Şimdi Ara

FOCUSUN HARARET SORUNU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhaba 2000 model focus aracım var 70000km de arabama brc e marka seq 24 tipli tüp taktırdım ama arabanın hararet sorununu gideremedim benzinde kullanırken fan sesini bile duymazken şimdi araba hararet yapıyor klima açık arabada 4 kişi varken birazda rampa çıkıyorsam vay halime hemen hararet yapıyo arabam hemen vites küçültüğümde sorun ortodan kalkıyor.acaba bunun sebebi nedir gazcıya götürüyorum motordan diyor geçenlerde gaziemir duğlese götürdüm aracımı araç lpgli diye almadılar arabamı bosch car servisine verdim a den z yi herşeyi değiştirdik soğutma sistemiyle ilgili ama yine olmadı yine olmadı lütfen bana yardımcı olun.arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum şimdidedn teşekkür ederimsaygılar







  • Aracınızın lpg regülatörü sogutma suyuna seri baglanmış olabilir.Saygılar
  • arkadasım radyotorden (pompadan)cıkan su lpg regulatorune fazla gıdıyo motora az gıdıyo olablır lpgye gıden suyu kısabılırlerse yada regulatore gıden borularda bence problem var hangı sehırdesın ustada onere bılırım
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar merhaba 2000 model focus aracım var 70000km de arabama brc e marka seq 24 tipli tüp taktırdım ama arabanın hararet sorununu gideremedim benzinde kullanırken fan sesini bile duymazken şimdi araba hararet yapıyor klima açık arabada 4 kişi varken birazda rampa çıkıyorsam vay halime hemen hararet yapıyo arabam hemen vites küçültüğümde sorun ortodan kalkıyor.acaba bunun sebebi nedir gazcıya götürüyorum motordan diyor geçenlerde gaziemir duğlese götürdüm aracımı araç lpgli diye almadılar arabamı bosch car servisine verdim a den z yi herşeyi değiştirdik soğutma sistemiyle ilgili ama yine olmadı yine olmadı lütfen bana yardımcı olun.arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum şimdidedn teşekkür ederimsaygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    arkadasım radyotorden (pompadan)cıkan su lpg regulatorune fazla gıdıyo motora az gıdıyo olablır lpgye gıden suyu kısabılırlerse yada regulatore gıden borularda bence problem var hangı sehırdesın ustada onere bılırım
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar merhaba 2000 model focus aracım var 70000km de arabama brc e marka seq 24 tipli tüp taktırdım ama arabanın hararet sorununu gideremedim benzinde kullanırken fan sesini bile duymazken şimdi araba hararet yapıyor klima açık arabada 4 kişi varken birazda rampa çıkıyorsam vay halime hemen hararet yapıyo arabam hemen vites küçültüğümde sorun ortodan kalkıyor.acaba bunun sebebi nedir gazcıya götürüyorum motordan diyor geçenlerde gaziemir duğlese götürdüm aracımı araç lpgli diye almadılar arabamı bosch car servisine verdim a den z yi herşeyi değiştirdik soğutma sistemiyle ilgili ama yine olmadı yine olmadı lütfen bana yardımcı olun.arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum şimdidedn teşekkür ederimsaygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer49

    arkadasım radyotorden (pompadan)cıkan su lpg regulatorune fazla gıdıyo motora az gıdıyo olablır lpgye gıden suyu kısabılırlerse yada regulatore gıden borularda bence problem var hangı sehırdesın ustada onere bılırım
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar merhaba 2000 model focus aracım var 70000km de arabama brc e marka seq 24 tipli tüp taktırdım ama arabanın hararet sorununu gideremedim benzinde kullanırken fan sesini bile duymazken şimdi araba hararet yapıyor klima açık arabada 4 kişi varken birazda rampa çıkıyorsam vay halime hemen hararet yapıyo arabam hemen vites küçültüğümde sorun ortodan kalkıyor.acaba bunun sebebi nedir gazcıya götürüyorum motordan diyor geçenlerde gaziemir duğlese götürdüm aracımı araç lpgli diye almadılar arabamı bosch car servisine verdim a den z yi herşeyi değiştirdik soğutma sistemiyle ilgili ama yine olmadı yine olmadı lütfen bana yardımcı olun.arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum şimdidedn teşekkür ederimsaygılar






    aynı sorun benim mitsubishi lancer de de var izmirdeyim
    usta önerisi alabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarin

    quote:

    Orjinalden alıntı: omer49

    arkadasım radyotorden (pompadan)cıkan su lpg regulatorune fazla gıdıyo motora az gıdıyo olablır lpgye gıden suyu kısabılırlerse yada regulatore gıden borularda bence problem var hangı sehırdesın ustada onere bılırım
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar merhaba 2000 model focus aracım var 70000km de arabama brc e marka seq 24 tipli tüp taktırdım ama arabanın hararet sorununu gideremedim benzinde kullanırken fan sesini bile duymazken şimdi araba hararet yapıyor klima açık arabada 4 kişi varken birazda rampa çıkıyorsam vay halime hemen hararet yapıyo arabam hemen vites küçültüğümde sorun ortodan kalkıyor.acaba bunun sebebi nedir gazcıya götürüyorum motordan diyor geçenlerde gaziemir duğlese götürdüm aracımı araç lpgli diye almadılar arabamı bosch car servisine verdim a den z yi herşeyi değiştirdik soğutma sistemiyle ilgili ama yine olmadı yine olmadı lütfen bana yardımcı olun.arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum şimdidedn teşekkür ederimsaygılar






    aynı sorun benim mitsubishi lancer de de var izmirdeyim
    usta önerisi alabilirim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar 3 ay önce lpg taktırdım, aynı sorun bende de başladı. Laguna aracımla binlerce km yol giderdim şehirlerarası hiç hararet yaptığını görmemiştim, şimdi 4 kişi binince yükseliyor harareti. Ekonomisi iyi de yavaş yavaş pişman olmaya başlıyorum bu lpg işinden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    Arkadaşlar 3 ay önce lpg taktırdım, aynı sorun bende de başladı. Laguna aracımla binlerce km yol giderdim şehirlerarası hiç hararet yaptığını görmemiştim, şimdi 4 kişi binince yükseliyor harareti. Ekonomisi iyi de yavaş yavaş pişman olmaya başlıyorum bu lpg işinden..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba önerileriniz için teşekkür ederim ben izmirde yaşıyorum.bir başka focus kullanan arkadaşla görüştüm oda lpg taktırmış zavoli marka ama ondada aynı problem varmış onun ustası göstergeden kaynaklanıyo demişler ve hararet mişürünü motordan uzaklaştırmışlar ve problem gidermişler ama ben zannetmiyorumki göstergeden bir problem olsun aracı 0 km aldığımızda ve 6 sendir benzinde kullandığımızda ben fanın çalıştığını bile duymamıştım.bence bu işte bi keleklik var eğer beni bi ustaya yönlendirirseniz sevinirim arkadaşlar.demekki lagunası olan arkadaşla kaderimiz aynı...saygılar....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar merhaba önerileriniz için teşekkür ederim ben izmirde yaşıyorum.bir başka focus kullanan arkadaşla görüştüm oda lpg taktırmış zavoli marka ama ondada aynı problem varmış onun ustası göstergeden kaynaklanıyo demişler ve hararet mişürünü motordan uzaklaştırmışlar ve problem gidermişler ama ben zannetmiyorumki göstergeden bir problem olsun aracı 0 km aldığımızda ve 6 sendir benzinde kullandığımızda ben fanın çalıştığını bile duymamıştım.bence bu işte bi keleklik var eğer beni bi ustaya yönlendirirseniz sevinirim arkadaşlar.demekki lagunası olan arkadaşla kaderimiz aynı...saygılar....


    Alıntıları Göster
    özellikle ömer arkadaşım senden haberlerini bekliyorum.eğer ilgilenirsen sevinirim..başka focus kulanan varsa o arkadaşlarıda bekliyorum...........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: --uno 70--

    özellikle ömer arkadaşım senden haberlerini bekliyorum.eğer ilgilenirsen sevinirim..başka focus kulanan varsa o arkadaşlarıda bekliyorum...........

    Alıntıları Göster
    arkadasım senın sehır neresıydı ben ankaradayım ıstersen ıı bı usta onerebılırım burada (hem lpg hem arac ıcın tanıdıgım cok ıı ustalar var) ama ankarada ıste ustalar focuslar ole hararete yeltenecekaraclar degıl 2 ıhıtımal var arkadaslar oyuzden yaa radyotor suyu az gıdecek sekılde ayarlıyolar motora(kı benım kısısel gorusum bu) yada hepınız pompa kayısları bı anda eskıdı
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    özellikle ömer arkadaşım senden haberlerini bekliyorum.eğer ilgilenirsen sevinirim..başka focus kulanan varsa o arkadaşlarıda bekliyorum...........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    arkadasım senın sehır neresıydı ben ankaradayım ıstersen ıı bı usta onerebılırım burada (hem lpg hem arac ıcın tanıdıgım cok ıı ustalar var) ama ankarada ıste ustalar focuslar ole hararete yeltenecekaraclar degıl 2 ıhıtımal var arkadaslar oyuzden yaa radyotor suyu az gıdecek sekılde ayarlıyolar motora(kı benım kısısel gorusum bu) yada hepınız pompa kayısları bı anda eskıdı
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    özellikle ömer arkadaşım senden haberlerini bekliyorum.eğer ilgilenirsen sevinirim..başka focus kulanan varsa o arkadaşlarıda bekliyorum...........


    Alıntıları Göster
    LPG li motorun hararet yapması normal mi, yoksa kiminde var kiminde yok mu?
    Gaza basıp çektiğimde yada kavramada motor esnedikçe cak-cuk sesler gelmeye başladı. İncelettim egzozun motorla birleştiği yerde susta yay vs var. Sıcaktan yay kasılı kalmış görevini yapmıyor, ikinciye değiştirdim 3 ay içinde. LPG motoru fazla ısıtıyor diye bu masrafa girmek zorundamıyız yahu? Pişman oluyorum bu LPG işinden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsnrky

    LPG li motorun hararet yapması normal mi, yoksa kiminde var kiminde yok mu?
    Gaza basıp çektiğimde yada kavramada motor esnedikçe cak-cuk sesler gelmeye başladı. İncelettim egzozun motorla birleştiği yerde susta yay vs var. Sıcaktan yay kasılı kalmış görevini yapmıyor, ikinciye değiştirdim 3 ay içinde. LPG motoru fazla ısıtıyor diye bu masrafa girmek zorundamıyız yahu? Pişman oluyorum bu LPG işinden.

    Alıntıları Göster
    eğer normalde hareret ile ilgili gerekenler yapıldı ise termostatın derecesinin düşürülmesi gibi , kesin çözüm üst sınıf bir sıra fazla petekli bir radyatör ile kesin sonuç alınabilinir.Eğer toplam üretilen ısı fazla ise bunu atmanın en majör faktörü radyatörün soğutma kapasitesi yüksek olanı seçmektir.Bu kesin çözüm sağlayacaktır.Ancak bu işin maliyeti biraz tuzlu olabilir ancak aracınızın motorundan pahalı değildir!

    http://www.klasotomotiv.com/urun/termik_radyator.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 12 Temmuz 2007; 14:09:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vezir

    eğer normalde hareret ile ilgili gerekenler yapıldı ise termostatın derecesinin düşürülmesi gibi , kesin çözüm üst sınıf bir sıra fazla petekli bir radyatör ile kesin sonuç alınabilinir.Eğer toplam üretilen ısı fazla ise bunu atmanın en majör faktörü radyatörün soğutma kapasitesi yüksek olanı seçmektir.Bu kesin çözüm sağlayacaktır.Ancak bu işin maliyeti biraz tuzlu olabilir ancak aracınızın motorundan pahalı değildir!

    http://www.klasotomotiv.com/urun/termik_radyator.htm

    Alıntıları Göster
    walla arkadaşlar bilmiyorum ama arabayı bi kerede gaz taktırdığım yere götürmem gerekecek.ama biliyorumki oda motorcuya top atacak ve aralarında kısa paslaşmalar başlayacak neyse gelişme olursa hepinize haber veririm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: --uno 70--

    walla arkadaşlar bilmiyorum ama arabayı bi kerede gaz taktırdığım yere götürmem gerekecek.ama biliyorumki oda motorcuya top atacak ve aralarında kısa paslaşmalar başlayacak neyse gelişme olursa hepinize haber veririm...

    Alıntıları Göster
    Benim arabamı devamlı götürdüğüm özel Ford Servisi var. Ordaki ustamla LPG taktırmadan önce konuşmuştum. "Focuslara LPG takılırken büyük çoğunluğu soğutma suyuna hava yaptırıyorlar ve hararet sorunu yaşanıyor. Buraya LPG taktırıp hararet sorunu için baya bir Focus geliyor" demişti bana. Hatta "Birçok Ford servisi bu soğutma sistemindeki havayı almayı bilmiyor, insanlar sanayide usta usta dolaşıyorlar" demişti.

    Ben LPG'yi 2a yetkili serviste daha önce onlarca Focus'a LPG takmış olan birine taktırdım. Adama bu hava yapma sorunundan bahsettim. "Biliyorum, bazı işini tam bilmeyen LPG ustaları hava yaptırıyorlar ondan sonra araç sahibi hararetle uğraşıp duruyor, ama sen merak etme öyle bir sorun yaşamayacaksın" demişti bana. Gerçekten de öyle bir sorun yaşamadım. Hatta Ford servisimdeki ustama daha sonra gidince, ustam montajı da inceledi "Vallahi adam hava yaptırmamış, işinin ehli birine yaptırmışsın montajı" demişti o zamanlar.

    Senin sorunun da bu olabilir yani LPG takılırken soğutma suyu hava yapmış olabilir. Eğer öyleyse o havanın alınması lazım. Ankara'da olsaydın seni direk ustama yönlendirirdim ama İzmir'deymişsin. Bence iyi bir Ford servisi bul ve hava yapıp yapmadığını güzelce kontrol ettir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Benim arabamı devamlı götürdüğüm özel Ford Servisi var. Ordaki ustamla LPG taktırmadan önce konuşmuştum. "Focuslara LPG takılırken büyük çoğunluğu soğutma suyuna hava yaptırıyorlar ve hararet sorunu yaşanıyor. Buraya LPG taktırıp hararet sorunu için baya bir Focus geliyor" demişti bana. Hatta "Birçok Ford servisi bu soğutma sistemindeki havayı almayı bilmiyor, insanlar sanayide usta usta dolaşıyorlar" demişti.

    Ben LPG'yi 2a yetkili serviste daha önce onlarca Focus'a LPG takmış olan birine taktırdım. Adama bu hava yapma sorunundan bahsettim. "Biliyorum, bazı işini tam bilmeyen LPG ustaları hava yaptırıyorlar ondan sonra araç sahibi hararetle uğraşıp duruyor, ama sen merak etme öyle bir sorun yaşamayacaksın" demişti bana. Gerçekten de öyle bir sorun yaşamadım. Hatta Ford servisimdeki ustama daha sonra gidince, ustam montajı da inceledi "Vallahi adam hava yaptırmamış, işinin ehli birine yaptırmışsın montajı" demişti o zamanlar.

    Senin sorunun da bu olabilir yani LPG takılırken soğutma suyu hava yapmış olabilir. Eğer öyleyse o havanın alınması lazım. Ankara'da olsaydın seni direk ustama yönlendirirdim ama İzmir'deymişsin. Bence iyi bir Ford servisi bul ve hava yapıp yapmadığını güzelce kontrol ettir.

    Alıntıları Göster
    motora lpg takılınca araba daha hararetli çalışır. bu bilinen birşey. birde fanı otomatik açan müşürün dereceleri var. 70 80 90 gibi. düşük dereceli ise fanı çabuk açar.genel olarak su ısısı 95 i geçmiyorsa sorun yoktur. fan açsın problem değil. siz suyu kontrol edin yeter. (tabi hava yapmamış olması lazım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usermm1

    motora lpg takılınca araba daha hararetli çalışır. bu bilinen birşey. birde fanı otomatik açan müşürün dereceleri var. 70 80 90 gibi. düşük dereceli ise fanı çabuk açar.genel olarak su ısısı 95 i geçmiyorsa sorun yoktur. fan açsın problem değil. siz suyu kontrol edin yeter. (tabi hava yapmamış olması lazım)

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ilgileriniz i,çin teşekkürler....işi bilende bilmeyende yapıyor bu işi olanda dişimizden tırnağımızdan artırıp birikimimizleri arabalarımıza yatırıp bazı kasaplar yüzünden bizim başımız ağrıyor bu nasıl iştir sorarım sizlere..neyse sinirlenmden size teşekkürlerimi bir borç bilirim.diğer focusçu arkadaşlar varsa benimle ve arkadaşlarımla paylaşırsa çok sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar ilgileriniz i,çin teşekkürler....işi bilende bilmeyende yapıyor bu işi olanda dişimizden tırnağımızdan artırıp birikimimizleri arabalarımıza yatırıp bazı kasaplar yüzünden bizim başımız ağrıyor bu nasıl iştir sorarım sizlere..neyse sinirlenmden size teşekkürlerimi bir borç bilirim.diğer focusçu arkadaşlar varsa benimle ve arkadaşlarımla paylaşırsa çok sevinirim

    Alıntıları Göster
    bu olayın çözümünü açıkcası çok merak ettim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umitaydin

    bu olayın çözümünü açıkcası çok merak ettim

    Alıntıları Göster
    bgu olayın çözümünü bende çok merak ediyorum elde edilen sonucu bizle paylaşmanı isterim çünki bir ara bende çok duymuştum lpg takılan araçlarda hareret yapma olasılığı var diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolf_HKN

    bgu olayın çözümünü bende çok merak ediyorum elde edilen sonucu bizle paylaşmanı isterim çünki bir ara bende çok duymuştum lpg takılan araçlarda hareret yapma olasılığı var diye

    Alıntıları Göster
    evet sonucu bıldırelım arkadaslar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    evet sonucu bıldırelım arkadaslar

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar yukarıda hararetten bahsetmiştim, soğutma sisteminin havasını aldırdım, epey hava çıktı, hararet kısmen azaldı ama hala devam ediyor, tamamen kesilince yazarım tecrübemi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar ilgileriniz i,çin teşekkürler....işi bilende bilmeyende yapıyor bu işi olanda dişimizden tırnağımızdan artırıp birikimimizleri arabalarımıza yatırıp bazı kasaplar yüzünden bizim başımız ağrıyor bu nasıl iştir sorarım sizlere..neyse sinirlenmden size teşekkürlerimi bir borç bilirim.diğer focusçu arkadaşlar varsa benimle ve arkadaşlarımla paylaşırsa çok sevinirim

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım aracınızın fanı açıyorsa ve havasını aldırdıysanız sorun sadece göstergedeyse bu aracların hava yapma sonrası göstergenin 1-2 ay içinde kendiliğinden düzeldiğini duymuştum.Sanırım kendini kalibre ediyor saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: --uno 70--

    arkadaşlar ilgileriniz i,çin teşekkürler....işi bilende bilmeyende yapıyor bu işi olanda dişimizden tırnağımızdan artırıp birikimimizleri arabalarımıza yatırıp bazı kasaplar yüzünden bizim başımız ağrıyor bu nasıl iştir sorarım sizlere..neyse sinirlenmden size teşekkürlerimi bir borç bilirim.diğer focusçu arkadaşlar varsa benimle ve arkadaşlarımla paylaşırsa çok sevinirim




  • arkadaşlar bendede 2001 focus var brc marka tüp taktırdım aynı hararet sorunu bendede var hiç duymadığım fan sesini duymaya başladım araç yolda giderken hararet birden kırmızıya çıkıyor hava var diye gidip hava aldırıyorum 10 km bir hararet çıkarken şimdi 100 km bir çıkıyo anlamadım tam bi cevap yazcak arkadaşım varmı yardımlarınız için teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.