Şimdi Ara

Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
8.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • @241 harika bir kutulama yapmışlar gerçekten, özenlerinden dolayı tebrik etmek gerek, sanada çok teşekkür ediyoruz tüm adımları resimli olarak bizlerle paylaştığın için.

    Seninki sorunsuz geldiğine göre artık içimiz rahat , benimde 160gb bir diskim var kullanmıyorum şuan biraz sesli çalışıyor acaba bozuk diye yollasam benimkinide değiştirirmi seagate? Hem sen 7200.10 yollamışsın 7200.11 gelmiş

    Hayatımda şöle efsanevi 410as modeli gibi sessiz çalışan bir diskim olmadı belki bi şans öyle bir disk denk gelir nede olsa hdd'de ses işi tamamıyla şans işi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi revenger11 -- 9 Haziran 2009; 15:47:40 >




  • Garanti kapsamında 1 hafta once gonderdiğim HD bugun seagate`den geldi, gonderdiğimden farklı tamir edilmis baska bir model gondermisler,
    kısacası garanti kapsamındaki degişim; yenisi ile degilde tamir gormus baska bir HD ile degişim demek,
    sanırım ``241`` arkadaşınkide tamir gormus bir HD
  • Arkadaslar gercekten super bı konu olmus en azından herkes bıseyler paylasmıs..tam rehber nıtelıgınde olmus bu..Ben de SEAGATE ST380215A 80 GB 7200 RPM 2 MB IDE alacagım da herhalde ıyı olur yanı sorun cıkarmaz??
  • Merhaba, Elimde 2 tane Seagate BARRACUDA 7200-RPM SATA 500 GB disk var ve bildiginiz gibi kullanılabilir durumda degildi bende ümraniye Carfur un 200 metre kadar yakınındaki anlaşmalı UPS kargo firmasına giderek bunları gerekli yere göndermek için başvurdum, adamlar demesinmi diskleri biz kolileyemeyiz kolileyip muhafaza edip bize getir gönderelim dedim o işi ben yapıcaksam size ne gerek var üstümdede yurt içi kargonun üye kartı vardı çıkartıp onalara gösterdim yurt içi kargo bu işi çok güzel biçimde yapıyor koli parası 1 TL alıp sarıp sarmalıyolar anlattım UPS dekilere adamlar bizi ilgilendirmez biyerden HDD leri muhafaza edebilecek bişeyler bul getir diye ısrar ettiler bende küplere binip isyan ederek bekleyin bunları size vericem diyerek market ve nalburları dolaşarak bişeyler bulmaya çalıştım marketten ufak bi kutu buldum nalburdanda 3 tane duvar sıva süngeri bularak geri gittim alın napıcaksanız yapın diyerek dikildim, çalışanlardan birisi kendini örnek göstererek benim ögretmenimin kargosu var ona bile bunu kargolayıp getir diyerek beklettirdim diyordu neyse sabır sabır diyerek yolattırdım elimdegi sipariş forumlarını vererek aradan 10 gün geçti ve işyerime HDD ler nasıl paketlemişsek UPS kargonun içinde dokunulmamış bir şekilde dün gelmiş ve 12 TL de almışlar GELDE ISYAN ETME Tüm bu olanlara şuan yana döne internette - Collection Point Seagate Istan UPS SCS INTERNATIONAL TRANSPORT LTD. Kartaltepe mah. Malazgirt Cad No:1 Sefakoy-Istanbul -, 34620 Denilen yerin telefon numarasını arıyorum bulursam telefonda kavga edecegimi tartışacagımı sanıyorum bunların neci oldugunu ne yapmak istediklerini anlamış degilim gün gelirde bu yazdıklarımı UPS firmasından yada o Seagate firmasının teknik bakım servis çalışanlarından birileri okursa burdan şunları söylemek isterim Bu firmalarla ne kendimin nede çevremdeki tanıdıklarımının hiç bir işi olmayacaktır pişmanım benim gibi başkalarınında pişman olmalarını istemiyorum. Bu arada HDD lerin garantilerinin bitmesine daha 1, 2 yıl var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blus26 -- 8 Aralık 2010; 2:28:07 >




  • EVET O ADRESE YOLLUYOSUN DİSK GELIYO DAHA ÖNCE YOLLADIM AYNEN BÜYÜK KUTUDA YOLLUYOLAR AMA 1 HAFTA ÖNCE YOLLADIĞIM 1 TB DİSKTEN HALA HABER YOK İŞLEM DEVAM EDİYO DİYOLAR OSEFAKÖYDEKİ ADRESİN NUMARASINI BULAN Bİ YAZSSIN DİSKİ ALIYOLAR AMA NUMARA YOK ARAYACAM SORACAM SORAMIYOM ARENA İLGİLENMIYO ÇOK SAFLAR KOSKOCA DİST DAHA BU ADRESTEN HABERSİZ SİZİN DİSKİNİZİ ALDILAR DİYORUM KADIN MAL MAL BENİ DİNLİYO TELDE

    NEYSE BİRAZ DAHA BEKLEYECEZ GELİR HERALDE.AMA DİSTRİBİTORLERIN DAHA DİSKİ İADE ETTİĞİMİZ O SEFAKÖYDEKİ ADRESTEN HABERLERİ YOK SİZİN MALINIZI İADE EDİYORUM ALIYOLAR YENISINI VERİYOLAR DİYORUM SAF SAF DİNLİYO BİŞİ BİLDİĞİ YOK YA BÖYLE MÜŞTERİ HİZMETLERİNE İŞTEN ANLAMAYAN AYLAK KADINLARI OTURTMAZLARMI ARKADAŞ UYUZ OLUYORUM YHAA


    SEFAKÖYDEKI ADRESİN NOSUNU BİLEN Bİ YAZSSIN




    quote:

    Orijinalden alıntı: 241

    quote:

    Orjinalden alıntı: krm-iks

    @241 aldığım hdd de bad sector çıkmıştı ve servis yenisi ile değişim yaptı. Ama senin sonradan olmuş. Onun için kesin bişey diyemiycem


    Kullanıcı hatası olduğu için ben suçumu kabullenmiştim aslında. (Sistemim eski P4 sistem var, üzerindeki power supply de çok kalitesiz bir şey. Tahminimce bir an dalgalanma oldu ve harddiske zarar verdi. UPS'de olmadığı için korumasız kalıyor. Gerçi yine de benim hatam sayılmaz ama bu yüzden diski gözden çıkarmıştım bile. Garanti ile şansımı denemek istedim.


    quote:

    Orjinalden alıntı: cimmy

    seagate hangi adrese yolluyorsunuz arkadaslar bırde. yukarıda hd tune de olan sarı cızfılerın anlamaı nedır bende de cıkıyorda bu sarı cızgıler


    Öncelikle siteden ürün değişimi için kayıt yapıp, yollayacağınız adresi seçiyorsunuz. Zaten Türkiye'de tek bir toplama noktası var. Misafir kullanıcı olarak da ürün iade talebinde bulunabiliyorsunuz fakat kayıt olup öyle yollamanızı öneririm. Takip etme işiniz kolaylaşır.

    http://www.seagate.com/www/tr-tr/support/warranty_&_returns_assistance/

    Bu linke girip sağdan üye olup ürün iadesi için bilgileri doldurmaya başlayabilirsiniz.


    Sarı çizgiler ise harddiskin sağlık testinin önerilen aralıklarda olmamasından çıkar. Ekran görüntüsü verebilirseniz yardımcı olabilir sanırım bazı arkadaşlar. Tabi HDTune' da bazen yanlış okuyabiliyor S.M.A.R.T verilerini. Başka bir programla da kontrol edebilirsiniz.

    quote:

    Orjinalden alıntı: bocukus

    Bad sector garanti kapsamındadır. Ayrıca tamir değil bire bir yenisi ile değişim yapmak zorundalar. Yapmıyorlarsa Seagate firmasına bir tane şikayet dilekçesi yolla. Distribütörü şikayet et. Emaili distribütöre yollayınca ne oluyor ki. Suçluyu suçluya şikayet ediyorsun. Emaili seagate yollaman lazım ki sana yapılan haksızlık başkalarına da yapılmasın. Bir şikayetten ne olur deme herkes şikayet ederse distribütörlerde hizaya gelir. Ülkemizde malesef şikayet mekanizmaları hiç bir şekilde çalışmıyor.


    Haklısınız, tenezzül edip özür mesajı bile yollamadılar. Yarın Seagate'e başımdan geçenleri anlatayım, belki dediğiniz gibi faydası olur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: revenger11

    @241,

    Seagate toplama merkezi ile nasıl irtibat kuruyorsunuz? Hani diski gönderince onlar size onarılmış farklı bir disk gönderiyorlar ya, bu noktada prosedür nasıl işliyor biraz detaylandırabilirmisiniz?

    seagate'in sitesinde Warranty and Returns kısmı var, orada önce model ve seri numarasını yazıp garanti durumunu görüyoruz ardından bir form geliyor onu dolduruyoruz galiba. Bundan sonrası nasıl işliyor, formu doldurunca diski göndereceğimizi haber vermişmi oluyoruz?

    Birde yollarken paketlemeyi sitede anlatan bişeyler var, oraya göre yapmamız için o malzemeleri bulamayız doğal olarak, güzelce sarıp yollasak olmaz mı?


    Evet, formu doldurunca yollayacağınız adresi seçiyorsunuz zaten. Biraz önce ekran görüntüsü alabilmek için aynı bilgileri girdim fakat bu ürün daha önceden iade edilmiş diyor. Bu yüzden ekran görüntüsü veremiyorum. Fakat siz ekran görüntüsü verebilirseniz yardımcı olabilirim.

    Benim yolladığım adres şu idi:

    Collection Point Seagate Istan
    C/O Fritz International Transport Trade LTD.
    Kartaltepe mah.
    Malazgirt Cad No:1
    Sefakoy-Istanbul
    -, 34620
    Turkey


    Daha sonra size çıktı alabilmeniz için bir sayfa veriyor. (Kayıtlı üye iseniz bu sayfaya istediğinizde ulaşabiliyorsunuz) Bu sayfayı çıktı alıp kutunun üzerine yapıştırdım. (Sayfada sizin adresiniz, toplama merkezi adresi ve iade ile ilgili bilgiler yer alıyor)

    Paketlemeyi iki kat kabarcıklı naylona(ne ad veriliyor bilmiyorum :D) sardım. Harddiskten biraz daha büyük bir kutuya yerleştirdim. Sallanmayacak şekilde paketledim. Daha sonra PTT kargo ile verilen adrese yolladım. 3 TL tuttu. Daha sonrası dediğim gibi gelişti.



    Bence 1 hafta kadar daha bekleyin. Benim elime gelsin şu harddisk, bakalım nasıl bir şey gelecek. Kaç saat kullanılmış, çok mu eski, onlara bakalım, siz de ona göre yollayın. Çünkü ben de bilmediğim bir işe kalkıştım.




  • bende bu kartaltepedeki adrese gonderdim de HArddiski .. baya oldu .. hala gondermediler .. numarasi falan varmi oranin ??
    quote:

    Orijinalden alıntı: revenger11

    @241

    Prosedürü ayrıntınlı olarak açıkladığın için çok teşekkür ederim. Her adımı yazmışsın tam rehber olacak nitelikte Disk eline ulaşınca yorumlarını bekliyoruz yorumlarına bizde bişeyler yaparız artık
  • numara yokda benım disk geldi. 20 gün sürdü bazen 5-7 gunde gelıo dısk hollandaya gıdıyo ve ordan gelıo dhl exp ıle geldi. DAHA ONCE 5 GUNDE GELMİŞTİ.

    MAİL ATACAKSIN

    BUARAY GEREKN BILGILERI VE MAİLİNİ YAZI NGILIZCE HEMEN CEVAP GELIR

    http://support2.seagate.com/


    quote:

    Orijinalden alıntı: azbor

    bende bu kartaltepedeki adrese gonderdim de HArddiski .. baya oldu .. hala gondermediler .. numarasi falan varmi oranin ??
    quote:

    Orijinalden alıntı: revenger11

    @241

    Prosedürü ayrıntınlı olarak açıkladığın için çok teşekkür ederim. Her adımı yazmışsın tam rehber olacak nitelikte Disk eline ulaşınca yorumlarını bekliyoruz yorumlarına bizde bişeyler yaparız artık






  • hortladım biliyorum ama bu işi çözerse dh çözer

    elimde 2006 nın sonlarında aldığım seagate barracuda 250 gb harddisk var garantisi aralık 2011 de bitecek. 4-5 ay önce bunun sata girişi yandı. 3 distributör (arena, datagate ve penta) da kayıtlı değil ne yapacağımı şaşırdım. acil yardım lütfen
  • arkadaşlar biraz araştırdım bu formu doldurmam gerektiği söylendi. ama adresi kabul etmiyor. bu işi bilenler yardımcı olsun lütfen
  • arkadaşlar hellppp. please

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?
  • @LEONİM; geçersiz karakter girdiğiniz için kabul etmemiş adresi. Sadece ingilizce karakter girmeniz gerekiyor. (Ö,Ç,Ş,İ,Ğ,Ü,ı,ş,ü,ğ,ç) gibi karakterler kullanmayın.
  • dahası... nokta bile koymayın. kabul etmiyor.

    Konu altta...

    http://forum.donanimhaber.com/m_36464526/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikail13 -- 5 Temmuz 2011; 17:39:01 >
  • Dear Sir or Madam,
    This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly.
    If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid.
    For a full list of all conditions not covered by warranty, please reference warranty statement supplied with the product and also reference our Seagate Return Policy on our website atwww.Seagate.com. Please also reference the Seagate Warranty Void Checklist on our website under Warranty Support and Returns Assistance as a visual aid for items that Seagate will not accept as a justified warranty claim.
    Please be ****ed that you must pay all applicable duties and customs charges for shipments to and from Seagate. You may also be required to pay freight costs associated with returning the product(s) to you.
    If no arrangements have been made 30 days after this notice, you will automatically release ownership of the drives to Seagate [not applicable to AMER (US, Canada and Brazil)]
    ** ** ** ** ALWAYS REFERENCE RMA NUMBER ** ** ** ** when inquiring about or sending in your order.
    Should you have any questions please contact us with a subject line "Return Unrepaired Inquiry". You can arrange pickup of the drive/s at the following address, please have the courier reference your RMA number and number of units to be picked up.

    (SONUÇ OLARAK GARANTİ OLAYI NOLMUŞ BİRİ CEVAPLASIN)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 241

    Kutunun boyutları tam belli olmamış ama içine boşluk olmadan harddisk koymaya çalışsanız 50-60 tane sığar.

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?

     Faturasız Seagate harddiski teknik servise nasıl yollayabilirim?



    kutunun içindeki mavi süngeri nereden temin edebiliriz? bozuk harddiskimi garantiye göndereceğim.




  • Arkadaşlar Benimde Acer 5750 Laptop ımın Hard Diski Bozuldu. Cihazın Garantisi Geçenlerde Bitmişti. Seagate e Mail Attım Ama Gelen Cevapta Bilgisayarın Üreticisine Başvurmam Gerektiği ve Kendilerinin Elinden Birşey Gelmediği Yazıyor. Bu Diski Nerede ve Nasıl Değiştirebilirim Bilgisi Olan Paylaşırsa Sevinirim. Zira Hard Diskin Üstünde Üretim Tarihi Olarak 2011 8. Ay Yazıyor Yani Bu Aralar Yaparsam ve Değiştirirlerse Çok İyi Olacak Yoksa Boşuna Masraf Çıkartacak Bu Bilgisayar Bana ???
  • Acer servisine notebook ile beraber göndereceksiniz. Seagate veya başka bir firmadan bu konuda yardım alamazsınız.
  • arkadaşlar bir kişi yardım etsin lütfen ilk aldıgım hdd seagate sata 3 ti servise gitti aldıgım yer aracılıgı ile toshiba yolladılar tekrar yolladım değişimde seagate istedim sata2 yolladılar st31000340as serisi etikkette yazan sata 2 disk var bilgisayarda st31000528as serisi sata 2 disk görüyor şimdi ne yapmalıyım bir yardım lütfen bu hddlerde servis prosedürü ne bir yardım acil ürünü geri yollayacagım
  • hkara64 H kullanıcısına yanıt
    ürünleri geri gönderin. servis ürün gönderirken canının istediğini gönderemez. ya aynı üründen, ellerinde yoksa bir üst modelini yada ücret iadesi yapmalı. size tavsiyem ücret iadesi istemeniz.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.