Şimdi Ara

GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.090
Cevap
72
Favori
60.009
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f@tih

    Forumda geçen ay birkaç yerde Gearbest hakkında olumsuz yorum okumuştum ve hemen Gearbest'te bir problem olamayacağını,kullanıcı hatalarından kaynaklanan sorunlar olabileceğini belirten yorumlar yazmıştım.İşin aslı maalesef öyle değilmiş.
    Gearbest denen bu firma aslında öyle bir firma ki;kendisinin 0.001$ zarar edeceğini anladığı an müşterisine çektirmediği eziyeti bırakmıyor ve sorunların çözüm sürecini bilerek tıkıyor.Bu siteden ille de alışveriş etmek zorundaysanız sakın KK ile değil Paypal ile alışveriş edin.
    Ayrıca forumda Gearbest'ten ürün tavsiye eden sürekli,konu açıp şu kupon kodu var,bu var,falan gün indirim aman kaçırmayın diye insanları yönlendirdiklerini görüyoruz.Kimisi araç kamera satışlarına,kimisi dronelara,kimisi genel ürünlere sizleri yönlendirmeye çalışıyor.Bu konuda bu arkadaşların tavsiyesi ile bu ürünlere yönlenen,almaya niyetlenenler çok dikkatli olsun.Tüm bu arkadaşlar Gearbest'ten sağladıkları menfaatler karşılığında sizi yönlendiriyorlar,Sizin yaşadığınız,yaşayacağınız sorunlar hiçbirini ilgilendirmiyor.

    Site ile işlem hacmim yaklaşık 300$,son iki alışverişime kadar herşey yolunda olmasa da ; sipariş ettiğim ürünler elime ulaşıyor,benim ödemem veya siparişimin 40$ üstünü geçmesi sebebi ile site tarafından karşılanıyordu.Ama asla siparişlerim 5-7 günden önce kargolanmıyor,kesinlikle mesajlarıma cevap verilmiyor,satın alma esnasındaki özel sipariş notlarımın hiçbirisi dikkate alınmıyordu.

    Son 2 işlemimin ayrıntılarını aşağıya kopyalıyorum.Soranların Ö.M larını da cevaplarım,Gearbest forum tedarikçisi ile olan yazışmalarım ;
    Bu arada hesabınıza yükleyeceğiz dedikleri 20$ çek de yalan oldu.Yükleseler de bu saatten sonra kullanmam.
    kesinlikle ve kesinlikle bu Gearbest denen garabet siteden uzak durun.Başınızı yakmayın;
    Everbuying ve DealMachines sitesi de yan siteleridir,bunlardan da uzak durmanızı tavsiye ederim.
    .Birikmiş puanlarınızla kullandığınız indirimlerde yapmış olduğunuz alışveriş 40$ altına düştüğü takdirde 2 $ shipping bedelini ödeseniz dahi ürünlerinizi takipsiz kargo ile gönderiyorlar.

    quote:

    İyi akşamlar;
    Olayları kısaca özetlemek istiyorum,

    Şu ana kadar Gearbest'ten yapmış olduğum alışverişlerde bir sorun yaşamadım ama iletişim eksikliği olduğunun farkındaydım.Yine de duyduğum olumsuz eleştirilere rağmen asla toz kondurmak istemiyor,oluşan hataların GB'den kaynaklı olmayacağına inanıyordum.Üye olduğum forum ortamlarında ve burada da her zaman kendilerini savundum.Ama son başıma gelenler ateş olmayan yerden duman çıkmayacağına inanmam ve bu site için dikkatli davranmam gerçeğini göz ardı ettiğimi anladım.
    Son yaptığım iki alışverişin ikisi de 40$ üstü olup ürünlerin takipli olarak gönderilmesi gerekmekteydi.Buna rağmen her iki siparişim de takipsiz olarak gönderildi.
    Her iki siparişte de özellikle Registered post seçili olmasına özellikle dikkat ettim.Zaten siparişler iskontosuz 40$ üstü olduğu için kendiliğinden seçiliydi,son ödeme aşamasında da bu durum aynıydı.
    Ayrıca sitenin kendisine siparişlerden sonra özellikle takipli posta gönderilmesini istediğimi ESF Forum üyesi olduğumu ve nickimi de belirttim.Son 5 günlük süreçte bu mesajlarımın birkaçına klişe ve umursamaz cevaplar verildi ama asıl konu olan takipli olması gerektiğine dair asla yanıt verilmedi.Sitede halâ bekleyen açık ticketlarım mevcut durumda.
    Forum tedarikçisi ile geçtiğim iletişimde ise bir hata olduğunu kabul etti ama geri dönüşü olmadığını belirtti,hattâ herhangi alışverişte kullanabileceğim 20$ çek teklif etti.Ben de kendisine çeki kabul edeceğimi ama,kabul etmemin mevcut haklarımdan vazgeçmek anlamında olmadığını ve bir sonraki siparişimin olduğunu özellikle , hiç olmazsa onun takipli gönderilmesini istediğimi belirttim.Ama sonuç hüsran bu siparişim de takipsiz olarak gönderilmiş.

    Kısa yazacağım dedim ama malesef olmadı,kusuruma bakmayın.

    ESF Forum yönetimi olarak;Forum isminin ciddiye alınması ve Forum üyelerinin haklarının korunması adına ; Tedarikçi temsilcisinin söz konusu durumlardan Gearbest'i ciddi olarak uyarması sağlanması gerektiğini düşünüyorum.Forum geneline yazmadan önce ilk olarak Premium bölümünde sizlerle paylaşmak istedim.Sabır gösterip okuduğunuz için teşekkür ederim.

    Detaylar en aşağıda.

    Sipariş 1 - Order No.:W15110606*****047 3 Adet Xiaomi 10000 Mah Powerbank
    Commodity price : 45.57
    Total Cost Commodity price : 45.57 - Used 525 GB Points saving: 10.50 = USD 35.07

    Sipariş 2 -
    Original SMOK TFV4 RTA USD 49.99
    SMOK TFV4 RTA Discount 26$
    3.7V 2500mAh 18650 Rechargeable Li-ion Battery ( INR18650 - 25R ) USD 12.54

    Commodity price : 36.53
    Total Cost Commodity price : 36.53 = USD 36.53


    quote:

    Forum içi Gearbest Tedarikçisine gönderdiğim 2 Mesaj ;
    --------------------------------------------------------------------------------------

    Merhaba,Bugüne kadar Gearbest'ten birçok alışverişim oldu.Her platformda sizden övgüyle bahsettim,hattâ GB öyle yapmaz,siz bir hata yapmışsınızdır dedim.Ama yanıldığımı bugün anladım.Umarım yanlış anlamışımdır!
    W15110606*****047 numaralı siparişimin bugün resmi çekilip kargoya verilecek deniyor.Siparişim 62$ toplam,fakat ödeme sayfasında uygulanan indirimle 36.53$ a düştü.Bu aşamada dikkat ettim ve registered post seçeneği seçiliydi.Hattâ önündeki tiki kaldırıp hata var mı diye denemek istedim ve tik seçili halde olduğundan kalkmadı.Bu şekilde ödememi yaptım.Fakat bugün gönderilen sipariş bilgisinde ürünümün takipsiz kargo ile gönderildiğini anladım. UF*********SE İsveç (surface) posta ait takipsiz koddur ve Türkiye sınırları içerisinde takip edilemez.Ürünümün RE*********SE şeklinde takipli olarak gönderilmesi gerekmekteydi.Lütfen siparişim henüz kargoya teslim edilmeden bu durumu düzeltmenizi istiyorum.Yoksa Paypal ile uğraşmak zorunda kalmayalım.Eğer eksik alındıysa 2$ takip ücretini size gönderebilirim ama bu durumun gerçekten düzeltilmesini istiyorum.
    Ayrıca ; Firmanızla şu sıralarda iletişimde gecikme ve anlaşmazlıklar yaşamaktayım.Sisteminizde kargoya verilmeyi bekleyen başka siparişlerim de var.Umarım onlar da aynı şekilde takipsiz posta ile gönderilmez.Ayrıca tüm siparişlerimde ESF forum üyesi olduğumu üye ismim ile belirtmeme ve ufak isteklerimi belirtmeme rağmen bunlar kesinlikle dikkate alınmıyor.Ben de sizin tedarikçi olarak forumumuzu dikkate almadığınızı düşünüyorum.Üstelik alışveriş sepetimde bekleyen ve alımını sıraya koyduğum ürünleri de almaktan vazgeçeceğimi buradan belirtmek istiyorum.
    Cevabınızı bekliyorum.
    Saygılarımla
    Fatih B***


    Merhaba,
    Artık Gearbest'e ticket açmaktan sıkıldım ve açmak da istemiyorum.İnanın sorunumu sizden başka anlatabileceğim kimse kalmadı.Dün olan olaydan sonra ; bugün gönderilen siparişim de takipsiz olarak gönderilmiş. W15110713*****922 nolu siparişim 3 adet Xiaomi 10000 Mah powerbank içeriyor ve 45$ üzerinde.Bunun normal olarak takipli kargo ile gönderilmesi gerekiyor ama yine takipsiz olarak gönderilmiş,sizce bu ürünlerin takipsiz posta ile bana ulaşma olasılığı nedir? 3 adet powerbank aynı zarfta ve üstelik takipsiz Bu ürünleri kendime almış olsam bu kadar canım sıkılmayacak ama parasını bir arkadaşım ödedi ve 5 adet daha xiaomi powerbank almamı istiyor,ben kendimi arkadaşıma karşı sorumlu hissederken,Gearbest'in bana karşı sorumsuz davrandığını hissediyorum.Üstelik siparişi verir vermez ticket açtım ve lütfen takipsiz posta ile göndermeyin diye de belirttim.

    Ayrıca bildiğiniz gibi benim bekleyen siparişlerim var.
    Şimdi size soruyorum ; siz benim yerimde olsanız 40$ üzeri iki adet siparişimi,hakkım olmasına ve defalarca belirtip haberdar etmeme rağmen yine de kendi istedikleri şekilde takipsiz olarak gönderen bir firmaya bundan sonra nasıl güvenip de siparişlerimi vereceğim ?
    Üst üste bütün bunlar olduktan sonra 20$ değil 200 $ hediye çeki verilse ne olur,hiç bir şekilde kıymeti kalmıyor.Bu olanların sonucunda sadık müşterilerinizi bile istemeyerek de olsa başka firmalara yöneltiyorsunuz.
    Sizi de meşgul ediyorum,kusura bakmayın.
    Saygılarımla
    Fatih B***



    quote:

    Merhabalar,
    Siparişin 39$ olduğunu meslektaşım bana iletti, maalesef bildiğiniz gibi 40$ üzerine Registered ile gönderilmiyor. Keşke elimizden birşey gelse ama çoktan gönderildiği için ürünler birşey yapamıyoruz..

    gearbest, Dün 21:59


    quote:

    Merhaba,

    Bence meslektaşınız ya şaka yapıyor ya da yalan söylüyor ama bence yalan söylüyor.İkinci siparişim 45,57$ Puanlarımdan 10.5$ kullandım ve 35.07$ a düştü.Sırf puan kullanımı yüzünden takipli posta ile gönderilmiyorsa o zaman müşterilerinize Lütfen hiç puan vermeyin ve bu puanları kullandırtmayın.Ya da puan kullanımında 40$ altına düşerse kargo ücreti isteyin.Ayrıca göndermiş olduğum mesajlara 5 günden önce cevap verilmiş olsaydı ; şu anda her iki siparişimde de bir problem yaşanmayacaktı.
    Yukarıda açıkladığım sebeplerden dolayı ve sizin de dediğiniz gibi yapılacak birşey yok,ama firma içinde gerekli ilgi ve özen gösterilmiş olsaydı;bu durumlar yaşanmayacaktı.Şu anda sizin yapabileceğiniz birşey yok,ama üzülerek söylüyorum benim yapmam gereken şeyler var maalesef.
    Yine üzülerek söylüyorum ki ; Firmanız maalesef kullanıcıların gözünde bu sebeplerden değer kaybediyor.Kargo ücret sisteminizi mutlaka gözden geçirmeniz ve düşük alışverişten yüksek alışverişe doğru azalan ve orantılı bir değer içine çekmeniz gerekli.

    Sizlere iyi çalışmalar diliyorum.


    quote:

    Merhabalar efendim,
    Sistem kendiliğinden $40 ve üzerine takipli posta imkanı sunmaktadır, yani sizin $45'dan $35'a indiğinizi anlayamaz. Maalesef bu konuda elimizden birşey gelmiyor, Salı günü kargoya verilmiş ürününüz. Keşke yardımcı olabilsek.

    gearbest, Bugün: 18:55


    quote:

    Efendim,sisteminizi ona göre ayarlayacaksınız o zaman.
    Elinizden ne geliyor ki? Kocaman hiçbirşey.Mesajlara 24 saat içinde cevap verilir diyorsunuz 5 gün sonra geri dönüş yapıyorsunuz.Ondan sonra sistem böyle,elimizden birşey gelmiyor.Bırakın artık bu mazeretleri,müşterileriniz soğudu artık sizden.firmanızın yetkililerine söyleyin bunları.Onlar da biliyor ama maalesef çözüm üretmek işinize gelmiyor.Sizin istediğiniz şekilde olunca güzel,ama müşteri memnuniyetiniz yerlerde sürünüyor.Lütfen bana cevap yazmayın artık.Sizin hakkınızdan PAyPAL gelir nasıl olsa.

    f@tih, 10 dakika önce


    Arkadaşa kelimesi kelimesine katılıyorum. Gearbest ve everbuying sitelerinden yaptığım alışverişlerde aynı sorunlarla karşı karşıyayım. Hele gearbest ten aldıklarım 2 aydan önce hiç gelmedi. Son siparişimde ise 2 ayı geçti ama hala kargoya vermediler. Bu konuda banggood sitesi daha iyi diyebilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • özer8376 Ö kullanıcısına yanıt
    al birini vur ötekisine. Genel olarak ama iyiydi yalnız xiaomi led kampanyasında mail ata ata zorla yollattım. daha gelecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özer8376


    quote:

    Orijinalden alıntı: f@tih

    Forumda geçen ay birkaç yerde Gearbest hakkında olumsuz yorum okumuştum ve hemen Gearbest'te bir problem olamayacağını,kullanıcı hatalarından kaynaklanan sorunlar olabileceğini belirten yorumlar yazmıştım.İşin aslı maalesef öyle değilmiş.
    Gearbest denen bu firma aslında öyle bir firma ki;kendisinin 0.001$ zarar edeceğini anladığı an müşterisine çektirmediği eziyeti bırakmıyor ve sorunların çözüm sürecini bilerek tıkıyor.Bu siteden ille de alışveriş etmek zorundaysanız sakın KK ile değil Paypal ile alışveriş edin.
    Ayrıca forumda Gearbest'ten ürün tavsiye eden sürekli,konu açıp şu kupon kodu var,bu var,falan gün indirim aman kaçırmayın diye insanları yönlendirdiklerini görüyoruz.Kimisi araç kamera satışlarına,kimisi dronelara,kimisi genel ürünlere sizleri yönlendirmeye çalışıyor.Bu konuda bu arkadaşların tavsiyesi ile bu ürünlere yönlenen,almaya niyetlenenler çok dikkatli olsun.Tüm bu arkadaşlar Gearbest'ten sağladıkları menfaatler karşılığında sizi yönlendiriyorlar,Sizin yaşadığınız,yaşayacağınız sorunlar hiçbirini ilgilendirmiyor.

    Site ile işlem hacmim yaklaşık 300$,son iki alışverişime kadar herşey yolunda olmasa da ; sipariş ettiğim ürünler elime ulaşıyor,benim ödemem veya siparişimin 40$ üstünü geçmesi sebebi ile site tarafından karşılanıyordu.Ama asla siparişlerim 5-7 günden önce kargolanmıyor,kesinlikle mesajlarıma cevap verilmiyor,satın alma esnasındaki özel sipariş notlarımın hiçbirisi dikkate alınmıyordu.

    Son 2 işlemimin ayrıntılarını aşağıya kopyalıyorum.Soranların Ö.M larını da cevaplarım,Gearbest forum tedarikçisi ile olan yazışmalarım ;
    Bu arada hesabınıza yükleyeceğiz dedikleri 20$ çek de yalan oldu.Yükleseler de bu saatten sonra kullanmam.
    kesinlikle ve kesinlikle bu Gearbest denen garabet siteden uzak durun.Başınızı yakmayın;
    Everbuying ve DealMachines sitesi de yan siteleridir,bunlardan da uzak durmanızı tavsiye ederim.
    .Birikmiş puanlarınızla kullandığınız indirimlerde yapmış olduğunuz alışveriş 40$ altına düştüğü takdirde 2 $ shipping bedelini ödeseniz dahi ürünlerinizi takipsiz kargo ile gönderiyorlar.

    quote:

    İyi akşamlar;
    Olayları kısaca özetlemek istiyorum,

    Şu ana kadar Gearbest'ten yapmış olduğum alışverişlerde bir sorun yaşamadım ama iletişim eksikliği olduğunun farkındaydım.Yine de duyduğum olumsuz eleştirilere rağmen asla toz kondurmak istemiyor,oluşan hataların GB'den kaynaklı olmayacağına inanıyordum.Üye olduğum forum ortamlarında ve burada da her zaman kendilerini savundum.Ama son başıma gelenler ateş olmayan yerden duman çıkmayacağına inanmam ve bu site için dikkatli davranmam gerçeğini göz ardı ettiğimi anladım.
    Son yaptığım iki alışverişin ikisi de 40$ üstü olup ürünlerin takipli olarak gönderilmesi gerekmekteydi.Buna rağmen her iki siparişim de takipsiz olarak gönderildi.
    Her iki siparişte de özellikle Registered post seçili olmasına özellikle dikkat ettim.Zaten siparişler iskontosuz 40$ üstü olduğu için kendiliğinden seçiliydi,son ödeme aşamasında da bu durum aynıydı.
    Ayrıca sitenin kendisine siparişlerden sonra özellikle takipli posta gönderilmesini istediğimi ESF Forum üyesi olduğumu ve nickimi de belirttim.Son 5 günlük süreçte bu mesajlarımın birkaçına klişe ve umursamaz cevaplar verildi ama asıl konu olan takipli olması gerektiğine dair asla yanıt verilmedi.Sitede halâ bekleyen açık ticketlarım mevcut durumda.
    Forum tedarikçisi ile geçtiğim iletişimde ise bir hata olduğunu kabul etti ama geri dönüşü olmadığını belirtti,hattâ herhangi alışverişte kullanabileceğim 20$ çek teklif etti.Ben de kendisine çeki kabul edeceğimi ama,kabul etmemin mevcut haklarımdan vazgeçmek anlamında olmadığını ve bir sonraki siparişimin olduğunu özellikle , hiç olmazsa onun takipli gönderilmesini istediğimi belirttim.Ama sonuç hüsran bu siparişim de takipsiz olarak gönderilmiş.

    Kısa yazacağım dedim ama malesef olmadı,kusuruma bakmayın.

    ESF Forum yönetimi olarak;Forum isminin ciddiye alınması ve Forum üyelerinin haklarının korunması adına ; Tedarikçi temsilcisinin söz konusu durumlardan Gearbest'i ciddi olarak uyarması sağlanması gerektiğini düşünüyorum.Forum geneline yazmadan önce ilk olarak Premium bölümünde sizlerle paylaşmak istedim.Sabır gösterip okuduğunuz için teşekkür ederim.

    Detaylar en aşağıda.

    Sipariş 1 - Order No.:W15110606*****047 3 Adet Xiaomi 10000 Mah Powerbank
    Commodity price : 45.57
    Total Cost Commodity price : 45.57 - Used 525 GB Points saving: 10.50 = USD 35.07

    Sipariş 2 -
    Original SMOK TFV4 RTA USD 49.99
    SMOK TFV4 RTA Discount 26$
    3.7V 2500mAh 18650 Rechargeable Li-ion Battery ( INR18650 - 25R ) USD 12.54

    Commodity price : 36.53
    Total Cost Commodity price : 36.53 = USD 36.53


    quote:

    Forum içi Gearbest Tedarikçisine gönderdiğim 2 Mesaj ;
    --------------------------------------------------------------------------------------

    Merhaba,Bugüne kadar Gearbest'ten birçok alışverişim oldu.Her platformda sizden övgüyle bahsettim,hattâ GB öyle yapmaz,siz bir hata yapmışsınızdır dedim.Ama yanıldığımı bugün anladım.Umarım yanlış anlamışımdır!
    W15110606*****047 numaralı siparişimin bugün resmi çekilip kargoya verilecek deniyor.Siparişim 62$ toplam,fakat ödeme sayfasında uygulanan indirimle 36.53$ a düştü.Bu aşamada dikkat ettim ve registered post seçeneği seçiliydi.Hattâ önündeki tiki kaldırıp hata var mı diye denemek istedim ve tik seçili halde olduğundan kalkmadı.Bu şekilde ödememi yaptım.Fakat bugün gönderilen sipariş bilgisinde ürünümün takipsiz kargo ile gönderildiğini anladım. UF*********SE İsveç (surface) posta ait takipsiz koddur ve Türkiye sınırları içerisinde takip edilemez.Ürünümün RE*********SE şeklinde takipli olarak gönderilmesi gerekmekteydi.Lütfen siparişim henüz kargoya teslim edilmeden bu durumu düzeltmenizi istiyorum.Yoksa Paypal ile uğraşmak zorunda kalmayalım.Eğer eksik alındıysa 2$ takip ücretini size gönderebilirim ama bu durumun gerçekten düzeltilmesini istiyorum.
    Ayrıca ; Firmanızla şu sıralarda iletişimde gecikme ve anlaşmazlıklar yaşamaktayım.Sisteminizde kargoya verilmeyi bekleyen başka siparişlerim de var.Umarım onlar da aynı şekilde takipsiz posta ile gönderilmez.Ayrıca tüm siparişlerimde ESF forum üyesi olduğumu üye ismim ile belirtmeme ve ufak isteklerimi belirtmeme rağmen bunlar kesinlikle dikkate alınmıyor.Ben de sizin tedarikçi olarak forumumuzu dikkate almadığınızı düşünüyorum.Üstelik alışveriş sepetimde bekleyen ve alımını sıraya koyduğum ürünleri de almaktan vazgeçeceğimi buradan belirtmek istiyorum.
    Cevabınızı bekliyorum.
    Saygılarımla
    Fatih B***


    Merhaba,
    Artık Gearbest'e ticket açmaktan sıkıldım ve açmak da istemiyorum.İnanın sorunumu sizden başka anlatabileceğim kimse kalmadı.Dün olan olaydan sonra ; bugün gönderilen siparişim de takipsiz olarak gönderilmiş. W15110713*****922 nolu siparişim 3 adet Xiaomi 10000 Mah powerbank içeriyor ve 45$ üzerinde.Bunun normal olarak takipli kargo ile gönderilmesi gerekiyor ama yine takipsiz olarak gönderilmiş,sizce bu ürünlerin takipsiz posta ile bana ulaşma olasılığı nedir? 3 adet powerbank aynı zarfta ve üstelik takipsiz Bu ürünleri kendime almış olsam bu kadar canım sıkılmayacak ama parasını bir arkadaşım ödedi ve 5 adet daha xiaomi powerbank almamı istiyor,ben kendimi arkadaşıma karşı sorumlu hissederken,Gearbest'in bana karşı sorumsuz davrandığını hissediyorum.Üstelik siparişi verir vermez ticket açtım ve lütfen takipsiz posta ile göndermeyin diye de belirttim.

    Ayrıca bildiğiniz gibi benim bekleyen siparişlerim var.
    Şimdi size soruyorum ; siz benim yerimde olsanız 40$ üzeri iki adet siparişimi,hakkım olmasına ve defalarca belirtip haberdar etmeme rağmen yine de kendi istedikleri şekilde takipsiz olarak gönderen bir firmaya bundan sonra nasıl güvenip de siparişlerimi vereceğim ?
    Üst üste bütün bunlar olduktan sonra 20$ değil 200 $ hediye çeki verilse ne olur,hiç bir şekilde kıymeti kalmıyor.Bu olanların sonucunda sadık müşterilerinizi bile istemeyerek de olsa başka firmalara yöneltiyorsunuz.
    Sizi de meşgul ediyorum,kusura bakmayın.
    Saygılarımla
    Fatih B***



    quote:

    Merhabalar,
    Siparişin 39$ olduğunu meslektaşım bana iletti, maalesef bildiğiniz gibi 40$ üzerine Registered ile gönderilmiyor. Keşke elimizden birşey gelse ama çoktan gönderildiği için ürünler birşey yapamıyoruz..

    gearbest, Dün 21:59


    quote:

    Merhaba,

    Bence meslektaşınız ya şaka yapıyor ya da yalan söylüyor ama bence yalan söylüyor.İkinci siparişim 45,57$ Puanlarımdan 10.5$ kullandım ve 35.07$ a düştü.Sırf puan kullanımı yüzünden takipli posta ile gönderilmiyorsa o zaman müşterilerinize Lütfen hiç puan vermeyin ve bu puanları kullandırtmayın.Ya da puan kullanımında 40$ altına düşerse kargo ücreti isteyin.Ayrıca göndermiş olduğum mesajlara 5 günden önce cevap verilmiş olsaydı ; şu anda her iki siparişimde de bir problem yaşanmayacaktı.
    Yukarıda açıkladığım sebeplerden dolayı ve sizin de dediğiniz gibi yapılacak birşey yok,ama firma içinde gerekli ilgi ve özen gösterilmiş olsaydı;bu durumlar yaşanmayacaktı.Şu anda sizin yapabileceğiniz birşey yok,ama üzülerek söylüyorum benim yapmam gereken şeyler var maalesef.
    Yine üzülerek söylüyorum ki ; Firmanız maalesef kullanıcıların gözünde bu sebeplerden değer kaybediyor.Kargo ücret sisteminizi mutlaka gözden geçirmeniz ve düşük alışverişten yüksek alışverişe doğru azalan ve orantılı bir değer içine çekmeniz gerekli.

    Sizlere iyi çalışmalar diliyorum.


    quote:

    Merhabalar efendim,
    Sistem kendiliğinden $40 ve üzerine takipli posta imkanı sunmaktadır, yani sizin $45'dan $35'a indiğinizi anlayamaz. Maalesef bu konuda elimizden birşey gelmiyor, Salı günü kargoya verilmiş ürününüz. Keşke yardımcı olabilsek.

    gearbest, Bugün: 18:55


    quote:

    Efendim,sisteminizi ona göre ayarlayacaksınız o zaman.
    Elinizden ne geliyor ki? Kocaman hiçbirşey.Mesajlara 24 saat içinde cevap verilir diyorsunuz 5 gün sonra geri dönüş yapıyorsunuz.Ondan sonra sistem böyle,elimizden birşey gelmiyor.Bırakın artık bu mazeretleri,müşterileriniz soğudu artık sizden.firmanızın yetkililerine söyleyin bunları.Onlar da biliyor ama maalesef çözüm üretmek işinize gelmiyor.Sizin istediğiniz şekilde olunca güzel,ama müşteri memnuniyetiniz yerlerde sürünüyor.Lütfen bana cevap yazmayın artık.Sizin hakkınızdan PAyPAL gelir nasıl olsa.

    f@tih, 10 dakika önce


    Arkadaşa kelimesi kelimesine katılıyorum. Gearbest ve everbuying sitelerinden yaptığım alışverişlerde aynı sorunlarla karşı karşıyayım. Hele gearbest ten aldıklarım 2 aydan önce hiç gelmedi. Son siparişimde ise 2 ayı geçti ama hala kargoya vermediler. Bu konuda banggood sitesi daha iyi diyebilirim.

    Arkadaşlar peki Geekbuying nasıl herhangi bir deneyiminiz var mı?

    @f@tih @özer8376 @DOĞA_AŞKI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaturanga

    quote:

    Orijinalden alıntı: özer8376


    quote:

    Orijinalden alıntı: f@tih

    Forumda geçen ay birkaç yerde Gearbest hakkında olumsuz yorum okumuştum ve hemen Gearbest'te bir problem olamayacağını,kullanıcı hatalarından kaynaklanan sorunlar olabileceğini belirten yorumlar yazmıştım.İşin aslı maalesef öyle değilmiş.
    Gearbest denen bu firma aslında öyle bir firma ki;kendisinin 0.001$ zarar edeceğini anladığı an müşterisine çektirmediği eziyeti bırakmıyor ve sorunların çözüm sürecini bilerek tıkıyor.Bu siteden ille de alışveriş etmek zorundaysanız sakın KK ile değil Paypal ile alışveriş edin.
    Ayrıca forumda Gearbest'ten ürün tavsiye eden sürekli,konu açıp şu kupon kodu var,bu var,falan gün indirim aman kaçırmayın diye insanları yönlendirdiklerini görüyoruz.Kimisi araç kamera satışlarına,kimisi dronelara,kimisi genel ürünlere sizleri yönlendirmeye çalışıyor.Bu konuda bu arkadaşların tavsiyesi ile bu ürünlere yönlenen,almaya niyetlenenler çok dikkatli olsun.Tüm bu arkadaşlar Gearbest'ten sağladıkları menfaatler karşılığında sizi yönlendiriyorlar,Sizin yaşadığınız,yaşayacağınız sorunlar hiçbirini ilgilendirmiyor.

    Site ile işlem hacmim yaklaşık 300$,son iki alışverişime kadar herşey yolunda olmasa da ; sipariş ettiğim ürünler elime ulaşıyor,benim ödemem veya siparişimin 40$ üstünü geçmesi sebebi ile site tarafından karşılanıyordu.Ama asla siparişlerim 5-7 günden önce kargolanmıyor,kesinlikle mesajlarıma cevap verilmiyor,satın alma esnasındaki özel sipariş notlarımın hiçbirisi dikkate alınmıyordu.

    Son 2 işlemimin ayrıntılarını aşağıya kopyalıyorum.Soranların Ö.M larını da cevaplarım,Gearbest forum tedarikçisi ile olan yazışmalarım ;
    Bu arada hesabınıza yükleyeceğiz dedikleri 20$ çek de yalan oldu.Yükleseler de bu saatten sonra kullanmam.
    kesinlikle ve kesinlikle bu Gearbest denen garabet siteden uzak durun.Başınızı yakmayın;
    Everbuying ve DealMachines sitesi de yan siteleridir,bunlardan da uzak durmanızı tavsiye ederim.
    .Birikmiş puanlarınızla kullandığınız indirimlerde yapmış olduğunuz alışveriş 40$ altına düştüğü takdirde 2 $ shipping bedelini ödeseniz dahi ürünlerinizi takipsiz kargo ile gönderiyorlar.

    quote:

    İyi akşamlar;
    Olayları kısaca özetlemek istiyorum,

    Şu ana kadar Gearbest'ten yapmış olduğum alışverişlerde bir sorun yaşamadım ama iletişim eksikliği olduğunun farkındaydım.Yine de duyduğum olumsuz eleştirilere rağmen asla toz kondurmak istemiyor,oluşan hataların GB'den kaynaklı olmayacağına inanıyordum.Üye olduğum forum ortamlarında ve burada da her zaman kendilerini savundum.Ama son başıma gelenler ateş olmayan yerden duman çıkmayacağına inanmam ve bu site için dikkatli davranmam gerçeğini göz ardı ettiğimi anladım.
    Son yaptığım iki alışverişin ikisi de 40$ üstü olup ürünlerin takipli olarak gönderilmesi gerekmekteydi.Buna rağmen her iki siparişim de takipsiz olarak gönderildi.
    Her iki siparişte de özellikle Registered post seçili olmasına özellikle dikkat ettim.Zaten siparişler iskontosuz 40$ üstü olduğu için kendiliğinden seçiliydi,son ödeme aşamasında da bu durum aynıydı.
    Ayrıca sitenin kendisine siparişlerden sonra özellikle takipli posta gönderilmesini istediğimi ESF Forum üyesi olduğumu ve nickimi de belirttim.Son 5 günlük süreçte bu mesajlarımın birkaçına klişe ve umursamaz cevaplar verildi ama asıl konu olan takipli olması gerektiğine dair asla yanıt verilmedi.Sitede halâ bekleyen açık ticketlarım mevcut durumda.
    Forum tedarikçisi ile geçtiğim iletişimde ise bir hata olduğunu kabul etti ama geri dönüşü olmadığını belirtti,hattâ herhangi alışverişte kullanabileceğim 20$ çek teklif etti.Ben de kendisine çeki kabul edeceğimi ama,kabul etmemin mevcut haklarımdan vazgeçmek anlamında olmadığını ve bir sonraki siparişimin olduğunu özellikle , hiç olmazsa onun takipli gönderilmesini istediğimi belirttim.Ama sonuç hüsran bu siparişim de takipsiz olarak gönderilmiş.

    Kısa yazacağım dedim ama malesef olmadı,kusuruma bakmayın.

    ESF Forum yönetimi olarak;Forum isminin ciddiye alınması ve Forum üyelerinin haklarının korunması adına ; Tedarikçi temsilcisinin söz konusu durumlardan Gearbest'i ciddi olarak uyarması sağlanması gerektiğini düşünüyorum.Forum geneline yazmadan önce ilk olarak Premium bölümünde sizlerle paylaşmak istedim.Sabır gösterip okuduğunuz için teşekkür ederim.

    Detaylar en aşağıda.

    Sipariş 1 - Order No.:W15110606*****047 3 Adet Xiaomi 10000 Mah Powerbank
    Commodity price : 45.57
    Total Cost Commodity price : 45.57 - Used 525 GB Points saving: 10.50 = USD 35.07

    Sipariş 2 -
    Original SMOK TFV4 RTA USD 49.99
    SMOK TFV4 RTA Discount 26$
    3.7V 2500mAh 18650 Rechargeable Li-ion Battery ( INR18650 - 25R ) USD 12.54

    Commodity price : 36.53
    Total Cost Commodity price : 36.53 = USD 36.53


    quote:

    Forum içi Gearbest Tedarikçisine gönderdiğim 2 Mesaj ;
    --------------------------------------------------------------------------------------

    Merhaba,Bugüne kadar Gearbest'ten birçok alışverişim oldu.Her platformda sizden övgüyle bahsettim,hattâ GB öyle yapmaz,siz bir hata yapmışsınızdır dedim.Ama yanıldığımı bugün anladım.Umarım yanlış anlamışımdır!
    W15110606*****047 numaralı siparişimin bugün resmi çekilip kargoya verilecek deniyor.Siparişim 62$ toplam,fakat ödeme sayfasında uygulanan indirimle 36.53$ a düştü.Bu aşamada dikkat ettim ve registered post seçeneği seçiliydi.Hattâ önündeki tiki kaldırıp hata var mı diye denemek istedim ve tik seçili halde olduğundan kalkmadı.Bu şekilde ödememi yaptım.Fakat bugün gönderilen sipariş bilgisinde ürünümün takipsiz kargo ile gönderildiğini anladım. UF*********SE İsveç (surface) posta ait takipsiz koddur ve Türkiye sınırları içerisinde takip edilemez.Ürünümün RE*********SE şeklinde takipli olarak gönderilmesi gerekmekteydi.Lütfen siparişim henüz kargoya teslim edilmeden bu durumu düzeltmenizi istiyorum.Yoksa Paypal ile uğraşmak zorunda kalmayalım.Eğer eksik alındıysa 2$ takip ücretini size gönderebilirim ama bu durumun gerçekten düzeltilmesini istiyorum.
    Ayrıca ; Firmanızla şu sıralarda iletişimde gecikme ve anlaşmazlıklar yaşamaktayım.Sisteminizde kargoya verilmeyi bekleyen başka siparişlerim de var.Umarım onlar da aynı şekilde takipsiz posta ile gönderilmez.Ayrıca tüm siparişlerimde ESF forum üyesi olduğumu üye ismim ile belirtmeme ve ufak isteklerimi belirtmeme rağmen bunlar kesinlikle dikkate alınmıyor.Ben de sizin tedarikçi olarak forumumuzu dikkate almadığınızı düşünüyorum.Üstelik alışveriş sepetimde bekleyen ve alımını sıraya koyduğum ürünleri de almaktan vazgeçeceğimi buradan belirtmek istiyorum.
    Cevabınızı bekliyorum.
    Saygılarımla
    Fatih B***


    Merhaba,
    Artık Gearbest'e ticket açmaktan sıkıldım ve açmak da istemiyorum.İnanın sorunumu sizden başka anlatabileceğim kimse kalmadı.Dün olan olaydan sonra ; bugün gönderilen siparişim de takipsiz olarak gönderilmiş. W15110713*****922 nolu siparişim 3 adet Xiaomi 10000 Mah powerbank içeriyor ve 45$ üzerinde.Bunun normal olarak takipli kargo ile gönderilmesi gerekiyor ama yine takipsiz olarak gönderilmiş,sizce bu ürünlerin takipsiz posta ile bana ulaşma olasılığı nedir? 3 adet powerbank aynı zarfta ve üstelik takipsiz Bu ürünleri kendime almış olsam bu kadar canım sıkılmayacak ama parasını bir arkadaşım ödedi ve 5 adet daha xiaomi powerbank almamı istiyor,ben kendimi arkadaşıma karşı sorumlu hissederken,Gearbest'in bana karşı sorumsuz davrandığını hissediyorum.Üstelik siparişi verir vermez ticket açtım ve lütfen takipsiz posta ile göndermeyin diye de belirttim.

    Ayrıca bildiğiniz gibi benim bekleyen siparişlerim var.
    Şimdi size soruyorum ; siz benim yerimde olsanız 40$ üzeri iki adet siparişimi,hakkım olmasına ve defalarca belirtip haberdar etmeme rağmen yine de kendi istedikleri şekilde takipsiz olarak gönderen bir firmaya bundan sonra nasıl güvenip de siparişlerimi vereceğim ?
    Üst üste bütün bunlar olduktan sonra 20$ değil 200 $ hediye çeki verilse ne olur,hiç bir şekilde kıymeti kalmıyor.Bu olanların sonucunda sadık müşterilerinizi bile istemeyerek de olsa başka firmalara yöneltiyorsunuz.
    Sizi de meşgul ediyorum,kusura bakmayın.
    Saygılarımla
    Fatih B***



    quote:

    Merhabalar,
    Siparişin 39$ olduğunu meslektaşım bana iletti, maalesef bildiğiniz gibi 40$ üzerine Registered ile gönderilmiyor. Keşke elimizden birşey gelse ama çoktan gönderildiği için ürünler birşey yapamıyoruz..

    gearbest, Dün 21:59


    quote:

    Merhaba,

    Bence meslektaşınız ya şaka yapıyor ya da yalan söylüyor ama bence yalan söylüyor.İkinci siparişim 45,57$ Puanlarımdan 10.5$ kullandım ve 35.07$ a düştü.Sırf puan kullanımı yüzünden takipli posta ile gönderilmiyorsa o zaman müşterilerinize Lütfen hiç puan vermeyin ve bu puanları kullandırtmayın.Ya da puan kullanımında 40$ altına düşerse kargo ücreti isteyin.Ayrıca göndermiş olduğum mesajlara 5 günden önce cevap verilmiş olsaydı ; şu anda her iki siparişimde de bir problem yaşanmayacaktı.
    Yukarıda açıkladığım sebeplerden dolayı ve sizin de dediğiniz gibi yapılacak birşey yok,ama firma içinde gerekli ilgi ve özen gösterilmiş olsaydı;bu durumlar yaşanmayacaktı.Şu anda sizin yapabileceğiniz birşey yok,ama üzülerek söylüyorum benim yapmam gereken şeyler var maalesef.
    Yine üzülerek söylüyorum ki ; Firmanız maalesef kullanıcıların gözünde bu sebeplerden değer kaybediyor.Kargo ücret sisteminizi mutlaka gözden geçirmeniz ve düşük alışverişten yüksek alışverişe doğru azalan ve orantılı bir değer içine çekmeniz gerekli.

    Sizlere iyi çalışmalar diliyorum.


    quote:

    Merhabalar efendim,
    Sistem kendiliğinden $40 ve üzerine takipli posta imkanı sunmaktadır, yani sizin $45'dan $35'a indiğinizi anlayamaz. Maalesef bu konuda elimizden birşey gelmiyor, Salı günü kargoya verilmiş ürününüz. Keşke yardımcı olabilsek.

    gearbest, Bugün: 18:55


    quote:

    Efendim,sisteminizi ona göre ayarlayacaksınız o zaman.
    Elinizden ne geliyor ki? Kocaman hiçbirşey.Mesajlara 24 saat içinde cevap verilir diyorsunuz 5 gün sonra geri dönüş yapıyorsunuz.Ondan sonra sistem böyle,elimizden birşey gelmiyor.Bırakın artık bu mazeretleri,müşterileriniz soğudu artık sizden.firmanızın yetkililerine söyleyin bunları.Onlar da biliyor ama maalesef çözüm üretmek işinize gelmiyor.Sizin istediğiniz şekilde olunca güzel,ama müşteri memnuniyetiniz yerlerde sürünüyor.Lütfen bana cevap yazmayın artık.Sizin hakkınızdan PAyPAL gelir nasıl olsa.

    f@tih, 10 dakika önce


    Arkadaşa kelimesi kelimesine katılıyorum. Gearbest ve everbuying sitelerinden yaptığım alışverişlerde aynı sorunlarla karşı karşıyayım. Hele gearbest ten aldıklarım 2 aydan önce hiç gelmedi. Son siparişimde ise 2 ayı geçti ama hala kargoya vermediler. Bu konuda banggood sitesi daha iyi diyebilirim.

    Arkadaşlar peki Geekbuying nasıl herhangi bir deneyiminiz var mı?

    @f@tih @özer8376 @DOĞA_AŞKI

    daha önce oldu sıkıntı yaşamadım ama şimdi chuwi tablet aldım 11.11 inde daha göndermediler. Başta kızdım Ticket açtım biz belirtilen sürelerde göndereceğiz dedi. Adamlar da haklı dedim hemen göndeririz demiyorlar sonuçta. Kendi sitemde de paylaşıyorum alışveriş yapmasam sıkıntı yaşasam asla paylaşmam.




  • Gearbest güncel kupon var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih016

    Gearbest güncel kupon var mıdır?

    +1
  • Gearbestten alışveriş yapmayın. Stokta olayan ürünleri satıyorlar, sonra da onun yerine bunu al falan diye oyalıyorlar. 11.11 de tablet aldım, hala bir tırt yok ortada. Tabletten vazgeçtim paramı geri alabilir miyim o bile şüpheli.
  • Gearbest ten aldığım ürün gelmedi.
  • Gearbest ürünleri göndermiyor mu aldığım ürünler hala gelmedi 40 gün oldu kaç dolar üzeri takipli gönderiyorlar bilen varmı.
  • Şuraya bakarak black friday ile ilgili Gearbest'in öne çıkardığı ürünleri genel olarak bakabilirsiniz arkadaşlar. Malum her yerde indirim var, kafalar karışık. Böyle özet ve rehber yazılar iyi gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veneratio -- 25 Kasım 2015; 23:19:08 >
  • Yeni kuponlar için mesaj attım ancak henüz geri dönüş almadım. Elime ulaştıklarında sizleri bilgilendireceğim.

    Black friday için kampanya:

    Kara Cuma başlıyor!
    Yılın en büyük alışveriş fırsatlarından birisi olan kara cuma 26 kasım saat 02:00'dan itibaren GearBest'te de başlıyor. Sınırlı stoklarla uygun fiyatlı ürünler, kaçırılmaması gereken fırsatlar.

    http://gearbestturkiye.blogspot.com/2015/11/kara-cuma-frsatlar-baslad.html




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sıkörtıl -- 26 Kasım 2015; 1:05:41 >




  • http://www.gearbest.com/smart-wristband/pp_180798.html

    i5 plus saati daha uyguna almak mümkün mü ? Şuan 15.99$ alsam mı acaba
  • Arkadaşlar gearbestten 35.37 usd sipariş verdim ilk siparişim olduğu için takip numarasını işaretlememişim.Bu şekilde teslimatta bir sorun çıkarmı ilave ücret ödeyerek takip numarası istebiliirmiym.Sipariş iptal et butonu da göremedim.Sipariş henüz kargoya verilmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackdiamond067 -- 29 Kasım 2015; 9:40:18 >
  • Aldığım quadcopteri 15 gündür kargolayamadılar! :(
  • blackdiamond067 kullanıcısına yanıt
    Profilinize gidin.Yukarıda my tickets var ona tıklayın.Oradan konu açın konuya cancel order deyin.Konuların olduğu bir açılan pencere var oradan da cancel order'a tıklayın.Siparişimi iptal etmek istiyorum deyin.Böyle iptal ediyorlar siparişleri.
  • MustafaMasa.10 M kullanıcısına yanıt
    PM ile alışveriş bilgilerinizi yollar mısınız? iletişim kurmayı deneyeyim.

     GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar


    Cyber Monday indrimlerinde 50 dolarlık alışveriş yaparsanız çekilişe katılmaya hak kazanılıyor ve belirtilen ürünlerde indirim kazanma şansı var. Ayrıca Facebook üzerinden paylaşımlarda belli ürünlerde kupon veriliyor.


     GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar

    http://gearbestturkiye.blogspot.com.tr/2015/11/cyber-monday-gearbestte.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sıkörtıl

    PM ile alışveriş bilgilerinizi yollar mısınız? iletişim kurmayı deneyeyim.

     GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar


    Cyber Monday indrimlerinde 50 dolarlık alışveriş yaparsanız çekilişe katılmaya hak kazanılıyor ve belirtilen ürünlerde indirim kazanma şansı var. Ayrıca Facebook üzerinden paylaşımlarda belli ürünlerde kupon veriliyor.


     GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar

    http://gearbestturkiye.blogspot.com.tr/2015/11/cyber-monday-gearbestte.html

    Lucky draw da facebook paylasimi var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Facebook paylaşımında sadece kupon veriyor hocam.
  • hocam kaç dolar ve üstü siparişlerde takip kodu ücretsiz veriliyordu ?
  • arkadaşlar ilginiçtir,bende site ile sorun yaşadım ama her seferinde yardımcı oldular.bir kere kılıf aldım gelmedi iade ettiler parasını,bir kerede saat aldım 30 dolarlık bozuk çıktı,onunda fazlası ile iade ettiler,sonra yeniden aldım hatta 4 dolarda extra kaldı.
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.