Şimdi Ara

FRANSIZ ARAÇLAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
294
Cevap
0
Favori
8.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    İclerinde Almanya ve İtalya'nin bulundugu cogu Avrupa ulkesinde Ermeni olaylari soykirim olarak kabul edilmis durumda.

    Umarim bu ulke araclarinin fanlari da sadece Fransa da kabul edilmis gibi yorumlarda bulunmaz.

    Fransa'daki yeni olay sadece kabul edilmesi değil.

    "Ermeni soykırımı yok" diyeceklerin hapis cezası ve 45.000 Euro ödeme ile cezalandırılacağı.

    Kendi geçmişlerine bakmadan...

    Kuyruk acısı bu olsa gerek, hala unutamadılar buradan toprak alamadıklarını...
    Onların ne işi vardı Anadolu'da...

    Olayın soykırım kabulü olmadığını, kabul etmeyenlere 45 bin Euro ceza uygulanacağını bende biliyorum. Zaten bildiğim kadarıyla Fransa para cezası uyguluyordu. Miktarı artırıldı. Benim için önemli olan bu değil. Kabul edilmiş olması...

    Bu işin siyasi boyutu. Keşke forumda siyaset köşesi olsa tartışabilsek ileri demokrasilerin bize düşünce özgürlüğü adı altında dayattıklarını ve kendi ülkelerindeki gerici uygulamalarını konuşabilsek.

    Ama arkadaşın yazdığı yazı insanları kışkırtır nitelikte " artık Fransız severler konuşmaz " diyor.

    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?

    Ben iş başka, dostluk başka diyorum. Bu forumdaki çoğu arkadaş da benim mantığımla hareket ettiğine eminim. Çünkü kimsenin araç alırken, Türkiye ile olan ilişkileri iyi mi kötü mü ? diye düşünüp araç aldığını zannetmiyorum.








    Boykot;

    Siyasi ve ticari olarak yapılır. Siyasiler zaten boykot planlarını yapıyorlar, millet olarak bizimde ticari anlamda boykot yapmamız gerekmez mi?

    Renault'un Türkiyedeki yatırımları babasının hayrına değil para kazanmak için, bizde yıllarca araçlarını kullanıp para ödeyerek yeterince taktir ettik zaten. Bir ülke başka bir ülkeye karşı hem siyasi hemde ticari olarak karşılaşacağı olumsuzlukları göze alarak böyle bir şey yapar. Fransa her şeyi göze aldı. Şimdi sıra bizde.

    İnşallah adam gibi yerli araç üretmeyi başarabiliriz de otomotivde yerli sermaye kazanır. Alnımızın teri yurt dışı, özellikle fransız firmalarına gitmez. Vatandaş olarak hepimiz duyarlı olmalıyız. Fransadaki Türklerin karşılaşacakları olumsuzlukları düşünmek, bana dokunmayan yılan bin yaşasın dememek gerekir.

    Ben kendi adıma boykot edeceğim, elimden geldiği kadar.

    Bundan sonra GTI ve RS lerle drag, rolling yok gidip kumda oynasınlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylülnisaeyvaz

    bundan sonraki aracım avrupalı olmamasına özen göstereceğim japon olması için titizlikle araştırmalara başladım. Ah birde vw japon olsaydı olsun vw zaafımada yenilmeyeceğim

    2014,2015 i bekleyecen o zaman. Toyota BMW ile işbirliği halinde, BMW nin dizel motorlarını kullancak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    İclerinde Almanya ve İtalya'nin bulundugu cogu Avrupa ulkesinde Ermeni olaylari soykirim olarak kabul edilmis durumda.

    Umarim bu ulke araclarinin fanlari da sadece Fransa da kabul edilmis gibi yorumlarda bulunmaz.

    Fransa'daki yeni olay sadece kabul edilmesi değil.

    "Ermeni soykırımı yok" diyeceklerin hapis cezası ve 45.000 Euro ödeme ile cezalandırılacağı.

    Kendi geçmişlerine bakmadan...

    Kuyruk acısı bu olsa gerek, hala unutamadılar buradan toprak alamadıklarını...
    Onların ne işi vardı Anadolu'da...

    Olayın soykırım kabulü olmadığını, kabul etmeyenlere 45 bin Euro ceza uygulanacağını bende biliyorum. Zaten bildiğim kadarıyla Fransa para cezası uyguluyordu. Miktarı artırıldı. Benim için önemli olan bu değil. Kabul edilmiş olması...

    Bu işin siyasi boyutu. Keşke forumda siyaset köşesi olsa tartışabilsek ileri demokrasilerin bize düşünce özgürlüğü adı altında dayattıklarını ve kendi ülkelerindeki gerici uygulamalarını konuşabilsek.

    Ama arkadaşın yazdığı yazı insanları kışkırtır nitelikte " artık Fransız severler konuşmaz " diyor.

    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?

    Ben iş başka, dostluk başka diyorum. Bu forumdaki çoğu arkadaş da benim mantığımla hareket ettiğine eminim. Çünkü kimsenin araç alırken, Türkiye ile olan ilişkileri iyi mi kötü mü ? diye düşünüp araç aldığını zannetmiyorum.








    Boykot;

    Siyasi ve ticari olarak yapılır. Siyasiler zaten boykot planlarını yapıyorlar, millet olarak bizimde ticari anlamda boykot yapmamız gerekmez mi?

    Renault'un Türkiyedeki yatırımları babasının hayrına değil para kazanmak için, bizde yıllarca araçlarını kullanıp para ödeyerek yeterince taktir ettik zaten. Bir ülke başka bir ülkeye karşı hem siyasi hemde ticari olarak karşılaşacağı olumsuzlukları göze alarak böyle bir şey yapar. Fransa her şeyi göze aldı. Şimdi sıra bizde.

    İnşallah adam gibi yerli araç üretmeyi başarabiliriz de otomotivde yerli sermaye kazanır. Alnımızın teri yurt dışı, özellikle fransız firmalarına gitmez. Vatandaş olarak hepimiz duyarlı olmalıyız. Fransadaki Türklerin karşılaşacakları olumsuzlukları düşünmek, bana dokunmayan yılan bin yaşasın dememek gerekir.

    Ben kendi adıma boykot edeceğim, elimden geldiği kadar.

    Bundan sonra GTI ve RS lerle drag, rolling yok gidip kumda oynasınlar

    Hocam yalnız boykot kelimesi de Fransızca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?




    eger gunumuzde reno tek basina ayakta durabiliyorsa bunu turk halkina attigi kaziklara borcludur. yillarca ucan karton arbalari cadillac fiyatindan daha pahaliya sattilar. turkiye reno ve fiat icin oyle bir kar merkezi idi ki bu markalar avrupada her sattigi aractan %10 bile kar etmezken tcde sattiklari her aractan %100den fazla kar ettiler.

    90da otv yoktu ve o yilda rono9 bugunun parasi ile 40bin dolar idi. ozellikler belli anlatmama gerek yok. ayni yil amerikada V8 5700 full-size caprice classic ki bu arac ecu konrtollu beyin ateslemeli enjeksyonlu ve vitesten camlara koltuklara kadar otomatik elektrikli bir arac ve yakit tuketimi 10-12 litre arasi 14500dolara satiliyordu. bu markalara sozde yerli uretim adi altinda ithal mallara konan ambargo niteligindeki gumruk sayesinde otomotiv endustrisindeki gelmisgecmis en buyuk karlari elde ettiler. turkiye gibi bi pazar bulamamis olsalardi coktan gm ya da ford gibi devler tarafindan satin alinirdi bu markalar.




  • Yıllardır fransız mallarını kullanmamaya özen gösteriyorum . Made in france gördüğüm zaman aklıma direk Türklerden nefret eden halk geliyor..

    Arkadaşlar lütfen yavaş yavaş fransız araçlarınızdan kurtulmaya çalışın.. İleride bu araçları yakmak isteyen bir kitle ortaya çıkar. Başbakan inşallah araba paralarını size verirde araçları yurt dışı yapar.

    Renault, Peugeot , Citroen fabrikaları kapatılmalı!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?




    eger gunumuzde reno tek basina ayakta durabiliyorsa bunu turk halkina attigi kaziklara borcludur. yillarca ucan karton arbalari cadillac fiyatindan daha pahaliya sattilar. turkiye reno ve fiat icin oyle bir kar merkezi idi ki bu markalar avrupada her sattigi aractan %10 bile kar etmezken tcde sattiklari her aractan %100den fazla kar ettiler.

    90da otv yoktu ve o yilda rono9 bugunun parasi ile 40bin dolar idi. ozellikler belli anlatmama gerek yok. ayni yil amerikada V8 5700 full-size caprice classic ki bu arac ecu konrtollu beyin ateslemeli enjeksyonlu ve vitesten camlara koltuklara kadar otomatik elektrikli bir arac ve yakit tuketimi 10-12 litre arasi 14500dolara satiliyordu. bu markalara sozde yerli uretim adi altinda ithal mallara konan ambargo niteligindeki gumruk sayesinde otomotiv endustrisindeki gelmisgecmis en buyuk karlari elde ettiler. turkiye gibi bi pazar bulamamis olsalardi coktan gm ya da ford gibi devler tarafindan satin alinirdi bu markalar.

    Renault 9 ne zaman 40 bin dolara satıldı? Biraz sallıyorsun gibi geldi kusura bakma

    92 yılında peder 15 bin dolara 0 renault manager almıştı yurtdışında? Bu adamlar sadece türkiyeye mi kazık satıyordu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 22 Aralık 2011; 0:53:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?




    eger gunumuzde reno tek basina ayakta durabiliyorsa bunu turk halkina attigi kaziklara borcludur. yillarca ucan karton arbalari cadillac fiyatindan daha pahaliya sattilar. turkiye reno ve fiat icin oyle bir kar merkezi idi ki bu markalar avrupada her sattigi aractan %10 bile kar etmezken tcde sattiklari her aractan %100den fazla kar ettiler.

    90da otv yoktu ve o yilda rono9 bugunun parasi ile 40bin dolar idi. ozellikler belli anlatmama gerek yok. ayni yil amerikada V8 5700 full-size caprice classic ki bu arac ecu konrtollu beyin ateslemeli enjeksyonlu ve vitesten camlara koltuklara kadar otomatik elektrikli bir arac ve yakit tuketimi 10-12 litre arasi 14500dolara satiliyordu. bu markalara sozde yerli uretim adi altinda ithal mallara konan ambargo niteligindeki gumruk sayesinde otomotiv endustrisindeki gelmisgecmis en buyuk karlari elde ettiler. turkiye gibi bi pazar bulamamis olsalardi coktan gm ya da ford gibi devler tarafindan satin alinirdi bu markalar.

    Renault 9 ne zaman 40 bin dolara satıldı? Biraz sallıyorsun gibi geldi kusura bakma

    92 yılında peder 15 bin dolara 0 renault almıştı yurtdışında? Bu adamlar sadece türkiyeye mi kazık satıyordu?

    saka gibi di mi insanin inanasi gelmiyor. belgesini bulurbulmaz buraya ekleyecem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?




    eger gunumuzde reno tek basina ayakta durabiliyorsa bunu turk halkina attigi kaziklara borcludur. yillarca ucan karton arbalari cadillac fiyatindan daha pahaliya sattilar. turkiye reno ve fiat icin oyle bir kar merkezi idi ki bu markalar avrupada her sattigi aractan %10 bile kar etmezken tcde sattiklari her aractan %100den fazla kar ettiler.

    90da otv yoktu ve o yilda rono9 bugunun parasi ile 40bin dolar idi. ozellikler belli anlatmama gerek yok. ayni yil amerikada V8 5700 full-size caprice classic ki bu arac ecu konrtollu beyin ateslemeli enjeksyonlu ve vitesten camlara koltuklara kadar otomatik elektrikli bir arac ve yakit tuketimi 10-12 litre arasi 14500dolara satiliyordu. bu markalara sozde yerli uretim adi altinda ithal mallara konan ambargo niteligindeki gumruk sayesinde otomotiv endustrisindeki gelmisgecmis en buyuk karlari elde ettiler. turkiye gibi bi pazar bulamamis olsalardi coktan gm ya da ford gibi devler tarafindan satin alinirdi bu markalar.

    Renault 9 ne zaman 40 bin dolara satıldı? Biraz sallıyorsun gibi geldi kusura bakma

    92 yılında peder 15 bin dolara 0 renault almıştı yurtdışında? Bu adamlar sadece türkiyeye mi kazık satıyordu?

    saka gibi di mi insanin inanasi gelmiyor. belgesini bulurbulmaz buraya ekleyecem.

    Valla hocam gerçekten böyleyse o zamanın insanların kazıklanmasına göz yuman hükümete yazıklar olsun. mazda, toyota filanda vardı türkiye pazarında, millet bu markalar dururken gidip 40 bin doları renault 9 a mı saydı şimdi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    Siyasi olarak aramız iyi olmayabilir ancak ticari olarak Fransız firmaları, özellikle Renault'nun, Türkiye'deki yatırımı ve istihdamını alkışlamak gerekmez midir ?




    eger gunumuzde reno tek basina ayakta durabiliyorsa bunu turk halkina attigi kaziklara borcludur. yillarca ucan karton arbalari cadillac fiyatindan daha pahaliya sattilar. turkiye reno ve fiat icin oyle bir kar merkezi idi ki bu markalar avrupada her sattigi aractan %10 bile kar etmezken tcde sattiklari her aractan %100den fazla kar ettiler.

    90da otv yoktu ve o yilda rono9 bugunun parasi ile 40bin dolar idi. ozellikler belli anlatmama gerek yok. ayni yil amerikada V8 5700 full-size caprice classic ki bu arac ecu konrtollu beyin ateslemeli enjeksyonlu ve vitesten camlara koltuklara kadar otomatik elektrikli bir arac ve yakit tuketimi 10-12 litre arasi 14500dolara satiliyordu. bu markalara sozde yerli uretim adi altinda ithal mallara konan ambargo niteligindeki gumruk sayesinde otomotiv endustrisindeki gelmisgecmis en buyuk karlari elde ettiler. turkiye gibi bi pazar bulamamis olsalardi coktan gm ya da ford gibi devler tarafindan satin alinirdi bu markalar.

    Yalnız bu dediğinizde suçu Renault'da aramamalısınız. Suç, Renault'ya "fahiş fiyatlarla araba satmana müsade edeceğim, yeterki bana istihdam yarat, ben yaratamıyorum" diyen hükümetlerde.

    Renault'nun, Fiat'ın yerinde kim olsa aynısını yapardı. Kapitalizm sonuçta.

    Konu siyasi alana kaydı, birazdan kilit yeriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman06 -- 22 Aralık 2011; 1:07:16 >




  • 2000 yılında ağrıya tayinim çıkmıştı.
    çok samimi olduğum bir arkadaşın babası da tayini çıktığı için oğluna araba almıştı.
    yıl 2000 alınan araba 98 sw toros.
    verilen para 10bin dolar+10bin mark.

    broadway çok daha pahalıydı..
  • 90 yilinda dolar 2500 lira reno9 85 milyona satiliyormus.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    90 yilinda dolar 2500 lira reno9 85 milyona satiliyormus.

    34 bin dolar yani

    şimdi fluencelarda o fiyatlara satılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    90 yilinda dolar 2500 lira reno9 85 milyona satiliyormus.

    34 bin dolar yani

    şimdi fluencelarda o fiyatlara satılıyor.

    ancak o gunun dolari bugunun dolarina esit degil. benzinin galonu o yillarda 1 dolar iken bugun 3 dolar. assa yukari dolar %50 deger kaybetmis 20 yil icinde. o yildaki 15bin dolar bugunun 25binine esit.
  • apo köpeğini İtalya saklarken muazzam bir boykot ve tepki olmuştu italyan araçlar yakılmıştı dün gibi hatırlıyorum.
    İtalya apoştu sepetledi tepkiler çığ gibi büyümüştü neredeyse italya ile savaş çıkacaktı keza suriyeyede nota verilmişti f16 la suriye hava sahasına girmiş rahmetli hafız esad bekaa vadisini boşaltın demişti apoya vs vs.

    Bİr boykot yapılacaksa topyekün yapılmalı inanın çok işe yarar çookk.
    fransız merkezli airbus uçak şirketinden epey uçak alınacakmış ermeni zımbırtısından sonra ibre boeinge kaymış.Airbus bile tek başına fransız hükümetine söz geçirecek kadar büyük bir firmadır.umarım fransız patronlar sarkozicciğe güzel bir tokat atarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    90 yilinda dolar 2500 lira reno9 85 milyona satiliyormus.

    34 bin dolar yani

    şimdi fluencelarda o fiyatlara satılıyor.

    ancak o gunun dolari bugunun dolarina esit degil. benzinin galonu o yillarda 1 dolar iken bugun 3 dolar. assa yukari dolar %50 deger kaybetmis 20 yil icinde. o yildaki 15bin dolar bugunun 25binine esit.

    Aynen, millet japon aracı alsın, alman aracı alsın, ama fransız almasın.

    Toyota varken Renault alınmaz zaten




  • fransiza almana japona bakana kadar araba gibi temel bir ihtiyac maddesinde bu kadar vergiyle bizi soyanlari atlamayin beyler.

    Is olsun diye de konu aciyorsunuz, olaylari sadece bizim kendi gazetemizden televizyonumuzdan da okuyarak cosmaya luzum yok. Bizim politikacilarin su anda yaptigi konusmalarin neredeyse hepsi kendi halkimiza donuk aciklamalar. Gazimizi aliyorlar.

    Gidin yabanci medyayi da okuyun, bakin bakalim bu Turkiye ile ilgili olaylara kim ne kadar deger veriyor.
    Bizim hesap tavsan daga kusmus, dagin haberi olmamisa donecek yine. Iki gun sonra da unutup, promosyon kampanya diye doner durur millet.
  • senelerdir türkler almanya da ırkçılar tarafından yakılıyor diri diri, öldürülüyor.alman hükümeti önlem almıyor. 30 senedir almanlara karşı en ufak bi tepki görmedim. ki başka ülkelere de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_patriot

    senelerdir türkler almanya da ırkçılar tarafından yakılıyor diri diri, öldürülüyor.alman hükümeti önlem almıyor. 30 senedir almanlara karşı en ufak bi tepki görmedim. ki başka ülkelere de

    bi arkadaş uyardı tepki veriyoruz diye.
    evet o kadar çok alman alıyoruz ki almanlara araba kalmıyor.bunu unutmuşum
  • araç dediğin ruh taşımalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    Bide senin gibilerin sayısı azalsa.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.