Şimdi Ara

Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Sevgili Lpg seveler :) Yeni almış olduğum aracıma hiç zaman kaybetmeden Lpg taktırmayı düşündüm 80.000'de olan aracımı öyle acemilere bırakmak istemedim ve iyi bir usta bulma araştırmalarına başladım önce birkaç tanıdıkdan başladım ve hemen hemen çevremdeki tüm ustaları aradım, forumda nerden baksanız tüm ustalarımız manifoldu söküyor ama telefonla aradıklarım hiç biri manifold sökmeye yanaşmıyor neymiş efendim Honda servisinde söktürüp öyle gelicekmişim Forumdan bildiğim bir usta olan Florya otogazı aradım ve Atiker obd'li sistem taktırmak istediğimi söyledim şartlarım ise Manifoldun sökülüp dışardan delinmesi ve motor içine güzelce montaj yapılmasıydı hiç bir şey demeden '' tamam abi sökeriz öyle deleriz normalde plastik manifoldlarda sökülmez ama içinin rahat etmesi için söküp öyle deleriz '' şeklinde cevap verdiler benim için ertesi gün sabah 7'de dükkanı açıp erkenden montaja başlandı manifold söküleceğini için akşama yetiştirilmesini istedim. Murat usta ve Eray usta'ya burdanda teşekkür ederim o kadar soru sorduk hiç sıkılmadan cevapladılar. Enjektörler hariç hepsi gizlendi Enjektör ise verimlilik açısından en doğru yerin orası olduğunu söylediler bende zaten dik ve en yakın konumda olmasını istemiştim.Sonuç en ufak performans kaybı yok gaz/benzin geçişleri hissedilmiyor şuan için çok memnunum sürüş konforu çok iyi şuan yakıtı hesaplamaya çalışıyorum Kesinlikle taktıracak olanlara Florya otogaz'ı tavsiye ediyorum Atikeri düşünenler hiç düşünmeden güvenerek aracını bırakabilir 1300 TL / 6 Taksit.

     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..


     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..







  • Bu arada Atiker düşünen arkadaşlara kesinlikle safe fast obd'li taktırmalarını öneriyorum.
  • By_emre34 B kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun.Honda olunca araciniz ilgimi çekti.yakit verilerinizi merak ediyorm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun güle güle kullanın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meddah58

    Hayirli olsun.Honda olunca araciniz ilgimi çekti.yakit verilerinizi merak ediyorm


    Teşekkür ederim :) Detaylıca resimleri paylaşmaya çalıştım bende özellikle honda montajlarına bakıyorum inceliyorum, yakıt verilerini en yakın zamanda paylaşırım şuan 40 litre gaz aldı araç 178 km'de 2 ışık led yanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_emre34 -- 21 Ağustos 2014; 1:45:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpha Centauri

    hayırlı olsun güle güle kullanın

    Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    Bu arada Atiker düşünen arkadaşlara kesinlikle safe fast obd'li taktırmalarını öneriyorum.

    Ben de Atiker Safefast OBDIIli montaj yaptırmıştım. Şimdi 2012 Cruze'a Atiker GOLD düşünüyorum. Onda da OBD bağlantısı var ama enjektörler 2 Ohm ve sanki Rail IG3e benziyorlar.

    Benim kendi görüşüm 2004 sonrası Euro4 araçlarda enjektörlerin kendi aralarında kararlı olmaları çok önemli.
    Valtek Type 30, ve Atiker Gold enjektörlerin karşılaştırması
  • Ben mi yanlış görüyorum yoksa LPG regülatörü araç ilerleme yönüne 90 derece dik mi duruyor?

    Nizami bir LPG montajında regülatör araç ilerleme yönüne paralel olur, mümkün olduğunca rüzgar almayan sote bir yere konur. Tamburun yuvarlak kısmı yere dik konulur. Düz olan yanakları ise araç ilerleme yönüne paralel olur.

    Burada amaç nedir? Regülatörü dikey gelen yüklerden korumak. Araç kasislere falan girip çıktıkça dikey gelen yüklerden regülatörü korumaktır.
    Regülatörin bir bölmesine LPG sıvı olarak gelir, diğer bölmesinden motordan gelen sıcak su geçer. Sıvı lpg nin gaz fazına geçebilmesi için ve bu işlemin stabil olabilmesi için regülatörün rüzgar almayan yere ve dik konumda konması gerekir. Tahminimce ömrünün uzun olabilmesi için ve bilmediğim diğer sebeplerden dolayı da dik olması lazım. MMO nun yönergelerinde öyle yazıyor. Araç ilerleme yönüne paralel olmasının istenmesinin nedeni de şu olabilir: LPG nin sıvıdan gaza geçme işlemi ani hızlanma ve yavaşlamalardan etkilenmesi ve stabil olsun diye olabilir. Ama şunu bilirim: Mühendislikte konan her kuralın bir mantığı vardır.




  • LPG regülatörünün mümkün olduğunca rüzgar almayan sote yerlere konmasının diğer bir nedeni de aracın bir an önce benzinden LPG ye geçmesidir.

    Ankara'da kasap diyebileceğim bir LPG servisinin montajını görmüştüm. Adam gitmiş regülatörü tam ön ızgara hava girişinin önüne, radyatörün ve fanın arkasına koymuştu.
    Düşünün;
    regülatör bir yandan motordan sıcak su gelsin de sıvı fazdaki LPG yi gaza çevireyim diye sıcaklık artmasını bekliyor,
    diğer yandan firil firil rüzgarın önünde soğuyor.

    İçinden sıcak su dışından soğuk hava geçiyor.
    Böyle bir regülatörün olduğu sistemde benzinden hemen gaze geçme beklenebilir mi? Hayır.
    Peki o regülatör hem sıcak hem soğuğu aynı anda göre göre erkenden bozulmaz mı? Rüzgarsız bölgeye göre erken bozulması beklenir.
    Sizin montajda regülatörün aşırı rüzgar alma durumu yok, bunları sadece bilgi paylaşımı için yazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GündüzGezen

    Ben mi yanlış görüyorum yoksa LPG regülatörü araç ilerleme yönüne 90 derece dik mi duruyor? MMO nun yönergelerinde öyle yazıyor. Araç ilerleme yönüne paralel olmasının istenmesinin nedeni de şu olabilir: LPG nin sıvıdan gaza geçme işlemi ani hızlanma ve yavaşlamalardan etkilenmesi ve stabil olsun diye olabilir. Ama şunu bilirim: Mühendislikte konan her kuralın bir mantığı vardır.

    Galiba yer bulamıyorlar motorun arkasındaki sote yerlerde. Filtrenin olduğu yer açık gibi ama galiba oraya da hava filtresi kutusu gelecek.

    Bu kadar ince eleyip sık dokuyorsan, Valtek enjektörlerin yatay montajı da doğru değil. Dik veya 45 derece montajlanması gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: GündüzGezen

    Ben mi yanlış görüyorum yoksa LPG regülatörü araç ilerleme yönüne 90 derece dik mi duruyor? MMO nun yönergelerinde öyle yazıyor. Araç ilerleme yönüne paralel olmasının istenmesinin nedeni de şu olabilir: LPG nin sıvıdan gaza geçme işlemi ani hızlanma ve yavaşlamalardan etkilenmesi ve stabil olsun diye olabilir. Ama şunu bilirim: Mühendislikte konan her kuralın bir mantığı vardır.

    Galiba yer bulamıyorlar motorun arkasındaki sote yerlerde. Filtrenin olduğu yer açık gibi ama galiba oraya da hava filtresi kutusu gelecek.

    Bu kadar ince eleyip sık dokuyorsan, Valtek enjektörlerin yatay montajı da doğru değil. Dik veya 45 derece montajlanması gerekiyor.




    Valteklerin bu hassasiyetini bilmiyordum öğrenmiş oldum sağol.

    Ben araçlarıma mümkün olduğunca KEIHIN enjektörlü sistem taktırmayı tercih edenlerdenim. İkinci elde de kolay kolay LPG montajlı araç almam. Özellikle benzinli araç alıp LPG yi kendim taktırmayı tercih ederim. Tabi ikinci elde LPG montajı Ankara'nın iyi ustalarında (Kayra otogaz, Memduh usta, Sait usta, Anelsan vb. yerler) yapılmış araç bulursam onu da alırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GündüzGezen

    LPG regülatörünün mümkün olduğunca rüzgar almayan sote yerlere konmasının diğer bir nedeni de aracın bir an önce benzinden LPG ye geçmesidir.

    Ankara'da kasap diyebileceğim bir LPG servisinin montajını görmüştüm. Adam gitmiş regülatörü tam ön ızgara hava girişinin önüne, radyatörün ve fanın arkasına koymuştu.
    Düşünün;
    regülatör bir yandan motordan sıcak su gelsin de sıvı fazdaki LPG yi gaza çevireyim diye sıcaklık artmasını bekliyor,
    diğer yandan firil firil rüzgarın önünde soğuyor.

    İçinden sıcak su dışından soğuk hava geçiyor.
    Böyle bir regülatörün olduğu sistemde benzinden hemen gaze geçme beklenebilir mi? Hayır.
    Peki o regülatör hem sıcak hem soğuğu aynı anda göre göre erkenden bozulmaz mı? Rüzgarsız bölgeye göre erken bozulması beklenir.
    Sizin montajda regülatörün aşırı rüzgar alma durumu yok, bunları sadece bilgi paylaşımı için yazdım.

    Kesinlikle haklisiniz bir onceki aracimda kulenin hemen yanindaydi ilk honda civicimde ise regülatör farin oraya konmustu delirmistim bu montajda gizli ve arkada kalan en iyi konum orasi ustune filtre kutusu gelince havaya maruz kalmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: c4zf6

    quote:

    Orijinalden alıntı: GündüzGezen

    Ben mi yanlış görüyorum yoksa LPG regülatörü araç ilerleme yönüne 90 derece dik mi duruyor? MMO nun yönergelerinde öyle yazıyor. Araç ilerleme yönüne paralel olmasının istenmesinin nedeni de şu olabilir: LPG nin sıvıdan gaza geçme işlemi ani hızlanma ve yavaşlamalardan etkilenmesi ve stabil olsun diye olabilir. Ama şunu bilirim: Mühendislikte konan her kuralın bir mantığı vardır.

    Galiba yer bulamıyorlar motorun arkasındaki sote yerlerde. Filtrenin olduğu yer açık gibi ama galiba oraya da hava filtresi kutusu gelecek.

    Bu kadar ince eleyip sık dokuyorsan, Valtek enjektörlerin yatay montajı da doğru değil. Dik veya 45 derece montajlanması gerekiyor.



    Enjektörler dik veya hafif yatay olabilir ters veya tam yatay bana gore yanlış misal cetinsayotogaz'in tum vtec 2 montajlari bana gore hatali ama sikayet olsa oyle yapmazlar demekki sıkıntı yok

     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..
    [/url

    [url=http://hizliresim.com/Y3aAVa]
     Florya Otogaz Honda Civic 2005 Atiker Montajı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 110 Tl 41 litre yanlis hatirlamiyorsam gaz aldik 404 km'de bitti tamami istanbil trafigi sehir icidir.
    Zeytinburnu,Bakirkoy,Bahcelievler,Yenibosna bu civarlarda kullanildi trafigini bilen bilir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • artık yeter diyip bendemi taktırsam düldüle :)
  • bu arada neden safe fast ?
    lpg sistemleri hakkında hiç bi fikrim yok.
    aracım laguna 2.0 140 beygir , hayvani çekişinden düşmesini istemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    bu arada neden safe fast ?
    lpg sistemleri hakkında hiç bi fikrim yok.
    aracım laguna 2.0 140 beygir , hayvani çekişinden düşmesini istemem.

    Zaman kaybetmeden taktir derim tabi arac degistirmeyi dusunmuyorsan :)

    Safe Fast Obd , Micro fast obd hemen hemen ikisidr ayni benimki microfast obd neden demissiniz obd li sistem her zaman iyidir düzgün dogru montaj yapildiginda fakir,zengib karisimina mudahale edebiliyor ariza ışığı yanma olasiligi minimuma indiriyor kis,yaz mevsimlik ayar gerekmiyor obd gerekli duzeltmeleri yapiyor. Unutmadan iyi bir usta bulmaya calisin. Tam detayli yazamadim kbakmayin musait olunca yazarim

    Suan 20 tl gaz ile 70 km'de bitene kadar kullanirdim ama yarin biraz uzun yol yapicam 50 tl almam gerekicek :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_emre34 -- 27 Ağustos 2014; 1:26:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    bu arada neden safe fast ?
    lpg sistemleri hakkında hiç bi fikrim yok.
    aracım laguna 2.0 140 beygir , hayvani çekişinden düşmesini istemem.

    Zaman kaybetmeden taktir derim tabi arac degistirmeyi dusunmuyorsan :)

    Safe Fast Obd , Micro fast obd hemen hemen ikisidr ayni benimki microfast obd neden demissiniz obd li sistem her zaman iyidir düzgün dogru montaj yapildiginda fakir,zengib karisimina mudahale edebiliyor ariza ışığı yanma olasiligi minimuma indiriyor kis,yaz mevsimlik ayar gerekmiyor obd gerekli duzeltmeleri yapiyor. Unutmadan iyi bir usta bulmaya calisin. Tam detayli yazamadim kbakmayin musait olunca yazarim

    Suan 20 tl gaz ile 70 km'de bitene kadar kullanirdim ama yarin biraz uzun yol yapicam 50 tl almam gerekicek :)

    aslına bakılırsa aracım sehır ıcı 7 ila 9 ortalama ile yakıyor benzinde.
    elbette sakin kullanıyorum .
    şuan ailem ile münakaşa içerisindeyim.
    değerli yorumun için teşekkür ederim.




  • vet arkadaşlar konuyu açıp,ortadan kaybolmak yok :)

    80.000 Km'de Ağustos 2014 Florya otogaz'da montajı yapılan aracım , 26.05.2016 bugün ile aktif kullanmaktayız. Bu süre içerisinde araç şuan 105.000 Km'dedir. Allah'a şükür lpg sisteminden yana en ufak bir sorun yaşamadık, Meme çapları 2.5 ile genişletilden sonra 1 ayar yapmıştık ondan sonra ayar vs yapılmadı OBD sayesinde kar-kış her ortamda düzeltme yaptığı için fakirde vs kalma durumu olmuyor. 1 GR dahil yağ eksiltme yok, haddiden fazla aracı sıkıştırdığım oluyor. lpg'li Araç Yağ Yakar cümlesi kesinlikle Montaj'dan kaynaklanan hatadır.


    Florya Otogaz Murat usta'ya tekrardan çok teşekkürlerimi iletiyorum. Kendi arkadaşlarımın civic'lerini orda montaj yaptırdık hepsi çok çok memnun ve en ufak arıza sebebiyle gitmedik. İstanbul'da Dönüşüm servisleri arasında Manifold'u isterseniz sökerim cümlesini kullanan tek ustadır bunu demem yeterlidir heralde ;) Forum sitesini veya benim İsmimi verdiğiniz taktirde kesinlikle yardımcı olacaktır. gerek fiyat,gerek istediğiniz her konuda murat abi geri çevirmez.
    Saygılarımla. Sorusu olan var ise buyrun yazsın.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.