be yukarda anlatıldığı gibi yaptım.acaba bir yerde hatamı yaptım bilmiyorum.şunu birisi tekrar anlatabilirmi acaba.teşekkürler
quote:
Orjinalden alıntı: mbeyhan
o özellikte çalıştı bende çok hoş yine aynı şekilde iptal ediliyor....
"Gerçi el kitabında yazıyor ama kapıları kilitledikten sonra yanlışlıkla tekrar açarsanız kapılardan biri açılmazsa 45 sn sonra tekrar merkezi kilit kapıları kilitliyor"
daha başka gizli/ilginç özellik var mı focusta merak ettim....
yorum
quote:
Orjinalden alıntı: nadirkoc
be yukarda anlatıldığı gibi yaptım.acaba bir yerde hatamı yaptım bilmiyorum.şunu birisi tekrar anlatabilirmi acaba.teşekkürler
quote:
Orjinalden alıntı: mbeyhan
o özellikte çalıştı bende çok hoş yine aynı şekilde iptal ediliyor....
"Gerçi el kitabında yazıyor ama kapıları kilitledikten sonra yanlışlıkla tekrar açarsanız kapılardan biri açılmazsa 45 sn sonra tekrar merkezi kilit kapıları kilitliyor"
daha başka gizli/ilginç özellik var mı focusta merak ettim....
yorum
bu topic in başlarında arrow bow un tarif ettiği şekilde uyguladım. bu arada senin arabanın modeli nedir?
2006 yeni focus 1,6 HB trend TDCİ
quote:
Orjinalden alıntı: mbeyhan
quote:
Orjinalden alıntı: nadirkoc
be yukarda anlatıldığı gibi yaptım.acaba bir yerde hatamı yaptım bilmiyorum.şunu birisi tekrar anlatabilirmi acaba.teşekkürler
quote:
Orjinalden alıntı: mbeyhan
o özellikte çalıştı bende çok hoş yine aynı şekilde iptal ediliyor....
"Gerçi el kitabında yazıyor ama kapıları kilitledikten sonra yanlışlıkla tekrar açarsanız kapılardan biri açılmazsa 45 sn sonra tekrar merkezi kilit kapıları kilitliyor"
daha başka gizli/ilginç özellik var mı focusta merak ettim....
yorum
bu topic in başlarında arrow bow un tarif ettiği şekilde uyguladım. bu arada senin arabanın modeli nedir?
yeni focus için bir fikrim yok ama olduğunu söyleyenler vardı bir de aşağıdaki şekilde dene Sürücü koltuğuna oturun, tüm kapıları kapayın. • Kontak anahtarını II konumuna getirin • Sürücü kapı kilidini 3 kez kilitleyip sonra açın. • Anahtarı I konumuna getirin • Sürücü kapı kilidini 3 kez kilitleyip sonra açın. • Anahtarı II konumuna getirin.
Şimdi artık ayarlamayı yapabilirsiniz. Sürücü koltuk kilidini kilitle -aç yapın .Her yaptığınızda ikaz sesi duyacaksınız.
Kısa ve uzun ikaz sesi otomatik kilitleme aktif demektir. Sadece kısa ikaz sesi otomatik kilitleme deaktif demektir.
Aktif etmek istiyorsanız, kısa ve uzun ikaz sesini duyunca anahtarı çıkarın işlem olmuş demektir.
Araca binilip kapılar kapatılır Kontak anahtarı tüm kontrol ışıkları yanana kadar çevrilir, motor çalıştırılmaz! Kapı kilit düğmesinden üç defa üstüste kilitleme uygulanır, kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç Kontak anahtarı çevrilerek kapatma konumuna getirilir. Kilitden aynı işlem tekrarlanır: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç. Kontak anahtarı tekrar ışıkların yandığı konuma getirilir, kısa bir düdük sesi duyulur (bunu duymazsanız olmayacak demektir) Kilitten aynı işlem tekrar edilir: Kapa-aç-kapa-aç-kapa-aç. Uzun bir düdük sesi duyulur, programlama tamamlanmıştır. Başarılı olmuşsa yaklaşık 10 km/saat hızda kapılar otomatik kilitlenecektir, içeriden manüel olarak açılırsa, söz gelimi yolcu indirme-bindirme, yeniden hareketinizde otomatik kilitleme olmayacaktır. Unutmayın ki içeriden kilitli bir araçta bir kaza anında şuur kaybı söz konusu ise dışarıdan ilk yardım gecikebilir!
dikkat !!!! kilitten diyorum anahtardan değil
e hadiiii sizde bişeyler bulun beyler hep biz buluyoz. focus explorer mı yapsam acaba nickimi
abi bu dediğin 10km den sonra kilitlenme olayı bende olmadı... ki benimki focus c-max ama olması gerekir diye düşünüyorum...
olur bişeyi eksik yapmışsındır.
oldu mu bizi bilgilendirirsen merak ettim?
Bu ayar sadece eski kasa focuslarda olur.C-maxlarda ve diğer ford modellerinde bu ayar yapılamaz.Eskiden C-maxlarda serviste bilgisayara bağlanıp aktif edilebiliyordu.Ancak son güncellemeler sonucu servislerdeki bu kod menüden çıkarıldı.
eyvallah kardeş keşke daha önceden söyleseydin millet talan oldu neden olmuyo diye yinede sağol.
emniyet kemeri uyarısını yok etmek için kemer tokasını 3 kere takın sökün ama tavsiye etmiyorum...
Herkese iyi bayramlar arkadaşlar...
abi emniyet kemerini bi kerelik iptal etmek için bir kere takıp çıkarmak yetio ama stop edip tekrar çalıştırınca eski haline dönüyo...
en iyisi boş bir toka bulmak yada almak
1998'den bu yana 60'ın üzerinde seçkin ödül, bunlardan 13 tanesi Avrupa ve Kuzey Amerika'da yılın otomobili ve Autocar İngiltere tarafından gelmiş geçmiş en iyi aile otomobili ödülleri. Car And Driver dergisi tarafından 2000-2004 arası üst üste tam 5 kez ilk on listesinde yer aldı ki bu listede Focus'un önündeki araçlar; Audi A6, Audi TT, BMW 3-Series, BMW 5-Series, Chrysler PT Cruiser ve Focus'un geride bıraktığı araçlar da; Honda Accord, Honda S2000, Mazda Miata, Porsche Boxster'dı. 2005 İngiltere'nin Men And Motors kanalı tarafında İngiltere'de gelmiş geçmiş en iyi 100 otomobil listesinde 19. sırada yeraldı. 2001 ve 2002'de Dünya'nın en çok satan otomobil ünvanını kazandı. Auto Express tarafından bu yılın otomobili ödüllerinde en büyük şampiyon olarak gösteridi.
Ford fOCUS WRC
Motor Ford 2.0 litre Cosworth Duratec R, 4 silindir, 16 valf, 2.0 lt Ford elektronik motor yönetim sistemi Garrett turbo beslemeli (FİA onaylı 34mm iç restriktörlü) Su püskürtmeli hava soğutma Katalitik konvertör
Güç 6500 d/d 300 hp
Tork 4000 d/d 550 N/m
Transmisyon M - Sport Aktif dizaynı ve üretimi ön arka ve orta difransiyel sürekli 4 tekerlekten çekiş elektronik diferansiyel kontrol ünitesi M - Sport / X-Trac 240 , 6 ileri sıralı şanzıman hidrolik kontrol üniteli
Süspansiyon Önde ve arkada MacPherson destekli Reiger marka dışardan tüplü çalışma hızı ayarlı amortisörler Önde ve arkada viraj demirleri Titanyum salıncaklar Seramik tekerlek rulmanları
Frenler Tek parça Brembo 4 pistonlu kaliperli 300 mm soğutmalı diskler(toprak) Tek parça Brembo 8 pistonlu 370mm soğutmalı diskler(asfalt) Hidrolik el freni Ayarlanabilir ön - arka fren basıncı
Direksiyon Direksiyon hidrolik kontrollü yüksek oranlı (12:1) kramayer dişli
Tekerlekler 650 mm Çapında Pırellı lastikler 7x15 inç Jantlar (toprak) 650 mm Çapında Pırellı lastikler 8x18 inç Jantlar (asfalt)
Kasa Özel takviyeli gövde ve gövdeye çok noktadan kaynaklı T45 Roll-Cage Aerodinamik arka panel
Yakıt deposu Merkezi yerleştirilmiş FİA onaylı FT3 Yakıt tankı Toplam uzunluk: 4152mm Toplam Genişlik: 1770mm Toplam Yükseklik: 1420mm Dingil mesafesi: 2615mm Ağırlık: 1230kg minimum
2.0 benzinli focus neden satılmıyor artık
o kadar vergisi olursa adamlar arabayı bile getirmez tabi.
vergi + benzin parası yakında 1.6 da 2.0 muamelesi görürse şaşırmayın (isyan çıkabilir)