğinde en azından kafaya takmıyorsunuz çünkü sorunun halledileceğini biliyorsunuz.

    ya da ben rahat oluyorum bilemiyorum genelleme yapmayayım..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun. SORUN TÜM F30 LARDA VAR MI MERAK EDİYORUM? Bu arada aracınız ile 90 kmh geçtikten sonra titreme yapması garip geldi. 90 değil de 120 den sonra yapsa jantlar, tekerlek vs sorun olabilirdi.
  • http://otomobilden.com/yenilenen-3-serisi-tuketimiyle-sasirtiyor/

    3.20 d test yazısı....
    Eğlenceli yönü var...
  • Satın gitsin bence. Audi A4 alırsınız sıfır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    işte servo almamamın ya da özellikle seçmememin sebebi.. tabiiki sorun direk servo kaynaklı diyemeyiz netleşene kadar ama 5.20d varken ağzına kdr dolu olan araca servo almamıştım..

    bu titreme işini BMW çözecek, ardından sıkıntılı olan şasiler belirlenip aksiyon çıkacak, denk gelirseniz periyodikte, gelmezseniz Borusan sizi arayıp çağırıp düzeltecek ücretsiz olarak..

    örnek: F20 ve F10'larda performansli kullanim sonrasi yavaş kullanimda frene hafif basınca öten (%90 sol ön - %10 her iki ön) fren balatalari.. F10'daki en büyük şikayet bu iken benim aracımda yoktu.. fakat F20'de başıma geldi.. 1 ay sonra aksiyon ile değişimi yapıldı yeni tip balata ve üretimde içine eklenen ekstra bir madde ile.. yeni araç alırken, hele bir de markanın sorunlarına vakıfsanız başınıza geldiğinde en azından kafaya takmıyorsunuz çünkü sorunun halledileceğini biliyorsunuz.

    ya da ben rahat oluyorum bilemiyorum genelleme yapmayayım..

    Sen arabayı sattın mı hocam?




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.