Benim araç 2006 Model Ghia TDCİ, döşeme rengi siyah. Ve bu cep mevcut. Şimdi resim koyma imkanı yok ama şöyle tarif edeyim; Koltuğun iki bacağınız arasına denk gelen kısmında bu cep. İlk bakışta farkedilmiyor doğrusu. Yani koltuğun 90 derece aşagı döndügü , dizinizin iç kısmına isabet eden kısmında. Biraz garip anlatım oldu ama idare edin artık. Bulamayan arkadaşlar kasmasın belki bazı serilerde buna yer vermemiş olabilir döşemeyi üreten yan sanayii firması.
Ama kullanışlı bir cep burası, benim hoşuma gitmişti.
arkadaş 3 gündür bu cebi arıyorum bulamadım benim focus 2002 ghia herhale yok aramayacağım artık yok yok
sürücü koltuğunda değilde ön yolcu koltuğunun yanında bir cep gördüm acaba sürücü koltuğundaki cebi bazı modellerde orayamı yapmışlar başka yolcu koltuğunda yanda cebi olan var mı
ne cepmiş be yaw.bütün siteyi birbirine katıcak.şu taşı atan çıkarsın baygınlık geldi valla
ben cep falan bulamadım Neyse araçta bi sürü göz var işimi görüyo, napalım yani
yaw ben en iğğisi resim çekip koyim siteye böyle olmiycak
benim araçtada var bu ceplerden. koltugun yaslandıgınız kısmın hemen yanında.. araç dışındna bile görebilirsiniz.
Sinyale hafif dokunmayla 3 kere yönlendirdiğiniz tarafa sinyal veriyor...
C-max ghia larda ve focus ta opsiyon pakette alınan sunroof larda sunroof iki kademeli olarak açılıyor...(ilk seferde tam açılmıyor biraz daha pay bırakıyor istenirse daha da açılabiliyor) bu da o sunroof un feci sesini engelliyor... Ayrıca sunroofların dahi sıkışma engelleyicisi var...
Direksiyon sertlik ayarı çok önemli özellik... Uzun yolda ''spor'' yaparsanız direksiyonda boşluk olmuyor ve rüzgardan etkilenmiyor kolay kolay... Fakat ''konfor'' olduğu zaman ve rüzgar varsa pek güvenli bi sürüş olmuyor... ''Konfor'' ayarı bunun yanında şehir içinde çok iyi...
Elektronik klimalarda ister çift ister tek olarak ayarlanabiliyor... Bu da auto tuşuna 2-3 saniye sağ ekranda mono yazısı yazana kadar basılı tutarak devreye giriyor...(bu şekilde tek oluyor aynı işlem tekrarlanınca yine çift klimaya dönüyo)
Arka cam rezistansı baya hızlı işlem yapıyor(çoğu araçta çok daha yavaş buğu çözülüyor)
Sony teyplerin ayrı bir anfisi var teypten anfiyle çalışmıyor...! Bu özellik çok iyi... Ses çok açıldığında performans kaybı olmuyor ve ekran ışıkları gidip gelmiyor...!
C-max ghialarda(trenlerde de olabilir) arka paspasların altında iki tane kapaklı gizli bölme var...
Emniyet kemeri ikazı kemer tek takılıp çıkarınca stop edene kadar , 9 defa takıp çıkarınca bi daha aynı işlemi gerçekleştirene kadar ötmüyor...
EBA sistemli olan araçlarda müthiş bir fren performansı var sanki kritik anda gizli bir gücün sizi daha çabuk durduğunu farkediyosunuz...(abartı değil bikaç defa başıma geldi )
Araç kayarkenki anda direksiyon daha bir sertleşiyor(belki bi özellik ya da güvenlik değildir sadece farkettim...)
Arka kapı içlerindeki perdeler toz tutmayan malzemeden yapılmışlar...
Karartmalı ayna olanlarda ayna kararmışken geri vitese takıldığında karartma kapanıyor...
quote:
Orjinalden alıntı: pegasuss
Karartmalı ayna olanlarda ayna kararmışken geri vitese takıldığında karartma kapanıyor...
İşte "yığma" teknolojiyle "zeka" arasındaki fark böyle ayrıntılarda gizli.. "Sizin gibi" "düşünebilen" bir adam "neye ihtiyaç var" diye düşünmüş.
Ne manada söylediğini anyamadım ama ben olan şeyleri yazdım... Ha senin için önemli mi diye sorarsan geri giderken kararmaması benim için olumlu bişey...
bu özellikler bize bayağı uzak.bizim tyeknolojinin çoğu manuel focus1
quote:
Orjinalden alıntı: lmnggen
imzamdaki aracımda em. kemeri alarmı yok... belki 2001 sonrası ghialarda olabilir...
quote:
Orjinalden alıntı: gebs
emniyet kemeri alarmı hangi modellerde var.sadece ghia modelindemi var.yada faaliyete geçirmek için birşeyler yapmakmı gerekiyor
Bu özellik sanırım FII lerden itibaren sunulmuş. Bende FI-2003 Ghia var, bu uyarı yok.
quote:
Orjinalden alıntı: pegasuss
Ne manada söylediğini anyamadım ama ben olan şeyleri yazdım... Ha senin için önemli mi diye sorarsan geri giderken kararmaması benim için olumlu bişey...
Tabiki olumlu manada söylüyorum.. Karartmalı ayna bir teknolojidir, ama geri vitese takıldığında iptal olması zekadır. Yazdığım "yığma teknoloji" ifadesi Renault, Peugeot veya VW gibi zeka pırıltısından uzak ve sadece "teknoloji varmış, koyduk" tarzı araba yapanlar içindi..
gebs, manuel olan teknolojilerimizin de faydalı ve yerli yerinde olduğunu hissetmiyor musun..
Sadece iç aydınlatmanın orta konumda farlar yanık seyahatin ardından kontak kapatıldığında yanması; farlar kapalıyken yanmaması iki Fransız eder. Sözünü ettiğim zeka böyle birşey..
bu karartma ayna nedir..ben hala farkedemedim benim gözlerde sorun mu var acaba
Karartmalı ayna karanlık zamandaki sürüşlerde arkadan yansıyan farın göz almaması için aynanın kararmasıdır...
tabi bu bir tek ghialarda var. Yada ben öyle biliyorum...
quote:
Orjinalden alıntı: pegasuss
Karartmalı ayna karanlık zamandaki sürüşlerde arkadan yansıyan farın göz almaması için aynanın kararmasıdır...
Arkadaşlar bu yazdığınız özellikler sadece ghia için mi? Ambiante için de olan özellikler var mı?
Arkadaşlar ben aranıza yeni geldim. 2005 C-max Tdci ghia sahibiyim. Bu özellikleri bulmak gerçekten çok zor ama artık çok kolay olacak emeğinize sağlık
kadaşlar bu yazdıklarınız sadece ghialarda mı var? Ambiantelerde de olan özellikler var mı? Otomatik kilitleme falan?
Otomatik kilitleme makyajlı focuslarda var.. Yani makyajlı olmayan ghialarda da yok.. Tek dokunuşta 3 kez sinyal verme makyajlı ghialarda var.. Global kapama ambientte yok doalyısı ile kapıları kilitleyince açık camları kapatmaz.. Uzaktan kumnada yok dolayısı ile bir basıçta sadece sürücü kapısının açılmasıda olamaz ambientte Daha öncede yazdı galiba ama ambientte gauge menüden başka oyuncak yok arkadaşım..
Ambiante merkezi kilite kumanda taktırsam bir şey değişir mi?