Şimdi Ara

FİAT FİORİNO (OTOMATİK VİTES) İNCELEME (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
209
Cevap
8
Favori
254.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35Haluk35

    doğrudur :) @thelayka
    Arkadaşlar aracı kötüleyenlere itimat etmeyin.
    1 yıldır kullanıyorum.
    Kalabalık aileler için tam bir aile arabasıdır.
    verilen değerler doğrudur. 1 depo ile istanbul ordu arası 90 120 km arası hızla gidebiliyorum.
    yine 1 depo ile şehir içi 700 750 km arası yakıyor.
    Hızlanması ivmelenmesi tatmin edici.
    Dik yokuşlarda otomatik viteste iken uygun vitese düşmediği oluyor haliyle agırlaşıyor. ancak yokuşa gelmeden vites küçültürseniz çok çok rahat cıkıyor. Uzun yolda rampa çıkarken sıkıntı çıkarmıyor hatta sollayarak geçip gidiyorum. Dik yokuşlarda dur kalklarda tam otomatik şanzıman olmadığı için geri kayma oluyor. Ben bu durumda sol ayağımla frene basıyorum gaz verince ayağımı çekiyorum. Ancak hareket halinde sol ayak kullanmak tehlikelidir.
    Esp olması çok iyi kaygan yolda kontrolu kaybederseniz hemen topluyor.
    Ben Arabamadan memnunum. Araçtan emin olmak isteyenler bi şekilde kullansın deneyip görsünler.




  • merhabalar ben 2009 fiorino alıcam otomatik vites ama adama sorduğumda rampada D ye aldıgınızda geriye kacırıyor diyince arabadan soğudum ole birşey warmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07burock27

    merhabalar ben 2009 fiorino alıcam otomatik vites ama adama sorduğumda rampada D ye aldıgınızda geriye kacırıyor diyince arabadan soğudum ole birşey warmı?

    Fio larda D yok.

    Ben yokuslarda Allaha şükür sorun yaşamiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458

    quote:

    Orijinalden alıntı: 07burock27

    merhabalar ben 2009 fiorino alıcam otomatik vites ama adama sorduğumda rampada D ye aldıgınızda geriye kacırıyor diyince arabadan soğudum ole birşey warmı?

    Fio larda D yok.

    Ben yokuslarda Allaha şükür sorun yaşamiyorum.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar artık bende fiorino conformatik sahibiyim hayırlısyla :))

    dün aldım aracı 2010 model tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak

    öncelikle arabamda hill holder var mı ? aldığım galeriye de sormayı unuttum. devrede veya değil gibi bir ayarımı var. bugün bir yokuşta durdum ama kalkarken kaydı. frende beklettim hafif bıraktım (daha önce bu özelliği olan bir araba kullandım çünkü) ama olmadı.. yani 2010 model bir araba da bunun olmama olasılığı var mı nasıl anlarız ?

    ikinci sorum şehirlerarası yollarda basamayacakmıyız gaza.. kamyonet göründüğü için 95 km/h hız sınırı var.

    arabanın bagajı jiplerin neredeyse yarısı kadar ama kamyonet geçiyor.. Sırf fazla vergi için vatandaşını soyan başka bir devlet yoktur herhalde . bu arabanın neresi kamyonet binmek için aldık zaten mal almaz ki ?

    neyse aldık bir kere ama iki günlük izlenimlerim çok güzel, inci siyahı yürürü donanımı filan maşallah çok güzel..

    yorumlarınızı bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueice32 -- 16 Temmuz 2013; 16:32:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueice32

    Arkadaşlar artık bende fiorino conformatik sahibiyim hayırlısyla :))

    dün aldım aracı 2010 model tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak

    öncelikle arabamda hill holder var mı ? aldığım galeriye de sormayı unuttum. devrede veya değil gibi bir ayarımı var. bugün bir yokuşta durdum ama kalkarken kaydı. frende beklettim hafif bıraktım (daha önce bu özelliği olan bir araba kullandım çünkü) ama olmadı.. yani 2010 model bir araba da bunun olmama olasılığı var mı nasıl anlarız ?

    ikinci sorum şehirlerarası yollarda basamayacakmıyız gaza.. kamyonet göründüğü için 95 km/h hız sınırı var.

    arabanın bagajı jiplerin neredeyse yarısı kadar ama kamyonet geçiyor.. Sırf fazla vergi için vatandaşını soyan başka bir devlet yoktur herhalde . bu arabanın neresi kamyonet binmek için aldık zaten mal almaz ki ?

    neyse aldık bir kere ama iki günlük izlenimlerim çok güzel, inci siyahı yürürü donanımı filan maşallah çok güzel..

    yorumlarınızı bekliyorum...

    Öncelikle aracin hayirli ugurlu olsun;
    Yokuş kalkiş destegi sanirim 2010 modellerde yok.
    Kamyonet diye basmaman gerektigini kimse soyleyemez otobanda ben 150 km den asagi dusmem hatta 180 leri gordun ,

    En güzeli bilinçli ve kurallara göre kullanmak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueice32

    Arkadaşlar artık bende fiorino conformatik sahibiyim hayırlısyla :))

    dün aldım aracı 2010 model tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak

    öncelikle arabamda hill holder var mı ? aldığım galeriye de sormayı unuttum. devrede veya değil gibi bir ayarımı var. bugün bir yokuşta durdum ama kalkarken kaydı. frende beklettim hafif bıraktım (daha önce bu özelliği olan bir araba kullandım çünkü) ama olmadı.. yani 2010 model bir araba da bunun olmama olasılığı var mı nasıl anlarız ?

    ikinci sorum şehirlerarası yollarda basamayacakmıyız gaza.. kamyonet göründüğü için 95 km/h hız sınırı var.

    arabanın bagajı jiplerin neredeyse yarısı kadar ama kamyonet geçiyor.. Sırf fazla vergi için vatandaşını soyan başka bir devlet yoktur herhalde . bu arabanın neresi kamyonet binmek için aldık zaten mal almaz ki ?

    neyse aldık bir kere ama iki günlük izlenimlerim çok güzel, inci siyahı yürürü donanımı filan maşallah çok güzel..

    yorumlarınızı bekliyorum...

    Öncelikle aracin hayirli ugurlu olsun;
    Yokuş kalkiş destegi sanirim 2010 modellerde yok.
    Kamyonet diye basmaman gerektigini kimse soyleyemez otobanda ben 150 km den asagi dusmem hatta 180 leri gordun ,

    En güzeli bilinçli ve kurallara göre kullanmak.


    teşekkürler,

    basmaktan kastım araç elbette yapar da radarlar ne olacak :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueice32

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458


    quote:

    Orijinalden alıntı: blueice32

    Arkadaşlar artık bende fiorino conformatik sahibiyim hayırlısyla :))

    dün aldım aracı 2010 model tecrübeli arkadaşlara bir kaç sorum olacak

    öncelikle arabamda hill holder var mı ? aldığım galeriye de sormayı unuttum. devrede veya değil gibi bir ayarımı var. bugün bir yokuşta durdum ama kalkarken kaydı. frende beklettim hafif bıraktım (daha önce bu özelliği olan bir araba kullandım çünkü) ama olmadı.. yani 2010 model bir araba da bunun olmama olasılığı var mı nasıl anlarız ?

    ikinci sorum şehirlerarası yollarda basamayacakmıyız gaza.. kamyonet göründüğü için 95 km/h hız sınırı var.

    arabanın bagajı jiplerin neredeyse yarısı kadar ama kamyonet geçiyor.. Sırf fazla vergi için vatandaşını soyan başka bir devlet yoktur herhalde . bu arabanın neresi kamyonet binmek için aldık zaten mal almaz ki ?

    neyse aldık bir kere ama iki günlük izlenimlerim çok güzel, inci siyahı yürürü donanımı filan maşallah çok güzel..

    yorumlarınızı bekliyorum...

    Öncelikle aracin hayirli ugurlu olsun;
    Yokuş kalkiş destegi sanirim 2010 modellerde yok.
    Kamyonet diye basmaman gerektigini kimse soyleyemez otobanda ben 150 km den asagi dusmem hatta 180 leri gordun ,

    En güzeli bilinçli ve kurallara göre kullanmak.


    teşekkürler,

    basmaktan kastım araç elbette yapar da radarlar ne olacak :))

    Alıntıları Göster
    bizim arac 2011 emotion gaza sankı bosuna basıyomus hıssı verıyor 3000devirlerde vites değiştiriyor son zamanlarda sorun ne olabilir




  • kadir3458 kullanıcısına yanıt
    Son cümleni anlayamadım.Araç otomatik vites ve 6. viteste gidiyor.Bunu dijital ekrandan anlayabilirsin.5. viteste gittiğini nasıl anlıyorsun?
  • YARGIÇ06 Y kullanıcısına yanıt
    2010 model fiorino emotion comformatik var bende.
    Vergileri 2012 yılı 414 tl.Kasko garanti bankası euroka sigortadan yaptırdım 580 tl.
  • kadir3458 kullanıcısına yanıt
    2010 model comformatiklerde hilholdır var hem.Yaklaşık 2,5 saniye yokuş yukarı yada aracın başı aşağı dursada yani her iki yönede var.Hiilholder(yokuş kalkış desteği) açma kapama düğmesi yok herzaman devrede.Yokuş yukarı iken yada yokuş aşağı iken frene aracı yavaşça durdur ve frene sert bi şekilde basın devreye girdiğini göreceksiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizci292929

    Son cümleni anlayamadım.Araç otomatik vites ve 6. viteste gidiyor.Bunu dijital ekrandan anlayabilirsin.5. viteste gittiğini nasıl anlıyorsun?

    Pardon??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizci292929

    2010 model comformatiklerde hilholdır var hem.Yaklaşık 2,5 saniye yokuş yukarı yada aracın başı aşağı dursada yani her iki yönede var.Hiilholder(yokuş kalkış desteği) açma kapama düğmesi yok herzaman devrede.Yokuş yukarı iken yada yokuş aşağı iken frene aracı yavaşça durdur ve frene sert bi şekilde basın devreye girdiğini göreceksiniz.

    2010 modellerde olmasi iyi birşey.
    Diger saydiklarini zaten biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyingraper

    Fiorino otomatik vitesli manuel 1.3 MJlere göre bariz fazla yakıyor bilginize.

    Alıntıları Göster
    s.a

    merhaba arkadaşlar

    yorumları okudum ama vergisi hakkında bilgi alamadım yıllık vergiler hakkında bilgi verebilirmisiniz,yakıt için de

    yorumlarınızı bekliyorum...



    tekrar görüşmek üzere



    saygılarla..........................
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dilaver_isik

    s.a

    merhaba arkadaşlar

    yorumları okudum ama vergisi hakkında bilgi alamadım yıllık vergiler hakkında bilgi verebilirmisiniz,yakıt için de

    yorumlarınızı bekliyorum...



    tekrar görüşmek üzere



    saygılarla..........................

    Alıntıları Göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bende benzinli otomatik corsa var, onu satıp ikinci el fiorino otomatik dizel almak istiyorum.

    İkinci el alırken neye dikkat etmeliyim sizce fiorinolarda ?
    Ayrıca yakıt tüketimi nasıl istanbul şehir içi ve şehirler arası ? Kaç litre yakıyor ?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbak

    Arkadaşlar, ben de gecen sene babama fiorino emotion otomatik aldım. 6000 km civarında kullandım aracı. İzninizle birkaç konuda düşüncelerimi paylaşmak istiyorum:

    Öncelikele yarı-otomatik ifadesi bence yanlış. Yarı-otomatik debriyajın bulunmadığı ancak vitesi sadece sürücünün değiştirdiği şanzımanlar için söylemek daha doğru (o da genelde yarış otomobillerinde. Oysa bu sistemde debriyaj yok, e araç vitesi de kendisi değiştirebiliyor, yani tam otomatik. Sadece normal vites kutusu robotize edilmiş durumda. Tork konvertörlü (klasik tip, tam otomatikten kast edilen), cvt, çift balatalı (dsg) ve bu robotize şanzımanların hepsi de otomatik viteslerdir. Eskiden sürücünün kendi müdahale şansı bulunmuyordu, artık o da mevcut bütün otomatik viteslerde. Tork konvertörlü klasik otomatik vites, verimlilik anlamında en kötüsüdür bu arada, bu nedenle de çok yakıt tüketirler. Çift balatalı (dsg) sistemlerde hem değişim hızı hem de minimum enerji kaybı ile maksimum verimlilik sağladığı için en iyisidir.

    Geri kaçırma konusunda el freni ile yardımı ben de öneriyorum. Biz aracı aldıımızda esp ve hill holder opsiyonları sunulmuyordu daha, olsaysı mutlaka onları da alırdım. Çok dik rampalarda vites düşürme veya yükselme sırasında yaşanan yığılma içinse tavsiyem vites kolunu sola itip manuele almanız ve kendi seçtiğiniz viteste rampayı çıkmanız. Böylece rampayı çıkma esnasında gereksiz vites değişimi nedeniyle yığılma sorunu hiç yaşamazsınız. Unutmayın her ne kadar bu vitesin bri elektronik kontrol ünitesi var ve saniyede bilmemkaç işlem yapıp parametre kontrol edip ona göre en uygun vitesi bulmaya çalışsa da bu sistemin iki gözü yok ve biraz sonra nasıl bir yol durumu ile karşılaşacaığını ve ona göre şimdiden ne yapması gerektiğini öngöremez. İnsan gözleri, aklı ve tecrübeleri ile her zaman daha doğru vites tercihi yapar (her insan değil ayrı..). Sıkışık trafikte, bir eliniz doluyken vs otomatik emrinize amade. Ama bazı durumlarda da manuel vites seçimi kullanıverin o kadar da tembellik etmeyin :)

    Yakıt tüketimine gelince, bu aracın vites sisteminde enerji kaybı minimum çünkü normal balata var, 6. viteste 2000 devirde 105 civarı bi sürat yapıyor. Bu gibi artıları nedeniyle daha az tüketmesi gerekir. Ama karşılaştırmayı yapmak için aynı sürücünün aynı yolda ve aynı hava koşullarında iki aracı da aynı tarzda kullanması lazım. Bu pek mümkün olmadığında AB test normlarına bakmak en doğrusu. Çünkü o testte değişen tek şey vites kutusu diğer tüm parametreler aynı. Sonuçta da daha az bir tüketim değeri yakalamış otomatik vites.

    Lastik havaları konusuna gelince, bence bu aracı teslim eden bayinin hatasıdır. Aracı teslim etmeden önce lastik hava basınçlarını kontrol edip doğru değerlere ayarlayıp öyle teslim etmesi gerekir alıcıya. Hizmette kalitesizlik var demektir bu yapılmıyorsa.

    Sözün özü: 30 bin lira civarı bir rakama ülkemizde üretilmiş olan dolayısıyla en yaygın servis ağı ve en uygun fiyatlı yedek parça temin edilebilen hem dizel hem otomatik (+abs, klima, 4 yastık, park sensörü vs) başka bir araç yok. Bu nedenlerle aracın rakibi bile yok bana sorarsanız.

    Corsa c asm kullanan biri olarak bu konuda görüşlerimi belirtmek istedim. Öncelikle asm vitesler yani otomatikleştirilmiş manuel vitesler asla tam otomatikler gibi kullanılmamalı aksine manuel mantığı ile kullanılmalıdır. Mesela kırmızıda beklerken viteste değil boşa alarak beklenmelidir. Yokuş durumundada aynı mantık geçerli ancak bir ufak fark kullanıcıları zorda bırakmış anladığım kadarı ile. Arkadaşlar aracın asm programı ekonomi üzerine kuruludur. Yaklaşık 2bin devirde vites büyütmek ister. Sanılanın aksine şanzumanda ağırlık ve eğim Algılayıcısı mevcuttur. Yokuş çıkarken verdiğiniz gazın çekiş olarak karşılığını veremez ise asm hemen vites düşürür ve kolay kolay büyütmek istemez hatta Yokuş biter düzenlenen gelirsiniz ancak araç vites büyütmek yerine bir süre daha bağırmaya devam eder. Gaz pedalını kullanarak normalde vitesleri değiştirirsiniz ama yokuşun sonra pedala az bassanız bile bağırıp vites büyütmeksizin bir süre devam eder. Bu durumda asm lerle ilgili 2 sorun çıkıyor. Birincisi yokuşa geri kaçması ki bu manuel gibi kullanım sunduğu için olup el freni ile çözülebilen çok basit bir mevzuudur. Ikinci Problem ise rampada vites değişimi olayıdır bunun çözümü için de ir zahmet tek dokunuş ile büyütme Küçültme yapmak gerekiyor. Yani asm alıp hem muazzam yakıt ekonomisi elde edip hem de klasik tam otomatik kullanımı beklemek hak etmediği halde ürünü kötülememize neden oluyor. Ayrıca asm Araçlar vites geçişlerini hissettirir ve hızlı geçiş beklemeyin. Manuel ile tamamen aynı olup iki avantajlı farkı mevcuttur manuelden az yakar ve debriyaj bulunmaz. Dezavantajı ise kullanıcının nasıl kullanacağını tam bilememesinden kaynaklanan erken Balata bitirmesi durumu ve Yokuş problemleri yaşatıyor olmasıdır. Benim gözümde çok muazzam keyifli bir şanzuman ama herkesin yorumuna saygı duyarım. Otomatikler sürekli yarım debriyaj yaparken asm ler manuel gibi ya bırakır ya basar debriyaja. Bu da ekonomi açısından çok önemlidir. Baskı Balata değişimi de daha uygun maliyetlidir. Kar modu ile de anti patinaj özelliği sunar ama kuru zeminde kullanılmamalıdır aksi taktirde ekonomik olmayacağı gibi Balatayı da bitirir. Sert kullanım için manuel tercih edilmelidir. Bir de zaman zaman güncellemeleri çıkıyor yetkili servise giderek Update ettirmek faydalı olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefaMseven

    bizim arac 2011 emotion gaza sankı bosuna basıyomus hıssı verıyor 3000devirlerde vites değiştiriyor son zamanlarda sorun ne olabilir

    Balata kaçırıyor olabilir özellikle üst viteslerde bu durum anlaşılabilir. Çekiş problemi yaşadığını veya performansını beğenmeyen herkese racechip kullanmalarını tavsiye ederim. Hem performans hem ekonomi elde edersiniz. Ben ş. Içinde 4.7 litre/100 km gibi bir ortalama elde ettim ancak chipten önce 5.2 litrelik değerlerim vardı. Dolayısı ile 1depoda yaklaşık 100 km fazla yol alıyorum her depoda 4-5 litre kar ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captain58


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefaMseven

    bizim arac 2011 emotion gaza sankı bosuna basıyomus hıssı verıyor 3000devirlerde vites değiştiriyor son zamanlarda sorun ne olabilir

    Balata kaçırıyor olabilir özellikle üst viteslerde bu durum anlaşılabilir. Çekiş problemi yaşadığını veya performansını beğenmeyen herkese racechip kullanmalarını tavsiye ederim. Hem performans hem ekonomi elde edersiniz. Ben ş. Içinde 4.7 litre/100 km gibi bir ortalama elde ettim ancak chipten önce 5.2 litrelik değerlerim vardı. Dolayısı ile 1depoda yaklaşık 100 km fazla yol alıyorum her depoda 4-5 litre kar ediyorum.

    Bu racechip uygulamasini nerde ve kaca yaptiririz .araca bir zarari var mi acaba.bende otomatik fiorino var yakiti fazla geliyor biraz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga


    quote:

    Orijinalden alıntı: captain58


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefaMseven

    bizim arac 2011 emotion gaza sankı bosuna basıyomus hıssı verıyor 3000devirlerde vites değiştiriyor son zamanlarda sorun ne olabilir

    Balata kaçırıyor olabilir özellikle üst viteslerde bu durum anlaşılabilir. Çekiş problemi yaşadığını veya performansını beğenmeyen herkese racechip kullanmalarını tavsiye ederim. Hem performans hem ekonomi elde edersiniz. Ben ş. Içinde 4.7 litre/100 km gibi bir ortalama elde ettim ancak chipten önce 5.2 litrelik değerlerim vardı. Dolayısı ile 1depoda yaklaşık 100 km fazla yol alıyorum her depoda 4-5 litre kar ediyorum.

    Bu racechip uygulamasini nerde ve kaca yaptiririz .araca bir zarari var mi acaba.bende otomatik fiorino var yakiti fazla geliyor biraz.

    hocam bende de var otomatik fio emo. 7 litre civarı yakıyor ş.ici yol bilgisayarına göre 7-7,5 lt arasında geziyor yani .

    sizin araçlarınız nasıl ?

    ikinci konu ben otomatik vitese baya müdahele eden bir adamım 1 den ikiye geçmesini beklemeden iki saniye sonra tokatlayıp ben ikiye atarım bağırttırmadan. bugün de 2 den 3 e geçmedi bir türlü .. 4000 devir e ulaştı baktım hala atmayacak ben attım tabi, sonra düzeldi bir kere oldu yani bir sorun mu var acaba ?

    iyi günler




  • blueice32 kullanıcısına yanıt
    7/8 litre normal.ayaktaki gaza basmaya gore tepki veriyor olabilir o durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueice32

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga


    quote:

    Orijinalden alıntı: captain58


    quote:

    Orijinalden alıntı: sefaMseven

    bizim arac 2011 emotion gaza sankı bosuna basıyomus hıssı verıyor 3000devirlerde vites değiştiriyor son zamanlarda sorun ne olabilir

    Balata kaçırıyor olabilir özellikle üst viteslerde bu durum anlaşılabilir. Çekiş problemi yaşadığını veya performansını beğenmeyen herkese racechip kullanmalarını tavsiye ederim. Hem performans hem ekonomi elde edersiniz. Ben ş. Içinde 4.7 litre/100 km gibi bir ortalama elde ettim ancak chipten önce 5.2 litrelik değerlerim vardı. Dolayısı ile 1depoda yaklaşık 100 km fazla yol alıyorum her depoda 4-5 litre kar ediyorum.

    Bu racechip uygulamasini nerde ve kaca yaptiririz .araca bir zarari var mi acaba.bende otomatik fiorino var yakiti fazla geliyor biraz.

    hocam bende de var otomatik fio emo. 7 litre civarı yakıyor ş.ici yol bilgisayarına göre 7-7,5 lt arasında geziyor yani .

    sizin araçlarınız nasıl ?

    ikinci konu ben otomatik vitese baya müdahele eden bir adamım 1 den ikiye geçmesini beklemeden iki saniye sonra tokatlayıp ben ikiye atarım bağırttırmadan. bugün de 2 den 3 e geçmedi bir türlü .. 4000 devir e ulaştı baktım hala atmayacak ben attım tabi, sonra düzeldi bir kere oldu yani bir sorun mu var acaba ?

    iyi günler

    Hocam merhaba.
    Ben2011 otomatik fio kullaniyorum.
    Genel olarak otomatikte artık kullanmıyorum sebebi yakıt.!!
    Mesala otomatikte kullandığım dönemlerde araç tam devir almadan vites değiştirdiği için yakita etkisi oluyor.
    Mesala gaza fazla yuklendiginizde 4000 devirlerde vites atıyor buda çok normal birşey.burda sanki araçta spor seçeneği gibi birşey ortaya çıkıyor.
    Mesala 3 viteste giderken gazı kokleyin araç 2 vitese düşer.

    Sizin aracinizda şuan hiç bir problem yok. Bana göre tabi.
    Bu otomatikler sakin kullanırsanız ortalama litre 6.5 kadar düşer mesala yokuş yukarı çıkarken otomatik vites düşürmeden siz elinizle erken dusurebilirsiniz.
    Bu gibi şeyler yani.




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.