Merhaba, Bayide hangi kontroller yapıldı. Yetkli servis bayileri bence problem bilmelerine rağmen bu problem değil veya biz bunu hissetmiyoruz diyip müşteriyi sallıyorlar. |
Bildirim
Merhaba, Bayide hangi kontroller yapıldı. Yetkli servis bayileri bence problem bilmelerine rağmen bu problem değil veya biz bunu hissetmiyoruz diyip müşteriyi sallıyorlar. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Sifir aracimizi bayiden gidip aldik fakat sonrasinda farkettik ki faturada baska bir isim baska tc nosu ve baska birisine ait adres var. Fakat ruhsattaki sasi nosu ve motor nosu faturayla tutuyor. Sadece faturada isim adres bolumunde yanlislik var. Bayiyi arayip duzeltilmesini istedik bayi bize bunun sorun olmayacagini soyleyerek faturayi duzeltmek istemedi. Bu durumda ne yapmaliyiz fatura sonrasinda sikinti cikarirmi bize? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |