Şimdi Ara

Ford HAngi Marka Yakıtı Daha Cok Seviyor .... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
29.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aracım 8 ayda 20000 km ye geldi,yalnızca opet kullandım hiçbir şikayetim yok ama başka kullanmadığım için mukayese şansım da yok.Bir defa ışık yanmasın diye opet istasyona kadar gitmek için shell den 20 ytl lik aldım ama katedilebilecek mesafenin çok hızlı azaldığı dikkatimi çekmişti.
  • 2004 connecte total alıyoruz menzili kısalıyor ama o tddi oldugu halde shell aldın mı tdci gibi serileşiyor

    2008 e opet zorunlulugu var oda fena degil atak ama shell alsak coşcak demekki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karaşahin_2008

    Aracım 8 ayda 20000 km ye geldi,yalnızca opet kullandım hiçbir şikayetim yok ama başka kullanmadığım için mukayese şansım da yok.Bir defa ışık yanmasın diye opet istasyona kadar gitmek için shell den 20 ytl lik aldım ama katedilebilecek mesafenin çok hızlı azaldığı dikkatimi çekmişti.


    Focus'um için Opet'ten alıyorum YGS nedeniyle ama başka bir yakıt denemediğim için karşılaştırma yapamadan belirtmeliyim ki performans hiç iç açıcı değil...

    Babamın connect'i ile oradan buradan yakıt aldığımız zamanlarda yakıt pompası bozunca öneriler üzerine shell'den yakıt almaya başladık çünkü shell'in bazı bayileri kendi bünyesinde yakıt güvence sistemi uyguluyordu. Bizim connect ziplamaya başlamıştı resmen shell'den alınan yakıtla. Ama benzin göstergesinin aşağıya düşüşünü izlerken ferrari kullandığınız hissine kapılabilirdiniz...

    Karakız Opet'ten beslenmeye devam edecek çünkü kaç kilometrede olursa olsun YGS sayesinde yakıttan kaynaklanabilecek arızaların masrafı dizellerde çok yüksek oluyor (Connect için bir buçuk sene önce 1750 YTL idi bu değer)...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.