Şimdi Ara

ferroli domitech mi demirdöküm nitron mu ? acil (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
8.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin


    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    ferroli 5yıl garantiyi verirken

    bakım yaptırma şartı sunmuyor.

    yani ben istersem bakım yaptırırım. istersem 2yıl sonra istersen 3yıl sonra ya da hiç yaptırmam

    bunu hem evime doğalgaz işini yapan ferroli bayisine sordum

    hemde evime kombiyi çalıştırmak için gelen ferroli teknik servisine sordum.

    bana sadece dedikleri şey şu: eğer her yıl bakım yaptırmak istersem form doldururum. yıllık bakım parasında indirim yapacaklarını söylediler

    o da benim keyfime kalmış.

    yani uzun lafın kısası ferroli de "ücret karşılığı bakım yaptırma" zorunluluğu yok. isteğe bağlı

    normal bir 5yıl garantisi var


    O zaman Ferroli seçeneği çok avantajlı duruma geçiyor. Bence yıllık bakım koşulu olmaksızın 5 yıl garanti verilmesi tercihte önemli kriter.

    bence de iyi
    ferroli tercih etmemin 2-3 nedenden biri de 5yıl garantiydi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    Bir ekleme daha yapayım; herkesin günah keçisi ilan ettiği İstanbul Bilişim, aslında Ülkemizde fiyat tekelini kıran önemli bir Şirkettir. Ben Ankara'da oturmama rağmen imzamdaki 3 plasma-lcd yi İB'den aldım. Bu Forumdan en az onlarca kişiye de aldırdım. Kars'ta bir doktor arkadaşa kışın uçakla 2 günde teslim edildiğini biliyor musunuz? Hiç birinde garantide problem olmadı. Yalnız deposunda olmayan malı almayın, kapora bırakmayın. Ne varsa onu alın. İstediğiniz marka-model yoksa almayın, beklersiniz.
    Şöyle anlatayım; ilk 2005 yılında aldığın Panasonic 42PV70 in garantisinin bitmesine 15 gün kala ekranında dikey bir çizgi oluştu. Hemen İB'i aradım. Serdar Beyle görüştüm. "Hemen aldırıyorum" dedi ve aynı gün Ankara'da yetkili servis geldi ve kargoyla İstanbul'a gönderdi. 2-3 gün sonra bana paneli değil, plasmayı değiştireceklerini ve yenisini vereceklerini söylediler. Ben "artık Pana'dan soğuduğumu ve onun yerine, şimdiki değeri neyse ekleyip Samsung 46B650 almak istediğimi" söyledim. Kabul ettiler ve değişti.
    Benzer şekilde Samsung 50Q92 de ekranda harelenme fark ettim. Yine İB ile görüştüm. ANkara'da Samsung Yetkili Servisi geldi, tespiti doğruladı, yeni 50Q92 geldi ve eskisini götürdüler.
    Kısaca Firmaları eleştirirken biraz dayanaklı olması gerekir. Şikayet sitelerinde ciddi çözülmemiş şikayet göremiyorum.
    Bence İstanbul Bilişim gibi ciddi fiyat rakibi firmalar olmasaydı, biz hala 1.500 TL lik 40' lcd leri 3.000-4.000 TL ye alıyorduk. Tabi Doğubank'ta "garantisi benim abi" diyenleri ayırmak gerekir.


    Selamlar,

    Sigorta şirketleri ile ilgili açıklayıcı bilgiler için teşekkürler. Mahkeme kararı gazetede okuduğum bir karardı.
    Eğer aracı teslim ettiğiniz vale , gittiğiniz yerin resmi çalışanı ise kaskodan paranızı alırsınız ama değil ise biraz zor alırsınız. Zira burda sigorta şirketi sizin arabam çalındı beyanınıza göre hareket etmek zorunda değil, sizi uğraştırırlar. Bunu belirtmek istedim.

    İstanbul bilişimin fiyat avantajı sağladığı doğrudur, ama teknik servisleri ile ilgili şikayet çok, çözülmemiş sorun olması , şikayet çokluğunu açıklamaz. Siz yaşamamış olabilirsiniz. Ben şimdiye kadar en az 6-7 tane sony laptop aldım ve en ucuzu 3500-6500 tl arasında ürünler, bugün bir tane daha sipariş ettim.
    Neden, Sony Tr daha güncel ürünleri getirmemiş , yeni olan bir modelde 700 tl daha pahalı. Neticede tamirine katlanırım zaten ucuza aldım diye düşünerek bunu yapıyoruz. Benim alternatiflerim var, olmazsa yenisi alırız, yada TR sony bedeli karşılığı yaptırırım. Ama standart bir kullanıcı için bu bir avantaj değil , külfet olur.

    Birde aldığınız plasma, lcd, müzik seti vb. ürünleri TR tamir ettirebilirsiniz. Ancak bir laptop tamir ettirmek o kadar kolay değildir. Genelde tamir olmaz komple anakartı veya benzeri parça değişir. Laptoplar kolay kolayda bozulmazlar. Şimdiye kadar aldığımız ürünlerde de 1 tane sorun yaşadık ama burnumuzdan geldi, 3 hafta bekledik ve üstelik yaptık dedikleri arıza ürünü aldığımızda tekrar vardı 3 gün daha bekledik.
    Ayrıca ürün tamamen bozulsa bile , elektronik eşya sigortasından ben firma olarak paramın bir kısımını tahsil ederim.

    Ayrıca övdüğünüz firmanın geçen sene sahte bandrol basmakdan dolayı depolarının basıldığını ve şu an hala mahkemelerinin sürdüğünü biliyormusunuz.. Yapılan hesaplamalara göre bandrol yolsuzluğu ile elde edilen kazanç ise 100 milyon euro olarak hesaplanıyor.
    Bunuda bir araştırmanızı öneririm. http://www.rotahaber.com/bandrol-yolsuzlugu-reale-de-ugradi_109330.html
    Bunlar basına yansıdığı ve cumhuriyet savcılığınıa suç duyurusu yapıldığı için belirtmekde bir sorun yok.

    Eğer bu firma yakın zamanda kapanırsa (en azından ciddi bir para cezası alma ihtimalleri var.) artık ürün aldırdığınız kişilere açıklamasını yaparsınız.
    Size iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxfocus -- 8 Nisan 2011; 21:00:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniceri


    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Orada çok ince bir olay var..Beş yıllık ücretsiz garantide periyodik bakımlar ücretlimi ? Değilmi ?...BUNU ÇOK DİKKATLE ÖĞRENİN...Beş yıllık garanti her türlü bakım, tamir, yedek parçayı kapsıyorsa çok güzel...Kaçırmayın...Beş yıllık garanti veriyoruz arada x defa periyodik bakım yaptıracaksınız..Her bakım.ücreti bu kadar deniyorsa BEŞ YILLIK GARANTİ BELEŞ DEĞİL ÜCRETLİ DEMEK... Bir konu daha....BEŞ YILLIK GARANTİ VERİYORUZ ARADA ŞU ŞU PERİYODİK BAKIMLARI ÜCRETİNİ ÖDEYİP YAPTIRACAKSINIZ....Deniyorsa Garanti ücretli demek....Bu noktaları doğru dürüst araştırın. Ve garanti belgesini onaylatın...BELEŞ HİÇ ÖDEME YOKSA 5 YILLIK GARANTİ GÜZEL....Diğer türlü ise 5 yıllık ücretli garanti demek...Para sizin, tercih sizin, bütün kombiler sizin..Saygılarımla..


    Cihaz yeni alınırken verilen garanti içinde periyodik bakımı senin tabirinle beleş olan bir marka örneği verirmisin. Mesala senin premix 3 yıl garantide periyodik bakım beleşmiydi. Sonradan kombinin 1/3 fiyatı kadar para vererek alınan garantiden bahsetimyorum. İlk garantide periyodik bakımı beleşemi yaptırdın.

    Yazını şimdi gördüm...Şunu yazıyorum..Bu üç yıllık garanti içinde ECA PREMİX kombime hiç periyodik bakım yaptırmadım..Aklıma bile gelmedi...Dördüncü yılın içindeyim..Çok şükür....Bu haziranda inş...yaptırmayı düşünüyorum...Fiyatıda üçte bir kombi parası değil...60 Lira....ECA avcılar servisten sor...Ben sordum....Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 9 Nisan 2011; 11:03:15 >




  • 2 gün önce usak ana bayisinden ferroli divatop mikro için anlaşmıstım ...

    o zamanda bu 5 yıl garanti konusunu detaylı sorma fırsatım oldu... sonrada servise gidip tekrardan bilgi aldım ...

    sizinde dediğiniz gibi 5 yıl garanti tekrardan geçerli ve yıllık bakım zorurunlulugu yok ...

    yıllık bakım isterseniz 75 tl karsılıgında yaptıklarını söylediler ... bu arada servis ferroli ve ariston kombilere servis veriyor ...

    servisin bir soyledigide ... 5 yıl sonunda bunu 7 yada 10 yıla çıkarabilecegimdi... ücreti konusunda söyledigi fiyatı hatırlamadıgım icin yanlış yazmak istemiyorum ...





    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    ferroli 5yıl garantiyi verirken

    bakım yaptırma şartı sunmuyor.

    yani ben istersem bakım yaptırırım. istersem 2yıl sonra istersen 3yıl sonra ya da hiç yaptırmam

    bunu hem evime doğalgaz işini yapan ferroli bayisine sordum

    hemde evime kombiyi çalıştırmak için gelen ferroli teknik servisine sordum.

    bana sadece dedikleri şey şu: eğer her yıl bakım yaptırmak istersem form doldururum. yıllık bakım parasında indirim yapacaklarını söylediler

    o da benim keyfime kalmış.

    yani uzun lafın kısası ferroli de "ücret karşılığı bakım yaptırma" zorunluluğu yok. isteğe bağlı

    normal bir 5yıl garantisi var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxfocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    Bir ekleme daha yapayım; herkesin günah keçisi ilan ettiği İstanbul Bilişim, aslında Ülkemizde fiyat tekelini kıran önemli bir Şirkettir. Ben Ankara'da oturmama rağmen imzamdaki 3 plasma-lcd yi İB'den aldım. Bu Forumdan en az onlarca kişiye de aldırdım. Kars'ta bir doktor arkadaşa kışın uçakla 2 günde teslim edildiğini biliyor musunuz? Hiç birinde garantide problem olmadı. Yalnız deposunda olmayan malı almayın, kapora bırakmayın. Ne varsa onu alın. İstediğiniz marka-model yoksa almayın, beklersiniz.
    Şöyle anlatayım; ilk 2005 yılında aldığın Panasonic 42PV70 in garantisinin bitmesine 15 gün kala ekranında dikey bir çizgi oluştu. Hemen İB'i aradım. Serdar Beyle görüştüm. "Hemen aldırıyorum" dedi ve aynı gün Ankara'da yetkili servis geldi ve kargoyla İstanbul'a gönderdi. 2-3 gün sonra bana paneli değil, plasmayı değiştireceklerini ve yenisini vereceklerini söylediler. Ben "artık Pana'dan soğuduğumu ve onun yerine, şimdiki değeri neyse ekleyip Samsung 46B650 almak istediğimi" söyledim. Kabul ettiler ve değişti.
    Benzer şekilde Samsung 50Q92 de ekranda harelenme fark ettim. Yine İB ile görüştüm. ANkara'da Samsung Yetkili Servisi geldi, tespiti doğruladı, yeni 50Q92 geldi ve eskisini götürdüler.
    Kısaca Firmaları eleştirirken biraz dayanaklı olması gerekir. Şikayet sitelerinde ciddi çözülmemiş şikayet göremiyorum.
    Bence İstanbul Bilişim gibi ciddi fiyat rakibi firmalar olmasaydı, biz hala 1.500 TL lik 40' lcd leri 3.000-4.000 TL ye alıyorduk. Tabi Doğubank'ta "garantisi benim abi" diyenleri ayırmak gerekir.


    Selamlar,

    Sigorta şirketleri ile ilgili açıklayıcı bilgiler için teşekkürler. Mahkeme kararı gazetede okuduğum bir karardı.
    Eğer aracı teslim ettiğiniz vale , gittiğiniz yerin resmi çalışanı ise kaskodan paranızı alırsınız ama değil ise biraz zor alırsınız. Zira burda sigorta şirketi sizin arabam çalındı beyanınıza göre hareket etmek zorunda değil, sizi uğraştırırlar. Bunu belirtmek istedim.

    İstanbul bilişimin fiyat avantajı sağladığı doğrudur, ama teknik servisleri ile ilgili şikayet çok, çözülmemiş sorun olması , şikayet çokluğunu açıklamaz. Siz yaşamamış olabilirsiniz. Ben şimdiye kadar en az 6-7 tane sony laptop aldım ve en ucuzu 3500-6500 tl arasında ürünler, bugün bir tane daha sipariş ettim.
    Neden, Sony Tr daha güncel ürünleri getirmemiş , yeni olan bir modelde 700 tl daha pahalı. Neticede tamirine katlanırım zaten ucuza aldım diye düşünerek bunu yapıyoruz. Benim alternatiflerim var, olmazsa yenisi alırız, yada TR sony bedeli karşılığı yaptırırım. Ama standart bir kullanıcı için bu bir avantaj değil , külfet olur.

    Birde aldığınız plasma, lcd, müzik seti vb. ürünleri TR tamir ettirebilirsiniz. Ancak bir laptop tamir ettirmek o kadar kolay değildir. Genelde tamir olmaz komple anakartı veya benzeri parça değişir. Laptoplar kolay kolayda bozulmazlar. Şimdiye kadar aldığımız ürünlerde de 1 tane sorun yaşadık ama burnumuzdan geldi, 3 hafta bekledik ve üstelik yaptık dedikleri arıza ürünü aldığımızda tekrar vardı 3 gün daha bekledik.
    Ayrıca ürün tamamen bozulsa bile , elektronik eşya sigortasından ben firma olarak paramın bir kısımını tahsil ederim.

    Ayrıca övdüğünüz firmanın geçen sene sahte bandrol basmakdan dolayı depolarının basıldığını ve şu an hala mahkemelerinin sürdüğünü biliyormusunuz.. Yapılan hesaplamalara göre bandrol yolsuzluğu ile elde edilen kazanç ise 100 milyon euro olarak hesaplanıyor.
    Bunuda bir araştırmanızı öneririm. http://www.rotahaber.com/bandrol-yolsuzlugu-reale-de-ugradi_109330.html
    Bunlar basına yansıdığı ve cumhuriyet savcılığınıa suç duyurusu yapıldığı için belirtmekde bir sorun yok.

    Eğer bu firma yakın zamanda kapanırsa (en azından ciddi bir para cezası alma ihtimalleri var.) artık ürün aldırdığınız kişilere açıklamasını yaparsınız.
    Size iyi forumlar.

    Başınıza gelen talihsiz olaya üzüldüm. İş bilmeyen tamirciye denk gelmiş demek ki. Aldırdığım kişilere bandrol konusunda hiç açıklama yapma ihtiyacı duymuyorum. Bandrol sorunu varsa Türk Mahkemeleri gereğine karar verir. Tedbir alınması gerekseydi, Sanayi Bakanlığı Firma faaliyetlerini durdurabilirdi. Durdurmadıklarına göre Firma'ya ciddi bir yaptırım uygulanmayacağı açık. Uygulansa bile elinde İB malı olanlarda problem olmayacaktır. Alan kişi bandrolün sahte olup-olmadığını bilmek-araştırmak zorunda değil. Olaya "Firma grey" gözüyle bakarsanız, Mavi Bilgisayarda da talihsiz bir dönem yaşandı. Kimin ne olacağını tahmin etmek zor oluyor. Önemli olan ürünün kaçak girip girmemesi. Sanayi Bakanlığından aldığı ithalat izni ile bu işleri yaptığını zamanında kanıtladım. Hatta Bakanlığa sordum. Resmi ithalatçı konumundalar. Gümrük vergisi dahil her tür vergilerini ödüyorlar. Bandrol sahte olmuş, onu Devlet kovalar zaten.
    Devletin ne zaman ne yapacağını bilmek zordur. Bir örnek vereyim; Petrol Ofisine 1 milyar TL (1 katrilyon TL) ceza kestiler, sonra indirdiler. Neden kestiler, neden indirdiler bunun sadece açıkladıkları kadarını bilirsiniz. Bandrol cezası keserler, sonra bakarlar Ülkeye para kazandırmış, istihdam yaratmış, sonra kaldırırlar. Bizim bunlara bakarak karar vermemiz yorucu olur.
    İB'den mal alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği konusunu daha önce ilgili Forumda açıkladım. Önemli bir koşul da; distribütör firmaların yoğun getirdiği ürünleri almak. Diğerleri, İB'de stokta olan ürünü almak şeklinde sıralanabilir. Böyle olursa yedek parça sıkıntısı çekilmez. Zaten İB, önceden ağırlıklı olarak yetkili özel servisleri kullanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sserin -- 8 Nisan 2011; 22:42:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi


    2 gün önce usak ana bayisinden ferroli divatop mikro için anlaşmıstım ...

    o zamanda bu 5 yıl garanti konusunu detaylı sorma fırsatım oldu... sonrada servise gidip tekrardan bilgi aldım ...

    sizinde dediğiniz gibi 5 yıl garanti tekrardan geçerli ve yıllık bakım zorurunlulugu yok ...

    yıllık bakım isterseniz 75 tl karsılıgında yaptıklarını söylediler ... bu arada servis ferroli ve ariston kombilere servis veriyor ...

    servisin bir soyledigide ... 5 yıl sonunda bunu 7 yada 10 yıla çıkarabilecegimdi... ücreti konusunda söyledigi fiyatı hatırlamadıgım icin yanlış yazmak istemiyorum ...





    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    ferroli 5yıl garantiyi verirken

    bakım yaptırma şartı sunmuyor.

    yani ben istersem bakım yaptırırım. istersem 2yıl sonra istersen 3yıl sonra ya da hiç yaptırmam

    bunu hem evime doğalgaz işini yapan ferroli bayisine sordum

    hemde evime kombiyi çalıştırmak için gelen ferroli teknik servisine sordum.

    bana sadece dedikleri şey şu: eğer her yıl bakım yaptırmak istersem form doldururum. yıllık bakım parasında indirim yapacaklarını söylediler

    o da benim keyfime kalmış.

    yani uzun lafın kısası ferroli de "ücret karşılığı bakım yaptırma" zorunluluğu yok. isteğe bağlı

    normal bir 5yıl garantisi var


    7 ve 10yıl garantiyi bilmiyorum. bir ara ferroli servisine sorayım. mümkünse uzatırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorAsi


    2 gün önce usak ana bayisinden ferroli divatop mikro için anlaşmıstım ...

    o zamanda bu 5 yıl garanti konusunu detaylı sorma fırsatım oldu... sonrada servise gidip tekrardan bilgi aldım ...

    sizinde dediğiniz gibi 5 yıl garanti tekrardan geçerli ve yıllık bakım zorurunlulugu yok ...

    yıllık bakım isterseniz 75 tl karsılıgında yaptıklarını söylediler ... bu arada servis ferroli ve ariston kombilere servis veriyor ...

    servisin bir soyledigide ... 5 yıl sonunda bunu 7 yada 10 yıla çıkarabilecegimdi... ücreti konusunda söyledigi fiyatı hatırlamadıgım icin yanlış yazmak istemiyorum ...





    quote:

    Orijinalden alıntı: disintegration

    ferroli 5yıl garantiyi verirken

    bakım yaptırma şartı sunmuyor.

    yani ben istersem bakım yaptırırım. istersem 2yıl sonra istersen 3yıl sonra ya da hiç yaptırmam

    bunu hem evime doğalgaz işini yapan ferroli bayisine sordum

    hemde evime kombiyi çalıştırmak için gelen ferroli teknik servisine sordum.

    bana sadece dedikleri şey şu: eğer her yıl bakım yaptırmak istersem form doldururum. yıllık bakım parasında indirim yapacaklarını söylediler

    o da benim keyfime kalmış.

    yani uzun lafın kısası ferroli de "ücret karşılığı bakım yaptırma" zorunluluğu yok. isteğe bağlı

    normal bir 5yıl garantisi var


    7 ve 10yıl garantisi duymadım
    ferroli servisine sorarım. eğer oluyorsa uzatırım garantiyi




  • servise gidince duvarda asılı reklam kagidinda yaziyordu ...

    bu olay nedir diye sorunca , garantinin uzadiğini söyledi ...

    yanliz sunu cok net soyleyebilirim ...

    usak ilinde eca, ferroli, vaillant, viessmann bayilerine gittim ... hiçbiri buradaki acıklayıcı bilgilerin onda birini bilen anlayan yok ...

    sadece buderus bayisi , acıklayıcı net bılgıler verdi , digerleri komedi gibi ... hele serin, yeniçeri,ege,maxfocus,taşkafa,disintegration un yazdıklarını geriye doğru okuyup kombi almaya gitseniz, ölürsünüz gülmekten ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalemlikek -- 9 Nisan 2011; 13:13:08 >
  • Yazdıklarınızın özeti..Kimse yoğurdum ekşi demiyor...En güzel yoğurt bizim yoğurt....Diğerleri hep kötü, hep ekşi sakın almayın...Bana gelin ben para kazanacağım...Bütün amaç, gaye para kazanmak ....Bilgi sorana işte bir şeyler anlatıyorlar...Kolay gelsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizim24

    bugün fiyat aldığım yere gittim ferroli domitech modeli ellerinde suan yokmus yarın haber vericekler.adam eca Confeo Plus u önerdi domitech den 50 tl fazla..son bu ikili arasında sizce hangisini tercih etmeliyim ?
    ferrolinin avantajı 5 yıl garanti+mutfağımız biraz dar ebat olarak daha zarif.

    konuyu açan arkadaşın bu mesajından sonra konu sigorta ve ist.bilişime kaymış. sonuç olarak ne almaya karar verildi veya ne alındı.
  • ya arkadaşlar konuyu okadar okudum, adam yazmış eca confeo plus mı? ferroli domitechmi? diye cevap veren yok,
    hep başka şeyler yazmışlar, benim önümdede aynı kombiler geldi,
    tavsiye verebilecek kimse yok mu sadece ikisi arasında

    ferroli domitechmi? eca confeo plus mı?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.