Şimdi Ara

FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
962
Cevap
11
Favori
308.131
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanfener80

    merhaba arkadaşlar burayı bulduğum iyi oldu.bende connect var şuan onu satmayı düşünüyorum yerine transit alacağım.ama bi türlü karar veremedim yardımınıza ihityacım var.
    300s Sf modellere baktım 140 beygir olanlara.güzel geldi gözüme ama yakıt konusunda bilgim yok bunu kullanan arkadaşlar varsa yardımını bekliyorum.aracın direksiyonda kumandaları olacak ve hız sabitleyici olan modeli olursa iyi olur.50.yıl özel aracında bunlar vardı bide By sefa arkadaşın araç resimlerinde gördüm.bu şekilde olsun ayrıca önden çekişli olacak.yakıtı connect kadar olsa yeter.yardımlarınızı bekliyorum saygılar.


    Hoşgeldiniz.

    Önden çekişli modeller daha çok hafif işlerde kullanmaya uygun olarak üretilmiş. Eğer ağır yük için gerekli değilse önden çekişl, model doğru seçim. Fakat ağır yük konulacaksa arkadan itişli modeli tercih etmelisiniz. Arkadan itişliler önden çekişlilere nazaran daha sağlamdır. Ama arkadan itişli modeller yük için yapıldığı için bir o kadar serttir. Konfor, performans ve tüketim konusunda önden çekişli mdeller daha iyidir. Eğer sıfır almayı düşünüyorsanız 2012 yılında yenilenecek modeli beklemenizi tavsiye ederim. Ayrıca saydığınız hız sabitleme vs. özellikler arakadan itişli modellerde elle sayılacak kadar az modellerde var. (journey hariç) Ancak önden çekişli modellerin tümünde var. Bu yüzden şu an arkadan itişli modeli almak isteseniz hız sabitleme gibi özelliklerden vazgeçmeniz gerekebilir. Yakıt konusunda önden çekişli model şu an bulunan connect'inizden pek farklı yakmayacaktır. Ama arkadan itişli model bir nebze fazla yakabilir. Son olarak 50. yıla zel üretilen modellerin önden çekişli versiyonu olmadığını biliyorum.

    Önden çekişli model;


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)



    Arkadan itişli model;


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


    Aralarında dışarıdan bakıldığında görülebilecek tek fark lastik ebatlarıdır. Önden çekişli 15 inç, arkadan itişli 16 inç jant ebatlarına sahiptir. Birde resimlerdeki araçlar transit journey'dir. Yani connect'e kıyaslarsak glx diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoca1677 -- 3 Nisan 2011; 16:22:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoca1677

    quote:

    Orijinalden alıntı: kaanfener80

    merhaba arkadaşlar burayı bulduğum iyi oldu.bende connect var şuan onu satmayı düşünüyorum yerine transit alacağım.ama bi türlü karar veremedim yardımınıza ihityacım var.
    300s Sf modellere baktım 140 beygir olanlara.güzel geldi gözüme ama yakıt konusunda bilgim yok bunu kullanan arkadaşlar varsa yardımını bekliyorum.aracın direksiyonda kumandaları olacak ve hız sabitleyici olan modeli olursa iyi olur.50.yıl özel aracında bunlar vardı bide By sefa arkadaşın araç resimlerinde gördüm.bu şekilde olsun ayrıca önden çekişli olacak.yakıtı connect kadar olsa yeter.yardımlarınızı bekliyorum saygılar.


    Hoşgeldiniz.

    Önden çekişli modeller daha çok hafif işlerde kullanmaya uygun olarak üretilmiş. Eğer ağır yük için gerekli değilse önden çekişl, model doğru seçim. Fakat ağır yük konulacaksa arkadan itişli modeli tercih etmelisiniz. Arkadan itişliler önden çekişlilere nazaran daha sağlamdır. Ama arkadan itişli modeller yük için yapıldığı için bir o kadar serttir. Konfor, performans ve tüketim konusunda önden çekişli mdeller daha iyidir. Eğer sıfır almayı düşünüyorsanız 2012 yılında yenilenecek modeli beklemenizi tavsiye ederim. Ayrıca saydığınız hız sabitleme vs. özellikler arakadan itişli modellerde elle sayılacak kadar az modellerde var. (journey hariç) Ancak önden çekişli modellerin tümünde var. Bu yüzden şu an arkadan itişli modeli almak isteseniz hız sabitleme gibi özelliklerden vazgeçmeniz gerekebilir. Yakıt konusunda önden çekişli model şu an bulunan connect'inizden pek farklı yakmayacaktır. Ama arkadan itişli model bir nebze fazla yakabilir. Son olarak 50. yıla zel üretilen modellerin önden çekişli versiyonu olmadığını biliyorum.

    Önden çekişli model;


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)



    Arkadan itişli model;


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


    Aralarında dışarıdan bakıldığında görülebilecek tek fark lastik ebatlarıdır. Önden çekişli 15 inç, arkadan itişli 16 inç jant ebatlarına sahiptir. Birde resimlerdeki araçlar transit journey'dir. Yani connect'e kıyaslarsak glx diyebiliriz.



    hoşbulduk kardeş.verdiğin bilgiler için çok sağol teşekkür ediyorum.önden çekişli düşnüyorum bende daha yumuşak olsun benm koyucağm yük öyle fazla değil arkaya bi dolap sadece.şuan bana araç lazım olduğundan bekeleyemiyorum.ama yenisi çıkınca fordun kampanyalarından yararlanıp bunu verip yenisinde alabilirim tabi.fakat ben modelleri karıştırdım kafam karıştı.çift klima olan 6 ileri vites ısıtmalı ayna hız sabitleyici vs.özelliklerin olduğ 140 lık model hangisidir .önden çekişli olucak.




  • İlk resimdeki model, bahsettiğiniz modeldir. Ancak çift klima özelliği tüm serilerde mevcut olmayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoca1677

    İlk resimdeki model, bahsettiğiniz modeldir. Ancak çift klima özelliği tüm serilerde mevcut olmayabilir.


    anladım teşekkürler.140 t 300 olarak geçiyo galiba
  • Evet doğru. 140 t300 modeli. (journey)

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
  • bu direksiyondan bulabilecek var mı transite

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)








  • Masaallah masaallah ufaktan hareketlilik var ya ne güzel arkadaşlar.şu yeni kasa transit in hiç casus fotosunu bulan yok mu ya? Ford ar-ge mühendislerinden duyduğuma göre start-stop sistemi ve otomatik vites olacakmış galiba yeni kasada.
  • arabamı aldım arkadaşlar:) 2009 model önden çekişli 140t300 modeli.49000 kilometrede ancak aldığım adam biraz pis kullanmış aracın heryeri pislik içinde.iyi bi temizlik istiyor.onun haricinde hoşlanmadığım hiçbişey yok mükemmel derecede seri pratik bi araç.resimleri araç temizlendikten sonra koyucam.
  • Hayırlı olsun kardeş.allah kaza bela vermesin.kaça aldın?resimleri ve yorumlarını bekliyoruz merakla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baterist_serkan

    Hayırlı olsun kardeş.allah kaza bela vermesin.kaça aldın?resimleri ve yorumlarını bekliyoruz merakla


    sağolasın kardeşm amin cümlemize.31 000 tl ye anlaştık en son.daha öyle otobanda deneme fırsatım olmadı ama müthiş bi araç çok rahat ve seri.resimleri bugün yüklycektim ama temzlikten sonra yükleym dedim güzel görün:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanfener80

    quote:

    Orijinalden alıntı: baterist_serkan

    Hayırlı olsun kardeş.allah kaza bela vermesin.kaça aldın?resimleri ve yorumlarını bekliyoruz merakla


    sağolasın kardeşm amin cümlemize.31 000 tl ye anlaştık en son.daha öyle otobanda deneme fırsatım olmadı ama müthiş bi araç çok rahat ve seri.resimleri bugün yüklycektim ama temzlikten sonra yükleym dedim güzel görün:)

    O aracın piyasasını bilmiyorum ama inşallah memnun kalırsınız.resimleri bekliyoruz.ben de bizim jumbo nun resimleri atayım bi ara.200 beygirlik olan transit i kullanma fırsatı bulsanız bayılacaginiza eminim ( transit fanatiği mi oldum ne :)))




  • bugün fordun resmi sitesine bakarken gördüm Transitin AWD yani 4 çekeri çıkmış, aranızda bu araca sahip olan var mı? bilgi verebilir mi?
    bayağı merak ettim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AltaylarFord
    bugün fordun resmi sitesine bakarken gördüm Transitin AWD yani 4 çekeri çıkmış, aranızda bu araca sahip olan var mı? bilgi verebilir mi?
    bayağı merak ettim...

    Türkiye de yok galiba tam emin değilim.4x4 ilk olarak ıngilterede çıktı bir kaç ay önce 140 ps olanlara.ama türkiye ye getirildi mi bilmiyorum.
  • quote:


    O aracın piyasasını bilmiyorum ama inşallah memnun kalırsınız.resimleri bekliyoruz.ben de bizim jumbo nun resimleri atayım bi ara.200 beygirlik olan transit i kullanma fırsatı bulsanız bayılacaginiza eminim ( transit fanatiği mi oldum ne :)))


    onu çok istiyordum çok güzel geliyo gözüme fena gidiyo onlar bikere bindim market servisiydi galiba:)çok fena gidiyodu ses hiç yok denecek kadar azdı.bununla bile ben kendmi zor tutuyorum birisiyle kapışmamak için gaza dokununca uçuyo önüme gelen herkesle kapışma isteği geliyo insana çok tehlikeli bişey:)seninde resimlerini bekliyorum merakla.haftasonu benm aracı sonaxa götürüyorum sonra hemen resmler elinizde.
    fakat bi soru işareti var aklımda.önden çekişli 140t300 modelinde lastikler 15 inç dediniz araştırdım gerçekten böyleydi ama bu araç 16 inç lastik ebatına sahip.kafam karıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanfener80

    quote:


    O aracın piyasasını bilmiyorum ama inşallah memnun kalırsınız.resimleri bekliyoruz.ben de bizim jumbo nun resimleri atayım bi ara.200 beygirlik olan transit i kullanma fırsatı bulsanız bayılacaginiza eminim ( transit fanatiği mi oldum ne :)))


    onu çok istiyordum çok güzel geliyo gözüme fena gidiyo onlar bikere bindim market servisiydi galiba:)çok fena gidiyodu ses hiç yok denecek kadar azdı.bununla bile ben kendmi zor tutuyorum birisiyle kapışmamak için gaza dokununca uçuyo önüme gelen herkesle kapışma isteği geliyo insana çok tehlikeli bişey:)seninde resimlerini bekliyorum merakla.haftasonu benm aracı sonaxa götürüyorum sonra hemen resmler elinizde.
    fakat bi soru işareti var aklımda.önden çekişli 140t300 modelinde lastikler 15 inç dediniz araştırdım gerçekten böyleydi ama bu araç 16 inç lastik ebatına sahip.kafam karıştı.


    Hayırlı uğurlu olsun.

    Aracınız önden çekişli model ise lastik ebatı aşağıdaki tablodaki belirtildiği gibi olmalıdır.


    -------------------------

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)


     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoca1677 -- 7 Nisan 2011; 22:16:02 >




  • İMZAMIZ; (Linki kopyalayıp imza alanınıza yapıştırınız...!!)

    [link=http://forum.donanimhaber.com/m_33384635/mpage_1/kea<y_/tm.htm][center] 
    [image]http://i1104.hizliresim.com/2011/4/7/11579.png[/image]
    [b] [u][color=#660000][size=3]**TRanSiT TaKıMı**[/size][/color][/u][/b][/size][/center][/link]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoca1677 -- 7 Nisan 2011; 23:06:16 >
  • quote:

    Hayırlı uğurlu olsun.

    Aracınız önden çekişli model ise lastik ebatı aşağıdaki tablodaki belirtildiği gibi olmalıdır.

    -------------------------






    eyvallah teşekkürler hocam ama burda yazan bütün özellikler benim transitin aynısı.hepsi bulunuyor fakat lastikler 16" nasıl olur bu bilginiz varmı nedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaanfener80
    quote:

    Hayırlı uğurlu olsun.

    Aracınız önden çekişli model ise lastik ebatı aşağıdaki tablodaki belirtildiği gibi olmalıdır.

    -------------------------






    eyvallah teşekkürler hocam ama burda yazan bütün özellikler benim transitin aynısı.hepsi bulunuyor fakat lastikler 16" nasıl olur bu bilginiz varmı nedir.

    Önceki sahibi değiştirmiş olmasın? Benim gördüğüm ve dikkat ettiğim önden çekişli olanlar hep küçüktü çünkü.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.