Şimdi Ara

Ford focus 3 & Renault megane 3 & giluietta (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
1.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam

    Bende aracimi satarsam yeni arac alacagim.Su anda aklimda megane guilietta ve 508 var.Ben sahsen focusu begenmiyorum.
    Artik alis zamanimda fiyat performans olarak hangisi daha avantajli gelirse onu alicam.Sizde ilanlari karistirin fp oranlarina bakip alin derim.

    Çevremde şirket Arabası 508 kullanan biri vardı bir seferde Arabasına bindim, çok kötülemişti 508 i, giluietta içinde he_man arkadaşın dediği gibi Aracın dışı cezbediyor içine binince kendinden soğutuyor araç. Yarın bir megane gt bulup içini incelemeyi düşünüyorum İzmir'de , inceleyebilirler yorumumu paylaşırım burdan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas


    quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Motor ile ilgili bilgiyi otopark ın qq incelemesinden alabilirsiniz.

    qq dediğiniz qhasgai Mi?


    Evet aynı motora sahip olandı ağırlıklarını karşılaştırıp bi fikir elde edebilirsiniz.

    Izledim motor için çok keyifli deniyor. Performans ağırlıklı kullanımda 6 lt gibi bir ortalamada güzel bir değer

    Megane daha hafiftir büyük ihtimal , meganede 5 küsürleri görebilirsiniz bence .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.


    Arkadaş, güzel yorumlamışsın, megane 1.6 dci 130 bg 320 tork ;hakkında bir fikrin, bilgin varsa yorumunu alabilirmiyim 57-58 bin gibi fiyatlara temiz 30 bin km civarı alınabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tt44


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.


    Arkadaş, güzel yorumlamışsın, megane 1.6 dci 130 bg 320 tork ;hakkında bir fikrin, bilgin varsa yorumunu alabilirmiyim 57-58 bin gibi fiyatlara temiz 30 bin km civarı alınabilir

    Motor kusursuz ama yinede bir inceleyin derim.Renault herkese hitap eden bir marka değil.




  • Focus derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Megane 3 dizel edc sahibi olarak sabaha kadar gulietta!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fottili kullanıcısına yanıt
    Hayır zannetmem sonuçta spor alt yapısı olsada aracın genel olarak tasarımı aynı.Yol tutuşu aracın tasarımı itibariyle çok önemlidir ve ağırlığı neredeyse aynı 2 araç megane gt line ve megane yol tutuş anlamında aşırı farklar olamaz.
  • MEgane ın motoru dışında bi cazibesi yok bana göre kronik renolar gibi cabuk dökülebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.


    Yerli ve yabancı inceleme otorileri gulietta nın konforunun ve malzeme kalitesinin ne bir golf ne bir focus kadar iyi olmadığını söylüyor. Focus sahibi ve guliettayı incelemiş biri olarak kesinlikle söyleyebilirim gulietta daha kalitesiz satmamasının sebebi de bu olabilir. Yol tutuşa gelince detaylı test edemedim fakat üstün olacağını sanmıyorum bu konuda hiç bir övgüsüne rastlamadım bu aracın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Gt line Megane Renault spor alt yapısını barındıran bir araç , focus sahipleri bile bu aracın en az focus kadar iyi yol tuttuğunu hatta virajlarda yığılma ve yatma olarak daha iyi olduğundan bahsediyor. Ne dersin gerçekten böyle olabilir mi ?

    Sırasıyla 2009 Focus 2, 2011 Astra J ve 2014 Golf 7 kullanan biri olarak GT Line ın bu araçlardan daha direkt bir direksiyon ve viraj girişlerinde daha çevik bir şasiye sahip olduğunu net biçimde idda edebilirim ama özellikle Astra ve Golf e göre sert ve gürültülüydü orası ayrı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.


    Yerli ve yabancı inceleme otorileri gulietta nın konforunun ve malzeme kalitesinin ne bir golf ne bir focus kadar iyi olmadığını söylüyor. Focus sahibi ve guliettayı incelemiş biri olarak kesinlikle söyleyebilirim gulietta daha kalitesiz satmamasının sebebi de bu olabilir. Yol tutuşa gelince detaylı test edemedim fakat üstün olacağını sanmıyorum bu konuda hiç bir övgüsüne rastlamadım bu aracın.

    Yersizce kendi aracinizi ovmenizin bir anlami yok.Guilietta gayet fazla satti ben etrafta cokca goruyorum ayrica alfanjn ford kadar satmasida beklenemez satis rakami kaliteyi belirlese reno en iyi bentley en kotu olurdu.
    Focus hicbir sekilde bu aracla kiyaslanamaz acin internetten biraz guiliettanin esp harici yol tutus onlemlerine bakin ncap sonuclarinda zaten acik ara onde oldugunu belirtmistim.Acip ncapten youtubeden dediklerimi kontrol edebilirsiniz.Siz kimsiniz ben guiyi inceledim benim focusum daha iyi diyebilecek bir otorite misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.


    Yerli ve yabancı inceleme otorileri gulietta nın konforunun ve malzeme kalitesinin ne bir golf ne bir focus kadar iyi olmadığını söylüyor. Focus sahibi ve guliettayı incelemiş biri olarak kesinlikle söyleyebilirim gulietta daha kalitesiz satmamasının sebebi de bu olabilir. Yol tutuşa gelince detaylı test edemedim fakat üstün olacağını sanmıyorum bu konuda hiç bir övgüsüne rastlamadım bu aracın.

    Yersizce kendi aracinizi ovmenizin bir anlami yok.Guilietta gayet fazla satti ben etrafta cokca goruyorum ayrica alfanjn ford kadar satmasida beklenemez satis rakami kaliteyi belirlese reno en iyi bentley en kotu olurdu.
    Focus hicbir sekilde bu aracla kiyaslanamaz acin internetten biraz guiliettanin esp harici yol tutus onlemlerine bakin ncap sonuclarinda zaten acik ara onde oldugunu belirtmistim.Acip ncapten youtubeden dediklerimi kontrol edebilirsiniz.Siz kimsiniz ben guiyi inceledim benim focusum daha iyi diyebilecek bir otorite misiniz?

    Fanatikçe saldırıyorsun farklı görüşlere saygın yok karşıt görüşleri yalancılıkla itham ediyorsun. Beni aynı seviyede tartışmaya çekemezsin. Yazdıklarımı okusaydın yerli ve yabancı otoriteler kalitesiz buluyor demiştim ben de inceledim kalitesiz iç mekanı bu kadar net.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: tavernac1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ters Adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutck

    Ben hiç birini sağlamlık yol tutuş ve kalite olarak focusla kıyaslıyamam.

    Focusun yol tutusu cogu aractan iyi olabilir ama surus pozisyonunun harika tasarlanmasi sadece algiyi fazla arttiriyor.Artik guvenlik onlemleriyle birlikte butun C araclar neredeyse ayni yol tutusu sergiliyor.
    Yukarıda focusun yol tutusununda alfadan iyi oldugunu yazmissiniz ama surus dinamigi güvenlik sisteminin tam olarak neler icerdigini oturup okumanizi tavsiye ederim.
    Ayrica guiliettanin en buyuk ozelligi gelmis gecmis en yuksek puani alan luks kompakt segment arac olmasidir.Bu degerlemede yol tutustan aktif ve pasif guvenlik sistemlerine kadar hersey kontrol edilmistir.
    Focus her ne kadar iyi bir arac olsada konfordan tutundan yol tutusuna kadar butun konularda guiliettayla karsilastirilacak kadarda iyi degildir.
    Ayrica B segment seat toledonun ulkemizde satisi olmayan C segment nissan pulsarin ve yeni aurisinde Focustan yol tutus konusunda onde oldugunu gerek yerli gerek yabanci editorlerden ve videolardan biliyoruz.


    Yerli ve yabancı inceleme otorileri gulietta nın konforunun ve malzeme kalitesinin ne bir golf ne bir focus kadar iyi olmadığını söylüyor. Focus sahibi ve guliettayı incelemiş biri olarak kesinlikle söyleyebilirim gulietta daha kalitesiz satmamasının sebebi de bu olabilir. Yol tutuşa gelince detaylı test edemedim fakat üstün olacağını sanmıyorum bu konuda hiç bir övgüsüne rastlamadım bu aracın.

    Yersizce kendi aracinizi ovmenizin bir anlami yok.Guilietta gayet fazla satti ben etrafta cokca goruyorum ayrica alfanjn ford kadar satmasida beklenemez satis rakami kaliteyi belirlese reno en iyi bentley en kotu olurdu.
    Focus hicbir sekilde bu aracla kiyaslanamaz acin internetten biraz guiliettanin esp harici yol tutus onlemlerine bakin ncap sonuclarinda zaten acik ara onde oldugunu belirtmistim.Acip ncapten youtubeden dediklerimi kontrol edebilirsiniz.Siz kimsiniz ben guiyi inceledim benim focusum daha iyi diyebilecek bir otorite misiniz?

    Fanatikçe saldırıyorsun farklı görüşlere saygın yok karşıt görüşleri yalancılıkla itham ediyorsun. Beni aynı seviyede tartışmaya çekemezsin. Yazdıklarımı okusaydın yerli ve yabancı otoriteler kalitesiz buluyor demiştim ben de inceledim kalitesiz iç mekanı bu kadar net.

    Saldirmak sizin gibilere mahsus.Kulubenizde mutluluklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün 2. El galeride giluietta 2014 ve megane 1.5 dci 2012 inceleme fırsatım oldu, kırmızı cam tavan giluietta çok hoş du heybetli duruyordu iç mekanda güzel geldi taki içten kapı kolunu açıp kapatmak için tuttuğunda çatır çutur ses ve esnemesini duyana kadar. Kalite algısı ufak detaylarda kendini belli etti.
    Megane gt line da normal megane Lara göre çok albenili duruyordu iç mekan ve Donanım çok dolu cam tavanlı bir araçtı.
    Kapılar açılıp kapanırken içten kapı tutma yerleri Alfa gibi ses yapmadı ama Gürültülü örtülüyordu, tok bir Havası yoktu. Birde donanımlı titanium veya titanium x focus ile karşılaştırırsam tam bir fikir çıkartabilicem. Giluietta konusundaki iç mekan kalite algısına benim görüşümde ufak bir detay olsada ve düz koltuk kumaşları ile dizaynı kötü buldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tt44 -- 23 Temmuz 2015; 0:14:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tt44 T kullanıcısına yanıt
    Focus premium gelecektir bu araçlardan sonra temin ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz yanlış bilgilere sahipsiniz bence , tasarımın önünde yol tutuşu etkileyen çok daha önemli parametreler vardır. O yüzden otomobil forumlarına biraz daha zaman ayırmaya çalışın ve Gt line Megane hakkında biraz test ve inceleme okuyun .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Gt line logosunun içi boş değil . Gerçekten normal Megane ile hissedilir farklar mevcut . Bunun aksini söyleyen de duymadım .Ama ön yargıyla hareket edip aynı kefeye koyanlar da az değil . Sertlik konusunda da hem fikir olduğumuzu söylemeliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Gt line logosunun içi boş değil . Gerçekten normal Megane ile hissedilir farklar mevcut . Bunun aksini söyleyen de duymadım .Ama ön yargıyla hareket edip aynı kefeye koyanlar da az değil . Sertlik konusunda da hem fikir olduğumuzu söylemeliyim.

    2 yıl önce 2012 megane Coupe aracım vardı, konsol genel hatlarıyla aynı ama içine oturunca çok daha spor, direksiyon olsun koltukları olsun, internette resimlerine bakıp yorum yapmadan içine bir oturmak Lazım, keşke deneme fırsatımda olsaydı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.