Şimdi Ara

''G1'' LPG DE GERÇEK YENİLİK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
1
Favori
5.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • peki g1in bayileri kim hangi galaxide yaşıyorlar.
    ürünün global sitesi bile 1 yıldır tasarım aşamasından öteye geçemedi.
    kite başarılar dilerim ama pazarda olup olmadığını belli etmesi gerekir diye düşünüyorum.
    sevgiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkonu

    peki g1in bayileri kim hangi galaxide yaşıyorlar.
    ürünün global sitesi bile 1 yıldır tasarım aşamasından öteye geçemedi.
    kite başarılar dilerim ama pazarda olup olmadığını belli etmesi gerekir diye düşünüyorum.
    sevgiler...


    Bence siz bir an önce lpg taktırın..Beni de CGS ydi G1 di epey oyaladılar..3 bin km kaybettim hesap edince 250-300 tl zararım olmuş..Zararın neresinden dönerseniz kardır..
  • eren nin daha vakti var :) kaç yıldır taktırmamış, kafasına yatması gerekiyor haklıda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkonu

    peki g1in bayileri kim hangi galaxide yaşıyorlar.
    ürünün global sitesi bile 1 yıldır tasarım aşamasından öteye geçemedi.
    kite başarılar dilerim ama pazarda olup olmadığını belli etmesi gerekir diye düşünüyorum.
    sevgiler...

    merhaba,
    g-1 sıstemının turkıye dıstrıbutorlugu subaru yerka otomotıv dedır, daha yenı alındı bu karar, g-1 montajlarından sımdıye kadar olumsuz bır sonuc alınmadı, yakın zamanda reklamlarda gorebılırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    eren nin daha vakti var :) kaç yıldır taktırmamış, kafasına yatması gerekiyor haklıda

    lpg takmama az kaldı.
    son olarak bir de g-1'i görelim.
    belki benim aradığım özellikleri taşıyordur.
    ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unsalsah


    quote:

    Orijinalden alıntı: erenkonu

    peki g1in bayileri kim hangi galaxide yaşıyorlar.
    ürünün global sitesi bile 1 yıldır tasarım aşamasından öteye geçemedi.
    kite başarılar dilerim ama pazarda olup olmadığını belli etmesi gerekir diye düşünüyorum.
    sevgiler...

    merhaba,
    g-1 sıstemının turkıye dıstrıbutorlugu subaru yerka otomotıv dedır, daha yenı alındı bu karar, g-1 montajlarından sımdıye kadar olumsuz bır sonuc alınmadı, yakın zamanda reklamlarda gorebılırsınız

    internet sitelerine girdim herhangi bir gelişme yok ama yakında görürüz.
    sistemin çok şık bir yakıt anahtarı var yani yuvarlak yakıt anahtarı bildiğim kadarıyla vialle brc ve g1de var yalnızca.
    fakat yazılım ve uygulamada usta faktörünü biraz geride bırakma anlamında iddialı bir girişleri vardı detayını öğrenmek isterim.
    saygılar....




  • Bende detaylarını öğrenmek istiyorum, Bu detayların anlatıldığı G1 in yurt dışı sitesi neden yok?
    Yoksa, G1 Dünya ile aynı anda Türkiyede mi satılmaya başlanacak? ve sitesi ondan sonramı açılacak?
    Bana bu sistem Slovenia da üretiliyor dendi. ancak kendi ülkesindede sitesi yok. anlamadım.
    İLk olarak Tunalı otogaz distrübütörlüğünü alacak mış geçen sene, sonra Yerka ya devredilmiş. Bence LPG de gerçek yenilik içeren bir marka 1 senedir çoktan satılmaya başlanırdı. benim kafama pek yatmadı, somut bilgiler yok...
  • MERHABA,
    G-1 LPG NIN SITESI
    http://www.g-1.si/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unsalsah

    MERHABA,
    G-1 LPG NIN SITESI
    http://www.g-1.si/

    web site bu içerik "0"
    bu site anca bu ürüne kötü reklam olur.
    ürünle ilgili ne yeterince bilgi ne de uygulama var.
    site tasarımı yaklaşık 1 yıldır bu şekilde yani tamamlanmamış halde.
    ortada bir ceset var bu ceseti de canlandırırsak ne mutlu bize.
    :)
    saygılar...
  • erencim,
    Bİz yaşanları canlandıramıyoruz, Prins bile taktirmaktan korkuyoruz (iyi usta korkusu) cesede elimizden ne? gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenkonu


    quote:

    Orijinalden alıntı: unsalsah

    MERHABA,
    G-1 LPG NIN SITESI
    http://www.g-1.si/

    web site bu içerik "0"
    bu site anca bu ürüne kötü reklam olur.
    ürünle ilgili ne yeterince bilgi ne de uygulama var.
    site tasarımı yaklaşık 1 yıldır bu şekilde yani tamamlanmamış halde.
    ortada bir ceset var bu ceseti de canlandırırsak ne mutlu bize.
    :)
    saygılar...


    merhaba, kımse merak etmesın , sıtenın turkıye ıcın yenı yapılacak seklı daha acıklayıcı ve etkıleyıcı olacak, ortada bır ceset falan yok
    buarada dun yapılan 330 ci nın fotograflarını yakında yayınlarız, sıkıntısız bır gaz yemesı var, gaz tepkısı cok suratlı, ara akselerasyonlarında kayıp yok,

    sımdı sırada 2004 model bır e320 var, ılk etapta 330 fotografları gelecek,




  • Denenmişler varken :)
    Denenmemişleri denemek macera olmazmı sizce ?

    Denemek özgürlüktür...

    Maceradır...

    Denenmiş ve kendini kanıtlamışlık ise BRC dir....

    Tüm türkiye BRC diyor...
    Ya siz...

    Haalâ cehaletlemi iştigâl ediyorsunuz

    Saygılarımla dostlar...
  • Faruk sevgili,

    OMVL markasının regülatörünü incelediniz mi? çift yapılı, ve auto pilot özellikli ve yüksek kapasiteli. yani 1.3 motprada aynı 3.0 motorada aynı. düşük hacim diye daha güçsüz regğlatör konmuyor. ben teknik olmamakla birlikte hislerime göre regülatörün(buharlaştırıcı), vapazitör de diyolar çok önemli bir parça olduğu kanısındayım. bence enjektörden bile önemli enjektörlere gaz basıncını sağlıyor. ve homojen olarka gaz sağlaması önemli.
    brc nin de enjektörleri ve diğer parçları güzel.
    brc de omvl tarzında bir regülatör var mı? yada çıkar mı?
    http://www.omvlturkiye.com/?urunid=14
    şu redüktör demiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 22 Mayıs 2010; 10:47:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Denenmişler varken :)
    Denenmemişleri denemek macera olmazmı sizce ?

    Denemek özgürlüktür...

    Maceradır...

    Denenmiş ve kendini kanıtlamışlık ise BRC dir....

    Tüm türkiye BRC diyor...
    Ya siz...

    Haalâ cehaletlemi iştigâl ediyorsunuz

    Saygılarımla dostlar...

    YAPTIGIMIZ ISI CEHALET DIYE NITELENDIRMENIZ COK YANLIS OLMUS, BURADA SOZKONUSU MARKA DEGILDIR, YAPILAN DEGISIKLIKLER KI BUNUN SEBEBI DAHA ONCE YAPILANLARIN DUZGUN OLMAMASI VE YUKSEK TEKNOLOJIDIR, TABIIKI SUREKLI OLARAK YENILIKLER CIKACAKTIR, SIZ NEDEN SIRALI LPG SISTEMIYLE UGRASIYORSUNUZ, ARACINIZA YADA ARACLARINIZA NEDEN MIKSERLI TIP ESKI SISTEMLERI KULLANMIYORSUNUZ, YADA NEDEN SEQ 24 YADA DAHA ESKI FAST SISTEMIYLE DEVAM ETMIYORSUNUZ?? BUTUN BUNLAR CEHALETLIKMIDIR SIMDI?

    YILLARDIR KALIBRASYON -PROGRAM AYARI, INCE AYAR , DIYE INSANLARIN ARACLARINI MAHVEDEN BIR SURU MONTAJCI ARKADASLARIMIZ VAR, BUTUN ARACLARDAKI ORTAK SIKINTI, ARIZA ISIGI CEKISTEKI DUSUKLUKLER SABAHLARI GAZA ILK GECIS......YANI BIR YIGIN SIKAYET GUNDEMDE,
    VE BU SIKAYETLERIN ANKETINI BU SITEDEN LUTFEN TAKIP EDIN

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/570/f/17497/g/BRC+-+2A+Muhendislik

    DEMEKKI TUM TURKIYE BRC DEMIYOR YADA PAZARIN YARISINA HAKIM OLDUGU HALDE ATIKER DE DEMIYOR, BUNLAR SADECE EZBERDE KALANLAR,

    SAYIN KADIR ORUCU BENIM HOCAMDIR, EGITIMLERIMI BIZZAT KENNDISINDEN ALDIM, HATTA BU ISE BRC ILE BASLADIM, DAHA SONRA TEKNOLOJIYI TAKIP ETTIM HATTA SIZIN NITELENDIRMENIZLE CEHALETLE ISTIGAL ETTIM, EGER BU CEHALETLIKSE..

    YAPTIGIMIZ KALIBRASYONLARDA SUREKLI OLARAK TECRUBE KAZANDIK, VE SIMDI, G-1 GELDI VE KALIBRASYONSUZ DA BU ISIN YAPILDIGINI ISPATLADILAR, BU HIZLI VERI TRANSFER PROGRAMINI YAZAN KISI, YAPAY BOBREGIN PROGRAMINI HAZIRLAYAN KISIYLE AYNI,
    MICROSOFT TABANLI VE MUHTESEM BIR SURATTE VERI TARNSFERI YAPIYOR,

    TABIIKI DENENMISI DENEMEK GEREKIR, CUNKU DENENMIS OLAN BASARIYA ULASMAMIS, SU ANDA TUM BMW 6 SILINDIRLI VE 4 SILINDIRLI ARACLARIN ENJEKTOR POZISYONU , MANIFOLDA GIRIS ACISI KI BURDA YAZI YONLENDIRME YAPMANIZ LAZIM, VE GAZ PEDALINDAKI ILK ANI TEPKI COK ONEMLIDIR, BIZ BUNU YENI SISTEMLE TEST ETTIK SONUCTA SIKINTI GORMEDIK,

    YENI SISTEM BASARILIDIR, BUNDAN RAHATSIZLIK DUYACAK BIR TAKIM INSANLAR CIKACAKTIR, BUNA HERKEZ HAZIRLIKLI OLSUN, RAHATSIZLIKLARININ SEBEBI ISE SADECE SUREKLI OLARAK YAZIN VE KISIN YAPILAN AYRI AYRI KALIBRASYONLAR VE SUREKLI DUZGUN EMISYON URETEMEYEN YANLIS PROGLAMLAMALARDIR,
    ARTIK BU GIBI ESKIDE KALMIS SIKINTILAR TARIH OLUYOR, BILGISAYAR YOK, KALIBRASYON YOK, SADECE BASIT BIR BASINC AYARI VAR, SIMDIDEN HERKEZE MUTLULUKLAR DILIYORUM ,

    ARTIK G-1 GELDI

    GORUSMEK UZERE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Faruk sevgili,

    OMVL markasının regülatörünü incelediniz mi? çift yapılı, ve auto pilot özellikli ve yüksek kapasiteli. yani 1.3 motprada aynı 3.0 motorada aynı. düşük hacim diye daha güçsüz regğlatör konmuyor. ben teknik olmamakla birlikte hislerime göre regülatörün(buharlaştırıcı), vapazitör de diyolar çok önemli bir parça olduğu kanısındayım. bence enjektörden bile önemli enjektörlere gaz basıncını sağlıyor. ve homojen olarka gaz sağlaması önemli.
    brc nin de enjektörleri ve diğer parçları güzel.
    brc de omvl tarzında bir regülatör var mı? yada çıkar mı?
    http://www.omvlturkiye.com/?urunid=14
    şu redüktör demiş

    BRC yi başka markalarla kıyaslama yapmak polomiklere yol açıyor bu yüzden size kısa ve öz bir yanıt vermek istiyorum.

    1200 mbar bir regülâtörle 1500 mbar bir regülatörün yay kuvveti ve diyafram özelliği farklıdır.
    Siz şimdi bana 3000 cc bir araca takılan regülâtörle 1300 cc bir araca takılan regülatör aynıdır ve aynı hassasiyetle çalışır diyorsanız, (Bu tüksek teknoloji değil, masraftan kaçmaktır)

    Bu farklı güçlerdeki araçlara farklı regülatör çıkartmış firmaları fantezi likle iştigal etmiş olarak gördüğünüzü söylüyor anlamına gelmektedir.

    Teknik olarak yeterli bilgiye sahip olmadan butür karşılaştırmalara girmenin yarar değil tartışma getireceğine inanıyorum.

    Saygılarımla

    Bu arada bu mantıkla regül3atör üretenlerin , düşük güçteki araçlardaki başarı oranlarını bir gözden geçirin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unsalsah


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Denenmişler varken :)
    Denenmemişleri denemek macera olmazmı sizce ?

    Denemek özgürlüktür...

    Maceradır...

    Denenmiş ve kendini kanıtlamışlık ise BRC dir....

    Tüm türkiye BRC diyor...
    Ya siz...

    Haalâ cehaletlemi iştigâl ediyorsunuz

    Saygılarımla dostlar...

    YAPTIGIMIZ ISI CEHALET DIYE NITELENDIRMENIZ COK YANLIS OLMUS, BURADA SOZKONUSU MARKA DEGILDIR, YAPILAN DEGISIKLIKLER KI BUNUN SEBEBI DAHA ONCE YAPILANLARIN DUZGUN OLMAMASI VE YUKSEK TEKNOLOJIDIR, TABIIKI SUREKLI OLARAK YENILIKLER CIKACAKTIR, SIZ NEDEN SIRALI LPG SISTEMIYLE UGRASIYORSUNUZ, ARACINIZA YADA ARACLARINIZA NEDEN MIKSERLI TIP ESKI SISTEMLERI KULLANMIYORSUNUZ, YADA NEDEN SEQ 24 YADA DAHA ESKI FAST SISTEMIYLE DEVAM ETMIYORSUNUZ?? BUTUN BUNLAR CEHALETLIKMIDIR SIMDI?

    YILLARDIR KALIBRASYON -PROGRAM AYARI, INCE AYAR , DIYE INSANLARIN ARACLARINI MAHVEDEN BIR SURU MONTAJCI ARKADASLARIMIZ VAR, BUTUN ARACLARDAKI ORTAK SIKINTI, ARIZA ISIGI CEKISTEKI DUSUKLUKLER SABAHLARI GAZA ILK GECIS......YANI BIR YIGIN SIKAYET GUNDEMDE,
    VE BU SIKAYETLERIN ANKETINI BU SITEDEN LUTFEN TAKIP EDIN

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/570/f/17497/g/BRC+-+2A+Muhendislik

    DEMEKKI TUM TURKIYE BRC DEMIYOR YADA PAZARIN YARISINA HAKIM OLDUGU HALDE ATIKER DE DEMIYOR, BUNLAR SADECE EZBERDE KALANLAR,

    SAYIN KADIR ORUCU BENIM HOCAMDIR, EGITIMLERIMI BIZZAT KENNDISINDEN ALDIM, HATTA BU ISE BRC ILE BASLADIM, DAHA SONRA TEKNOLOJIYI TAKIP ETTIM HATTA SIZIN NITELENDIRMENIZLE CEHALETLE ISTIGAL ETTIM, EGER BU CEHALETLIKSE..

    YAPTIGIMIZ KALIBRASYONLARDA SUREKLI OLARAK TECRUBE KAZANDIK, VE SIMDI, G-1 GELDI VE KALIBRASYONSUZ DA BU ISIN YAPILDIGINI ISPATLADILAR, BU HIZLI VERI TRANSFER PROGRAMINI YAZAN KISI, YAPAY BOBREGIN PROGRAMINI HAZIRLAYAN KISIYLE AYNI,
    MICROSOFT TABANLI VE MUHTESEM BIR SURATTE VERI TARNSFERI YAPIYOR,

    TABIIKI DENENMISI DENEMEK GEREKIR, CUNKU DENENMIS OLAN BASARIYA ULASMAMIS, SU ANDA TUM BMW 6 SILINDIRLI VE 4 SILINDIRLI ARACLARIN ENJEKTOR POZISYONU , MANIFOLDA GIRIS ACISI KI BURDA YAZI YONLENDIRME YAPMANIZ LAZIM, VE GAZ PEDALINDAKI ILK ANI TEPKI COK ONEMLIDIR, BIZ BUNU YENI SISTEMLE TEST ETTIK SONUCTA SIKINTI GORMEDIK,

    YENI SISTEM BASARILIDIR, BUNDAN RAHATSIZLIK DUYACAK BIR TAKIM INSANLAR CIKACAKTIR, BUNA HERKEZ HAZIRLIKLI OLSUN, RAHATSIZLIKLARININ SEBEBI ISE SADECE SUREKLI OLARAK YAZIN VE KISIN YAPILAN AYRI AYRI KALIBRASYONLAR VE SUREKLI DUZGUN EMISYON URETEMEYEN YANLIS PROGLAMLAMALARDIR,
    ARTIK BU GIBI ESKIDE KALMIS SIKINTILAR TARIH OLUYOR, BILGISAYAR YOK, KALIBRASYON YOK, SADECE BASIT BIR BASINC AYARI VAR, SIMDIDEN HERKEZE MUTLULUKLAR DILIYORUM ,

    ARTIK G-1 GELDI

    GORUSMEK UZERE



    Ewet dostum

    Bende türkiyemde 100 adet SGI kiti varken farklı olduğuna inandığım bir kiti getirmeye kalktım ve boyumun ölçüsünü aldım,
    Size başarılar diliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: unsalsah


    quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili

    Denenmişler varken :)
    Denenmemişleri denemek macera olmazmı sizce ?

    Denemek özgürlüktür...

    Maceradır...

    Denenmiş ve kendini kanıtlamışlık ise BRC dir....

    Tüm türkiye BRC diyor...
    Ya siz...

    Haalâ cehaletlemi iştigâl ediyorsunuz

    Saygılarımla dostlar...

    YAPTIGIMIZ ISI CEHALET DIYE NITELENDIRMENIZ COK YANLIS OLMUS, BURADA SOZKONUSU MARKA DEGILDIR, YAPILAN DEGISIKLIKLER KI BUNUN SEBEBI DAHA ONCE YAPILANLARIN DUZGUN OLMAMASI VE YUKSEK TEKNOLOJIDIR, TABIIKI SUREKLI OLARAK YENILIKLER CIKACAKTIR, SIZ NEDEN SIRALI LPG SISTEMIYLE UGRASIYORSUNUZ, ARACINIZA YADA ARACLARINIZA NEDEN MIKSERLI TIP ESKI SISTEMLERI KULLANMIYORSUNUZ, YADA NEDEN SEQ 24 YADA DAHA ESKI FAST SISTEMIYLE DEVAM ETMIYORSUNUZ?? BUTUN BUNLAR CEHALETLIKMIDIR SIMDI?

    YILLARDIR KALIBRASYON -PROGRAM AYARI, INCE AYAR , DIYE INSANLARIN ARACLARINI MAHVEDEN BIR SURU MONTAJCI ARKADASLARIMIZ VAR, BUTUN ARACLARDAKI ORTAK SIKINTI, ARIZA ISIGI CEKISTEKI DUSUKLUKLER SABAHLARI GAZA ILK GECIS......YANI BIR YIGIN SIKAYET GUNDEMDE,
    VE BU SIKAYETLERIN ANKETINI BU SITEDEN LUTFEN TAKIP EDIN

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/570/f/17497/g/BRC+-+2A+Muhendislik

    DEMEKKI TUM TURKIYE BRC DEMIYOR YADA PAZARIN YARISINA HAKIM OLDUGU HALDE ATIKER DE DEMIYOR, BUNLAR SADECE EZBERDE KALANLAR,

    SAYIN KADIR ORUCU BENIM HOCAMDIR, EGITIMLERIMI BIZZAT KENNDISINDEN ALDIM, HATTA BU ISE BRC ILE BASLADIM, DAHA SONRA TEKNOLOJIYI TAKIP ETTIM HATTA SIZIN NITELENDIRMENIZLE CEHALETLE ISTIGAL ETTIM, EGER BU CEHALETLIKSE..

    YAPTIGIMIZ KALIBRASYONLARDA SUREKLI OLARAK TECRUBE KAZANDIK, VE SIMDI, G-1 GELDI VE KALIBRASYONSUZ DA BU ISIN YAPILDIGINI ISPATLADILAR, BU HIZLI VERI TRANSFER PROGRAMINI YAZAN KISI, YAPAY BOBREGIN PROGRAMINI HAZIRLAYAN KISIYLE AYNI,
    MICROSOFT TABANLI VE MUHTESEM BIR SURATTE VERI TARNSFERI YAPIYOR,

    TABIIKI DENENMISI DENEMEK GEREKIR, CUNKU DENENMIS OLAN BASARIYA ULASMAMIS, SU ANDA TUM BMW 6 SILINDIRLI VE 4 SILINDIRLI ARACLARIN ENJEKTOR POZISYONU , MANIFOLDA GIRIS ACISI KI BURDA YAZI YONLENDIRME YAPMANIZ LAZIM, VE GAZ PEDALINDAKI ILK ANI TEPKI COK ONEMLIDIR, BIZ BUNU YENI SISTEMLE TEST ETTIK SONUCTA SIKINTI GORMEDIK,

    YENI SISTEM BASARILIDIR, BUNDAN RAHATSIZLIK DUYACAK BIR TAKIM INSANLAR CIKACAKTIR, BUNA HERKEZ HAZIRLIKLI OLSUN, RAHATSIZLIKLARININ SEBEBI ISE SADECE SUREKLI OLARAK YAZIN VE KISIN YAPILAN AYRI AYRI KALIBRASYONLAR VE SUREKLI DUZGUN EMISYON URETEMEYEN YANLIS PROGLAMLAMALARDIR,
    ARTIK BU GIBI ESKIDE KALMIS SIKINTILAR TARIH OLUYOR, BILGISAYAR YOK, KALIBRASYON YOK, SADECE BASIT BIR BASINC AYARI VAR, SIMDIDEN HERKEZE MUTLULUKLAR DILIYORUM ,

    ARTIK G-1 GELDI

    GORUSMEK UZERE



    Ewet dostum

    Bende türkiyemde 100 adet SGI kiti varken farklı olduğuna inandığım bir kiti getirmeye kalktım ve boyumun ölçüsünü aldım,
    Size başarılar diliyorum.

    tesekkur ederım




  • Ünal bey Floryadak iservis kendinizin mi? ve fiili olarak usta lık yapıyormusunuz? yani açıkcası çıraklara aracımı teslim etmek istemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Ünal bey Floryadak iservis kendinizin mi? ve fiili olarak usta lık yapıyormusunuz? yani açıkcası çıraklara aracımı teslim etmek istemiyorum.

    merhaba,
    servıs sahıbı olarak burada bır makıne muhendısı, bır elektronık muhendısı (suanda ısletmeyı de bıtırmek uzere :)) burada montaj yapan cırak yok, egıtımlı bır kardomuz var, elektrık teknıkerımız ve bır mekanık ustamız var,
    yanı servıs benım yada baskasının degıl, servıs hepımızın.

    saygılar
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.