Şimdi Ara

G2 Servis Konusunda Yardım (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_mtd

    Bugün servisi aradım telefona herzamanki gibi yazılım yükleyip yolluyolarmış arkadaşlar sorunu söylediğimde aynı diğer telefondaki gibi cevap sabit ekranda lekeler var gördük ama kullanıma engel olmadığı için herhangi bir işlem yapamıyoruz dediler ekranı görseniz o telefonu o şekilde kalite kontrolden geçiren lg yide hadi değişimi geçtim o ekranı değiştirmeyen servisinde Allah belasını versin dersiniz o kadarda eminim alacak arkadaşlara tavsiyem kesinlikle uzak dursunlar telefon kötü demiyorum bozuk çıkınca kötülüyor diye düşünmesin kimse ama servislik bir işiniz olduğunda Allah yardımcınız olsun demekten başka bişey söyleyemiyorum ve lg hala aynı lg hiçbir değişiklik yok kendi iplerini kendi elleriyle çektiler resmen

    bi tane servisi baya anlayisli deniyordu biraz arastirip direk oraya gonderin derim ..
    @grolof; abi ile bi konuş o daha iyi bir fikir verebilir musaitse. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @ÇOk sağol hocam ilgilendiğin için mesaj çektim cevap bekliyorum bakalım
  • acura07 kullanıcısına yanıt
    Hocam sizi bu konuda bilgili gördüm bir sorum olacaktı :)

    24 Aralık' ta Teknosa' dan Nexus 4 cihaz aldım. Cihaz kutudan önlü/arkalı jelatin ile geliyor. Bir aya yakındır o şekilde kullandım ve telefonu hep evde kullandım. Zamanımın çoğu bilgisayar başında geçtiği için, cihaz ya masamın üstünde yada etejerin üstünde durdu. 3 gün önce (21.1.2014) cihazın üstündeki jelatinleri çıkarmaya karar verdim, öndeki ile başladım kaldırınca bir de ne göreyim ekranda bir çizik var. Bu çizik, kilit ekrandaki Saat'in hizasında bulunuyor ve ne açıyla bakarsanız bakın göremiyorsunuz. İster cihazın ekranına paralel bakıp aydınlık bir yerde bakın görmek imkansız. SADECE güneş ışığına tutunca belli oluyor 1,3cm civarı düz bir çizgi. Elimle yokluyorum dümdüz... Sanki ekranın altındaymış gibi...

    Sorunum bu... Jelatini çıkarınca şok oldum resmen. Arkasındaki de hala duruyor korkudan çıkaramadım bile onu.
    21 Ocak' ta bu durumu farketttim ve Ankara' da yaşadığım için Fırat Elektronik' e vermeyi iyi gördüm. Önce aradım ve durumu anlattım. Daha sonra bayan çok hızlı konuştu cihazın 1 ay politikası vs... Siz getirin dedi.

    22 Ocak günü cihazı sabah 10 gibi verdim ellerine. Dedim ben alalı 1 ay oluyor bu durum canımı sıktı yenisini istiyorum 1 aylık cihazın içini mi açacaksınız diye...
    Danışmadaki bayan cihaz 1 ayını doldurmadığı için ve parça değişimi gerek görülürse kutulu değişim yapıyoruz dedi.

    Şimdi bu cihazı inceleyecek olan teknisyen o çiziği göremez veya görür de kullanıcı hatası derse ben ne yapacağım? Kabul etmeyip ısrar edeceğim ama, cihaz onların elinden çıkıp bana geçtiği için ve ben tekrar şikayetimi iletip onlara verdiğimde 1 ay süresi dolmuş olmayacak mı? Yada İşemri açılma tarihini baz alıp 1 ay içine mi girecek durum. LG' nin garanti dahilindeki arızalı cihazlarını inceledim de , Kalite kontrol tamamlandı aşaması var sanırsam işemrini alıyorlar...

    Teşekkürler hocam başınızı ağrıttım kusura bakmayın




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.