Şimdi Ara

FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
962
Cevap
11
Favori
308.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    Merhaba arkadaşlar hayırlı ramazanlar dilerim.ismim Bahadır Eskişehirde yaşıyorum.

    Gıda toptancılığı işi yapıyoruz. farklı farklı kamyon minübüs kullandık bugüne kadar. Fakat yeni bir işimiz gereği frigolu yani soğutuculu bir araç almamız gerekiyor. Transite karar kıldık bugüne kadar hiç bilmediğimiz bir araç. Bunun içinde aşağıda resmini paylaştığım transit modelinden düşünüyoruz,ya da en yüksek tavanını. Yanlışsam düzeltin ama resimdeki model 350 L oluyor sanırım,orta boy tavan ihtiyacım olan bu. aradığım araç ise 2008-2011 model aralığında olması gerek. Fakat çok çeşitli motor beygir tipleri var 100T350 - 120T350-140T350 VE 155T350 puma motor vs. çeşitler var.şimdi alacağımız araç günde ortalama 80-90 km. yapacak ve sürekli frigo soğutucu çalışacak yakıtı arttıracak. bu aracı alırken en en önemli şey hangi motor çeşidinin az yaktığını bilmememiz..hangi motor kaçlık tip verimlidir,en yüksek tavan modellerinin dezavantajları varmıdır bu resimdeki tavan daha mı iyidir? sizce önerileriniz nedir?

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)

    tavan yuksekligi ihtiyaciniza kalmis bisey ancak alabiliyorsaniz bence en guclu olani yani 155 bg olani alin.zannedersem daha az yakar.sonucta frigo klima gibi ek yuk bindirecek motora.

    bizde 200 beygir servis araci var. ayni aracin 140 bg olanindan daha az yaktigini fabrika verileri bile soyluyor. bu arada farlari buyuk olan transitlerin yani 2007 sonrasi motorlari cammonrail yani tdci.onlar yeni nesil bilginiz olsun.




  • anladım , tabi mesela starex kullandık 100 lük ve 140 lık daha önceden 140lık kat kat az yakıyordu. şimdi 2007 sonrası ford yeni nesil motor dediniz okey. peki bu 155 liklere puma motor diyorlar 140 lık motordan farklı mı bu 155 liklerin motoru yoksa sadece beygir olarak mı farklı? @Serkan Sarı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    anladım , tabi mesela starex kullandık 100 lük ve 140 lık daha önceden 140lık kat kat az yakıyordu. şimdi 2007 sonrası ford yeni nesil motor dediniz okey. peki bu 155 liklere puma motor diyorlar 140 lık motordan farklı mı bu 155 liklerin motoru yoksa sadece beygir olarak mı farklı? @Serkan Sarı

    Hocam 155 bg olan son nesil güncel motor.140 olan makyajlanan önceki yani zannedersem 2013 ten öncekiler.şimdi motorlar yine guncellendigi için mesela 155 bg oldu. Ford dizel motorlarının ismi genel olarak küratör puma.yanlışsa düzelten arkadaş çıkar illaki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı


    quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    anladım , tabi mesela starex kullandık 100 lük ve 140 lık daha önceden 140lık kat kat az yakıyordu. şimdi 2007 sonrası ford yeni nesil motor dediniz okey. peki bu 155 liklere puma motor diyorlar 140 lık motordan farklı mı bu 155 liklerin motoru yoksa sadece beygir olarak mı farklı? @Serkan Sarı

    Hocam 155 bg olan son nesil güncel motor.140 olan makyajlanan önceki yani zannedersem 2013 ten öncekiler.şimdi motorlar yine guncellendigi için mesela 155 bg oldu. Ford dizel motorlarının ismi genel olarak küratör puma.yanlışsa düzelten arkadaş çıkar illaki.

    anladım hocam teşekkürler, daha ayrıntılı bilgi verebilecek arkadaş varsa yazarsa sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan Sarı


    quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    anladım , tabi mesela starex kullandık 100 lük ve 140 lık daha önceden 140lık kat kat az yakıyordu. şimdi 2007 sonrası ford yeni nesil motor dediniz okey. peki bu 155 liklere puma motor diyorlar 140 lık motordan farklı mı bu 155 liklerin motoru yoksa sadece beygir olarak mı farklı? @Serkan Sarı

    Hocam 155 bg olan son nesil güncel motor.140 olan makyajlanan önceki yani zannedersem 2013 ten öncekiler.şimdi motorlar yine guncellendigi için mesela 155 bg oldu. Ford dizel motorlarının ismi genel olarak küratör puma.yanlışsa düzelten arkadaş çıkar illaki.

    anladım hocam teşekkürler, daha ayrıntılı bilgi verebilecek arkadaş varsa yazarsa sevinirim..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim 2007 transit 350l aracım var. araç 125.000 de zincir bakımı yaptıracağım ama neler değişiyor zincir setinden ayrı olarak sadece aşağıda linkteki seti alsam yeterlimi?



    yağ pompa zinciri felan gerek varmı. aracın yağ bakımınıda yaptıracağım çıksın aradan istiyorum.

    ayrıca sormak istediğim araçtan çok uzun zamandır diferansiyel ötme sesi gibi bir ses var sehir halindeyken üstüne pek düşmedim araç boş yol sesi vınlama yapıyo falan dedim sizin araçlarda da varmı? bu şekilde 3-4 yıldır kullanıyorum sanki biraz artma var gibi. hiç difransiyele baktırmadım yağ dahil sizin tecrübeleriniz nedir?




  • yk2548 kullanıcısına yanıt
    alt tarafta şaftı taşıyan bir parça var içinde bilya bulunuyo o ses yapabilir. Difresansiyele bulaşmanızı tavsiye etmem pek tutturulamıyo ayarı. İlla değiştiricem derseniz hazır olarak 3200tl civarında komple fabrikadan getirtin.
  • ElantraGt kullanıcısına yanıt
    2004-2012 arası motorlar aynı. (duratorq) 2007-2012 arasında elektronik ateşlemeye geçildi. 2012'den sonra ise puma motor geliştirildi ve 100-125-155 bg olarak piyasaya sunuldu.
  • yk2548 kullanıcısına yanıt
    Difransiyeli ustası görmeli. Triger seti için parçayı yetkili serviste değiştirmenizi yada en azından taktığı parçaya garanti veren bir özel serviste değiştirmenizi tavsiye ederim. Zincir ve yatakları set olarak değişecektir.
  • omrsby6612 O kullanıcısına yanıt
    Yıkamayın Silin..
  • Araç bilgisayara bağlanmalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    Merhaba arkadaşlar hayırlı ramazanlar dilerim.ismim Bahadır Eskişehirde yaşıyorum.

    Gıda toptancılığı işi yapıyoruz. farklı farklı kamyon minübüs kullandık bugüne kadar. Fakat yeni bir işimiz gereği frigolu yani soğutuculu bir araç almamız gerekiyor. Transite karar kıldık bugüne kadar hiç bilmediğimiz bir araç. Bunun içinde aşağıda resmini paylaştığım transit modelinden düşünüyoruz,ya da en yüksek tavanını. Yanlışsam düzeltin ama resimdeki model 350 L oluyor sanırım,orta boy tavan ihtiyacım olan bu. aradığım araç ise 2008-2011 model aralığında olması gerek. Fakat çok çeşitli motor beygir tipleri var 100T350 - 120T350-140T350 VE 155T350 puma motor vs. çeşitler var.şimdi alacağımız araç günde ortalama 80-90 km. yapacak ve sürekli frigo soğutucu çalışacak yakıtı arttıracak. bu aracı alırken en en önemli şey hangi motor çeşidinin az yaktığını bilmememiz..hangi motor kaçlık tip verimlidir,en yüksek tavan modellerinin dezavantajları varmıdır bu resimdeki tavan daha mı iyidir? sizce önerileriniz nedir?

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)

    Alıntıları Göster
    Transit..
     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç) FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)




  • hoca1677 kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    teşekkürler
    arkadaşlar bu konu için donanım habere kayıt oldum iyi günler herkeze bende 2008 model 120-350 kamyonet var deprajın yanındaki ayak koyma yeri yıprandı ve çirkin bi görüntü oluşturuyor. coğu transitte aynı sorun olduğunu gözlemledim bunu değiştirmek mümkünmü nasıl bir çözüm olabilir teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: transitsever

    arkadaşlar bu konu için donanım habere kayıt oldum iyi günler herkeze bende 2008 model 120-350 kamyonet var deprajın yanındaki ayak koyma yeri yıprandı ve çirkin bi görüntü oluşturuyor. coğu transitte aynı sorun olduğunu gözlemledim bunu değiştirmek mümkünmü nasıl bir çözüm olabilir teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar açık kasa transit almayı düşünüyorum. Fakat yeni sıfır modellerde 2 çeşit motor var . Eskisinde daha çok sanırım . 330s - 350 vs modellerin tork - hp ve taşıma kapasiteleri hakkında bilgi verirseniz sevinirim . Hiçbir bilgim yok :) ve fiyat kıyası yapıyorum sahibindende sözde temiz 330s 35 - 40 bin tl . Sıfırı 46 bin TL (2013 model) 6 - 8 bin fark varsa 2-3 yaşında almaya değmez sıfır almak daha mantıklı geliyor




  • transitsever T kullanıcısına yanıt
    Serviste bulabilirsiniz. Çokta pahalı bir parça değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edra

    Arkadaşlar açık kasa transit almayı düşünüyorum. Fakat yeni sıfır modellerde 2 çeşit motor var . Eskisinde daha çok sanırım . 330s - 350 vs modellerin tork - hp ve taşıma kapasiteleri hakkında bilgi verirseniz sevinirim . Hiçbir bilgim yok :) ve fiyat kıyası yapıyorum sahibindende sözde temiz 330s 35 - 40 bin tl . Sıfırı 46 bin TL (2013 model) 6 - 8 bin fark varsa 2-3 yaşında almaya değmez sıfır almak daha mantıklı geliyor

    Ticaret yapılacaksa sıfır yada sıfır ayarında almak daha mantıklı.
  • Merabalar
    2008 t120 350m transit kamyonetim var.seyir esnasinda ugultu sesi geliyor.vitesdeyken veya bosteyken fatketmiyor.on duzenciye gittim 4 tekere bakti sol onun rulmani bozuk dedi.skf marka yenisini taktirdim fakat ses kesilmedi.ayrica viraj demir baglanti ve lastiklerinin degismesi gerekli demisti usta.acaba bu viraj demir baglantisi ve lastikleride nu ugultu sesini yapar mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Predatör.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ElantraGt

    Merhaba arkadaşlar hayırlı ramazanlar dilerim.ismim Bahadır Eskişehirde yaşıyorum.

    Gıda toptancılığı işi yapıyoruz. farklı farklı kamyon minübüs kullandık bugüne kadar. Fakat yeni bir işimiz gereği frigolu yani soğutuculu bir araç almamız gerekiyor. Transite karar kıldık bugüne kadar hiç bilmediğimiz bir araç. Bunun içinde aşağıda resmini paylaştığım transit modelinden düşünüyoruz,ya da en yüksek tavanını. Yanlışsam düzeltin ama resimdeki model 350 L oluyor sanırım,orta boy tavan ihtiyacım olan bu. aradığım araç ise 2008-2011 model aralığında olması gerek. Fakat çok çeşitli motor beygir tipleri var 100T350 - 120T350-140T350 VE 155T350 puma motor vs. çeşitler var.şimdi alacağımız araç günde ortalama 80-90 km. yapacak ve sürekli frigo soğutucu çalışacak yakıtı arttıracak. bu aracı alırken en en önemli şey hangi motor çeşidinin az yaktığını bilmememiz..hangi motor kaçlık tip verimlidir,en yüksek tavan modellerinin dezavantajları varmıdır bu resimdeki tavan daha mı iyidir? sizce önerileriniz nedir?

     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)
     FORD TRANSİT TAKIMI (connect hariç)

    tavan yuksekligi ihtiyaciniza kalmis bisey ancak alabiliyorsaniz bence en guclu olani yani 155 bg olani alin.zannedersem daha az yakar.sonucta frigo klima gibi ek yuk bindirecek motora.

    bizde 200 beygir servis araci var. ayni aracin 140 bg olanindan daha az yaktigini fabrika verileri bile soyluyor. bu arada farlari buyuk olan transitlerin yani 2007 sonrasi motorlari cammonrail yani tdci.onlar yeni nesil bilginiz olsun.

    Alıntıları Göster
    Şehir içi nakliyat için yeni ekmek teknesi ford transit uzun şase kamyonet almayı düşünüyorum. Kamyonet için ayıracağım tutar 25.000 TL hangi model ve tür kamyoneti önerirsiniz. Malum özellikle transitin birçok türü var . Kamyoneti kırsalda da kullacağım için sağlamda olması gerekiyor. ikinci elde fiyat yakıt dengisi ile ne önerirsiniz.




  • slm arkadaşlar bizdetransit 120 p var 97 model arabaya turbo attırmayı düşünüyorum da olurnçmu bilen varsa söylesin...turbosu yoktur motor turboyu kaldırır mı turbo ve manifoldlan kurtarırmıyız yoksa başka şeylerde lazımmı...
  • hoca1677 kullanıcısına yanıt
    2016'dan itibaren Panther motorlu Transitler üretilecek. 100-170 beygir arasında seçenekleri olacak. Custom dahil. 170 beygir olanı 405Nm torka sahip.
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.