Şimdi Ara

Garmin-Tum GPS cihazi kullananlar okusun lutfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Cok uzun anlatmayacagim ancak herkesin bilgisi olsun istedim. Dunyaca unlu bir elektronik magazasindan 329 YTL'ye Garmin Nuvi 200 aldim. Ancak cihaz cradle'in dusmesi sebebi ile catladi. Urunu Turkiye distributorune goturdum. Benden ekran icin 350 YTL istediler. Kullanici hatasi nedeniyle garanti kapsaminda degilmis.

    Bu kotu tecrube herkesin kulagina kupe olsun. Bir urunun satin alma bedelinden daha cok ekran masrafi isteyebiliyorlar. Bundan sonra kimse bana garantili urun aldiramaz. Ben ne anladim bu isten...

    Ekrani baska bir sekilde yaptirabilecegim bir yer var mi bilginizde arkadaslar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ck9977 -- 21 Eylül 2008; 21:18:03 >



  • Bu tüm ürünler için böyledir,notebook'u 1300$ a alırsınız LCD de kırılma veya garantiden sonra sorun olupta değişimi sorarsanız 1500 dolar fiyat alırsınız LCD'ye.Aracınız varsa diyelim 30 milyara aldınız,motora katkı koydunuz ve motor tamamen kullanılmaz hale geldi komple değişimini sorun bakalım ne rakam alacaksınız

    Geçmiş olsun,ancak bu tüm ürünler için dünyanın her yerinde böyledir,çünki ikisi farklı şeyler.

    Kolay gelsin
  • Iyi diyorsun da urunun fiyatindan daha fazlaya tamir masrafi isteyemezsin. Asil sorun burda. Bu konuda birkac avukatla gorustum. Onlarinda gorusu bu. Ilk etapta bana tavsiyeleri Sanayi Ticaret Bakanligi'na sikayette bulunmam. Su an icin bunu yapacagim ama tum bu olanlar gps'siz kalmami degistirmeyecek o ayri.
  • Sayın ck9977

    Kesinlikle haklısınız. direk olarak sanayi ve ticaret bakanlığı tüketiciyi koruma ya şikayet etmelisiniz. tamir masrafı ürünün yarı fiyatını geçemez.
    Aslında ürününüz tamir edilmeyip belkide yenisini verecekler!! bu uygulama cep telefonları ve servisi zor olan ürünlerde yapılıyor, ben dahi benzer bir uygulama yapıyorum. ancak fiyatı malın liste fiyatının yarısı olmak koşuluyla.

    İşin peşini bırakmayın.
  • Garminin Böyle Bir Fiyat İstemesi Normal.
    Cihazın 329 Ytl den alınmış olmasının Garmini (BAYTEKİN'i) Bağlayacağını Sanmıyorum.
    Diyecekelerini ben sana söyliyeyim
    ( Kardeşim bu cihazın bizdeki fiyatı 205€+kdv eğer 350 ytl pahalı geldiyse sana git yenisini al)
    Büyük firmalar Son kullacıyla muhatap olunca genelde öpme gibi bir yolu seçiyorlar..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ck9977

    Iyi diyorsun da urunun fiyatindan daha fazlaya tamir masrafi isteyemezsin. Asil sorun burda. Bu konuda birkac avukatla gorustum. Onlarinda gorusu bu. Ilk etapta bana tavsiyeleri Sanayi Ticaret Bakanligi'na sikayette bulunmam. Su an icin bunu yapacagim ama tum bu olanlar gps'siz kalmami degistirmeyecek o ayri.


    Türkiyede ticaret böyle kardeş, malı satın alana kadar kanun arkanda sonra bi anda karşına dikilir....tüketici yasası falan hikaye yani...
    sana tavsiyem internette sıkı bi araştırma gittigidiyora falan bak birisi kesin getiriyodur bu ekranlardan ve illaki ucuza da bulacağından eminim...

    tabi bunlar hakkınızı aramayın demek değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercankatip -- 22 Eylül 2008; 23:40:51 >
  • kendimizi ve ülkemizi kötülemeyi pek severiz, burası Türkiye deyip çıkmayı.. İsveçte bana bilgisayar tamiri için neler çektirdiklerini görünce isyan etmiştim de, aslında burada ne haklara sahip olduğumu görüp şükretmiştim...

    neyse konumuza dönersek, araştırdım, bu konuda (cihazın fiyatından yüksek servis bedeli) çok şikayet var ama henüz bunula ilgili bir kısıtlama yok mevzuatta, o yüzden buradan birşey çıkaramazsın bence hiç bu yönden gitme...
    Bence yapman gereken cihazı garanti kapsamına sokturmaya çalışmak olmalı.
    Evet cihazı düşürmek garanti kapmasına girmez, ta ki cihaz cihazın düşmemesi için kutusunda verilmiş bir parçası sebebiyle düşene kadar. bence bunu servise ilet, cihazı ben düşürmedim, tutacağı hatalı olduğu için ya da tutmadığı için düştü, bu kullanıcı hatası değildir şeklinde. muhtemelen kabul etmeyecekler, sen de bu iddanın üzerinden kuvvetli bir dilekceyle tüketici heyetine basvur, hasarın cihazın kendi parçası sebebiyle meydana geldini ve mağduriyetini iyi dile getirirsen lehine karar çıkabilir diye umuyorum...

    saygılar.




  • Bu düşme olayı cam vantuzunun mekanizmasının gevşemesi sonucu mu oldu acaba? Eğer öyleyse sizde kusur olamaz. Benzer şekilde gittigidiyordan aldığım vantuzlu telefon tutucunun mekanizması gevşediğinden düştü ve neyseki telefona birşey olmadı. Bu vantuzlu tutuculardan artık garantili olanını bulup almak lazım ama hiçbir satıcı garanti vermiyor hepsi düşebilir vs diyor o yüzden artık havalandırmaya takarak kullanıyorum. Şöyle sağlam ve garantili bir vantuzlu telefon ve pda tutucu bilen varsa yazarsa çok iyi olur.
  • Düşürüp kırdıysanız garantiye niye girsin ki?

    Bu tür cihazlar yığınla üretiliyor ve entegre birbirlerine. Lego gibi değil ki ekranını çıkarayım başka bişey takayım vs. Sökmeye zaten zor sökerler onu ki yeni takacaklarına yenisini getirtirler daha ucuz. .
  • Düşürmek kulklanıcı hatasına girer ama üretici fima bazı özel şartlarda ( 20mt su geçirmez, 1,5 metre yüksekten düşmeye dayanıklı,100 kg ağırlık altında ezilmez vs..) garanti de verirse iş değişir ama öyle bir garanti yoksa işin biraz zor.
  • hiç birşeyden sonuç alamazsan cihazın lcd panelini sök. sökerken dikkatli ol bazı parçalar çok çabuk kırılabiliyor.lcd panelin arkasında parça nosunu bul. paneli parça nosuna göre ara muhtemelen çok uygun fiyata bulursun.kolay gelsin.
  • Merhaba,

    Büyük elektronik marketlerin yeni uygulaması olan kullanıcı hatalarını da kapsamına alan yıllık garanti uygulamaları

    ilgi çekici. Belki maliyeti 30-40 Tl artırıyor ama en azından gerekçeniz ne olursa olsun ürüne zarar geldiğinde

    bir yenisinin yada onarım bedelinin tamamını ödüyorlar.

    Saygılar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.