Şimdi Ara

Ford'un yeni konseptiyle Fiesta'dan daha hafif Fusion elde edilebiliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ford iki üç model ile geçiştiriyor türkiyeyi
    tauruslar iyi iş yapar türkiyede

  • Bu fusion dedikleri avrupada mondeo olarak geçen model.

  • o kadar hafif olması saçma olmuş. bende 2013 fiesta var. rüzgarlı havalarda 140 km. falan yaptın mı yolda sağa sola gezinmeye başlıyor araba. o boyutlarda ki araba daha oturaklı olmalı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brky

    o kadar hafif olması saçma olmuş. bende 2013 fiesta var. rüzgarlı havalarda 140 km. falan yaptın mı yolda sağa sola gezinmeye başlıyor araba. o boyutlarda ki araba daha oturaklı olmalı.

    Hocam o ağırlıktan çok aerodinamikten kaynaklanıyor diye tahmin ediyorum.
  • Birkaç arkadaş demiş bide ben yazayım istedim araç amerikada Fusion olarak satılıyo fusion diyince bizim ülkemizdeki fusion araçların yeni kasası zanedilmesin avrupada bildiğimiz mondeo zaten ilerliyen gün, ay, yıl içerisinde yeni kasa tabiri ile avrupayada giriş yapması muhtemel araçlardan birisi! konuya gelicek olursak fiesta ortalama 1000kg bi araç daha hafif bi mondeo! bilemedim yakıt ekonomisi için evet güzel düşünce ama zaten bu tarzda malzemelerin üretimi için fusion test aracı olarak seçilmiş yoksa fiesta dan hafif bi mondeo gelse güvenip binmem o araca ben.. mondeo dediğin ağır olacak yola oturacak
  • ya bide şu tasarım ney lannnn.. aston martin gibi tamam güzel görünüyo.. iyi eyvallah araçda ford ama yapmasınlar bunu ya bak mis gibi şekli olan fiesta da bu hale soktular önü aston martin arkası ekski fiesta oldu (şimdi bi tabir derdim ama g.. ayrı başı) her nakdar ford olduğunu bilsemde öffff tekrar baktım çin malı aston martin gibi yaaa.... hiç yakışmıyo ford gibi bi firmaya
  • Aerodinamiklik yeterli değil. Araç hafif, aero zaten araba yere daha çok bassın, yakıt tüketimi biraz daha az olsun diye var. Ama yan rüzgar, arabaları hafifledikçe etkiliyor. Ayrıca hangi arabada yan rüzgarlar için aero var? Aero tüm araçlarda gidiş yönüne doğru tasarlanır.

  • yaw he he, o yüzden dünyanın en iyi yol tutan aracı 550kg civarı ağırlığıyla F1 araçları di mi ??? ağırlıkla yol tutuşu bağdaştıran tek toplum Türk milletidir, ne kadar dandik beyinleriniz var !!!
  • "yaw he he, o yüzden dünyanın en iyi yol tutan aracı 550kg civarı ağırlığıyla F1 araçları di mi ??? ağırlıkla yol tutuşu bağdaştıran tek toplum Türk milletidir, ne kadar dandik beyinleriniz var !!!"

    Evet F1 arabaları, saatte 300 km hızla yanlamasına, yengeç gibi yol alıyor. Ayrıca, o araçlar 10 karış araç yüksekliği ile yere neredeyse 0 ilerlerken, piyasa arabaları ortalama 1.5m yükseklikle, 1-2 karış yukarıda yol alıyor.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.