Şimdi Ara

ford focus titanium otm vs honda civic elegance otm (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: wurunkadde

    birde honda civic tip olarak çok hoşuma gidiyor kaporamı alıp gidiyorum hoşuma giderse yatırıp mart ayı içerisinde teslimini bekleyeceğim.

    Focus'da neymiş hocam yav.Honda civiclerin Altın gibi motoru vardır.. diğer araçlara göre vidalarına kadar farklıdır hondanın motorları..Çok dayanıklıdır tüm parçaları Nacar saati gibidir.
    1.000.000 km bile yapılır yapmasını bilene..2.eli daha iyidir.. Bence kesinlikle daha iyi yol tutuşuna sahiptir. En azından 2002 civic sedan aracım böyleydi. Bence yeni kasasıda öyledir. Belki dahada iyidir.

    Hocam ne yaptın sende koskoca Focus'u itin bir tarafına monte etmeye kalkmışsın

    Altın gibi motor dediğin, 1.6 litre 125hp 152nm, atmosferik benzinli bir motor. Sorunsuzluğuyla ünlü, tatminkar yakıt tüketimi ve performansı var ama "Altın gibi" olma sebebini anlayamadım.

    Civic dahil pek çok aracın motorunu inceledim, kompakt segmentte hiçbir aracın motoru "vidasına" kadar farklı değil hocam, Megane-RS serisini tenzih ederim.

    Dayanıklılığı şüphesiz, o konuda lafım yok

    2. eli daha iyidir, kesinlikle "yalan". Iki araçta denktir diyebilirim, hatta dizel Focus'lar Vacheron Constantine saat muamelesi görüyor.

    Yol tutuş konusunda da yine çok destekli sallamışsınız, Focus'un sürüş özellikleri malum tüm kompakt sınıf üyelerine referanstır, zaten japonlarda yol tutuş dedin mi bir Mazda3-Lancer ekolü var, Civic'e sıra gelene kadar..

    Yani Civic çok başarılı güzel bir araba ama Bentley muamelesi yapmışsınız biraz. Hani konuyu açan arkadaşa benimde tavsiyem Civic olacak (f/p oranı daha yuksek, sorunsuzluk, LPG ile 6 yıl garanti) ama malesef sizin kadar abartamıyorum bu aracı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: wurunkadde

    birde honda civic tip olarak çok hoşuma gidiyor kaporamı alıp gidiyorum hoşuma giderse yatırıp mart ayı içerisinde teslimini bekleyeceğim.

    Focus'da neymiş hocam yav.Honda civiclerin Altın gibi motoru vardır.. diğer araçlara göre vidalarına kadar farklıdır hondanın motorları..Çok dayanıklıdır tüm parçaları Nacar saati gibidir.
    1.000.000 km bile yapılır yapmasını bilene..2.eli daha iyidir.. Bence kesinlikle daha iyi yol tutuşuna sahiptir. En azından 2002 civic sedan aracım böyleydi. Bence yeni kasasıda öyledir. Belki dahada iyidir.

    Hocam ne yaptın sende koskoca Focus'u itin bir tarafına monte etmeye kalkmışsın

    Altın gibi motor dediğin, 1.6 litre 125hp 152nm, atmosferik benzinli bir motor. Sorunsuzluğuyla ünlü, tatminkar yakıt tüketimi ve performansı var ama "Altın gibi" olma sebebini anlayamadım.

    Civic dahil pek çok aracın motorunu inceledim, kompakt segmentte hiçbir aracın motoru "vidasına" kadar farklı değil hocam, Megane-RS serisini tenzih ederim.

    Dayanıklılığı şüphesiz, o konuda lafım yok

    2. eli daha iyidir, kesinlikle "yalan". Iki araçta denktir diyebilirim, hatta dizel Focus'lar Vacheron Constantine saat muamelesi görüyor.

    Yol tutuş konusunda da yine çok destekli sallamışsınız, Focus'un sürüş özellikleri malum tüm kompakt sınıf üyelerine referanstır, zaten japonlarda yol tutuş dedin mi bir Mazda3-Lancer ekolü var, Civic'e sıra gelene kadar..

    Yani Civic çok başarılı güzel bir araba ama Bentley muamelesi yapmışsınız biraz. Hani konuyu açan arkadaşa benimde tavsiyem Civic olacak (f/p oranı daha yuksek, sorunsuzluk, LPG ile 6 yıl garanti) ama malesef sizin kadar abartamıyorum bu aracı.




    Altın gibi dememin sebebi.. Uzun ömürlü olması, uzun süre canlılığını kaybetmemesi..
    2002 civic sedan 1.6 vtec aracımı.. 3 yaşında aldım.. 7 sene kullandım.. 7 yıl süre içerisinde..
    Bakıma götürdüğüm ustalar servisler.. bilindik parçaların değişimi yapıyordu.. filtreler yağlar.. vs
    Aracı sattığımda 10 yaşındaydı.. bu süre içerisinde ne baskı balata değişti.. nede motor üzerindeki diğer önemli parçalar.
    Arasıra bilerek harareti yükseltmek için.. uzun süre gaz dipleme yaparak kullandım.. Ne motor fazla ısınıyordu.. nede hararet oluyordu..
    Tık yoktu anlıcanız.. Vidaların diğer motorlara göre farklı olduğunu çok tecrubeli bir japoncu ustadan duymuştum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 28 Şubat 2012; 0:56:17 >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.