Şimdi Ara

Fiesta ST ders veriyor. Golf GTI, Polo GTI, Toyota GT 86 (BRZ) öğreniyor. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
1.938
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İzlediğim testlere göre ford his anlamında b sınıfında en iyi hot hatch, sınıfında ki diğer araçlarla ise hemen hemen aynı AutoExpress testine göre veriler şu şekilde;

    Clio RS 0-100:6,7 112-0: 45m Tur Zamanları: 69,25 sn
    Peugeot 208 0-100:7,2 112-0: 47m Tur Zamanları: 69,00 sn
    Fiesta ST 0-100:7,5 112-0: 52m Tur Zamanları: 68,75 sn

    Bu üçü için konuşursak 1 inciliği Fiesta ve Clio paylaşıyor 2 nci ise Peugeot tamamen hisler ve zevklerle alakalı olduğu söyleniyor seçim. Aralarından biri en iyisi demek için çok yakınlar. Saf sürüş zevki olarak Fiestanın hepsinden önde olduğu ama genel anlamda araç olarak, her gün kullanılan otomobili olarak değerlendirildiğinde trafikte otomatik vites Clio'nun daha başarılı olduğunu söylüyorlar. (Otomatik vitesin şehirde iyi pistte ise tamamen hayal kırıklığı olduğu söyleniyor vites düşüşlerinde yavaş ve tepkisizmiş)

    Polo için ise dengesiz ve zevksiz olduğu sürekli esp müdahalelerinden dolayı aracın yavaşladığı ve kapanamadığı söyleniyor.




  • Ford lobisi iyi çalışıyor 1-2 haftadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Satış rakamları tek başına biraz anlamsız kalıyor hocam tutulup tutulmama konusunda. Filo harici satış rakamları lazım ama bu rakamlara ulaşmak bir hayli zor. Ford satışlarının büyük çoğunluğunu filolara yapan bir firma. Trafikteki gözlemlerime ve eski filo hariç satış rakamlarına bakarak Focus'un filo hariç satışlarda oldukça başarısız olduğunu düşünüyorum. Makyaj yedikten sonra ki filo hariç satış rakamlarını görmedim ama makyaj öncesi satışları(filo harici) oldukça kötüydü makyajdan sonrada bir anda patlama yaptığını sanmıyorum.


    Ford Türkiye'de ki bu rezil fiyat polikası olduğu sürece filo hariç başarılı satışlar yapması da mümkün değil zaten. Araç fiyatları coştu gitti, dizel otomatik sonunda geldi ama bu fiyatlarla bireysel müşterilere hitap etmesi imkansız. VW'de de fiyatlar böyle diyebilirsiniz ama VW'de bireysel müşterilerin çoğu tsi motorlara gidiyor zaten. Ford'un bireysel müşterilere inebilmesi için uygun fiyatlı, az yakan bir benzinli otomatik vites seçeneği sunması lazım. 1.6 motor lpg harici uygun değil, 1.0'da powershift yok.

    Bende oyle dusunuyordum ta ki Ford bayisine gidip Titanium sorunca hemde dizeline,Temmuza kadar sira olayini duyunca filo olmadigini anladim

    Nasil ki bugune kadar Highline Golf sirket araci gormediysem(bos Tdi Golf surusune bereket sirket araci olarak Konya da,Polo ve Jetta yi sayamiyorum zaten),bugune kadar da Titanium sirket araci gormedim.

    Kaldi ki sirketler islerini gorecek Trendx,Midline vs donanimlar varken niye Highline ve Titanium alsinlar

    Su an son kullanici bazinda asiri talep var Focus a,Mondeo nun durum ise belirttigim gibi,biraz kota yetersizligi kaynakli

    Peki trend focuslarda sıra ne durumda hocam? Yani sıra sadece titanium'da mı var? Yani demek istediğim titanium'da sıra vermelerinin sebebi titanşum satışlarının çok olmasından kaynaklanmıyor olabilir üretimde trende çok sipariş geçiliyorsa bu sipariş fabrikanın üretim planlamasınıda etkiliyor olabilir.

    Vw'de de dediğiniz gibi filo araçları var, normal kullanıcılar zaten dizelden ziyade tsi motorları tercih ediyorlar. Ben ben VW bayisine 1.4 tsi golf sormak için gittim adam bana ben satacağım araca sipariş geçerim en çok 1.2 tsi satıyorum o yüzden gelecek araçlarımda 1.2 tsi demişti :) 1.4tsi illa istiyorsan özel sipariş geçeriz ama tavsiye etmem rağbet göre. 1.2tsi demişti :) 1,6tdi olarakta çok az sayıda araç vardı gelecek.

    Focus içinde benim düşüncem bu yönde yani 90 bin lira kimse gidip focus'a, golf'e vermek istemiyor dizele olan rağbet absürt fiyatlar yüzünden benzinli araçlara kaydı. Focus bireyselde iyi satışlar yapmak istiyorlarsa benzinli araçlara özellikle 1.0 ecoboost'a önem vermeleri lazım. 1.0 motora powershift koyup rekabetçi(1.2tsi dsg fiyatını geçmeyecek şekilde) bir fiyat çekerlerse gerçekten güzel satış yapabilirler ama şu anki motor seçenekleri ve fiyatlarla bireyselde çok bir sagış yapabilecekleribi sanmıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alesso.

    Ford lobisi iyi çalışıyor 1-2 haftadır.

    Bu aylar Ford'un övülme zamanı sanırım . Volvo yu bitirdik , Mazda bitti , Ford'tan sonra ne var sırada bakalım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alesso.

    Ford lobisi iyi çalışıyor 1-2 haftadır.

    Hocam o konulari bende sadece basligi okusam oyle zannederdim.

    Biri Focus un yol tutusu denildigi kadar iyi degil diye bir baslik

    Digeri Focus un Golf den pahali olmasi diye

    Birini acan Octavia sahibi,yol tutusu iyi diyorsunuz ama degil muhabbeti yapmak icin acti ve forumda baska baska araclara sahip arkadaslar da dahil gerekli cevaplari verdi zaten

    Digeri de Focus un Golf ten pahali olmasi diye konu.İkisinin de neredeyse 100 binlik dolu versiyonlarini karsilastiran,arada Focus 3 bin daha pahali diye yazip,o parayi Focus haketmez ama Golf hakeder sekline getiren birisi.(100 bin tlyi bence ne Golf nede Focus hakeder)

    İkiside Vagci,biri zaten olumune tapiyor Vag a.

    Burda bugune kadar hicbir Ford sahibinin aracini ovmek icin vs baslik actigini gormedim

    Kotulemek icin acilan basliklardi ama forum gerekli cevabi verdi zaten

    Bence bir daha okuyun o konulari ve o acan sahislarin yazdiklarina iyice dikkat edin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Satış rakamları tek başına biraz anlamsız kalıyor hocam tutulup tutulmama konusunda. Filo harici satış rakamları lazım ama bu rakamlara ulaşmak bir hayli zor. Ford satışlarının büyük çoğunluğunu filolara yapan bir firma. Trafikteki gözlemlerime ve eski filo hariç satış rakamlarına bakarak Focus'un filo hariç satışlarda oldukça başarısız olduğunu düşünüyorum. Makyaj yedikten sonra ki filo hariç satış rakamlarını görmedim ama makyaj öncesi satışları(filo harici) oldukça kötüydü makyajdan sonrada bir anda patlama yaptığını sanmıyorum.


    Ford Türkiye'de ki bu rezil fiyat polikası olduğu sürece filo hariç başarılı satışlar yapması da mümkün değil zaten. Araç fiyatları coştu gitti, dizel otomatik sonunda geldi ama bu fiyatlarla bireysel müşterilere hitap etmesi imkansız. VW'de de fiyatlar böyle diyebilirsiniz ama VW'de bireysel müşterilerin çoğu tsi motorlara gidiyor zaten. Ford'un bireysel müşterilere inebilmesi için uygun fiyatlı, az yakan bir benzinli otomatik vites seçeneği sunması lazım. 1.6 motor lpg harici uygun değil, 1.0'da powershift yok.

    Bende oyle dusunuyordum ta ki Ford bayisine gidip Titanium sorunca hemde dizeline,Temmuza kadar sira olayini duyunca filo olmadigini anladim

    Nasil ki bugune kadar Highline Golf sirket araci gormediysem(bos Tdi Golf surusune bereket sirket araci olarak Konya da,Polo ve Jetta yi sayamiyorum zaten),bugune kadar da Titanium sirket araci gormedim.

    Kaldi ki sirketler islerini gorecek Trendx,Midline vs donanimlar varken niye Highline ve Titanium alsinlar

    Su an son kullanici bazinda asiri talep var Focus a,Mondeo nun durum ise belirttigim gibi,biraz kota yetersizligi kaynakli

    Peki trend focuslarda sıra ne durumda hocam? Yani sıra sadece titanium'da mı var? Yani demek istediğim titanium'da sıra vermelerinin sebebi titanşum satışlarının çok olmasından kaynaklanmıyor olabilir üretimde trende çok sipariş geçiliyorsa bu sipariş fabrikanın üretim planlamasınıda etkiliyor olabilir.

    Vw'de de dediğiniz gibi filo araçları var, normal kullanıcılar zaten dizelden ziyade tsi motorları tercih ediyorlar. Ben ben VW bayisine 1.4 tsi golf sormak için gittim adam bana ben satacağım araca sipariş geçerim en çok 1.2 tsi satıyorum o yüzden gelecek araçlarımda 1.2 tsi demişti :) 1.4tsi illa istiyorsan özel sipariş geçeriz ama tavsiye etmem rağbet göre. 1.2tsi demişti :) 1,6tdi olarakta çok az sayıda araç vardı gelecek.

    Focus içinde benim düşüncem bu yönde yani 90 bin lira kimse gidip focus'a, golf'e vermek istemiyor dizele olan rağbet absürt fiyatlar yüzünden benzinli araçlara kaydı. Focus bireyselde iyi satışlar yapmak istiyorlarsa benzinli araçlara özellikle 1.0 ecoboost'a önem vermeleri lazım. 1.0 motora powershift koyup rekabetçi(1.2tsi dsg fiyatını geçmeyecek şekilde) bir fiyat çekerlerse gerçekten güzel satış yapabilirler ama şu anki motor seçenekleri ve fiyatlarla bireyselde çok bir sagış yapabilecekleribi sanmıyorum.

    Hocam hepsini sattik dedi.Baska illerde de durum farkli degil dedi.

    Trendde ayni sekilde satiyormus.

    Titanium un da Trend in de Style in da hem dizel hem de benzinlilerinde ayni sira yazma durumu varmis.


    Sadece ellerinde bir adet Style oldugunu soyledi.

    Bence de Focus ta Golf te 90 bin etmez,etmemeli

    En cok satan motorlar 1.6 Ti-vct ve Tdci mis.

    1.0 Ecoboost a pek ragbet yokmus,o motora zaten bir onceki makyajsiz kasada da Ecoboost a pek ragbet olmadigindan genel olarak az geldiginden bahsetti st

    Tabi lpg uyumu oldugundan,ulkemizin bir gercegi olarak 1.6 nin tercih edilmesi cok normal

    Tsi ve Ecoboost a lpg donusumu secenegi 6500 tl civari.E nerde bunun tasarruf kismi?

    Halbuki 1.6 ya takilan 1600 tl

    Su an Vw de Tsi mecburiyetten satiliyor.Eski Hitler 1.6 yi getirseler Tsi a talep cok azalir.Her ne kadar performansi dusuk olsa da lpg uyumu var cunku

    Ecoboost a neden otomatik olmadigini sormadim,zaten ben manuel severim:)

    Sanirim yukarida bahsettigim 1.0 otomatik olmayisinda 1.0 a talep azligi buyuk etken

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Valla ben bu benzinli olayında farklı düşünüyorum hocam yani 1.0 ecoboost motoru 1.6'ya, 1.2tsi motoruda 1.6 8v hitler motora her türlü tercih ederim. Benim gibi düşünen bir çok insan varsır heralde. 1.0 powershift aracı çok pahalıya veriyorlardı ben 2 yıl falan önce gidip incelemiş pazarlık etmişti m fiyat komikti şu an ne durumda bilmiyorum sitede fiyatlar güncelleniyor diyor. 1.0 motora rekabetçi bir fiyat yazsalar bence çok daha başarılı olurdu satışları.

    Şahsen sıfır alıp bineceğim bir aracı sanayide elletip tüp taktırmam. Bagajımın yarısını lpg tankına ayırmak istemem. Kapalı otopark mevzusunu saymıyorum bile. 1.6 motorlarda benzinde küçük hacimli turbolu motorlara göre daha fazla yakıyorlar performans olarakta öyle kayda değer ciddi bir artıları yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hot hatch olsun da ne olursa olsun.
  • Son video'da 17. dakikada fiesta ST'ye geçince adamın suratındaki mutluluk zaten herşeyi açıklıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baltalı_ilah


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: dörtçeker

    quote:

    Orijinalden alıntı: by_MuKa

    Demek dersini Megane RS den almış bu kadar iddialı olup ders verdiğine göre



    1 alt segmentte olmasına rağmen Fiesta Megane'ı geçmiş bir de Megane'dan ders almış diyorun. Fiesta Megane'ı geçtiyse bir de Focus RS ne yapar sen düşün

    Hangi Megane RS'i geçmiş?


    Fiesta güzel araba ama rakibi clio rs'dir varsa bir karşılaştırması zevkle izlenir. Megane RS 225 çıkalı 10 yıldan fazla olmuştur. Mevcut Megane RS 275hp ki o bile eskidi megane yıl sonunda kasa değiştiriyor yeni RS'de 1-2 yıl içinde gelir.

    Rs 225 ten sadece 0.2 saniye yavas. Ama 45 beygir de gucsuz.

    Fiesta da cikali neredeyse 7 sene oldu bilgilerinize...

    hangi 7 sene

    ilk videodaki fiesta son çıkan makyajlı kasaya ait

    yani son nesil

    megane rs 225 dediğin araç bildiğimiz megane 2..megane 3 bile çok eski kalmışken megane 2 ile karşılaştırılmış

    ekleme : fiesta st en son haline 2013 yılının başında kavuşmuş.

    bu sınıf araçlarda değil kasa değişimi makyajda bile gözle görülür farklar oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tekne Kazıntısı -- 6 Haziran 2015; 1:03:20 >




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Hocam performans tarafindan bakarsak ve cok km yapilmiyorsa bencede kucuk hacim turbo motorlar,gerek atmosferiklere nazaran daha dusuk benzin tuketimi gerekse vergi avantajlari nedeniyle tercih edilir.Ama ne yazikki benzin fiyatlari bu haldeyken bu araclarin litre bazinda az yakmasinin hicbir degeri kalmiyor

    Bende sifir araca lpg den yana degilim ama bu sebeple tercih eden cok fazla kisi var.Ki haksiz da sayilmazlar bu fiyatlarla

    Zaten genelde lpg uyumlu arac alanlar ilk once kendini benzinde deniyor,eger yurutebilecegine karar verirse benzinle devam ediyor,yoksa lpg.İste bu tarz motorlarin avantaji da bu,her an elinizde bir lpg kozu oluyor

    Bu arada bir konuda yanlisiniz var.1.0 Ecoboost Focus ta otomatik vitesle hic gelmedi diye biliyorum.Hep manueldi.Fiesta da 1.0 Ecoboost otomatik var

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.