Şimdi Ara

FD6 HONDA CİVİC 1.6 OTOMATİK KAĞNI GİBİ Mİ (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
3
Favori
58.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Şirketin 2013 model dgs li dizel jettasıyla 800 km yol yaptım (uzun yol) beş para etmez bir araba. yeminle verilen paranın yarısını zor hak eder. şanzuman berbat, sürekli kaydırıyor, yokuşta geriye kayıyor, yol sesini acayip içeriye veriyor, park sensörü bile yok!, motoru ısınmıyor, hız sabitleyici yok.....kısaca bokun içi bok bir araba. vw diye satıyor, başka marka olsa yüzüne bakan olmaz. yazın babamın 2009 civic premium otomatikle 1500 km yol yaptım, o kadar keyifli ve rahat bir yolculuk geçirdim ki anlatamam. vw falan hikaye, araba diyenin aklını karışlarım.


    donanım istiyorsan highline alırsın , kullandığın şanzuman kaydırmaz :) o arabanın yol sesi civic ten yarı yarıya azdır (az bile söylemiş olabilirim) ayrıca o deyim ''aklını karışlarım '' değildir kendi aklını karışlamış gibisin.



    30 bin tl lik ibiza da bile hız sabitleyici, park sensörü standart ise jetta gibi 85 bin tl (yarısı bile etmez bana göre) değerindeki arabada da standart olması lazım.

    Ankaranın basit yokuşlarında bile frenden ayağımı kaldırdığımda geri kaçan, kaydıran bir arabadan bahsediyorum ki arabada 4 kişi vardı herkeste de aynı görüş hakimdi. Zaten şirket de bu yıl tüm vw lerini elden çıkaracak. Sorunlu olmayan araba yok çünkü. Ya şanzumanda sorun var, ya turbolar da...

    vw diye dünyanın parasını verip milleti kekliyorlar, bir de üstüne dünyanın sorunu var....satar tabi adam, arz-talep meselesi sonuçta. Bana göre Civic in yanına bile yaklaşamaz bu araba...

    civic in yanına bencede yaklaşamaz kardeşim katılıyorum Jetta kalitesini hiç bir zaman o seviyeye düşürmez,düşürmemeli.

    Gerçekleri söylüyorum sen git ütül, doğuş boş arabaları itelesin size, siz de vw ye biniyorum diye sevinin...
    Bence de civic seviyesine getirmesin aman...motoru şanzumanı kucaklamaktansa yol sesi varsın daha çok olsun (ki hiç alakası yok yeni kasada)...

    Acaba son civicleri kullandınız da mı yorum yapıyorsunuz yoksa boş laf olsun diye mi konuşuyorsunuz. karşımdakinin tavrını bileyim de ona göre yazma gereği duyayım.

    ies lerden Fb7 ye kadar her jenerasyonunu kullandım marka fanatiği değilim zaten şuan peugeot 407 ye biniyorum.Senin yazdıkların tamamen marka fanatikliği ile yazılmış gerçekle uzaktan yakından alakası olmayan şeyler.Honda civic in iyi olduğu bir konu var bana onunla gelebilirsin oda atmosferik motorlardaki sorunsuzluğu ki banada zamanında civic aldıran budur aldığım gibi satmama sepep olansa diğer sebeplerdir,

    1-Kötü frenler (dozlanmaz,yavaşlar durmaz, hele araba yüklüyse Allah muhafaza)
    2-Yumuşak ve kısa süspansiyon (ne yol tutar nede konforludur bu konuda Toyota aşama katetti civic hala aynı yerde en azından Fd6 da çukurlarda koptu sanılan arka süspansiyon fb 7 de biraz yumuşamış alkışlar alkışlar) Bu sebeple vasat yol tutuş (fanatik civic sahipleri bkz.Alıntıdaki kişi) hiç yol tutan araba kullanmadıkları için kendilerini F1 aracında sanırlar tavsiyem bir Focus kullan yol tutuş nasıl olurmuş gör.
    3-Vasat ötesi işçilik ve malzeme kalitesi( konuşmaya bile gerek yok ford transitin kullandığı malzemeden konsol yapmış adamlar)
    4-Zayıf kaporta (dikkat et o vw lerden birine çapma benden sana tavsiye)
    5-Zayıf boya (ben fd6 ma yukamacıda su tutturdum çamurluktaki fabrika boyası sıyrıldı vw de boya katır tırnağı gibi)
    6-Yakıt tüketimi şehir içi 12litre klima Dsg 8,5litre
    7-Performans F1 şanzıman sorunsuz fakat hem performansı düşürüyor hem müsrif

    -1.6 125hp 0-100 12,5sn F1 vites
    -arıza yapan Dsg 1.4 122hp 0-100 ü 9,9 sn

    ben sorunsuz diye civic aldım , Direksiyon kutum 2 kere değiştir hala bana göre ses vardı, fabrika boyam kabardı ,frenler hiç bir zaman Vw-Opel-Peugeot-Toyota-Kia hatta Hyundai seviyesinde tutmadı 2 kere disk değişti 2 kere balata değişti araştırdım sende gir bak honda forumlarına herkesin sıkıntısı aynı.

    Artık masal anlatmayın insanlara arkadaşım malınızı övmeyi bırakın yiğit ölsede hakkını verin o 70 Tl bu 50TL ise ederi o kadar olduğu için kendi adıma fazlasıyla açıklama yaptım bu kadarı yeterli olacaktır.




  • rene54 R kullanıcısına yanıt
    Kardeş yanlış anlama da birşey sorcam o kadar civiclerin kahrını çektin yetmedi de 407 mi aldın üstüne, cila çeker gibi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L


    Kardeş yanlış anlama da birşey sorcam o kadar civiclerin kahrını çektin yetmedi de 407 mi aldın üstüne, cila çeker gibi?

    407 yi para verip almadım kardeş biniyorum dedim arızasını yakıtını ben vermiyorum ona rağmen 5aydır arızada yapmadı ufak tefek şeyler dışında bekleyip görecez bakalım bunuda ;) ama sürüş konforu,süspansiyon fren Accord kalitesinde güzel bi araba.
  • rene54 R kullanıcısına yanıt
    İlk çıktığında tipi hoşuma gittiydi yalan değil, arkası azcık daha uzun şekilli olsa garibanın CLSsi olacaktı. Ama Otm. 307 SW felaketi yaşadım, kabus oldu körolasıca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    Yok devenin bale pabucu...

    Kusura bakmayın ama, bunları söyleyenler bir kez olsun bu aracı kullanmışlar mı acaba?
    Performans görecelidir, adam 2.0 turbo araç kullanıyordur civic için kağnı gibi diyebilir, ya da 1.2 60hp araç kullanıyordur civic için roket gibi diyebilir. Ben 1.8 140hp Civic Hb kullanıyorum ama 1.6 sedanın da gayet yeterli bir performansı var.

    Otomatik vites için söylenecek hiçbir şey yok. 1.5 yıldır kullanıyorum bir kez olsun kararsız kaldığını, saçmaladığını görmedim. Grade Logic System harika çalışıyor..

    quote:

    Yok devenin bale pabucu...


    Yaw sanki o devenin başka bir şeysiydi .....?

    Bulduummm....
    Hörgücüydü




  • caucass kullanıcısına yanıt
    Abi geç olsun güç olmasın, konuyu arşive atçaklardı nerdeyse
  • işin esprisi oradaydı
  • honda tip ve fiyat itibariyle alınabilecek güzel bir araba..Öncelikle araba kıyaslarken fiyat-görüntü-performans larına göre kıyaslayın şu şöyledir bu böyledir 40bin tl'lik aracı 19-20 bin tl'lik araçlada geçersin hemde daha fazla performans alırsın ama görünüş eskidir o ayrı
  • yok devenin kauçuk botları
  • Dünyanın en büyük motor üreticilerinden biri (en fazla motor üreten firması ) nın mühendistlerini salak yerine koymaya hakkı yok arkadaşlar. Japonlar her konuda mükemmel işler yapıyor. Dünyada en sağlam arabadan 2.cisi 1.toyota 2.honda 3 ford
  • Yok devenin adidasları
  • caucass kullanıcısına yanıt
    Ahahaha Kemal abi hiç güleceğim yoktu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    Şimdi gecikmeli cevabımı vereyim

    Öncelikle accord konusunda başlayalım, accord hızlanma verileri ile civic otomatiğin hızlanma verileri arasında 1.5 saniye kadar fark vardı yanlış hatırlamıyorsam, bu fark 0'dan 100'e kadar ve sonrasında da özellikle 60'dan sonra boy boy ayırmaya başlıyor accord. Yani evet ağırlık 250 kilo farkı kapatıp üstüne ekleyebilecek bir 31 beygir güç 42 beygir torku mevcut ve tekrar ediyorum "tamamen aynı şanzımanları" kullanıyorlar ve ultra uzun şanzıman. 5 ileri bir şanzımanın böyle olmasını beklemezdim 200'e 4000 devirde gitmemeliydi yani.

    İkincisi hondanın istediği fiyat... Şu an lpgli otomatik için 80.000 istiyor hadi daha sağlıklı olsun karşılaştırma at lpg'yi 77 bin smart için 79 bin executive için isteniyor civic'de ve otomatik bir golf highline 122'liği 77 bin lira 3 yıl garanti uzatma ile olsun 79 bin lira. 5 sene boyunca dsg patladı mı cortladı mı diye düşünmeden binebileceğim sessiz çok daha atak iyi giden bir golf varken neden civic tercih etmeliyim lütfen söyler misiniz? Ve golfün de eklemeden geçmeyelim 0-100 değeri civic manuelden bile iyi o Civic Otmatik değeri 12.3 manueli 9.9 golf otomatik ise 9.3. tam tamına 3 saniye var otomatikleri arasında, bunun ne kadar büyük bir fark olduğunu anlatmaya gerek yok.


    Bakın ben de kötülemekten yana değilim, ben sadece daha sessiz daha az yakıt tüketen daha seri ve patlamaya hazır bir şanzımanı olan golfü tercih etmekten yanayım. :) 5 yıl garanti ile o da. Yani kusursuz demiyorum ama tek kusuru şanzımanı. Çift kavramalaı tüm şanzımanları denedim EDC Powershift DSG, inanın hiç birisi dsg kadar güzel vites atmıyor ama hepsi de aynı şekilde patlamaya hazırlar. Eğer burda gerçekten başarılı bir otomatik vites sunsaydı Tercihim bu kadar belirgin olmayacaktır.

    Fiyatları aynı olmasa, donanım olarak Golf daha dolu olmasa, daha performanslı olmasa,daha sessiz olmasa,daha seri olmasa,daha ekonomik olmasa tamam dicem siz haklısınız :) Aynı fiyat bandında civic'e vermek için hiç bir şans göremiyorum.


    Burda VW fanatiği gibi gözüktüm biliyorum ama Civic-Golf tartışması yerine 308-Golf tartışması olsaydı bu, bu sefer de 308'i tercih ederdim. :)

    Sor bakalım sebastian golf un sedanı varmiy mış segment olarak her türlü kapisan bir araç civic.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gaftici423 -- 15 Kasım 2015; 18:44:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gaftici423 G kullanıcısına yanıt
    Aslında var, Brezilya güzeli Jetta. Almanyada yıllardır en çok satan araç Golftür. Jetta'nın satış rakamı yılda 1000i geçemiyor.
    Bi bizim ülkede millet sıraya giriyor salak gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaftici423

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    Şimdi gecikmeli cevabımı vereyim

    Öncelikle accord konusunda başlayalım, accord hızlanma verileri ile civic otomatiğin hızlanma verileri arasında 1.5 saniye kadar fark vardı yanlış hatırlamıyorsam, bu fark 0'dan 100'e kadar ve sonrasında da özellikle 60'dan sonra boy boy ayırmaya başlıyor accord. Yani evet ağırlık 250 kilo farkı kapatıp üstüne ekleyebilecek bir 31 beygir güç 42 beygir torku mevcut ve tekrar ediyorum "tamamen aynı şanzımanları" kullanıyorlar ve ultra uzun şanzıman. 5 ileri bir şanzımanın böyle olmasını beklemezdim 200'e 4000 devirde gitmemeliydi yani.

    İkincisi hondanın istediği fiyat... Şu an lpgli otomatik için 80.000 istiyor hadi daha sağlıklı olsun karşılaştırma at lpg'yi 77 bin smart için 79 bin executive için isteniyor civic'de ve otomatik bir golf highline 122'liği 77 bin lira 3 yıl garanti uzatma ile olsun 79 bin lira. 5 sene boyunca dsg patladı mı cortladı mı diye düşünmeden binebileceğim sessiz çok daha atak iyi giden bir golf varken neden civic tercih etmeliyim lütfen söyler misiniz? Ve golfün de eklemeden geçmeyelim 0-100 değeri civic manuelden bile iyi o Civic Otmatik değeri 12.3 manueli 9.9 golf otomatik ise 9.3. tam tamına 3 saniye var otomatikleri arasında, bunun ne kadar büyük bir fark olduğunu anlatmaya gerek yok.


    Bakın ben de kötülemekten yana değilim, ben sadece daha sessiz daha az yakıt tüketen daha seri ve patlamaya hazır bir şanzımanı olan golfü tercih etmekten yanayım. :) 5 yıl garanti ile o da. Yani kusursuz demiyorum ama tek kusuru şanzımanı. Çift kavramalaı tüm şanzımanları denedim EDC Powershift DSG, inanın hiç birisi dsg kadar güzel vites atmıyor ama hepsi de aynı şekilde patlamaya hazırlar. Eğer burda gerçekten başarılı bir otomatik vites sunsaydı Tercihim bu kadar belirgin olmayacaktır.

    Fiyatları aynı olmasa, donanım olarak Golf daha dolu olmasa, daha performanslı olmasa,daha sessiz olmasa,daha seri olmasa,daha ekonomik olmasa tamam dicem siz haklısınız :) Aynı fiyat bandında civic'e vermek için hiç bir şans göremiyorum.


    Burda VW fanatiği gibi gözüktüm biliyorum ama Civic-Golf tartışması yerine 308-Golf tartışması olsaydı bu, bu sefer de 308'i tercih ederdim. :)

    Sor bakalım sebastian golf un sedanı varmiy mış segment olarak her türlü kapisan bir araç civic.

    golfün sedanını bilemem ama o segmente ürün olarak sundukları bi araba var adı "Jetta"




  • mrb arkadaşlar honda fd6 2007 aracın arıza lambası yanıp sonuyor lpg de gaz yemıyor sebebi ne olabilir
  • caucass kullanıcısına yanıt

    İlk arabam 300 HP turbo benzindi, piyasadaki hemen hemen her aracı kullandım sayılır. Buna 4.8 V8 550 HP panamera da dahil ve bu yoruma katılıyorum.


    FD6 Civic bazı durumlarda hantal kalıyor ama günlük kullanım için performansı yeterli bence ve sürüş zevki gerçekten iyi. Günlük kullanım için TR şartlarında LPG'li bir Civic 10/10 diyorum. Yakıt tükeimi sakin kullanımda çok düşük, sorunsuz ve konforlu bir araç, performansı ise güncel rakiplerinden çok geride değil sadece eğimli yollarda fazla devir çevirmek lazım.

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.