Şimdi Ara

FIAT NEDEN BU KADAR ISTIKRARSIZ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    Kardeş bunun için ayrı bi konu aç bence.
    quote:

    Orjinalden alıntı: platonist

    slm arkadaşlar . tipo 99 1,4 sx im var.arabada devir sorunu yasıyordum , rölantideyken kendi kendine gaz verip bırakıyor , karbüratörcüye gittim , rölanti motoru bozuk dedi... fitaı da 220 liraymış .. bu sorunu daha önce yaşayan var mı .. birde fiyat biraz ucuk geldi.. bilgisi olan varsa cevap yazsın ... teşekkürler...





    +1




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 34HRN60


    Hatta Tofaş yetkilileri ile görüştüğümde İtalyanın kararı olduğunu ama uygun şartlar oluştuğu taktirde ileteceklerini söylemişlerdi.

    goruslerıne katılmamak elde değil.ancak tofas yetkılıleri ıtalyanın kararı dıyorda peki bılmıyorlarmı bu ısım değısıklığıne gıdıldığınde kullanıcılar mağdur olacak sahıp oldukları arabanın ıkıncı elı dusecek dolaysıyla kullanıcı zarar gorecek.bunu fıat yada tofas yetkılılerı bılmıyormu. fıatta her sey satana kadarmı.


    Açıkçası yurt dışında isimlerin devamının pek önemi yok.
    Orada araçlar zaten İsim değişikliğine gidildiğinde aracın hurdaya ayrılma vakti gelmiş oluyor ve direk hurdaya veriyorlar.
    Fakat bizde öyle değil.Maalesef Tofaş bu konuda kesin tavrını gösteremiyor kanımca.


    Ayrıca yeni çıkacak Doblonun ismide farklı olacak.Doblo da tarihe karışıyor anlayacağınız.




  • Konuyla pek alakası olmasada evet FİAT'ta herşey satana kadar. Bir kere olsa neyse 3-4 defa sorun yaşadım. Artık servisle ve FİAT'la aracımın arması dışında alakam yok. Gerçi olsada zaten çare bulamıyorlar oda ayrı bir konu
    Gene ne varsa sanayide var dışarda var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: 34HRN60
    bunu fıat yada tofas yetkılılerı bılmıyormu. fıatta her sey satana kadarmı.
  • H.avni beyin başka bir bir topikte alıntıladığı yazıdan izniyle alıntılıyorum:

    ....263 kodlu Yeni Doblo projesiyle bu başarının devam edeceğini ifade eden Marchionne, şunları kaydetti: "TOFAŞ bu proje ile kompakt ve çok amaçlı bir araç geliştirmeyi hedefliyor. TOFAŞ ve Türkiye'ye güveniyoruz, bu nedenle de yatırımlarımıza devam edeceğiz. TOFAŞ bizim yavaş ama kararlı global büyüme stratejimizin ayrılmaz bir parçasıdır. Koç Grubu, Fiat'ın şimdiye kadar sahip olduğu en iyi ortaktır. Bunun için de kendilerine teşekkür ediyorum."

    Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Marchionne, yeni Doblo'nun sadece Türkiye'de üretileceğini, Doblo'nun isminde ise bir değişiklik olmayacağını bildirdi.

    Marchionne, "Zaten yeni bir ismin yerleşmesi için çok fazla zamana ihtiyacınız oluyor. Ad değişikliği için çok iyi düşünmek lazım. Doblo'nun harika bir geçmişi var. Fiat olarak modellerimizin adlarını sık değiştiren bir üretici değiliz" şeklinde konuştu.


    ve son paragrafı okuduktan sonra da diyorum.yuh artık.bi yönetici ancak bu kadar desteksiz atar herhalde.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: on_there

    H.avni beyin başka bir bir topikte alıntıladığı yazıdan izniyle alıntılıyorum:

    ....263 kodlu Yeni Doblo projesiyle bu başarının devam edeceğini ifade eden Marchionne, şunları kaydetti: "TOFAŞ bu proje ile kompakt ve çok amaçlı bir araç geliştirmeyi hedefliyor. TOFAŞ ve Türkiye'ye güveniyoruz, bu nedenle de yatırımlarımıza devam edeceğiz. TOFAŞ bizim yavaş ama kararlı global büyüme stratejimizin ayrılmaz bir parçasıdır. Koç Grubu, Fiat'ın şimdiye kadar sahip olduğu en iyi ortaktır. Bunun için de kendilerine teşekkür ediyorum."

    Gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Marchionne, yeni Doblo'nun sadece Türkiye'de üretileceğini, Doblo'nun isminde ise bir değişiklik olmayacağını bildirdi.

    Marchionne, "Zaten yeni bir ismin yerleşmesi için çok fazla zamana ihtiyacınız oluyor. Ad değişikliği için çok iyi düşünmek lazım. Doblo'nun harika bir geçmişi var. Fiat olarak modellerimizin adlarını sık değiştiren bir üretici değiliz" şeklinde konuştu.
    ve son paragrafı okuduktan sonra da diyorum.yuh artık.bi yönetici ancak bu kadar desteksiz atar herhalde.



    yuh dıyorum artık.bu yonetıcı fıatın tarıhını bılmıyor herhalde.bu tıp bır adam fıatta yonetıcılık yapıyorsa vay halımıze




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronintr


    quote:

    Orjinalden alıntı: 34HRN60


    Hatta Tofaş yetkilileri ile görüştüğümde İtalyanın kararı olduğunu ama uygun şartlar oluştuğu taktirde ileteceklerini söylemişlerdi.

    goruslerıne katılmamak elde değil.ancak tofas yetkılıleri ıtalyanın kararı dıyorda peki bılmıyorlarmı bu ısım değısıklığıne gıdıldığınde kullanıcılar mağdur olacak sahıp oldukları arabanın ıkıncı elı dusecek dolaysıyla kullanıcı zarar gorecek.bunu fıat yada tofas yetkılılerı bılmıyormu. fıatta her sey satana kadarmı.


    Açıkçası yurt dışında isimlerin devamının pek önemi yok.
    Orada araçlar zaten İsim değişikliğine gidildiğinde aracın hurdaya ayrılma vakti gelmiş oluyor ve direk hurdaya veriyorlar.
    Fakat bizde öyle değil.Maalesef Tofaş bu konuda kesin tavrını gösteremiyor kanımca.


    Ayrıca yeni çıkacak Doblonun ismide farklı olacak.Doblo da tarihe karışıyor anlayacağınız.



    doblo damı mazi olacakyok ya bu fıattan adam olmaz




  • Kesinlikle katılmıyorum
  • Açıkçası TOFAŞ bu konuda FIAT tan daha iyi idi.
    Düşünsenize ilk Şahin , İlk Doğan hangi yıl çıktı Kaç yılına kadar üretimi devam etti?

    Serçe

    Şahin
    Şahin S
    Şahin 1.4 ie

    Kartal
    Kartal L
    Kartal SL
    Kartal SLX

    Doğan
    Doğan L
    Doğan SL
    Doğan SLX
    Doğan SLX 1.6 ie
    Doğan SLX 1.6 İe A.C


    FIAT ın üretimine başlaması ile isimler istikrarını kaybetti maalesef...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: serdar1646

    havnitekin cevap vermemiş bozuldu herhalde

    Saygısızlık etmeyelim,eleştiri başka saygısızlık bambaşka...




  • konuyu acan arkadasa tamamen katılıyorum. özellikle ikinci el arac alımlarında insan üretimden kalkan bir araba almaya kalktıgında düşünüyor neden üretimden kalkmıs diye.insana bir güvensizlik veriyor acıkcası.mesela insanlar atıyorum marea alacagına fiesta bakıyorlar.çünkü ford fiestayı yıllardır üretiyor ve de üretimine devam ediyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronintr

    Açıkçası TOFAŞ bu konuda FIAT tan daha iyi idi.
    Düşünsenize ilk Şahin , İlk Doğan hangi yıl çıktı Kaç yılına kadar üretimi devam etti?

    Serçe

    Şahin
    Şahin S
    Şahin 1.4 ie

    Kartal
    Kartal L
    Kartal SL
    Kartal SLX

    Doğan
    Doğan L
    Doğan SL
    Doğan SLX
    Doğan SLX 1.6 ie
    Doğan SLX 1.6 İe A.C


    FIAT ın üretimine başlaması ile isimler istikrarını kaybetti maalesef...




    alıcılar uyandı sanırım...
  • Piyasayı bilmedikleri için olabilir mi ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vLkN!

    Piyasayı bilmedikleri için olabilir mi ?


    olamaz cunku tofas var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34HRN60 -- 19 Haziran 2008; 2:29:04 >
  • arkadaşlar yapmayın

    h avni tekin cvp vermiyor cünkü işi kavramış ve gerektigi yerde konuşmasını gereken bi beyefendi


    diyorsunuzki: uno,tipo,tempra,gibi seriler devam etmeliydi sehir efsanesi olabilirdi

    yapmayın allah aşkına bu seferde fiatta model yok diyeceksiniz şimdide serisi olmayan araca biniyoruz diyosunuz

    parça mı bulamıyosunuz t. servisimi yok ee daha ne o kadar ag-ge harcamasından sonra piyasaya gene tipo 2 diemi satılacak bi araç istiyorsunuz

    tamam toyotoda corolla ww de golf köklü bi araç ama sadece isimden ibaret parça uyumlulugu nerde??

    fiyat aracının arkasındadır ve bunu anlamayan fiat ı basit gören müşterilerinin sözleri fiat a verdigi bi cezadır.

    sırf tr de üretiliyor die arkasında durucagınıza araçlarınıza daha fazla talep göstereceginize yurt dısında sıfırı tr deki fiyatının %40 ı daha ucuz olan araçları alıyorsunuz

    fiyat buna ragmen aha ar-ge üstünde çalısıyor

    pazar payını elinde tutmaya çalısıyor
    ve tr ekonomisi için harika ihracatlar gerçekleştiriyor

    kimi geliyor linea yı eleştiriyor fiat zaten bagrıyor grande puntonun sedanı bu die

    sana zorla araç satmıyor 1, sınıf kalitede uygun fiyata araba sahibi olmanı saglıyor

    lineanın adı ww olsaydı 60.000 ytlden başlayan fiyatlarda binerdiniz arkadaşlar



    demek istediginiz alakasız bi modele aynı ismi vermekse ben buna karşıyım yorum benim düşünce benim

    saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanlevent -- 19 Haziran 2008; 13:01:26 >




  • sayın hakanlevent.
    şuanda corolla nın dünya üzerinde en çok satmış araç olduğunu sanırım biliyorsunuzdur,olsa olsa unutmuş olabilirsiniz.peki bunun sebebi nedir sizce?insanlar neden hala aynı arabayı alıyor?neden "toyota da model mi yok" demiyor?yeni çıkan bir modelin en büyük müşterisinin de o modelin bir öncekine sahip olanlarr olduğunu ayrıca hatırlatıyorum.saygılar.
  • demek istedigim üretici araca bakar ismi ona göre verir
    prestij yapılacaksa eger

    her şekilde yapılır isimle prestij olmaz

    yok benim 2008 model tipom olmuş ne fayda insanlar hep aynı şeyide kullanmaktan sıkılır
    o zaman peugeota laf hiç etmeyin bunu yapan tek fiat degil

    105 106 107 206 207 306 307 308 407 daha neleri var allah aşkına fiat tanmı az

    ama hala satış yapıyor araçları tarzı olan begenen kişilerce alıcı buluyor
  • olay aracın model ismi ile alakalı değil bence...

    insanların kafasındaki önyargıları malesef yıkamadı Fiat... Fiat diyince çoğu insanın aklına hemen kuş serisi geliyor, nedense fiat iyi araç üretemez gibi bir kanı var bizim halkımızda?

    bence bundaki en önemli etken üretimden zamanında kaldırılmayan eski modeller, ve tr geç getirilen yeni modelleri...ve aynı zamanda bunların iyi pazarlanmaması...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.