Şimdi Ara

Ford Focus 1.0 Kronik Sorunu (Motor Değişimi) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
16.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Arkadaşlar haklısınız, motorun üst kapak da zarar gördüğü için büyük ihtimalle sıfır motor gelecek yurt dışından.

    Geçmiş olsun. Kıytırıktan borunun yaptığına bak? Neyse yeni motor getirirler ise daha güzel olur.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Sağolasın Abi, %97 motor değişecek deniyor. Sonuç bekliyoruz.

    Bu arada, Ford normalde bu kadar hızlı bir şekilde araç tedariği yapmıyormuş, son iki üç aydır böyle yapıyorlarmış, yeni kasa dizel Focus verildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Koskoca fordu küçümsemek gibi olmasın ama 91 model "fiat" sulu bis'te bile radyatör suyu azaldı uyarı ışığı var. Hatta fiat bis'te fren hidrolik yağı az uyarısı da var.
  • bazen bazi modellere bişeyleri illaki koymuyorlar hareret gösterge ile su seviyesi az uyari ikazi ikisi birden çok geliyor demekki 1996 model ford mondeoda su sevisi azalinca yanan işik var
    erada su soğuk sicak gösterge lambasi + sicaklik gösterge saati varken getz de sadece hararet yaptiginda yanacak lamba vardi saat yoktu ...

    vs vs ..

    mesele bir tütün meselesi bir tütün bi tütünn .
  • Hocam aracın plakasınıda belirtinde siz aracı satarken söyleseniz bile 2.sahibi satarken bu durumu söylemeye bilir alrken birilerinin canı yanmasın.
  • mamlamoz M kullanıcısına yanıt
    Üstad biz satarken zaten durumu ekleyeceğiz. Fakat bizden sonra aracın plakası vb değişirse şimdiden afişe etmeye gerek yok. Bir de alacak kişi bir zahmet yetkili servise uğrayıp arabanın geçmişini görüntülesin, ordaki kayıtlarda da motor değişimi çıkar. Bizim asıl endişemiz, downsizing motorlara ihtiyatlı yaklaşan aziz milletimizin, tüm olayın dandik bir radyatör hortumundan kaynaklandığına inanmama ihtimali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burda aslında 1.0 ecoboost motorun bir suçu yok. Arıza motorun kendisinde değil de, soğutma sistemindeki artık eksiklik, hata ne dersek diyelim ondan olmuş. Dolaylı yoldan da sonuçta hararet motora hasar vermiş.
    Yukarda da belirtildiği gibi ani su eksilmesinde hararet bir anda yükselmediği için hararet uyarı vermez. Çünkü hararet müşürünün sıcaklığı ölçeceği su kalmamıştır sistemde. Anca, genleşme kabında seviye sensörü su azaldı hatası verseydi ordan sürücü ters giden bişeylerin olduğunu farkedebilirdi.

    Ford'un kullanıcıyı mağdur etmemesi artı puan olmuş. Ama genleşme kabında sensör olmaması ne olursa olsun eksi puan.
  • Su eksildiğinde uyarı ışığının olması çok önemli. Bir kere başıma geldi. Uyarı ışığı yandı baktım su kabında su yok. Bakkaldan 2 tane yarım litrelik su ilave ettim ona servise kadar gittim.
    Servis devirdaim hortumunun çatladığını su kaçağının hortum değiştikten sonra giderildiğini söyledi.
    Dikkat ettiğim bir nokta araca 1lt. ye yakın su koymuştum ama harareti yükselmemişti motorun.
    Bu arada aracım 2005 Vw Caddy. (kavga çıkmasın :) )
    Ford'un kronik olarak sorunlu motora su ikaz ışığı koymaması marka imajına yakışan bir durum değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    @ judo

    buyur kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 3 sahibi olarak bu durum beni hiç şaşırtmadı çünkü Ford ince bir firma değil. Burada aslında motor bloğunun ısısının yükselmesi hem enjektör ısısının anormal yükselmesine hemde katalitik konvertore aşırı ısı aktarımı oluşturarak karışımın bozulmasına sebeb olur. Bu durumda motor bu sensorlerden gelen bilgileri alıp motoru hemen yarı performans durumuna getirmesi gerekir normal durumda beklenen budur boylece kullanıcı en azında bir anormellik olduğunu anlar ve motoru stop eder fakat Ford bir çok noktada normal işler yapmadığı için durum sürpriz değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AO -- 15 Eylül 2015; 11:57:52 >
  • Arkadaşlar, üstlerde motoru değişen Audi başlığını görünce sonucu haber vereyim dedim. Yetkili servis tarafından onarım süresince, ikame Focus 1.6 TDCI verildi. Motor değişimi, bir lira ücret ödemeden tamamlandı. Burdan dostum adına Ford'a teşekkür ederim. Yapılan işlemlerin toplam maliyeti ortalama 22.000 TL idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.