Şimdi Ara

GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.090
Cevap
72
Favori
60.008
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tarhana ve Rocknroll

    Telefon,bilgisayar satın alma şansımız var mı geliyor mu ?

    Telefon yasak, bilgisayar gelir ama %20 vergisi var ona göre sipariş edin.
  • YAZ İNDİRİMLERİ BAŞLIYOR


     GearBest Alışveriş Fırsatları-Kampanyalar-Kuponlar


    Mevcut indirimler ve geri sayımı takip etmek için tıklayın


    GİYİMDE %20
    SAATLERDE %10
    OUTDOOR ÜRÜNLERDE %10
    ELEKTRONİKTE %13 İNDİRİM

    İndirimler 7-12 .06.2017 ve 13-16 .06.2017 arasında geçerli olacak.
    Kampanya süresi boyunca çeşitli oyunlarla indirim ve kupon kazanabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lowradiation -- 7 Haziran 2017; 8:56:16 >




  • Urun alacak arkadaslar malezya kargoyu tercih etmeyin nerdeyse 2 ay oldu siparis vereli hala ulkeye dahi giris yapmadi siparişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t_01

    Urun alacak arkadaslar malezya kargoyu tercih etmeyin nerdeyse 2 ay oldu siparis vereli hala ulkeye dahi giris yapmadi siparişim

    O seçeneği kaldırdılar zaten, Hollanda ve Singapur var normal seçeneklerde. Malezya kapanacak diye okumuştum bir yerlerde.
    Benim 3,5 ay oldu, bir umut hala kontrol ediyorum ara sıra, belki ortaya çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowradiation


    quote:

    Orijinalden alıntı: t_01

    Urun alacak arkadaslar malezya kargoyu tercih etmeyin nerdeyse 2 ay oldu siparis vereli hala ulkeye dahi giris yapmadi siparişim

    O seçeneği kaldırdılar zaten, Hollanda ve Singapur var normal seçeneklerde. Malezya kapanacak diye okumuştum bir yerlerde.
    Benim 3,5 ay oldu, bir umut hala kontrol ediyorum ara sıra, belki ortaya çıkar.

    Para iadesi aldiniz mi peki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t_01 T kullanıcısına yanıt
    Çok uğraştım ama aldım, eski müşteri olduğumdan nazım geçti. Yeni müşteriler veya az alışveriş yapanlar alamamıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowradiation

    Çok uğraştım ama aldım, eski müşteri olduğumdan nazım geçti. Yeni müşteriler veya az alışveriş yapanlar alamamıştı.

    Bizde uğraşacagiz anlasilan olmadi en kotu bankayla iletisime gececegim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t_01 T kullanıcısına yanıt
    Sigorta yaptırdıysanız alırsınız paranızı ama yaptırmadıysanız pazarlık yapın. Bankanın yapacağı bir şey yok şu durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lowradiation

    Sigorta yaptırdıysanız alırsınız paranızı ama yaptırmadıysanız pazarlık yapın. Bankanın yapacağı bir şey yok şu durumda.

    Yok hocam sigorta yaptirmadim daha onceden siparislerim sorunsuz gelince guvendik verdik siparisi ama bir hareket bile yok 2 aydır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t_01 T kullanıcısına yanıt
    Ben de yaptırmamıştım, ders oldu. Sıkıntı kargo şirketinde, sitenin de yapacağı pek bir şey yok aslında. Ona rağmen bir miktar geri ödeme öneriyorlar.
  • https://gearbest.app.link/XkDjbqwkPD bu kamerayı aldım. 29 dolardan takip edin arkadaşlar ara sıra düşüyor. Yorumları da iyi fiyatına göre.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar pos malaysia ile gönderilen ürün 2 ayda anca elime ulaştı mümkünse bu kargo firmasını kullanmayınız.
  • Mi 6 telefon alıp bulgaristanda bir adrese göndersem 20 gün sonra oraya gideceğim gelir mi arkadaşlar sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 Mayıs 2017 de verdiğim siparis (Mi Bluetooth hoparlor) (18:99USD) 8 Haziranda Istanbul dan geri gönderildi. Icinde elektronik sigara var diye.
    3 Temmuz a kadar süre vardı bekledim. Dün yaptigim REFUND müracaata şerefsizlerin verdikleri cevaba bakın.
    1. Ürünü tekrar yollayalım
    2. Kısmi ÖDeme yapalım (9 USD)
    [size=3]Tam bir dolandırıcı şerefsizler. Uzak durun

    quote:

    Dear Cagatay,

    We are extremely sorry regarding this delivery failure.

    We regret to inform you that the shipping company is responsible not only for this issue but also for making sure that all parcels they ship are successfully received. According to their policy the parcel will be either be destroyed or abandoned of the delivery has failed.

    Technically, gearbest is not liable for this. Therefore there should be no compensation in such cases.

    However as you are a valuable customer for us,we are willing to help you the best way we possibly can.

    Here are the best solutions we can offer you in this situation as a commercial gesture:
    1)Reship the parcel.
    We can resend the same parcel to you. For this, please kindly send us 9.5USD so that we can arrange the shipment. We can offer you a tracking number for this shipment and it will take 10 to 25 business days to reach you.

    We will send you an invoice by email if you choose this option. Please reconfirm your delivery address one last time:

    The delivery information
    customers: xxxxxxxxxxxxxxxxx

    2)Partial refund to your Wallet as store credit.
    We can refund 9.5USD as a proof of good will to your Wallet and in addition reward you with extra points. (You will receive 2 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 6 points).
    Learn more about wallet benefits :http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111
    Learn more about points benefits :http://www.gearbest.com/about/about-points.html
    You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

    Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html
    Please see our terms and conditions here:http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

    Can you please let us know your decision?

    Once again we apologize for any inconvenience caused.

    Best Regards
    Gena
    Gearbest Customer Service
    http://www.gearbest.com/




  • Son verdikleri cevap....Resmen DOLANDIRICILAR

    Dear,

    Thank you for placing your order with Gearbest.

    While we certainly understand your concern, we cannot accept your suggestion to get full refund. We will gladly resend the item to you if you pay 8USD or we can refund you the most 10USD to your original account.

    Please kindly note this is the best we can do.
    Thank you for your patience and kind support.


    Best regards
    Gena
    Gearbest Customer Servicehttp://www.gearbest.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c a g a t a y -- 4 Temmuz 2017; 13:31:39 >
  • 10 usd kuponum vardı fakat bi türlü mobilde PayPal sorununu aşamadim. Çareyi ali express üzerinden sipariş vermekte buldum. 80 usd ye beelink gt1 ultimate aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 Mayıs 2017 de verdiğim siparis (Mi Bluetooth hoparlor) (18:99USD) hala elime ulaşmadı ve ulaşmayacak da. Çünkü yollamadılar, sigorta yaptırmadığımız için yollamadılar. Elimde bir kargo kodu var ama sadece Türkiye'ye kadar gözüküyor. Bence kontrol ettiğimiz site de kendilerinin, başka hiçbir kargo kontrol edilen sitede kargo kodu çalışmıyor çünkü.

    Benim gibi aynı şirketten 2 arkadaş da hemen hemen aynı tarihlerde farklı siparişler verdiler, hiçbiri gelmedi.

    Bu hafta gelmez ise ücret iadesi isteyeceğim ve tahminen ücret iadesi yapmayacaklar. Gearbest son vurgunu yapıp Türkiye'den çıkacak sanırım. Bu siteden alışveriş yapmamanızı öneririm.
  • semantik41 kullanıcısına yanıt
    Malezya kargo ile sipariş verdiyseniz firma kapandığından (öyle duymuştum) kargo epey bir gecikir. Benim siparişim 3 ayda gelmişti. Üstelik teslim süresi geçtiğinden para iadesi de almıştım.
    Son gelen kargom ise PTT takip sitesinde hiç görünmüyor ancak 17track ta teslim edildi görünüyordu ve adrese ulaşmıştı ben tatildeyken.

    Her ay en az 1-2 siparişim olur gearbest ten, sadece 1 tanesi elime ulaşmadı o da takip numarasızdı. Hasarlı ürün de geldi, çizik ürün de geldi, 1 haftada gelen ürün de oldu, 3 ay süren de. Sitenin mükemmel olduğunu söylemiyorum ama yurt içi alışveriş sitelerinde yaşadığım problemlerden sonra gearbest o kadar masum geliyor ki.
  • lowradiation L kullanıcısına yanıt
    Aliexpress ve Banggood'tan şimdiye kadar gelmeyen ürün olmadı. iptal edilen ürün de olmadı. yaklaşık 3 haftada geliyor bu 2 siteden siparişler.

    Gearbest'te şimdiye kadar 3 kere siparişim iptal edildi, 1 kere ürün gelmedi. 10$ altı verdiğim siparişler genel olarak geldi ama 10$ üstü siparişlerin hepsi sorunlu. Gelen kargoları da en erken 5 haftada filan geliyor.

    Gelmeyen kargo Netherlands Post gözüküyor, NL ile başlıyor kod. Ve kod hiçbir sitede çalışmıyor. sky56.cn diye bir siteden check ediliyor sadece (tahminen Gearbest'in sitesi filandır) yalandan karo takip sitesi kurmuşlar büyük ihtimalle. Türkiye'ye girdi yazıyor orada da, sonrası yok.
  • semantik41 kullanıcısına yanıt
    Takip sitesinin gearbest ile alakası yok, ondan emin olabilirsiniz.

    şuradan takip etmeyi denediniz mi?

    https://www.17track.net/en/track
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.