Şimdi Ara

Farklılaştırılmış yakıtlar gerçekten işe yarıyormu.(Opet Ultraforce)(PO VMAX)(Shell GTL)(TOTAL EXEL) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • isiciter150 İ kullanıcısına yanıt
    lüleburgazdaki opet istasyonu zamanında bizden vergi levhalarının fotokopilerini ve araç ruhsatlarını aldı. bize opet kart vedi ama bizim kartların kenarında ford transit resmi var o kartla mazot aldığımızda ecoforceta %4.5 ultraforceta %5 puan yükleniyor karta sonra mazot alırken harcıyoruz. Petrol ofisindede lokal istasyon kartı veriliyor o kartı pompaya okutunca fiyat %4 indirimli oluyor. tabi bu kartları belirli bir sınır üzerine veriyorlar herkese değil
    Bp ultimate yazmam çünkü yer kalmadı
  • akaryakıt firmalarının pazarlama tekniğidir bu
    gtl,cartdizel,curtdizel falan hepsi boş.
    hepsi aynı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1atasoy

    lüleburgazdaki opet istasyonu zamanında bizden vergi levhalarının fotokopilerini ve araç ruhsatlarını aldı. bize opet kart vedi ama bizim kartların kenarında ford transit resmi var o kartla mazot aldığımızda ecoforceta %4.5 ultraforceta %5 puan yükleniyor karta sonra mazot alırken harcıyoruz. Petrol ofisindede lokal istasyon kartı veriliyor o kartı pompaya okutunca fiyat %4 indirimli oluyor. tabi bu kartları belirli bir sınır üzerine veriyorlar herkese değil
    Bp ultimate yazmam çünkü yer kalmadı

    Cok iyiymiş ya hem %18 kdvden gider gosteriliyor hemde ekstra %5 indirim çok çok iyi. BP'de de varmıdır acaba bir arastırmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joshstewart

    akaryakıt firmalarının pazarlama tekniğidir bu
    gtl,cartdizel,curtdizel falan hepsi boş.
    hepsi aynı

    Kısmen katılmıyorum.

    Açıkçası, fuelsave vs V-power, eco-force vs ultra-force arasında ciddi / hissedilebilir bir fark olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta hepsi euro dizel ve aynı rafineri çıkışı - yani önemli noktalardan biri olan kükürt içeriği zaten standart.

    Ama GTL'de durum biraz farklı, doğalgazdan çeşitli reaksiyonlarla sıvıya çevrilen ve motorine karıştırılan bir yakıt. Kükürt oranı (ne kadar olduğunu tam bilmesek de) daha düşük. Buna istinaden, partikül madde emisyonları ve motor kurumlanma hızı daha düşük olacaktır. Fiyattaki farka değer mi? Orası tartışılır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Gtl de araba yürümüyor sanki

    valla ben çok memnunum
  • 100 tl bitti fazla güçte titreşim daha fazla gibime geliyor ama psikolojikte olabilir yarın tekrar bakıcam. Yol bilgisayarı 12.0 dan 12.2 ye çıktı ama iki gündür hafif rüzgarda çıktı güvenebilsem doldurcam 110 litrelik depoyu sıfırlayıp deniyeceğim ama arkadaş alma dedi diye korkuyorum. Bu arada burda bir benzinlik daha var ondada 3.56 dan satış yapılıyor şuan alanlar var ama denk getirip soramadım.
  • Tüm istasyonlar aynı rafinerilerden alır akaryakıtları. Rafineri çıkışları zaten aynı kalitededir. Yasal olarak akaryakıt da ithal edilmediği için, geriye istasyonların atraksiyonları kalıyor. Kimileri, katkılı diye pahalıya satıyor ama o katkı kendi tanklarında uçup gidiyor; kimileri de hileli satıyor, o hile de araçların deposunda uçup gidiyor...
  • Shell 95
  • Tam ve doğru sonuca ulaşabilmek için ciddi para ve mesai harcamak lazım bence. Tamamen aynı koşullarda, aynı yolda, aynı trafikte, aynı yükte vs. Aracı farklı marka yakıtlarla foldurup menzil testi yapılsbilir. Aynı şekilde farklı yakıtlarla depolsr foldurulup ama yakıtlsr karıştırılmadan dynoda sırayla ölçüm yapılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ara Shell GTL aldım, aracımda kısa süre sonra arıza ışığı yanmamasına rağmen OBD II el cihazıyla tarama yaptırınca "p0487 exhaust gas recirculation throttle position control circuit" hata kodu göstermeye başladı.
    Normalde hata kodunu silme özelliği olan cihaz bu kodu silemedi.
    Üzerine 1 depo Shell VPOWER 1 depo PO vmaz kullandım, hata kodu kendiliğinden silindi.
    Benim araçın sıkıştırma oranı 17.3/1 belki GTL için düşük bu nedenle işe yaramadı.
    PO V max ve shell v power dan memnunum.
  • arkadaşlar şu an piyasada katkısız bir yakıt yok hepsi katkılı.ancak iki yakıt arasında setan sayısı farkı ve viskozite farkı var.ancak ikisi de kullanılabilir.işin ince kısmına inersek ise özetle fiyatı yüksek olan yakıt değişken püskürtme zamanlamasına sahip yeni nesil common rail sistemli motorlara daha uygun.benim gibi yarı mekanik dizel pompa sistemli araçlar için ise setan sayısının yüksek olmasının hiçbir artısı olmadığı gibi erken ateşleme sonucu güç kaybı olması da söz konusu.fiyatı ucuz olan yakıt diğerinden daha yoğun bir yakıt.ucuz olan yakıtın piyasaya sürülmesinde ağır vasıtaların ihtiyaç duyduğu ancak şu an satışta olmayan yüksek kükürtlü dizel yakıtın özelliklerine yaklaştırma gereksinimi de var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 13 Haziran 2013; 21:12:34 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.