Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (106. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • newcherry N kullanıcısına yanıt
    Aracın aküsü bittiğinde teyp yerinden çıkarılmıyor. Akü bitmeye yakın kendini korumaya alıyor zaten, benimki bittiği için söylüyorum. Muhtemelen bir arıza dolayısıyla sökülmüştür , teybin arkasında usb ve bluetooth için küçük bir aparat var o yerinde mi kontrol ettirin bence. Ford servisine götürüp bilgisayara bağlatırsanız her şey ortaya çıkar.

    Diğer konularda kolaylıklar dilerim, bahsettiğiniz özellikler çok sonraları Türkiye'de pazarlanan Ford modellerine geldi. Unutmayın araç 2011 model.
  • Beyler sıfır araba alacağız ama kararsızız araç büyük ihtimal ford olacak.


    Kuga mı Mondeo mu Focus mu ?

    hepsi 1,6 1,5 motor olmak şartıyla.
  • Mishakal kullanıcısına yanıt
    Ben 2011 den beri bir kuga kullanıcısı olarak kuga derim, hem sağlam hem de bugüne kadar alternatör arızası dışında bir arıza yaşamadım. O da 6 yaşına gelmiş 120.000 km deki bir araç için normal diye düşünüyorum. Sıfırdan beri kullanıyorum, 7,7 ortalamayı sadece şehir dışında hızlı gittiğim zaman aşıyorum, 8.2 oluyor.
    Powershift şanzıman süper bir şanzıman olmasa da olası sorunların biraz şans olduğunu düşünüyorum, orada da hiç sorun yaşamadım.
    Yeni 1,5 TDCİ Powershift alırsanız memnun kalırsınız.
    Benim 2.0 TDCİ ama şu an öyle memnunum ki yerine bir araç düşünemiyorum. Biraz da 2. el piyasası motor hacmi kaynaklı zayıf, ama bilen alır. Bu fiyata binek araç yerine 2. el 4x4 bir araç her zaman iyidir. Yüksek araçta yolculuk da ayrı keyiflidir. Çukur tümsek geçişlerinde de rahat edersiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mishakal

    Beyler sıfır araba alacağız ama kararsızız araç büyük ihtimal ford olacak.


    Kuga mı Mondeo mu Focus mu ?

    hepsi 1,6 1,5 motor olmak şartıyla.

    Bu soruya ancak alacak kişi cevap verebilir, Ford bu modelleri farklı ihtiyaçlara göre üretmiş çünkü;
    Eğer devamlı şehir içi asfaltta yolculuk yapmıyor, ara sıra dağ bayır dolaşıyorsanız yerden yüksek, 4x4 olduğu için Fordun Suv modeli Kuga alırsınız.
    Düşük bütçe ile yola çıkıp, yakıt ekonomisini düşünüyorsanız Ford'un C segment aracı Focus,
    Geniş iç hacim, konfor odaklıysanız, d segment Mondeo alırsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simsek07 -- 4 Ağustos 2017; 9:24:55 >
  • Herkese iyi aksamlar. 2 senedir 2011 2.0 tdci kuga kullaniyorum. Hic sorun cikarmamisti. Ancak son 2 ayda 4 enjektorun dokum tutma bacaklari kirildi sirayla. Pahali bir parca da degil. Gittim aldim degistirttim. Ancak 4 u de kirilinca icime bir şüphe düştü. Kronik bir sorun mu? Bunu yaşayan oldu mu?

    Kırık bacaklarin görselini de ekliyorum. Bilgisi veya fikri olan varsa sevinirim.

     FORD KUGA POWERSHIFT

     FORD KUGA POWERSHIFT

     FORD KUGA POWERSHIFT

     FORD KUGA POWERSHIFT




  • arkadaşlar merhaba 2013-2014 kasa kuga otomatik düşünüyorum ,özellikle şikayetvar ve internette şanzuman arızalarından bahsediliyor kronik şanzuman arızalımı araçlar ? 1.5 veya 1.6 olan mı tutuluyor hangisi alınmalı konu hakkında tecrübelerini aktarırsanız memnun olurum herkeze iyi forumlar dilerim
  • 2011 model 2.0 kuga var, o kadar memnunum ki anlatamam
    yakıtı ise istanbul içi 8 lt, yazın 9-9.5 arası oluyor klimadan heralde.
    çok ufak tefek sorunlar haricinde bir hiçbir masrafı olmadı,
    sadece şanzımanda biraz boşluk var gibi, geri vitesten D ye alınca birden vurup silkiyor insanı
    ama arıza yapmadıktan sonra çok dert değil, arıza yaparsa da 10-15binden aşağı çıkmaz deyip korkutuyolar ama
    araç 130 binde ve 8. yılında hiç üzmedi bizi

    kardeşimde 2017 3008 var, emin olun yanından bile geçemez bizim eski kuganın

    1.5 kugaların 200 bine satıldığı günümüzde 250 ye 2.0 4x4 almak bana daha mantıklı geliyor
    ama para yok ayrı mevzu, inşallah olunca 4x4le yenileriz
  • merhabalar 2011 2.0 tdi kuga almayı düşünüyorum,fakat araç haftasonları 4-5 metrelik römorklu tekneyi de çekecek acaba powershift şanzıman problem çıkarırmı yoksa manuel vites mi tavsiye edersiniz.
  • 1.5 dizel powershift kupaların şanzımanı hakkında bilgi verebilir misiniz ?

    Dizellerdeki ıslak tip ve getrag üretimi deniyor.Ne derece doğru?
  • gokhanak kullanıcısına yanıt
    Srht73 S kullanıcısına yanıt
    hocam o kadar teknik bilgim yok açıkçası
    römork çekecek gücü var ancak şanzuman beni bile korkutuyor,
    çünkü bi kaç ustaya biz gösterdik sadece açması 15bin dediler
    ben de açtırmadım, artık nerde trak orda bırak
    korkudan 15 bin vereceğime, gerekirse veririm, tamirden sonra biraz daha kullanırım en azından dedim
    manuel alırsan başın ağrımaz diye düşünüyorum her zaman sorunsuz ve tamiri ucuz olacaktır.

    Srht73 bu konu eski 2.0 kuga lar için, siz yeni kuga sayfasında sorarsanız yardımcı olacaklardır.
  • Cengaver1 kullanıcısına yanıt
    1.5 yeni kıtalarda nasıldır acaba ?
  • Merhabalar,

    Sıfırdan beri sahibi olduğumuz, düzenli yetkili servis bakımlı 2010 2.0 TDCI powershift 230bin km'deki aracımızda garip bir problem yaşamaktayız.

    Problemler dün başladı, arabayla otobanda giderken aniden bütün ışıklar söndü, direksiyon sertleşti, yavaşça en sağ şeride geçip emniyet şeridine geçmeye çalışırken tekrar ışıklar kendine geldi ve herşey normale döndü.

    Bu sefer bugün de yolda giderken önce 4x4 ışığı yanıp söndü, bir süre akü ışığı yanık kaldı, söndü, sonra kar ışığı yandı söndü. Ama aracın gidişinde veya çekişinde herhangi bir problem yok.

    Araba hergün İstanbul şehir içinde kullanılmakta.

    Sanki elektriksel (şarj dinamosu?) bir sorun var gibi.

    İstanbul'da Maslak Atatürk Oto Sanayi'de veya Bostancı Oto Sanayi'de Kuga'dan anlayan tavsiye edebileceğiniz düzgün bir elektrikçi var mıdır?

    Saygılar..




  • Merhalar,

    Bende 2018 TDCI Style Powershift var. Araca multimedya sistemi taktırmayı düşünüyorum. Takıp denediğiniz, hızından işlevinden memnun olduğunuz marka model var mı? Eskişehir'de bu işi yapan yer var mı?
  • MERHABA;

    SIFIR ARAÇ ALMAYI PLANLIYORUM YENİ KUGA TİTANIUM 1.5 POWERSHIFT ARAÇTA ŞANZIMAN SORUNU YAŞAR MIYIM? YAKIT TÜKETİM DEĞERLERİ NEDİR? ARAÇ ÇOK MU YAKIYOR?

    ALTERNATİF OLARAK TAM OTOMATİK OLAN YENİ FOCUS ALMAK MI MANTIKLI OLUR?
  • 2011 model 2.0 TDCİ Kugam var. Aracım 217 bin km de. Aracımdan çok memnun olduğumdan ve satmayı dusunmedigimden geçen hafta ağır bakımını yaptırdım. Bakımda sanziman yağı da değişti. Faturaya baktığımda 7 litre şanzıman yağı konulmuş görünüyor. Gerçekten bu kadar yağ alıyor mu şanzıman? Bilgisi olan var mı?
  • koledavus K kullanıcısına yanıt
    Ewet bende ağır bakim yaptirdim benimde 2011 7 lt aldı yağ fiyatını görünce gözlerim büyüdü hatta
  • Merhabalar hiç şanzimanda sorun yaşayan oldumu powershift de hiç baskı balata değiştiren oldumu acab
  • Fordun powershift şanzimaninda arıza hiç duymadım. Şanzımanın Yağ değişim Bakımı 45 bin km de bir olması bana biraz erken gelse de, arıza yapmamasi için değer.
    Genel olarak güzel bir araç.
    Benzinli 1.5 de kullandım, dizel 1.6 da.
    Tüm fordlarda olduğu gibi sadece bijonlar sorundur. Onu da ilk fırsatta değiştirdim.
  • Ewet bijon lar dediğin gibi bendede çoğu karardı ben daha önce honda kullanmıştım otomatik bi sıkıntı yaşamadım aldığım aracda 170 binde olunca sorun yaşayan oldumu powershift de diye merak ettim
  • yasin 26 Y kullanıcısına yanıt
    Bijon kararması değil sorun, sökulmuyordu, lastikçim şehir dışında lastik patlasa degisemezsin, bence hepsini değiş dedi
    Bildiğim kadarıyla tüm fordlarda bu bijon sorunu var. Biz kışın kar lastiği sök tak yaptığımız için çabuk farkederiz.
  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.