Şimdi Ara

Franke sevisi ve bulaşık makinesi maceram!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
5.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Bulaşık makinem ile ilgili yaşadıklarım, ev kuran veya makinesini değiştirmek isteyenlere faydalı olabilir:

    Franke bulaşık makinemin ışıkları yandığı halde yıkama yapmamaya başladı. Yetkili servisini aradım. Eve geldiler, "Evde çözülecek bir sorun değil, servise götürüp bakalım, motor yanmışsa 400 tl civarı masraf olur, serviste inceleyip bilgi veririz" dediler. E saf saf güvendim tabii. 2 gün sonra tekrar arayıp "motoru yanmıştı, değiştirdik, borcunuz 400 tl" dediklerinde nihayet uyanıp, "bana sormadan niye değiştirdiniz, makinamı eski motoru ile geri getirin" dedim. Bu defa da 70 tl nakliye ücreti istediler. Çaresiz ödedim. Makine eve ulaştıktan sonra köşe başındaki elektrikçi dükanının ustası gelip baktı: kondansatör yanmış, motor sağlam. Evde 2 dakikada değiştirdi, Neticede 30 tl kondansatör, 20 tl el emeği ve servise güvenmenin bedeli olarak 70 tl nakliye masrafı ile halloldu. Makine sorunsuz çalışıyor.

    Forumda "Franke nasıl?" diye araştıranlar için yazdım, serviste benim yaşadıklarım böyle.

    Haa, bu arada: "Frank" dürüst, açık sözlü demek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mugras -- 24 Temmuz 2013; 14:15:11 >







  • Hocam nerede yaşıyorsunuz.Yozgat mı?
    Burada kesinlikle hiç bir esnafa güvenilmiyor.
    en sonuncusunu anlatayım. daha pazar günü İftar için bir lokantaya girdik.Girişte çorba ve tatlı ikramımızdır diye yazı asmışlar.
    Menüyü istedik, garson diyor ki : bu fiyatlar Ramazan öncesi fiyatlarımız bunlara 5 TL ekleyin. Kalktık gittik bizde.
  • mugras kullanıcısına yanıt
    bu yaşadıklarınızı, hem şikayetvar. com'a, hem sanayi bakanlığına, hem de franke türkiye ve isviçre ofislerine bildirin bence.

    türkiyede servis anlayışı maalesef bu. geçmiş olsun. ucuz kurtulmuşsunuz...
  • Şikayetvar.com a yazdım. Orada bunun gibi pek çok Franke şikayeti var. Şirket birini bile cevaplamamış. E bunu görünce Türkiye ofisini aramanın gereksizliği ortaya çıktı. İsviçre merkezi iyi fikir.
  • 2006 yılında EP center adlı bir teknoloji marketten (sonradan türkiyeden tamamen çekildiler) 87 ekran samsung tüplü tv almıştım. o zamanın parasıyla 1300 tl idi. ancak tv.nin arkasından rahatsız edici bir ses geliyordu. ayrıca beraber aldığım sehpa da çatlak çıktı. ep center iade almayı kabul etmedi. değişimi de kabul etmedi. türkiyedeki merkezelrini aradım telefonda. küçük ev aleti olsa iade yaparlarmış da, tv gibi bir ürün olduğu için yapmazlarmış...ben de firmanın almanyadaki genel müdürlüğüne e-mail attım. takip eden ctesi günü iade işlemi gerçekleşti. üstelik iade işlemini yapacaklarını bildiren, bana daha önce iade alamayız diyen kişiydi :)

    bu yüzden bir etkisi olmasa bile, en azından türkiyedeki ofislerinin, servislerinin nasıl çalıştıkları hakkında bir fikirleri olur isviçre frankenin.
  • Franke yeni konut projelerine bakarsanız açık ara pazar lideri. Her projede ürünleri var . TRdeki stratejileri bu sanırım . Fiyat kalite olarak ilk 5 de yer almaz bana göre . En azından benim projelerde gördüğüm buzdolabi buladık davlumbaz Ocak firin grubunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de eve taşındığımda sorunlu bulaşık makinesi ile birlikte ocak, fırın ve davlumbaz takım halde Franke idi. Ciddi şekilde su lekesi tutuyor ve temizliği zor. Yazlıktaki Vestel bunun yarı fiyatına, kalite olarak aynı, servisi ise 5 basar. En azından dürüstlükte bir sorun yaşamadım vestelde.
  • Çok ilginç bir bilgi daha:
    Frankenin orijinal sitesine göre Amerika ve Avrupanın birçok ülkesinde bulaşık makinası satmıyorlar. ankastre davlumbaz evye vs. satıyorlar. Bulaşık mak satışı 3. dünyaya has gibi görülüyor. Bana kalırsa biryerlerde fason ürettirip kakalayabilecekleri ülkelere satıyorlar.
    Aklıbaşında ülkelere yönelik sitelerinde görmedim bulaşık makinası.
  • Oha adamlara bak yahu! Abi sen iyi sinirlerine hakim olmuşsun ben buna benzer bi konuda 25 TL için mahkemelik olan adam tanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz o makineyi acilen elden çıkarın arkadaşım adamlar sağlık sektörüne kanserli hasta üretiyorlar. yıkanmış bardaklarınızı gün ışığında dikkatlice inceleyin üzerindeki kanserojen deterjan tabakasını farkedeceksinizdir. ben farkettim her bulaşığı tekrar duruladık taaaki yeni makine alıp frankeden kurtulun caya kadar.
    ayrıca servisde 5 para etmez yöneticiside yani firma baştan aşağı lanet bir firma. sırf toplu alımlarda mütayitlere çok uygun fiyatlar verdiğinden dolayı tercih ediliyor. ucuz etin yahnisi işte.
  • Forumda başka bir entrye daha yazdım, aynı içeriği aşağıyada kopyalıyorum, görenlere fikir olur.

    Sorunun cevabına ihtiyacınız kalmamıştır sanırım ama yinede yazayım, belki birilerinin parasının çöpe gitmesini engelleriz.
    1500 dairelik projenin tamamında inşaat firması tarafından franke ankastre mutfak ürünleri kullanılmış durumda, biz dahil bütün komşular illallah ettik, sürekli arızalanan bulaşık makinası, 1.ayın sonunda hiç kullanmadığımız halde bozulan çöp öğütücüsü, temizlemeyen baş belası bulaşık makinası, sürekli arıza yapan fırın, paslanan fırın tepsileri, 1 ayda paslanan eviye...

    Bu arada servis çağırdığınızda herşey kullanıcı hatası ve hiç bir şeyi garanti kapsamına almıyorlar, Gelmek için bile para istiyorlar. Gelidk arızayı tespit ettik ver 60 TL. Bozulunca kaldırıp direk çöpe atın emin olun karda olursunuz.
    Ankaradaki servis sağlayıcılar çok terbiyesiz ve yüzsüz, servis elemanları saygısız ve labali.
    Müşteri merkezlerine şikayet edincede kimse ilgilenmiyor, kimse sizi sallamıyor.
    İti kuyruğuna şikayetten öteye gidemiyorsunuz. Bu sorunu 1500 daire olarak hepimiz çektik / çekiyoruz.

    Hatta örnek vereyim daha açık olurkomşumuz başından geçenleri videoya çekip bizimle paylaştı, komşularımızdan birisinin bulaşık makinası arıza yapmış. Malum servisi çağırmak zorunda kalmış. Servis elemanları makinın pompasındaki kırık camdan kaynaklandığını tesbitetmişler ve garanti kapsamında olmadığını belirtmişler. Zira camı cıkarıp test etmişler makina çalışmaya başlamış. Komşumuzda o camın oraya gitmemesi gerektiğini filtre vb şeyler ile engellenmesi gerektiğini belirtmiş ve arızanın garanti kapsamında olması gerektiğini bunun için ödeme yapmayacağını belirtimiş. Servis merkezini aramış ve cevap aynı ödemek zorundasınız. Servis elemanı komşumuz parayı ödemeyi reddedince çıkardığı camı tekrar pompaya yerleştirip makinayı kapatmış. Evet videoda var, yüzsüzlükte son nokta. Madem ödemiyorsun tekrar kullanılmaz hale getiriyorum diyor servis elemanı. Sonuç her yere yazdık cevap yok.

    Servis anlayışı bu olan bir marka.

    Uzak durun nokta




  • Bu ülkede sırf servis rezilliği yüzünden alacak marka bulamıyoruz.
    Samsung diyoruz fiyat uygun servis kötü
    Bilmen ne marka onun zaten servis anlayışı yok.
    Miele desen alırken zaten öttürüyolar.
    Geçen beko ya baktım buzdolabı için 3.800 tl dedi.Aynı dolap samsung ta 2.000 bin civarı.
    Servis parasını 2 defa alıyolar.Sonra da malın arkasındayız diyo.
    Kısaca bu ülkede artık servis olayına da devletin el atması lazım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.