Şimdi Ara

Garantiye Yollanacak Belge Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,
    Yaklasik 8 ay once n11den aldigin asus k555l laptopun gecen gun durup dururken ekran mentesesi kirildi. Sonra arastirdim ki kronik bir sorunmus. Simdi garantiye yollayacagim ancak n11 den aldigim icin hangi belgeyi yollayacagim bilemiyorum. Elimde bir garanti belgesi ve fatura var saticiya ait. Sadece faturayi yollasam halloluyormu cunku garanti belgesinde sadece seri numarasi barkodu var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaslar bilgisi olan yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genle yüklü gemi

    Merhaba arkadaslar,
    Yaklasik 8 ay once n11den aldigin asus k555l laptopun gecen gun durup dururken ekran mentesesi kirildi. Sonra arastirdim ki kronik bir sorunmus. Simdi garantiye yollayacagim ancak n11 den aldigim icin hangi belgeyi yollayacagim bilemiyorum. Elimde bir garanti belgesi ve fatura var saticiya ait. Sadece faturayi yollasam halloluyormu cunku garanti belgesinde sadece seri numarasi barkodu var.

    satıcı firmanın kaşe ve imzası gerekiyor yoksa kabul etmiyor asus servisi
  • değişim iade için yollanırsa kaşe lazım diyebiliyorum 8 aylık pc değişime girmez tamir edip yollarlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak_yksl -- 8 Ekim 2016; 22:35:06 >
  • Fatura olduğu sürece garanti belgesine gerek yok. Yapman gereken garanti belgesiyle faturanın fotokopisini çekip bilgisayarla beraber asus servise göndermek. Aslını gönderme kaybolduğu taktirde uğraşırsın ki zaten artık faturaya bile bakmıyorlar bilgisayarın seri numarası yetiyor. Yinede tavsiyem fotokopilerini yanında göndermen. Tabi onun dışında göndermeden önce asus teknik servisle iletişime geçmenide tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar daha sonra konuyu arastiracaklar icin yaziyorum. Ve onceki yardimlariniz icin de tesekkur ederim.
    Carsamba 12 de asus un anlasmali kargosuyla urunu yolladim kendi paketine koyup icine de ariza notu,fatura ve garantinin son sayfasinin fotokopisiyle yolladim dun baktigimda asusun sitesinde onarim tamamlandi yaziyordu ve kargo takip numarasini da vermisler. Baktim urun aksam kargolanmis bu sabahta bulundugum ilde. Ben boyle hizli garanti islemi gormemistim asusa tebriklerimi iletiyorum. Bir de asus u aradim meraktan islem olarak ne yapilmis diye. Mentese ve ekran paneli degistirilmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genle yüklü gemi -- 22 Ekim 2016; 11:33:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: genle yüklü gemi


    Arkadaslar daha sonra konuyu arastiracaklar icin yaziyorum. Ve onceki yardimlariniz icin de tesekkur ederim.
    Carsamba 12 de asus un anlasmali kargosuyla urunu yolladim kendi paketine koyup icine de ariza notu,fatura ve garantinin son sayfasinin fotokopisiyle yolladim dun baktigimda asusun sitesinde onarim tamamlandi yaziyordu ve kargo takip numarasini da vermisler. Baktim urun aksam kargolanmis bu sabahta bulundugum ilde. Ben boyle hizli garanti islemi gormemistim asusa tebriklerimi iletiyorum. Bir de asus u aradim meraktan islem olarak ne yapilmis diye. Mentese ve ekran paneli degistirilmis.

    Hemen kargo yapmalarının sebebi kronik bir sorun olması . Arkadaşımda da aynı seri bir laptop var genelde yeni çıkan asus marka bookların genel sıkıntısı menteşe oluyor o yüzden ellerinde çok fazla menteşe var




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.