Bildirim
FX8150 işlemcim arızalı. Nasıl değişim yaptırabilirim?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Öyle bir şey yok AMD Global olarak 3 yıl garanti verir ve işlemci tamiratı mümkün olmayan bir şey olduğu için 1e1 değişim yapılır.
Bence siz direkt yurtdışı AMD ile mailleşin. -
Onlara mail atmıştım zaten, cevap şu:
Response and Service Request History:
Please be informed that currently we do not have warranty support for the Country Turkey. Hence we kindly request you to contact your point of purchase or supplier for further warranty assistance.
In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.
Best regards,
AMD Global Customer Care
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: OmerFRQ
Onlara mail atmıştım zaten, cevap şu:
Response and Service Request History:
Please be informed that currently we do not have warranty support for the Country Turkey. Hence we kindly request you to contact your point of purchase or supplier for further warranty assistance.
In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.
Best regards,
AMD Global Customer Care
Satın aldığınız yer ile iletişime geçin demişler. -
Ya Allah aşkına post mu kasıyorsun, neyin peşindesin? Anladık o kadarını, yardım istiyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: OmerFRQ
Ya Allah aşkına post mu kasıyorsun, neyin peşindesin? Anladık o kadarını, yardım istiyorum.
Arkadaş adam akıllı cevap veriyor kardeşim beynin yokmu senin gideceksin aldığın yere diyeceksin böyle böyle alacaklar işlemciyi bakacaklar ha yapamam diyorsan bi telefon aç ben konuşurum. -
Neyin yardımını istiyosun. Senin aldığın yere gidip biz mi götürecez. -
Adami neden asagiliyorsunuz ki adam birsey demiyor ki yardim istiyorum diyor. omer bey sizde yanlis anladiniz mesaj kasmaya calismiyor size yardimci olmaya calisiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Haklısın. Arkadaştan özür dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tmm.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: OmerFRQ
Haklısın. Arkadaştan özür dilerim.
Aldığın yer neresi bilmiyorum ama Vatan vs gibi mağazasına ulaşabileceğin gidip elden verebileceğin bir yer ise müşteri hizmetleri yada servis bölümü vardır mağazanın içinde veya dış tarafında oraya gideceksin.Mutlaka faturasını götüreceksin yoksa işin uzar ve ürünü götüreceksin derdini söyleceksin servis kaydı açar ordaki eleman sonra eline bir kağıt verir servis takip kağıdı onu kaybetme sonrası oraya ait onlar garanti işlemleriyle uğraşırlar.
Eğer mağazası olmayan yada ulaşamadığın bir yerden aldıysan aldığın kuruma ilk önce telefon yada email vs ulaş böle böle durum var de onlar seni yönlendirirler ondan sonra firmaya kargola ürünü onlar halleder.
Bu arada sorununun işlemciden kaynaklandığına kesin emin misin? İşlemci kolay kolay sorun çıkaracak bir parça değil genelde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qaanx -- 4 Ağustos 2016; 6:11:30 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Adamın post kasmaya ihtiyacı mı var?
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X