Şimdi Ara

<<<....FIAT PUNTO EVO KULÜBÜ(39 üye)....>>> (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.271
Cevap
19
Favori
118.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Motor belli bir sicakliga gelinceye kadar kapatmiyor benimde aklima takilmisti dikkat ettim ... Birkac saniye daha gec devreye girse super olurdu !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    Arkadaşlar bu start&stop olayı hakkında bir sorum vardı; Sabahları evden çıktığımda start&stop u devre dışı bırakıyorum çünkü motor daha soğuk olduğundan ilk ışıkta durmasın diye en azından ısınana kadar devre dışı bırakıyorum doğru mu yapıyorum ? Birde mesela bir ışıkta durdum atıyorum 30sn süresi var ve araba durdu sonra hareket ettim ve iki metre ötede trafik sıkıştı arabayı tekrar durdurdum ve stop konumuna geldi bunun bir zararı var mı ? Ayrıca her durduğum zaman marş basıyor sonuçta daha fazla bir yakış söz konusu olmaz mı ? Arabayı normal elle stop konumuna getirmekle start&stop un bir fark ı var mı ? Araca zarar veriyor mu ? Çok soru sordum kusura bakmayın ama kafama çok takılıyordu kaç gündür.

    aracın motor sıcaklığı 40 dereceye gelmeden start stop devreye girmiyor zaten kapatmanıza gerek yok bu nedenle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 4 Kasım 2011; 14:46:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    Arkadaşlar bu start&stop olayı hakkında bir sorum vardı; Sabahları evden çıktığımda start&stop u devre dışı bırakıyorum çünkü motor daha soğuk olduğundan ilk ışıkta durmasın diye en azından ısınana kadar devre dışı bırakıyorum doğru mu yapıyorum ? Birde mesela bir ışıkta durdum atıyorum 30sn süresi var ve araba durdu sonra hareket ettim ve iki metre ötede trafik sıkıştı arabayı tekrar durdurdum ve stop konumuna geldi bunun bir zararı var mı ? Ayrıca her durduğum zaman marş basıyor sonuçta daha fazla bir yakış söz konusu olmaz mı ? Arabayı normal elle stop konumuna getirmekle start&stop un bir fark ı var mı ? Araca zarar veriyor mu ? Çok soru sordum kusura bakmayın ama kafama çok takılıyordu kaç gündür.

    aracın motor sıcaklığı 40 dereceye gelmeden start stop devreye girmiyor zaten kapatmanıza gerek yok bu nedenle

    Tam cevapları alamadım ama yine de teşekkürler vaktinizi ayırıp cevapladığınız için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    Arkadaşlar bu start&stop olayı hakkında bir sorum vardı; Sabahları evden çıktığımda start&stop u devre dışı bırakıyorum çünkü motor daha soğuk olduğundan ilk ışıkta durmasın diye en azından ısınana kadar devre dışı bırakıyorum doğru mu yapıyorum ? Birde mesela bir ışıkta durdum atıyorum 30sn süresi var ve araba durdu sonra hareket ettim ve iki metre ötede trafik sıkıştı arabayı tekrar durdurdum ve stop konumuna geldi bunun bir zararı var mı ? Ayrıca her durduğum zaman marş basıyor sonuçta daha fazla bir yakış söz konusu olmaz mı ? Arabayı normal elle stop konumuna getirmekle start&stop un bir fark ı var mı ? Araca zarar veriyor mu ? Çok soru sordum kusura bakmayın ama kafama çok takılıyordu kaç gündür.

    Start&Stop'u devre dışı bırakmanıza hiç bir zaman gerek yok.. Bu özellik zaten sadece tüm şartlar uygunsa aracı stop eder, yani stop etmek mantıklıyken. Bu sebeple araç uygun zamanı sizin yerinize düşünüyor, sizin dışardan müdahele etmenize gerek yok desek yanlış olmaz.

    Start&Stop'un araca hiç bir zararı yoktur. Sadece normal bir araca göre daha fazla marş ihtiyacı olacağından marş motoru daha dayanıklı, akü ise daha yüksek amperlidir.

    Marş basma anında yakacağınız yakıt, rölantide 5 sn'de yakacağınız yakıttan daha fazla değildir. O yüzden kâr kârdır :)

    Aracı elle stop ettiğinizde komple elektrik tesisatını da kapatırsınız. Start&stop sisteminde ise sadece motor durur, aracın tüm özellikleri aktif haldedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    Arkadaşlar bu start&stop olayı hakkında bir sorum vardı; Sabahları evden çıktığımda start&stop u devre dışı bırakıyorum çünkü motor daha soğuk olduğundan ilk ışıkta durmasın diye en azından ısınana kadar devre dışı bırakıyorum doğru mu yapıyorum ? Birde mesela bir ışıkta durdum atıyorum 30sn süresi var ve araba durdu sonra hareket ettim ve iki metre ötede trafik sıkıştı arabayı tekrar durdurdum ve stop konumuna geldi bunun bir zararı var mı ? Ayrıca her durduğum zaman marş basıyor sonuçta daha fazla bir yakış söz konusu olmaz mı ? Arabayı normal elle stop konumuna getirmekle start&stop un bir fark ı var mı ? Araca zarar veriyor mu ? Çok soru sordum kusura bakmayın ama kafama çok takılıyordu kaç gündür.

    Start&Stop'u devre dışı bırakmanıza hiç bir zaman gerek yok.. Bu özellik zaten sadece tüm şartlar uygunsa aracı stop eder, yani stop etmek mantıklıyken. Bu sebeple araç uygun zamanı sizin yerinize düşünüyor, sizin dışardan müdahele etmenize gerek yok desek yanlış olmaz.

    Start&Stop'un araca hiç bir zararı yoktur. Sadece normal bir araca göre daha fazla marş ihtiyacı olacağından marş motoru daha dayanıklı, akü ise daha yüksek amperlidir.

    Marş basma anında yakacağınız yakıt, rölantide 5 sn'de yakacağınız yakıttan daha fazla değildir. O yüzden kâr kârdır :)

    Aracı elle stop ettiğinizde komple elektrik tesisatını da kapatırsınız. Start&stop sisteminde ise sadece motor durur, aracın tüm özellikleri aktif haldedir.

    Çok teşekkür ederim sorularımı yanıtladığınız için. Söylediklerinizi dikkate alacağım. İçim rahat bir şekilde start&stop u kullanabilirim artık :). Eyvallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    Arkadaşlar bu start&stop olayı hakkında bir sorum vardı; Sabahları evden çıktığımda start&stop u devre dışı bırakıyorum çünkü motor daha soğuk olduğundan ilk ışıkta durmasın diye en azından ısınana kadar devre dışı bırakıyorum doğru mu yapıyorum ? Birde mesela bir ışıkta durdum atıyorum 30sn süresi var ve araba durdu sonra hareket ettim ve iki metre ötede trafik sıkıştı arabayı tekrar durdurdum ve stop konumuna geldi bunun bir zararı var mı ? Ayrıca her durduğum zaman marş basıyor sonuçta daha fazla bir yakış söz konusu olmaz mı ? Arabayı normal elle stop konumuna getirmekle start&stop un bir fark ı var mı ? Araca zarar veriyor mu ? Çok soru sordum kusura bakmayın ama kafama çok takılıyordu kaç gündür.

    Start&Stop'u devre dışı bırakmanıza hiç bir zaman gerek yok.. Bu özellik zaten sadece tüm şartlar uygunsa aracı stop eder, yani stop etmek mantıklıyken. Bu sebeple araç uygun zamanı sizin yerinize düşünüyor, sizin dışardan müdahele etmenize gerek yok desek yanlış olmaz.

    Start&Stop'un araca hiç bir zararı yoktur. Sadece normal bir araca göre daha fazla marş ihtiyacı olacağından marş motoru daha dayanıklı, akü ise daha yüksek amperlidir.

    Marş basma anında yakacağınız yakıt, rölantide 5 sn'de yakacağınız yakıttan daha fazla değildir. O yüzden kâr kârdır :)

    Aracı elle stop ettiğinizde komple elektrik tesisatını da kapatırsınız. Start&stop sisteminde ise sadece motor durur, aracın tüm özellikleri aktif haldedir.

    Bu soru benim de aklıma takılıyordu, cevap için teşekkürler. Ancak çok sıkışık, dur kalk trafiğinde kapatıyorum Start&Stop'u, sürekli dur-kalk bozulur diye korkuyorum. Ayrıca bu sistem sayesinde kırmızı ışıkta durduğunuzda, şanzıman ısınmalarına karşı Dualogic araçlarda tavsiye edildiği gibi boş vitese almaya gerek kalmıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    Arkadaşlar bu start&stop olayı hakkında bir sorum vardı; Sabahları evden çıktığımda start&stop u devre dışı bırakıyorum çünkü motor daha soğuk olduğundan ilk ışıkta durmasın diye en azından ısınana kadar devre dışı bırakıyorum doğru mu yapıyorum ? Birde mesela bir ışıkta durdum atıyorum 30sn süresi var ve araba durdu sonra hareket ettim ve iki metre ötede trafik sıkıştı arabayı tekrar durdurdum ve stop konumuna geldi bunun bir zararı var mı ? Ayrıca her durduğum zaman marş basıyor sonuçta daha fazla bir yakış söz konusu olmaz mı ? Arabayı normal elle stop konumuna getirmekle start&stop un bir fark ı var mı ? Araca zarar veriyor mu ? Çok soru sordum kusura bakmayın ama kafama çok takılıyordu kaç gündür.

    Start&Stop'u devre dışı bırakmanıza hiç bir zaman gerek yok.. Bu özellik zaten sadece tüm şartlar uygunsa aracı stop eder, yani stop etmek mantıklıyken. Bu sebeple araç uygun zamanı sizin yerinize düşünüyor, sizin dışardan müdahele etmenize gerek yok desek yanlış olmaz.

    Start&Stop'un araca hiç bir zararı yoktur. Sadece normal bir araca göre daha fazla marş ihtiyacı olacağından marş motoru daha dayanıklı, akü ise daha yüksek amperlidir.

    Marş basma anında yakacağınız yakıt, rölantide 5 sn'de yakacağınız yakıttan daha fazla değildir. O yüzden kâr kârdır :)

    Aracı elle stop ettiğinizde komple elektrik tesisatını da kapatırsınız. Start&stop sisteminde ise sadece motor durur, aracın tüm özellikleri aktif haldedir.

    Bu soru benim de aklıma takılıyordu, cevap için teşekkürler. Ancak çok sıkışık, dur kalk trafiğinde kapatıyorum Start&Stop'u, sürekli dur-kalk bozulur diye korkuyorum. Ayrıca bu sistem sayesinde kırmızı ışıkta durduğunuzda, şanzıman ısınmalarına karşı Dualogic araçlarda tavsiye edildiği gibi boş vitese almaya gerek kalmıyor..

    çok dur kalklı trafikde araç zaten 10 sn de fazla stop edemeyeceği için bende kapatıyorum.açık olsada sıkıntı olmaz patent bosch a ait marş motoru daha güçlü ve dayanıklı korkmayın bir sorun teşkil etmez.




  • 5 ay önce almıstım evo ama şu camların oldugu yerde titreşimden oluşan "tizz" sesleri var ve bazen dinledigim müzikte bass fazla olunca o ses dahada artıyor 10 bin bakımında düzelttirmiştim sorun gitii ama 1-2 hafta sonra yine basladı sorun.Bu sorunu nasıl kalıcı olarak düzeltebiliriz ?
  • Üye olmak istiyorum
  • Bende de son zamanlarda motor sesi arttı, traktör sesi gibi çıkmaya başladı ve özellikle yavaş giderken tuhaf çıkıyor sesi, ayrıca arabayı çalıştırdığım andan itibaren daha önce olmayan bir uğultu sesi duyuyorum. Neden olabilir? Soğuk havalardan olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Bende de son zamanlarda motor sesi arttı, traktör sesi gibi çıkmaya başladı ve özellikle yavaş giderken tuhaf çıkıyor sesi, ayrıca arabayı çalıştırdığım andan itibaren daha önce olmayan bir uğultu sesi duyuyorum. Neden olabilir? Soğuk havalardan olabilir mi?

    Dostum bilhassa kış aylarında ve özellikle dizel arabalarda ilk çalışmalarda arabanın gürültülü çalışması çok normal bunun garip bir tarafı yok ki normal de de benzinli arabaya göre motor daha gürültülü çalışır, bunun sadece evo ya has bir şey olmadığını düşünüyorum. Antifriz ini falan kontrol et yine de bir istersen eksilmiş olabilir.
  • Teşekkür ederim. Antifirizde bir sorun yok. Kimileri hava filtresi dolmuştur, ondan olabilir diyor. Bakıma gittiğimde ortaya çıkacak artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayalci79 -- 13 Kasım 2011; 10:59:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Teşekkür ederim. Antifirizde bir sorun yok. Kimileri hava filtresi dolmuştur, ondan olabilir diyor. Bakıma gittiğimde ortaya çıkacak artık.

    Dediğin gibi bakıma gittiğinde çıkar ortaya ama merak edilecek bir şey olacağını sanmıyorum takma kafaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Teşekkür ederim. Antifirizde bir sorun yok. Kimileri hava filtresi dolmuştur, ondan olabilir diyor. Bakıma gittiğimde ortaya çıkacak artık.

    Dediğin gibi bakıma gittiğinde çıkar ortaya ama merak edilecek bir şey olacağını sanmıyorum takma kafaya.

    . Sağolasın. Bugün bir arkadaşım motorun sesini dinledi ve rölanti ayarında bir sorun var gibi sanki dedi. Rölantide beklerken veya rölantide giderken hırıltılı çıkıyor ses..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Teşekkür ederim. Antifirizde bir sorun yok. Kimileri hava filtresi dolmuştur, ondan olabilir diyor. Bakıma gittiğimde ortaya çıkacak artık.

    Dediğin gibi bakıma gittiğinde çıkar ortaya ama merak edilecek bir şey olacağını sanmıyorum takma kafaya.

    . Sağolasın. Bugün bir arkadaşım motorun sesini dinledi ve rölanti ayarında bir sorun var gibi sanki dedi. Rölantide beklerken veya rölantide giderken hırıltılı çıkıyor ses..

    Anladım dostum. O zaman en sağlıklı çözüm servise gitmek gibi görünüyor.




  • İyi günler.Ben de punto evo my life almak istiyorum.punto evo mylife 1.3 dizel 70 bg için (herhangi bir ekstra paket dahil değil) 36800 fiyat aldım.Acaba bu fiyat nasıl?
    Bir de punto evoların 2. ellerinde satarken sıkıntı oluyor mu?fazla değer kaybı yaşarmıyım.
    Şimdiden çok t.ederim.
    saygılarımla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boony

    İyi günler.Ben de punto evo my life almak istiyorum.punto evo mylife 1.3 dizel 70 bg için (herhangi bir ekstra paket dahil değil) 36800 fiyat aldım.Acaba bu fiyat nasıl?
    Bir de punto evoların 2. ellerinde satarken sıkıntı oluyor mu?fazla değer kaybı yaşarmıyım.
    Şimdiden çok t.ederim.
    saygılarımla...

    Selamlar; Sizin yerinizde olsam biraz daha bütçenizi zorlayıp dynamic modelini tercih ederdim. Ama bu fiyat my life modeli için bence normal şartlarda verilebilecek en iyi fiyat diyebilirim. Değer kaybına gelecek olursak mutlaka ki her aracın 2.elinde bir kayıp oluyor ve aslında aracın değer kaybetmesi değer kazanması piyasadan çok biraz da sizin elinizde. Şöyle ki; Aracınızı kullanma stili, bakımını periyodik olarak yapmanız, temiz kullanmanız ve az da olsa yapacağınız kilometreye bağlı. Ne kadar arabayı yormadan kullanırsanız ömrü de o kadar artar ve bu da değerine değer katar ama illa ki 2.el olarak satmaya karar verdiğinizde düşecektir fiyatı. Bence satmayı düşünüyorsanız hiç almayın daha iyi :) o psikoloji ile alırsanız araçtan keyif alamaz ve tadına varamazsınız. Eğer alacak olursanız şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    quote:

    Orijinalden alıntı: boony

    İyi günler.Ben de punto evo my life almak istiyorum.punto evo mylife 1.3 dizel 70 bg için (herhangi bir ekstra paket dahil değil) 36800 fiyat aldım.Acaba bu fiyat nasıl?
    Bir de punto evoların 2. ellerinde satarken sıkıntı oluyor mu?fazla değer kaybı yaşarmıyım.
    Şimdiden çok t.ederim.
    saygılarımla...

    Selamlar; Sizin yerinizde olsam biraz daha bütçenizi zorlayıp dynamic modelini tercih ederdim. Ama bu fiyat my life modeli için bence normal şartlarda verilebilecek en iyi fiyat diyebilirim. Değer kaybına gelecek olursak mutlaka ki her aracın 2.elinde bir kayıp oluyor ve aslında aracın değer kaybetmesi değer kazanması piyasadan çok biraz da sizin elinizde. Şöyle ki; Aracınızı kullanma stili, bakımını periyodik olarak yapmanız, temiz kullanmanız ve az da olsa yapacağınız kilometreye bağlı. Ne kadar arabayı yormadan kullanırsanız ömrü de o kadar artar ve bu da değerine değer katar ama illa ki 2.el olarak satmaya karar verdiğinizde düşecektir fiyatı. Bence satmayı düşünüyorsanız hiç almayın daha iyi :) o psikoloji ile alırsanız araçtan keyif alamaz ve tadına varamazsınız. Eğer alacak olursanız şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanın.

    Çok t.ederim verdiğiniz bilgiler için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boony

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    quote:

    Orijinalden alıntı: boony

    İyi günler.Ben de punto evo my life almak istiyorum.punto evo mylife 1.3 dizel 70 bg için (herhangi bir ekstra paket dahil değil) 36800 fiyat aldım.Acaba bu fiyat nasıl?
    Bir de punto evoların 2. ellerinde satarken sıkıntı oluyor mu?fazla değer kaybı yaşarmıyım.
    Şimdiden çok t.ederim.
    saygılarımla...

    Selamlar; Sizin yerinizde olsam biraz daha bütçenizi zorlayıp dynamic modelini tercih ederdim. Ama bu fiyat my life modeli için bence normal şartlarda verilebilecek en iyi fiyat diyebilirim. Değer kaybına gelecek olursak mutlaka ki her aracın 2.elinde bir kayıp oluyor ve aslında aracın değer kaybetmesi değer kazanması piyasadan çok biraz da sizin elinizde. Şöyle ki; Aracınızı kullanma stili, bakımını periyodik olarak yapmanız, temiz kullanmanız ve az da olsa yapacağınız kilometreye bağlı. Ne kadar arabayı yormadan kullanırsanız ömrü de o kadar artar ve bu da değerine değer katar ama illa ki 2.el olarak satmaya karar verdiğinizde düşecektir fiyatı. Bence satmayı düşünüyorsanız hiç almayın daha iyi :) o psikoloji ile alırsanız araçtan keyif alamaz ve tadına varamazsınız. Eğer alacak olursanız şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanın.

    Çok t.ederim verdiğiniz bilgiler için.

    Rica ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirr26

    quote:

    Orijinalden alıntı: boony

    İyi günler.Ben de punto evo my life almak istiyorum.punto evo mylife 1.3 dizel 70 bg için (herhangi bir ekstra paket dahil değil) 36800 fiyat aldım.Acaba bu fiyat nasıl?
    Bir de punto evoların 2. ellerinde satarken sıkıntı oluyor mu?fazla değer kaybı yaşarmıyım.
    Şimdiden çok t.ederim.
    saygılarımla...

    Selamlar; Sizin yerinizde olsam biraz daha bütçenizi zorlayıp dynamic modelini tercih ederdim. Ama bu fiyat my life modeli için bence normal şartlarda verilebilecek en iyi fiyat diyebilirim. Değer kaybına gelecek olursak mutlaka ki her aracın 2.elinde bir kayıp oluyor ve aslında aracın değer kaybetmesi değer kazanması piyasadan çok biraz da sizin elinizde. Şöyle ki; Aracınızı kullanma stili, bakımını periyodik olarak yapmanız, temiz kullanmanız ve az da olsa yapacağınız kilometreye bağlı. Ne kadar arabayı yormadan kullanırsanız ömrü de o kadar artar ve bu da değerine değer katar ama illa ki 2.el olarak satmaya karar verdiğinizde düşecektir fiyatı. Bence satmayı düşünüyorsanız hiç almayın daha iyi :) o psikoloji ile alırsanız araçtan keyif alamaz ve tadına varamazsınız. Eğer alacak olursanız şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanın.

    Değer kaybı tabii her araçta oluyor. Puntoların piyasası da fena değil bana göre. Ayrıca 6 ay önce 38 bin liraya aldığım dizel otomatik dynamic model Punto'yu şimdi almaya kalksam 43.700 lira fiyat veriyor bayii. Gerçi şimdi ilan versem kaça satılır, bilmiyorum. Aynı özellikteki Puntolar 37-38 bin aralığında sahibinden.com'da.




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.