Şimdi Ara

Garantili servis (Electro World - Bimeks) telefonu sıfır verebilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar. Bir sorum olacaktı. Benim Lumia 520 cihazım çoklu sebeplerden dolayı servise gönderildi. Sebepleri ise;
    -Arama sırasında telefonu kulağınıza dayadığınızda ekran kapanmıyordu. (Sensör çalışmıyordu.)
    -Açma ve Kapama tuşu içe göçmüştü.
    -Telefonu yatay bir şekile soktuğumda ekran yatay bir şekile dönmüyordu. (Jiroskop ile ilgili bir sorun.)
    -Wi-Fi ve Şebeke alıcıları çalışmaz hale geldi. (En çok sinir olduğum da buydu.)

    Ben şu ana kadar elime geçen her eşyayı temiz kullanmışımdır. Ama böyle birşeyi beklemiyordum. Hele hele Nokia'dan böyle dandiklik beklemiyordum.


    Sizce bana sıfır bir cihaz verebilirler mi? Cevaplarınızı bekliyorum.

    Küçük bir şey daha: Telefonu Bimeks, Electro World iken almıştım. İki yıl garanti vermişlerdi. Ve hala da garantileri de kabul ediyorlar. Siz de buradan bir şey aldıysanız ve garantisi devam ediyorsa, baktırınız derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Verirmezler.
  • Baban Gelsin B kullanıcısına yanıt
    Tamir edilir yada 525 modeli verilir. Ayrıca da garanti satın aldığınız yerle değil cihazla alakalı. Cihaziniz Nokia marka olarak batsa dahi garantisi devam eder.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncelikle bahsettiğiniz ''dandiklik'' nokia ile alaklı değil. her markanın her ürününde olabilecek durumlar. bu sorunlar kutusunu açtığınız anda da olabilir bir sene sonra da olabilir. zaten bu nedenşe ürünlerde 2 yıl garanti var. elektroinik sistemlerin ne zaman nasıl arıza yapacağı bilinmez. servis cihaza bakar, astarı yüzünü gerçiyorsa veya yapılmayacak gibiyse veya değişim şartlarını taşıyorsa yeni cihaz verirlir size.
  • Teknosa'dan Lumia 620 telefon aldım.
    Kapanıp-açılma sorunu nedeniyle teknosa üzerinden garantiye yolladım yazılım güncelleyip gönderdiler .Aynı hata 2 gün sonra tekrarlandı. Bu sefer Teknosa elden teleserviceye garantiye verin dedi.Elden garantiye verdim.1 hafta sonra cihaz değişimi kararı çıktı.
    1 ay geçti hala yurt dışından ürün bekleniyor geldiğinden göndereceğiz dediler.20 iş günü dolduğunu üst seviye bir cihaz yada ücret iadesi istediğimi belirttim.Yapacağımız bir şey yok dediler.
    Teknosayı aradım. Onlarda garantiye elden verdiğiniz için ücret iadesi veya cihaz değişimi yapamayız dediler.
    Nokia Türkiye'yi aradım , onlarda yurt dışından ürün bekleniyor geldiğinde kargolar göndeririz dediler .Onlara yasal süreyi anlattım. Ücret iadesi için satıcıyla görüşün dediler. Teknosa tınlamadı.

    Yarın için iş yerinden izin aldım. Teker teker 2 firmaya da gideceğim. Rapor ve fatura çıkartıp tüketici hakem heyetine bu üç firmayı da vereceğim.

    Yapmam gereken başka bir şey varmı arkadaşlar ?




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.