Şimdi Ara

FİAT TİPO KULÜP (689. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.914
Cevap
89
Favori
2.600.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 687688689690691
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Geçen ay 1997 Model 1,4 Fiat Tipo S aldım. Çok memnunum. 40 TL gaz ile 250 km yi geçiyor şehir içerisinde yaptığım yol. Analog göstergede bazı sorunlar var. Km saatinden tırrrr diye ses geliyor. Km yi sıfırlayamıyorum, aydınlatmada sorun var bi yanıyor bi yanmıyor. Ankara da sırf bu işle uğraşan tanıdıklarınız varmıdır uygun fiyatlı yapabilecek? Yardımlarınız için teşekkür ederim şimdiden... Benide eklerseniz sevinirim.
  • 97 1.4s tipo sahibiyim bu grubu gordugum iyi oldu merhaba tipocu kardeslerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaybilen

    Merhaba arkadaşlar;

    Geçen ay 1997 Model 1,4 Fiat Tipo S aldım. Çok memnunum. 40 TL gaz ile 250 km yi geçiyor şehir içerisinde yaptığım yol. Analog göstergede bazı sorunlar var. Km saatinden tırrrr diye ses geliyor. Km yi sıfırlayamıyorum, aydınlatmada sorun var bi yanıyor bi yanmıyor. Ankara da sırf bu işle uğraşan tanıdıklarınız varmıdır uygun fiyatlı yapabilecek? Yardımlarınız için teşekkür ederim şimdiden... Benide eklerseniz sevinirim.

    Hocam araclarimiz hem motor hem yas olarak ayni.sormasi ayip kaca aldiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wasted.wastelander -- 24 Nisan 2016; 4:29:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba aracı 7 martta 11.500 e aldım. 1.385 sigorta 120 tl de alım satım tuttu. Ama pişman değilim çok memnunum. Bu arada aydınlatma işini kendim hallettim. İlk başta direksiyonu söktüm, sonra göğüsü, göğüse bağlı olan göstergeyi ayırdım. uzun yıllar açılmadığı için resmen gevremiş plastikler, km telini ve diğer bağlantıları söktüm, km teli plastiğine wd40 ve kayganlaştırıcı sprey sıktım tırrr sesi çok azaldı neredeyse duyulmuyor, gösterge aydınlatma lamba bağı erimiş dokundukça yanıp sönüyordu, 3 adet lambaya gelen yeşil filmi kesip iptal ettim, kedi gözü yanan lambaya 2 adet kablo lehimleyip 3 gözü olan led taktım, geri toparlayıp takması bayağı zamanımı aldı. Ankara şaşmazda bu iş için kapalı kutu 150 de çıkar 250 de demişlerdi, fazla para vermemek için kendim yaptım ve çok güzel oldu.

    Araç gerçekten çok iyi. Tabi güzel bakılırsa, aldığım günden beri işe gidip geliyorum Sincan Balgat arası şu ana kadar hiç bir sıkıntı vermedi maşallah. Tavsiye ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaybilen

    Merhaba aracı 7 martta 11.500 e aldım. 1.385 sigorta 120 tl de alım satım tuttu. Ama pişman değilim çok memnunum. Bu arada aydınlatma işini kendim hallettim. İlk başta direksiyonu söktüm, sonra göğüsü, göğüse bağlı olan göstergeyi ayırdım. uzun yıllar açılmadığı için resmen gevremiş plastikler, km telini ve diğer bağlantıları söktüm, km teli plastiğine wd40 ve kayganlaştırıcı sprey sıktım tırrr sesi çok azaldı neredeyse duyulmuyor, gösterge aydınlatma lamba bağı erimiş dokundukça yanıp sönüyordu, 3 adet lambaya gelen yeşil filmi kesip iptal ettim, kedi gözü yanan lambaya 2 adet kablo lehimleyip 3 gözü olan led taktım, geri toparlayıp takması bayağı zamanımı aldı. Ankara şaşmazda bu iş için kapalı kutu 150 de çıkar 250 de demişlerdi, fazla para vermemek için kendim yaptım ve çok güzel oldu.

    Araç gerçekten çok iyi. Tabi güzel bakılırsa, aldığım günden beri işe gidip geliyorum Sincan Balgat arası şu ana kadar hiç bir sıkıntı vermedi maşallah. Tavsiye ederim...

    Ben 27 aralikta 8 bin tl ye aldim 97 1.4s i daha iyi anliyorumki cok kelepir almisim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wasted.wastelander -- 25 Nisan 2016; 21:18:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun sanada çok iyi fiyat gerçekten. 2 el piyasası çok prim yaptı, şu anda piyasası öyle. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oktaybilen

    Hayırlı olsun sanada çok iyi fiyat gerçekten. 2 el piyasası çok prim yaptı, şu anda piyasası öyle. :)

    Sagol kardes sende gule gule kullan .valla iyi prim yapti nerdeyse 2 kati para alirim satsam ama cok seviyorum tipomu kolay kolay satmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SELAMUN ALEYKUM arkadaşlar bende 17 Şubat 2016'da 1996 model orjinal 90bin km.de rektefiye falan görmemiş gayet diri bir İtalyan Tipo SX 1.6 motor karbüratörlü olanından aldım. Yol tutuşu, konforu, çekişi falan Süper "MAŞALLAH." aldıktan sonra hiç gerek yokken tavsiye üzerine fren balatalarını hava filtresini, yağ filtresini, yağ müşürünü, triger setini değiştirdim çok memnun kaldım Tipodan. İSTANBUL'DA şehir içinde Lpg ile 2 kez test yaptım depoyu fulledim 100km yaptım birinde bazen devrini aşarak kullandım 26TL yaktı. Diğer testimde çok zorlayarak devrini aşarak kullandım 28TL yaktı. İlk arabam bu benim, birara tekrar test yapacağım ozaman devirli ve daha dikkatli kullanıp deneyeceğim EMİNİMKİ 24-25TL'YE kadar düşedebilir yakıt sarfiyatı. Bence Tipoya göre oldukça iyi sayılır bu sarfiyatlar. Artık bende sizler gibi bir Tipocu oldum :-) FİAT TİPO KULÜP
     FİAT TİPO KULÜP
     FİAT TİPO KULÜP



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstanbullu58 -- 14 Haziran 2016; 0:42:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam arkadaşlar...
    Bugün ben de aranıza katıldım..
    Beyaz
    99 model.. 1.4 sx ie
    Lpg li.. 155000 km de... Biraz soğuk gibi olsam da 100 km sonra bayağı sevdim :-)
    Sorularım olursa paylaşırım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • METRIX M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle merhaba metrix; aynı sorun bendeki 98 1.4 s modelde de vardı bi ustaya gösterdik motoru açarız sekman kurtarmazsa komple motora gireriz dedi. 2000-2500 arası çıkar dedi kahroldum :) sonra bi ustaya daha gösterdim. 10 tl distiribütör kapağı, 50 tl bujiler ve kabloları, 5 tl tevzi makarası, 10 tl ana akım kablosu, 20 tl işçilik olmak üzere toplamda yaklaşık 100 tl mal oldu şimdilik sıkıntı yok. Istersen bir dene. İnşallah çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam,

    1998 Model 1.6 sx klimalı tipo aracımın otomatik jiglesinin içindeki diyaframlar patladığı ve o zamanlar vaktim de olmadığı için araştıramadım. Acil olarak manueli ile değiştirdim taktırdım.
    Fakat şimdi aracı çalıştırırken manuel jigleyi çekip bir müddet araç ısınınca kadar çalıştırmam gerekiyor ve ilk 5 dakika kullanırken devir düşüyor fakat hiç randıman alamadım. memnun değilim.

    Yenisi, çıkması bulabileceğim bildiğiniz bir yer var mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Balioglu -- 4 Haziran 2016; 2:18:59 >
  • Arkadaşlar 1.5 ay önce bir tipo slx ie 97 model aldım amma velakin silkeleme ve düşük rolanti sorunu benzin pompası sorunu ws ws baya bir sıkıntılı idi bobin. Buji. Yag. Yag filtresi. Hava filtresi. Gaz kelebeği temizliği. Baskı balata herşeyini değiştirdim lakin artık bütce dama dedi hala klimaya gaz bastıramadım öyle duruyor onun dışında arkadaşlar araç ile normal seyir halindeyken gazdan ayağını çektiğin anda 1800 devire kadar sanki motor freni yapıyor araba 1800 den sonra normale dönüyor neden olabilir sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim HAYIRLI OLSUN aracın kazasız belasız musibetsiz kullanırsın "İNŞALLAH." ama tipoların sorunlu olanları slx ie olanlardır mpi motorlu enjeksiyonlu olanlarıdır. Keşke Tiponun en sorunsuz ve en çok tutulan modeli olan Tipo SX 1996 model ve üzeri olanlarından alsaydın. En çok SX tutuldu hiç sorun çıkartmaz ve lpgye en iyi uyumu bu modeli sağlar. Bende alacağım zaman slx ie alacağım en donanımlısı oymuş diyordum bilenlerden sorup soruşturdum meğer hiç tutmuyor çok sorun çıkartıyormuş ama SX öyle değilmiş. SX 1996 olanından aile arabası olan orjinal 90binde olanını buldum aldım "MAŞALLAH"deyin çok memnunum yağ su eksiltmez, masraf açmaz ne digital ne öntakım sorunu çıkmaz çok paldır küldürlü bozuk yollardan geçtim hiç sıkıntı vermedi. Satabilirsen zarar etmeden onu satıp SX 1996 ve üzeri olanından temizini bulup almanı tavsiye ederim Nacizane tavsiyem olarak. Diğer modellerinin gerçektende sorunu bitmiyor çevremdekilerdende sahip olanlarından çokça duyuyorum bunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • volie82 kullanıcısına yanıt
    HAYIRLI UĞURLU OLSUN kardeşim kazasız belasız kullanırsın "İNŞALLAH."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eyvallah hocam..sağol... istanbullu58
  • Merhaba arkadşlar benim aracım 93 model tempra aracımda benzi var aküde dolu ama aracım bir kaç saniye çalışıyor ve stop ediyor üst üste boyle yaptıktan sonrada hiç çalışmıyor ne kadar marş bassamda vurdursamda fayda etmiyor sebebı ne olabilir benzin boruları yenı benzin otomatiğide yeni karbulatöre kadar benzin mükemmel bir şekilde gidiyor benzin pompamda sağlam yani ama çözümünü bulamadım karbulatörün etrafında ufakta olsa bir benzin sızıntısı var sanırım karbulatör sürekli ıslak çünkü lütfen yardım :(
  • Merhaba
    İzmirde işinin ehli tavsiye edeceğiniz ustalar var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle herkese Merhabalar
    99 1.4 Tipo Sahibiyim

    20 gün kadar önce Yağ değişimi ve Hidrolik yağı değişimini yaptırdım
    Araba Sürekli Stop etmeye başladı zamanla geçer dedi usta alışması lazım dedi geçmedi
    Araba vites 3ten 4e atacağım zaman 4ten 5 e atacağım zaman bile Stop ediyordu
    Gaz ayarı sıkıntılı diye götürdüm bana servis yerine gitmemi ve (SİBOP AYARI veya CUNTA AYARI tam hatırlayamadım hangisi olduğunu) yaptıracaksın dedi.
    Arabayı servise götürdüm başka yere gönderdi. Gittiğimde arabanın soğuk olması lazım denilde çok yoğUN 4-5 gün sonra dediler.
    Açıkcası araba yakıt olarak çok aşırı yakmaya başladı.(Şehir içi 20 lira 90 km giderken şimdi 20 liraya 60ı görmüyor) Devir yükseltirken sürekli silkeleniyor araç. İleri geri yapıyor.
    Nasıl yaptırabilirim. Araçtan çok anlayan biri de değilim maalesef. Ne ustasına gitmemi önerirsiniz Problemin kaynağı sizce nedir. Tecrübelerini paylaşırsanız çok sevinirim.
    LÜTFEN YARDIM EDİN!
    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ufuk Gün -- 20 Temmuz 2016; 13:05:19 >




  • Öncelikle herkese Merhabalar
    99 1.4 Tipo Sahibiyim

    20 gün kadar önce Yağ değişimi ve Hidrolik yağı değişimini yaptırdım
    Araba Sürekli Stop etmeye başladı zamanla geçer dedi usta alışması lazım dedi geçmedi
    Araba vites 3ten 4e atacağım zaman 4ten 5 e atacağım zaman bile Stop ediyordu
    Gaz ayarı sıkıntılı diye götürdüm bana servis yerine gitmemi ve (SİBOP AYARI veya CUNTA AYARI) yaptıracaksın dedi.
    Arabayı servise götürdüm başka yere gönderdi. Gittiğimde arabanın soğuk olması lazım denilde çok yoğUN 4-5 gün sonra dediler.
    Açıkcası araba yakıt olarak çok aşırı yakmaya başladı.(Şehir içi 20 lira 90 km giderken şimdi 20 liraya 60ı görmüyor) Devir yükseltirken sürekli silkeleniyor araç. İleri geri yapıyor.
    Nasıl yaptırabilirim. Araçtan çok anlayan biri de değilim maalesef. Ne ustasına gitmemi önerirsiniz Problemin kaynağı sizce nedir. Tecrübelerini paylaşırsanız çok sevinirim.
    LÜTFEN YARDIM EDİN!
    Saygılarımla...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ufuk Gün U kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım facebookta Tempra Tipo World , Tempra Tipo Türkiye grupları var. Orada bilgili ve tecrübeli arkadaşlardan bilgi alabilirsin. Artık bu foruma gördüğüm kadarıyla kimse takılmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 687688689690691
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.