Şimdi Ara

FX8150 işlemcim arızalı. Nasıl değişim yaptırabilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu işlemciyi bir sene önce sisteminle birlikte almıştım. Oyunlarda sorun çıkartıyordu ancak önemsemedim artık rahatsız etmeye başladı. AMD'ye email attım.Türkiye'nin garanti kapsamılarında olmadığını söylediler. Ne yapabilirim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Öyle bir şey yok AMD Global olarak 3 yıl garanti verir ve işlemci tamiratı mümkün olmayan bir şey olduğu için 1e1 değişim yapılır.

    Bence siz direkt yurtdışı AMD ile mailleşin.
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Onlara mail atmıştım zaten, cevap şu:

    Response and Service Request History:

    Please be informed that currently we do not have warranty support for the Country Turkey. Hence we kindly request you to contact your point of purchase or supplier for further warranty assistance.

    In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.

    Best regards,

    AMD Global Customer Care

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerFRQ

    Onlara mail atmıştım zaten, cevap şu:

    Response and Service Request History:

    Please be informed that currently we do not have warranty support for the Country Turkey. Hence we kindly request you to contact your point of purchase or supplier for further warranty assistance.

    In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.

    Best regards,

    AMD Global Customer Care

    Satın aldığınız yer ile iletişime geçin demişler.
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Ya Allah aşkına post mu kasıyorsun, neyin peşindesin? Anladık o kadarını, yardım istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerFRQ

    Ya Allah aşkına post mu kasıyorsun, neyin peşindesin? Anladık o kadarını, yardım istiyorum.

    Arkadaş adam akıllı cevap veriyor kardeşim beynin yokmu senin gideceksin aldığın yere diyeceksin böyle böyle alacaklar işlemciyi bakacaklar ha yapamam diyorsan bi telefon aç ben konuşurum.
  • Neyin yardımını istiyosun. Senin aldığın yere gidip biz mi götürecez.
  • Adami neden asagiliyorsunuz ki adam birsey demiyor ki yardim istiyorum diyor. omer bey sizde yanlis anladiniz mesaj kasmaya calismiyor size yardimci olmaya calisiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sertan-57 S kullanıcısına yanıt
    Haklısın. Arkadaştan özür dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OmerFRQ kullanıcısına yanıt
    Tmm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerFRQ

    Haklısın. Arkadaştan özür dilerim.

    Aldığın yer neresi bilmiyorum ama Vatan vs gibi mağazasına ulaşabileceğin gidip elden verebileceğin bir yer ise müşteri hizmetleri yada servis bölümü vardır mağazanın içinde veya dış tarafında oraya gideceksin.Mutlaka faturasını götüreceksin yoksa işin uzar ve ürünü götüreceksin derdini söyleceksin servis kaydı açar ordaki eleman sonra eline bir kağıt verir servis takip kağıdı onu kaybetme sonrası oraya ait onlar garanti işlemleriyle uğraşırlar.

    Eğer mağazası olmayan yada ulaşamadığın bir yerden aldıysan aldığın kuruma ilk önce telefon yada email vs ulaş böle böle durum var de onlar seni yönlendirirler ondan sonra firmaya kargola ürünü onlar halleder.


    Bu arada sorununun işlemciden kaynaklandığına kesin emin misin? İşlemci kolay kolay sorun çıkaracak bir parça değil genelde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qaanx -- 4 Ağustos 2016; 6:11:30 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • OmerFRQ kullanıcısına yanıt
    Adamın post kasmaya ihtiyacı mı var?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.