Şimdi Ara

FORD FOCUS ZETEC-S ile ilgili bilgi ve deneyimlerinizi baylaşalım.(eski kasa) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.682
Cevap
8
Favori
436.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • be yukarda anlatıldığı gibi yaptım.acaba bir yerde hatamı yaptım bilmiyorum.şunu birisi tekrar anlatabilirmi acaba.teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: mbeyhan

    o özellikte çalıştı bende çok hoş yine aynı şekilde iptal ediliyor....

    "Gerçi el kitabında yazıyor ama kapıları kilitledikten sonra yanlışlıkla tekrar açarsanız kapılardan biri açılmazsa 45 sn sonra tekrar merkezi kilit kapıları kilitliyor"

    daha başka gizli/ilginç özellik var mı focusta merak ettim....


    yorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nadirkoc

    be yukarda anlatıldığı gibi yaptım.acaba bir yerde hatamı yaptım bilmiyorum.şunu birisi tekrar anlatabilirmi acaba.teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: mbeyhan

    o özellikte çalıştı bende çok hoş yine aynı şekilde iptal ediliyor....

    "Gerçi el kitabında yazıyor ama kapıları kilitledikten sonra yanlışlıkla tekrar açarsanız kapılardan biri açılmazsa 45 sn sonra tekrar merkezi kilit kapıları kilitliyor"

    daha başka gizli/ilginç özellik var mı focusta merak ettim....


    yorum



    bu topic in başlarında arrow bow un tarif ettiği şekilde uyguladım. bu arada
    senin arabanın modeli nedir?




  • 2006 yeni focus 1,6 HB trend TDCİ
    quote:

    Orjinalden alıntı: mbeyhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: nadirkoc

    be yukarda anlatıldığı gibi yaptım.acaba bir yerde hatamı yaptım bilmiyorum.şunu birisi tekrar anlatabilirmi acaba.teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: mbeyhan

    o özellikte çalıştı bende çok hoş yine aynı şekilde iptal ediliyor....

    "Gerçi el kitabında yazıyor ama kapıları kilitledikten sonra yanlışlıkla tekrar açarsanız kapılardan biri açılmazsa 45 sn sonra tekrar merkezi kilit kapıları kilitliyor"

    daha başka gizli/ilginç özellik var mı focusta merak ettim....


    yorum



    bu topic in başlarında arrow bow un tarif ettiği şekilde uyguladım. bu arada
    senin arabanın modeli nedir?




  • yeni focus için bir fikrim yok ama olduğunu söyleyenler vardı
    bir de aşağıdaki şekilde dene
    Sürücü koltuğuna oturun, tüm kapıları kapayın.
    • Kontak anahtarını II konumuna getirin
    • Sürücü kapı kilidini 3 kez kilitleyip sonra açın.
    • Anahtarı I konumuna getirin
    • Sürücü kapı kilidini 3 kez kilitleyip sonra açın.
    • Anahtarı II konumuna getirin.

    Şimdi artık ayarlamayı yapabilirsiniz. Sürücü koltuk kilidini kilitle -aç yapın .Her yaptığınızda ikaz sesi duyacaksınız.

    Kısa ve uzun ikaz sesi otomatik kilitleme aktif demektir.
    Sadece kısa ikaz sesi otomatik kilitleme deaktif demektir.

    Aktif etmek istiyorsanız, kısa ve uzun ikaz sesini duyunca anahtarı çıkarın işlem olmuş demektir.
  • Araca binilip kapılar kapatılır
    Kontak anahtarı tüm kontrol ışıkları yanana kadar çevrilir, motor çalıştırılmaz!
    Kapı kilit düğmesinden üç defa üstüste kilitleme uygulanır, kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç
    Kontak anahtarı çevrilerek kapatma konumuna getirilir.
    Kilitden aynı işlem tekrarlanır: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç.
    Kontak anahtarı tekrar ışıkların yandığı konuma getirilir, kısa bir düdük sesi duyulur (bunu duymazsanız olmayacak demektir)
    Kilitten aynı işlem tekrar edilir: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç. Uzun bir düdük sesi duyulur, programlama tamamlanmıştır.
    Başarılı olmuşsa yaklaşık 10 km/saat hızda kapılar otomatik kilitlenecektir, içeriden manüel olarak açılırsa, söz gelimi yolcu indirme-bindirme, yeniden hareketinizde otomatik kilitleme olmayacaktır.
    Unutmayın ki içeriden kilitli bir araçta bir kaza anında şuur kaybı söz konusu ise dışarıdan ilk yardım gecikebilir!

    dikkat !!!! kilitten diyorum anahtardan değil




  • e hadiiii sizde bişeyler bulun beyler hep biz buluyoz.
    focus explorer mı yapsam acaba nickimi
  • abi bu dediğin 10km den sonra kilitlenme olayı bende olmadı... ki benimki focus c-max ama olması gerekir diye düşünüyorum...
  • olur bişeyi eksik yapmışsındır.
  • oldu mu bizi bilgilendirirsen merak ettim?
  • Bu ayar sadece eski kasa focuslarda olur.C-maxlarda ve diğer ford modellerinde bu ayar yapılamaz.Eskiden C-maxlarda serviste bilgisayara bağlanıp aktif edilebiliyordu.Ancak son güncellemeler sonucu servislerdeki bu kod menüden çıkarıldı.
  • eyvallah kardeş keşke daha önceden söyleseydin millet talan oldu neden olmuyo diye yinede sağol.
  • emniyet kemeri uyarısını yok etmek için
    kemer tokasını 3 kere takın sökün
    ama tavsiye etmiyorum...
  • Herkese iyi bayramlar arkadaşlar...
  • abi emniyet kemerini bi kerelik iptal etmek için bir kere takıp çıkarmak yetio ama stop edip tekrar çalıştırınca eski haline dönüyo...
  • en iyisi boş bir toka bulmak yada almak
  • 1998'den bu yana 60'ın üzerinde seçkin ödül, bunlardan 13 tanesi Avrupa ve Kuzey Amerika'da yılın otomobili ve Autocar İngiltere tarafından gelmiş geçmiş en iyi aile otomobili ödülleri. Car And Driver dergisi tarafından 2000-2004 arası üst üste tam 5 kez ilk on listesinde yer aldı ki bu listede Focus'un önündeki araçlar; Audi A6, Audi TT, BMW 3-Series, BMW 5-Series, Chrysler PT Cruiser ve Focus'un geride bıraktığı araçlar da; Honda Accord, Honda S2000, Mazda Miata, Porsche Boxster'dı. 2005 İngiltere'nin Men And Motors kanalı tarafında İngiltere'de gelmiş geçmiş en iyi 100 otomobil listesinde 19. sırada yeraldı. 2001 ve 2002'de Dünya'nın en çok satan otomobil ünvanını kazandı. Auto Express tarafından bu yılın otomobili ödüllerinde en büyük şampiyon olarak gösteridi.
  • Ford fOCUS WRC


    Motor
    Ford 2.0 litre Cosworth Duratec R, 4 silindir, 16 valf, 2.0 lt Ford elektronik motor yönetim sistemi Garrett turbo beslemeli (FİA onaylı 34mm iç restriktörlü) Su püskürtmeli hava soğutma Katalitik konvertör

    Güç
    6500 d/d 300 hp

    Tork
    4000 d/d 550 N/m



    Transmisyon
    M - Sport Aktif dizaynı ve üretimi ön arka ve orta difransiyel sürekli 4 tekerlekten çekiş elektronik diferansiyel kontrol ünitesi
    M - Sport / X-Trac 240 , 6 ileri sıralı şanzıman hidrolik kontrol üniteli

    Süspansiyon
    Önde ve arkada MacPherson destekli Reiger marka dışardan tüplü çalışma hızı ayarlı amortisörler Önde ve arkada viraj demirleri
    Titanyum salıncaklar
    Seramik tekerlek rulmanları

    Frenler
    Tek parça Brembo 4 pistonlu kaliperli 300 mm soğutmalı diskler(toprak)
    Tek parça Brembo 8 pistonlu 370mm soğutmalı diskler(asfalt)
    Hidrolik el freni
    Ayarlanabilir ön - arka fren basıncı

    Direksiyon
    Direksiyon hidrolik kontrollü yüksek oranlı (12:1) kramayer dişli

    Tekerlekler
    650 mm Çapında Pırellı lastikler 7x15 inç Jantlar (toprak)
    650 mm Çapında Pırellı lastikler 8x18 inç Jantlar (asfalt)

    Kasa
    Özel takviyeli gövde ve gövdeye çok noktadan kaynaklı T45 Roll-Cage
    Aerodinamik arka panel

    Yakıt deposu
    Merkezi yerleştirilmiş FİA onaylı FT3 Yakıt tankı
    Toplam uzunluk: 4152mm
    Toplam Genişlik: 1770mm
    Toplam Yükseklik: 1420mm
    Dingil mesafesi: 2615mm
    Ağırlık: 1230kg minimum




  • 2.0 benzinli focus neden satılmıyor artık
  • o kadar vergisi olursa adamlar arabayı bile getirmez tabi.
  • vergi + benzin parası
    yakında 1.6 da 2.0 muamelesi görürse şaşırmayın (isyan çıkabilir)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.