Dün akşam samsung bayinden GALAXY S4 marka akıllı telefon satın aldım. Fakat eve gelip kutuyu actığımda ses açma-kapama tuşlarının iceri basık ve çok zor çalıştığını fark ettim.
Bu ayıplı mal karşısında ne yapmalıyım? Aldığım yere götürsem değiştirirlermi hemen?
Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar bilgi paylaşırsa sevinirim.
Faturası ile aldığınız yere götürüp birebir değişim ya da para iadesi ısrarla talep edin. Yanaşmazlarsa yok servise götürün derlerse tüketici hakem heyetine gidip şikayette bulanacağınızı söyleyin Tamamen üretim hatası var
Valla ne zaman aldınız nasıl ayıplısını buldunuz bilmem ama fiziksel kusuru muhtemelen "sizin yapmadığınızı bilemeyiz" diyerek sizi dinlemeyeceklerdir... Zira çizik, kırık vs gibi durumları doğal olarak siz yapmış ve ürünü iade etmek istiyormuşsunuz gibi algılıyor firmalar... Ülkemizdeki pek çok kişiyi düşününse (size doğrudan bir suçlamam yok elbette) pek çok insanlıktan nasibini almamış kişi kendi kusurunu başkasına yüklemeye çalışması nedeniyle firmalar kısmen de olsa bu konuda haklılar... Maalesef bu gibi durumlarda dürüst insanlar zarar görüyor...
Aldığınız yere götürüp deneyin ama yer mi? Sanmam... Geçmiş olsun...