Şimdi Ara

Finansbank Rezilliği !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
698
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler finanstan kart aldigimiza pişman oldu desem yeridir..

    bir işlem yapmak için telefon ile 444.0.900ü aradigimizda 5 dakika yi sanirim geçtiginde otomatik olarak sistem telefonu yuzunuz kapatiyor..

    ayrica sistem sizi baglanmak için zaten 3-4dakka belkide bekletiyor tam baglandim diyor konusmaya basliyorsunuz ki yüzünüze sistem telefonu kapatiyor bu nasil terbiyesizlik bu nasil hizmettir anlamadim gitti...telekoma çalişiyoruz sanki biz..anlaşmalair var sanirim bunların aklima bu geliyor...

    telekom sen bana bedava telefon hattı ver bankalarima diyor galiba oda olur ama 5dakka olsun gorusmen ki adamlar tekrar arasin bizde kazanalim sende hizmet vermiş olursun diyor galiba...bunlar nasil hizmet veriyorlar ya tam bir rezillik..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keyx -- 10 Nisan 2012; 21:08:44 >







  • en çok miken
    ve en iyi hizmeti sonan garanti
    sana tekeşkkür ediyorum

    bu kaliteyi
    bu mikiş hakediyo
  • çoğu bankanın aynı rezalet çok bekletiyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonyblack

    çoğu bankanın aynı rezalet çok bekletiyorlar

    hayır beklettin adam gibi bari kapatma...5dakka kullniciya ait diyelim adam 4-dakka seni bekletiyor sonra açiyor alo diyor anlatirken tam o sırada kapatıyor sistem suratınıza

    ben böyle terbiyesizlik görmedim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keyx

    quote:

    Orijinalden alıntı: jonyblack

    çoğu bankanın aynı rezalet çok bekletiyorlar

    hayır beklettin adam gibi bari kapatma...5dakka kullniciya ait diyelim adam 4-dakka seni bekletiyor sonra açiyor alo diyor anlatirken tam o sırada kapatıyor sistem suratınıza

    ben böyle terbiyesizlik görmedim...

    benimde başıma geldi bir keresinde denizbankta yaşadım 7-8 dakika bekletti ben o arada çay sigara yaptım en sonunda bağlandı yanlış yere bağlanmışım sizi aktarıyorum dedi direk hat koptu zaten genelde şikayet maili atarım bankalara müşteri hizmetleriniz çok berbat gibisinden hemen geri dönüş yapıyorlar.




  • ya arkadaslar ben gercekten boyle saygısızlik terbiyesizlik gormedim...kanunen yasaklanicaktı insanları bu sekilde bekletmeler felan ...birde kapatıyorlar suratlarına insanların resmen..ahlaksizlik resmen ya..kredi kartimi kaybetsem demekki bildirene kadar anamiz ağlicak..ağlamasıylada kalıcak demkki..

    böyle müsteri hizmeti sunan banka ile bu saatten sonra işim olmaz herhalde en iyisi world gibi suan....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keyx -- 11 Nisan 2012; 1:03:16 >
  • Yeni mevzuat çıktı, müşteri hizmetleri ile görüşmek istediğinde artık 20 saniyeden fazla bekletemeyecekler telefon hattında.
  • bilmiyorum ama böyleyse harbi rezaletmiş
    hem tel sana yazıyor hemde işini halledemeden çat
  • Benim karttan 25 TL kart ücreti kestiler sonra yolladıkları ekstreye resim olarak kart ücretlerini eklemişler baktım benim kartta(go kart) kart ücreti 10 TL yazıyor.Mail attım 10 tl kart ücreti yazmışsınız niye 25 çektiniz diye sordum.Talebiniz onaylanmamıştır diye cep telefonuma mesaj geldi :D


    ekleme:Her işinizi banka şubesinden görmek zorundalar.Bir örnek vermek gerekirse hsbc bankasından aldığım kartı iptal ettirmek için gittim.Kart iptal işlemleri telefonla yapılıyor girişe telefon koyduk dediler.Başlarım telefona dedim ben bu bankada bir yetkiliyle konuşamayacakmıyım dedim.Yok illa telefondan yapacaksın bu işlemler oradan yapılıyor zaten bankanın içinde o işlemi yapacak kişi yok telefondan yapılıyor diye tutturdular.Uğraştım 20 dk boyunca bağlanamadım müdür mü kimse ortada dolaşan bir adam vardı ona söyledim geldi oda bağlanamadı güvenliğe sordu o birşeyler yaptı sonunda birisine bağlandık kart iptali için banka şubesinden telefon bankacılığı şifresi alın tekrar arayın dedi.Benim tepem attı bu nasıl iş yahu koskoca bankada görüşebileceğim bir adam yok mu diye isyan ettim.En sonunda bireysel bankacılıktaki çalışanlardan biri buyrun ne vardı dedi kart iptali dedim yanında bulunan bir koçan hazır kart iptali dilekçesinden bir tane verdi doldurdum iptal oldu kart.Hem diyorlarki bu işler şubeden yapılmıyor hemde adamın yanına bir koçan kart iptal dilekçesi koymuşlar.Yönlendirmelere kanmayın siz o bankanın müşterisi iseniz bireysel bankacılık yada müşteri hizmetlerindeki kişi ile görüşüp her işinizi yaptırabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~VeNoM~ -- 11 Nisan 2012; 1:32:02 >




  • Bu Finansbank'ı ben de sevmiyorum.Adamların düzgün yaptığı bir iş yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicholas Flamel

    Bu Finansbank'ı ben de sevmiyorum.Adamların düzgün yaptığı bir iş yok.

    birde kart parasi alişveriş faizii bilmemne ufak ufak yaziyorlar faturada giydirmeye çalişiyorlar..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.