Şimdi Ara

Fiat egea Vs Bajaj Qute NCAp (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
1.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Araştırın 70000 e 1.6 120 bg 320 torklu araba bulursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat alt segment giriş seviyesi araçlar yapıyor. Keza Renault da bir çok diğerleri de öyle. Seat, Skoda, VW, Audi vs şimdi Seat da Auidi kalitesi yok ise Fiat markasında da yok. Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep®, Lancia, Ram Truck, Abarth, Mopar®, SRT®, Maserati, Comau, Magneti Marelli, Teksid markaları olmak üzere her keseye otomobil yapmakta.

    Fiat ülkemize yaptığı yatırımlar ile VW in tek kuruş yapmadığı yatırımları kıyaslanamaz bile ki. Bize en adi 2. Sınıf ürünlerini kakalıyor. Tıpkı diğer almanlar gibi. VW Golf ABD, Almanya versiyonu ile Türkiye, Meksika, Rusya versiyonu aynı olduğunu düşünüyorsanız Tok kapı sesinin büyüsüne kapılmışsınız demektir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu bunu bilmem de
    dün Konya VW bayiinde bildiğin sıra vardı.. banka da sıra bekler gibi müşteri temsilcisi sırası bekliyordu millet..
    Gözümün önünde 5 dk da 2 tiguan 1 passat satıldı...

    Garip.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedekaslan1

    Araştırın 70000 e 1.6 120 bg 320 torklu araba bulursunuz

    Kazada olunce torkuda bi tarafımızdan cıkartırlar artık
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Olm sen her hesabımda karşıma çıkmak zorunda mısın ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yedekaslan1

    Olm sen her hesabımda karşıma çıkmak zorunda mısın ?

    oncekı nıckın neydı
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Sen böyle basit yorumlar yapmazdin hocam. Sen böyle dersen bende derimki Egea ile öldüğün kazada hangi araba yaşam garantisi verebilir ki derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ncap testlerini birçok otomobil firması kriter olarak görür. Hatta test sonucuna göre iyileştirmeler yapar.

    Yetişkin yolcu , çocuk yolcu , yaya hasar durumları gibi farklı dallarda da testler yapılır. Sadece aldık aracı vurduk duvara bakalım neler olmuş diye yapılmıyor bu işler...

    Sadece Avrupa da değil , Asya kıtasında ve Amerika kıtasında da bu testleri farklı şekillerde yapan kurumlar var.

    Amerika da US NCAP (US New Car Assessment Program ) ve IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) olarak iki kuruluş var.

    Avustralya da Australasian New Car Assessment Program bir kuruluş var.

    Japonya da Japan New Car Assessment Programme bir kuruluş var.

    Kore de Korean New Car Assessment Programme isimli bir kuruluş var.

    Çin de China New Car Assessment Programme isimli bir kuruluş var.

    Latin New Car Assessment Programme diye de Latin Amerika da bir kuruluş var..

    Bazılarının test kriterleri farklı örneğin China Ncap te önden çarpışma hızı Encap taki 64 km/h den daha düşük...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Ncapi hala muhatap alanlar var yav

    Hocam, evet var. Ama şöyle ki;

    Çarpma testi, orada oluşan fiziksel hasar elbete önemli. EuroNCAP'in bunu ne kadar başarı ile yapabildiği tartışılır.

    Ama yaptığı iyi bir şey var; 5 yıldız alabilmek için gerekli aktif güvenlik sistemlerini aralıklı olarak arttırıyor. Tam yılını hatırlamıyorum bayağı vakit oluyor, EURO NCAP kriterlerine ESP'yi eklemişti, arabalar fiziki çarpma testine ne kadar iyi olursa olsun, ESP sistemi yoksa 5 yıldız alamayacak. Müşteri direkt ESP sistemini aramasa bile, 5 yıldız arayacağı için üreticiler de ESP'yi standart hale getirmesini sağladı. Bu geçişin sonlarına doğru zaten ESP EU içinde yasal olarak zorunlu hale getirildi.

    Şimdi aynısı otonom acil durum fren sistemler (AEB) için yapılıyor. Yine tarihi tam hatırlamıyorum ama EURO NCAP, AEB'siz araçlara belirli bir tarihten sonra 5 yıldız vermeyeceğini duyurduğunu hatırlıyorum.

    Direkt yıldıza etki etmese de, şerit takip sistemi, emniyet kemeri uyarıları, kör nokta uyarı sistemi ve trafik tabelası okuma sistemleri testlerde ilave puan kazandırıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    Onu bunu bilmem de
    dün Konya VW bayiinde bildiğin sıra vardı.. banka da sıra bekler gibi müşteri temsilcisi sırası bekliyordu millet..
    Gözümün önünde 5 dk da 2 tiguan 1 passat satıldı...

    Garip.....

    Milletimiz artık kaliteyi anlıyor.
    70bin çöp egeaya vereceğine , alman kalitesi alıyor.
  • ncap in 5 yildiz verdiği arabalar iihs testlerinde maymuna dönüyor,ondan çok takılmayın bu puanlara muanlara.ncap bir bağış kuruluşu,parasını veren düdüğünü öttürür orda.
  • DrMobile kullanıcısına yanıt
    Alman kalitesiymiş. Bize ikinci sınıf ürünlerini gönderen devlet olarak da düşman olan (Alman Hükümet sözcülerinin açıklamaları gibi, Bizi dinleme skandalları, Pis Türkler diye hitap etmeleri vs) Ürünlerini halen ayıla bayıla alanlar (Sıfır olarak kastım) ve buna alman kalitesi diyenler hakikaten Stockholm sendromuna tutulmuşlar yada Tok kapı sesi büyüsüne kapılmışlardır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilginç bir ülkeyiz. bilimde ileri giden ülkeleri, kurumları bile sallamayan, onları hakir gören bir kesimimiz var. Osmanlı'dan ışınlanma yoluyla gelenler belli oluyorlar..

    bu C4 ler tam bir yakıt cimrisidir. kötü tarafı da işte bu, sahipleri bedava diye dünyanın km sini yaparlar. bu kasalarda 200 bin km nin altında bir C4 olacağını sanmıyorum. km si 100 bin düşürülmüş olabilir. bunu iyice araştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manisa_tr -- 17 Ağustos 2016; 10:30:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Alman kalitesiymiş. Bize ikinci sınıf ürünlerini gönderen devlet olarak da düşman olan (Alman Hükümet sözcülerinin açıklamaları gibi, Bizi dinleme skandalları, Pis Türkler diye hitap etmeleri vs) Ürünlerini halen ayıla bayıla alanlar (Sıfır olarak kastım) ve buna alman kalitesi diyenler hakikaten Stockholm sendromuna tutulmuşlar yada Tok kapı sesi büyüsüne kapılmışlardır.

    Ben Almanyada da golf'e bindim, benimkinin aynısı.
    Tok kapı sesi takıntınızı bir türlü atamadınız, kapı için araba mı alınır ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yargicc

    Sen böyle basit yorumlar yapmazdin hocam. Sen böyle dersen bende derimki Egea ile öldüğün kazada hangi araba yaşam garantisi verebilir ki derim.

    Ncap testleri bosa diyorsun anladım. O zaman motosiklet alalım hepımız hindistanda 5 kişi binende var hem
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Sen anlamak istediğin gibi anla kardeş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    Ferrari ve Yamaha'yı unutmayın bu iki markada Fiat'ın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocatepe

    Onu bunu bilmem de
    dün Konya VW bayiinde bildiğin sıra vardı.. banka da sıra bekler gibi müşteri temsilcisi sırası bekliyordu millet..
    Gözümün önünde 5 dk da 2 tiguan 1 passat satıldı...

    Garip.....

    Ne güzel hocam işte. Araç parası kadar da devletimiz alıyor. Bu arkadaşlar olacak ki ekonomi dönecek. Yakıtı var MTV'si var vb.

    Gönül ister ki yerli araç alsınlar ama yıllarca bu ülkede doğan şahin satıldı toyoto ile aynı paraya. İnsanlar toyota yerine tofaş tercih etti, ikinci eli iyi ustası bol vb.
    Şimdi moda da VW yada parası olan için Mercedes.

    Ben Avrupa fiyatlarına bakıyorum araç alırken. Karşılaştıracağım araçların fiyatlarına bakıyorum Türkiye'de bariz ucuz olan varsa onu tercih ediyorum.
    Benzer mala zenginler daha zengin olacak diye fazla para veresim gelmiyor.

    Mercedes ve Opel Almanya fiyatlarına bakın ne demek istediğimi anlarsınız.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.