Şimdi Ara

Fiat Opsiyon sıkıntısı. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Fiorino'nun başka önemli sorunları da var.

    ‘Gizli kusur’ kâbusu oldu (fiat fiorino) resimler eklendi... :
    http://forum.donanimhaber.com/m_77944586/mpage_2/tm.htm





  • Gerçekten fiorino ya esp siz binilmez şu testr bir gözatın.

    http://m.youtube.com/watch?v=_4m5lItAQrU

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobil üreticileri emniyet kemerlerini kendileri üretmez, tedarikçi firmalardan satın alırlar

    tedarik edilen ürünlerde olası yaşanan sıkıntılar farklı malzeme tedariği ile çözülür.

    bütün üreticiler için durum böyledir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    otomobil üreticileri emniyet kemerlerini kendileri üretmez, tedarikçi firmalardan satın alırlar

    tedarik edilen ürünlerde olası yaşanan sıkıntılar farklı malzeme tedariği ile çözülür.

    bütün üreticiler için durum böyledir.

    Hiç önemli değil.

    Autoliv üçüncü kişidir. Üretici sıfatıyla TOFAŞ da kalite kontrolünden sorumludur. ISO 9000'li standartlarla üretim yapan TOFAŞ hangi araçların etkilendiğini aynı saat içinde tespit edebilir ve açıklayabilir.

    Detaylı bir açıklama gelinceye kadar, konunun yaşamsal ciddiyetini de göz önüne alarak Fiorino'yu riskli, standart altı, emniyet kemerleri kopabilen bir model olarak nitelemek yanlış olmaz.

    Diğer üreticiler içinde durumun aynı olacağı iddia edilemez. "Business to business" bir endüstriyel ürün tedarikinde pekala farklı üretim, kontrol, mühendislik, hatta know-how kıstasları kullanılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    otomobil üreticileri emniyet kemerlerini kendileri üretmez, tedarikçi firmalardan satın alırlar

    tedarik edilen ürünlerde olası yaşanan sıkıntılar farklı malzeme tedariği ile çözülür.

    bütün üreticiler için durum böyledir.

    Hiç önemli değil.

    Autoliv üçüncü kişidir. Üretici sıfatıyla TOFAŞ da kalite kontrolünden sorumludur. ISO 9000'li standartlarla üretim yapan TOFAŞ hangi araçların etkilendiğini aynı saat içinde tespit edebilir ve açıklayabilir.

    Detaylı bir açıklama gelinceye kadar, konunun yaşamsal ciddiyetini de göz önüne alarak Fiorino'yu riskli, standart altı, emniyet kemerleri kopabilen bir model olarak nitelemek yanlış olmaz.

    Diğer üreticiler içinde durumun aynı olacağı iddia edilemez. "Business to business" bir endüstriyel ürün tedarikinde pekala farklı üretim, kontrol, mühendislik, hatta know-how kıstasları kullanılabilir.

    ISO 9001 temel standardin uzerine kurulmus olan otomotiv sanayi iso/ts 16949 standardina gore uretim yapar otomobil firmalari. Bu standarda gore urunun tedarikciden temin edilmesi o urunun kalite sorumlulugunu tedarik eden firmanin uzerinden kaldirmaz. Emniyet parcalari da ozel muameleye tabidir diyebiliriz. Eger emniyet kemeri gercekten problemli ise yer yerinden oynamistir tofasta da tedarikcide de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbatasoy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    otomobil üreticileri emniyet kemerlerini kendileri üretmez, tedarikçi firmalardan satın alırlar

    tedarik edilen ürünlerde olası yaşanan sıkıntılar farklı malzeme tedariği ile çözülür.

    bütün üreticiler için durum böyledir.

    Hiç önemli değil.

    Autoliv üçüncü kişidir. Üretici sıfatıyla TOFAŞ da kalite kontrolünden sorumludur. ISO 9000'li standartlarla üretim yapan TOFAŞ hangi araçların etkilendiğini aynı saat içinde tespit edebilir ve açıklayabilir.

    Detaylı bir açıklama gelinceye kadar, konunun yaşamsal ciddiyetini de göz önüne alarak Fiorino'yu riskli, standart altı, emniyet kemerleri kopabilen bir model olarak nitelemek yanlış olmaz.

    Diğer üreticiler içinde durumun aynı olacağı iddia edilemez. "Business to business" bir endüstriyel ürün tedarikinde pekala farklı üretim, kontrol, mühendislik, hatta know-how kıstasları kullanılabilir.

    ISO 9001 temel standardin uzerine kurulmus olan otomotiv sanayi iso/ts 16949 standardina gore uretim yapar otomobil firmalari. Bu standarda gore urunun tedarikciden temin edilmesi o urunun kalite sorumlulugunu tedarik eden firmanin uzerinden kaldirmaz. Emniyet parcalari da ozel muameleye tabidir diyebiliriz. Eger emniyet kemeri gercekten problemli ise yer yerinden oynamistir tofasta da tedarikcide de.

    Pek tabii... Neticede kusuru kabul etmeyen üretici ve akabinde kusuru teyit eden bir bilirkişi raporu var. Kol kırılsa da dışarı belli etmemeye çalışıyorlar. Bir yerlerde yaka kartlarını diplomalarının önüne alanlar var herhalde.

    Konuyu da değiştirmiş olmak istemiyorum, ortada hepimizi rahatsız eden, aynı ülkede olduğumuz için yerine göre hepimizi utandıracak teknik bir rezillik var. Bir kişi yaralandı, belki de kalıcı olarak. Başkaları ölebilir. Malul sayısı emekli sayısından daha yüksek bir ülke olduk. Resmi teknik kurumlar yetersiz ve ilgisiz.

    Üretim, seri üretim olduğu için endişeliyiz, başka arabalar da etkileniyor olabilir. Biz bu kullanıcı forumunda sadece hatırlatabiliriz. Benim de başka maksadım yok, teknik detayların farkındayım.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.