Şimdi Ara

FREN HAKKINDA BILGISI OLANLAR BAKABILIR MI? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: WeskaGan

    Hocam nasil duzelttiniz Bora da? Araci teslim ettiler bana , servoya 4 defa basinc testi yaptilar. 4 unde de basinc degerleri normal cikti, seyir halindyken de frenler normal tutuyor, ani fren de yaptim bir sikinti yasamadim. Ancak durdugu yerde fren sertlesmesi devam ediyor.

    Düzeltmeden sattık. Zaten her yeri ayrı problemdi. Daha fazla uğraşmadan elden çıkarttık.

    +1000

    Bir bora maduru olarak yoruma katiliyorum ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461


    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: WeskaGan

    Hocam nasil duzelttiniz Bora da? Araci teslim ettiler bana , servoya 4 defa basinc testi yaptilar. 4 unde de basinc degerleri normal cikti, seyir halindyken de frenler normal tutuyor, ani fren de yaptim bir sikinti yasamadim. Ancak durdugu yerde fren sertlesmesi devam ediyor.

    Düzeltmeden sattık. Zaten her yeri ayrı problemdi. Daha fazla uğraşmadan elden çıkarttık.

    +1000

    Bir bora maduru olarak yoruma katiliyorum ...

    Farları sarardı, klima az soğutmaya başladı, direksiyon mafsalı ve alt takımdan sesler geliyordu, üst kapak iki kere değişti(subaplar, egzantrik mili), direksiyon kutusu bozuldu, lastikleri değiştirdik, triger sente atladı, balatalar değişti, diskler yamuldu, motor takozu koptu motor karter korumanın üstüne oturdu(iyi ki demirdide yola düşmedi), turbo zayıfladı, değişti. Mazot pompası mazot kaçırmaya başladı. Marş motoru arıza yaptı. Turbo hortumu patladı. Sunroof hortumu çıktı su aldı, tahliyeleri iki kere tıkandı su aldı. Tavan döşemesi ve kapı döşemeleri sarktı. Ve daha aklıma gelmeyen bir çok şey oldu. Bazıları sarf malzeme değişimi tabi ki normal ama hepsi birden fazla geldi bize. 7.5 8 bin lira masraf ettik. Dahada problemleri bitmedi. En son enjektörler kötü durumda dediklerinde yeter artık dedik. Keyiflimiydi diye sorarsanız evet çok zevkliydi sürmesi. Konforluda arabaydı ama bizi iki senede yıprattı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yani ben sarfların hiç birini saymacağım , geri vites dişlisi kırıldı, hayatımda ilk kez denk geldim (doğan bile bindim yıllarca böyle birşey yaşamadım), ön arka oksijen sensörleri değişti, debriyajın hidrolik hortumunun patlaması sonucu yolda kaldım, motordan gelen uğultunun kaynağını bulamadık (bunun üzerine saçma sapan bir sürü masraf ettik onu değiş bunu değiş ses gitmedi) en son motor sökülecek dedi usta öyle elden çıkarttım. Dışı seni içi beni yakar derlerya işte bu tabire uyan tek araç boradır herhalde. Oysaki çevrem tarafından oldukça beğenilen bir araçtı ama bide bana sorun ...

     FREN HAKKINDA BILGISI OLANLAR BAKABILIR MI?
     FREN HAKKINDA BILGISI OLANLAR BAKABILIR MI?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 10 Mayıs 2016; 14:45:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Yani ben sarfların hiç birini saymacağım , geri vites dişlisi kırıldı, hayatımda ilk kez denk geldim (doğan bile bindim yıllarca böyle birşey yaşamadım), ön arka oksijen sensörleri değişti, debriyajın hidrolik hortumunun patlaması sonucu yolda kaldım, motordan gelen uğultunun kaynağını bulamadık (bunun üzerine saçma sapan bir sürü masraf ettik onu değiş bunu değiş ses gitmedi) en son motor sökülecek dedi usta öyle elden çıkarttım. Dışı seni içi beni yakar derlerya işte bu tabire uyan tek araç boradır herhalde. Oysaki çevrem tarafından oldukça beğenilen bir araçtı ama bide bana sorun ...

     FREN HAKKINDA BILGISI OLANLAR BAKABILIR MI?
     FREN HAKKINDA BILGISI OLANLAR BAKABILIR MI?

    Hocam seninki yine iyiymiş. En fazla 2 3 bin lira tutmuştur Biz masraf ettik üstüne satarkende 3 bin lira kadar masrafı daha vardı. Tanımadığım kalmadı sanayide. Hala hatırlarını sormaya giderim yanlarına. 3 defa çekiciyle çektirdik. Her seferinde 100 liradan aşağı götürmediler 5 kilometrelik yere. Toplamda 6 kere yolda kaldık. 4lü cam otomatiği bozuldu, değiştirdik. 4lü sinyal düğmesi bozuldu sinyal vermemeye başladı, değişti. Korna bozuldu, değişti. Ön cam çatladı bir gün değişti. Km göstergesi az gösteriyordu. Allah kurtardı bizi o arabadan. Bir parça işlem görmüş komple boyalıydı araç bir de. O haliyle 21 bin liraya gitti. Kmsi düşürülmüş tabi sonradan öğrendik. Temiz 270 280 bin kmsi vardı. Sizinki çabuk gitmiştir. Dıştanda temiz duruyor. Bizim göbeğimiz çatladı Avrupada olsa çöpe giderdi eminim.


    Neyse konuyu fazla dağıttık sanırım. Kusura bakmayın. Ama kesinlikle bir sorun var araçta. Normal değil kendi kendine sertleşmesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.