Şimdi Ara

Gearbest Aramex Mağdurları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar.

    Biliyorsunuz ki bir çok yasal prosedüre takılmamak için Aramex Karko şirketi üzerinden Dron siparişi verdik. Fakat Aramex yasal prosedüre uyarak cihazı direk olarak antrepo taşımaya başladı, antrepo cihazı numaralarını alamadığımız için SHGM uygunluk belgesi alamıyoruz. Bir çok arkadaşımız mağdur var ise yazsın nasıl bir çözüm ürete biliriz. Bilgi paylaşabilir mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asihack -- 2 Ocak 2018; 16:9:23 >



  • Değerli müşterilerimiz,

    Aramex ya da gümrük kuralları ile ilgili durumlar, bizim müdahalemiz dışındadır. Bizde isteriz sorunsuz ve sıkıntısız bir şekilde ürünlerinizi teslim almanızı ama prosedür artık böyle işliyor.

    Bizim, sizler için yapabileceğimiz şey nedir? Söyleyin lütfen, üstlerime ileteyim.. gereken "elimizden gelen" ne varsa, o yapılsın.

    Yalnız başlığı "Aramex ve Drone" içerikli değiştirirseniz, sevinirim. Çünkü ne zaman genel bir sıkıntı çıksa direkt olarak bizim ismimiz kullanılıyor ve hiçte hoş olmuyor.

    Saygılarımla.
  • Çok mağdur var. Birileri yardımcı olsun Gearbest işlemleri iptal edip ürünleri çekip ücret iadesi yapılmasını istiyoruz. veya EMS Express gönderilmesini istiyoruz.
  • Kesinlikle Gearbest.com'un bu konuya el atması ve bu mağduriyeti çözmesi gerekiyor. Gerekli belge için cihaz seri numarası gerekiyor ve bunu temin etmek hiç de kolay değil. GearBest bu konuda tum siparişlerin seri kodunu almak için Aramex ile ya da herhangi bir gümrük firması ile anlaşabilir.

    Olayın boyutu büyük.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asihack A kullanıcısına yanıt
    Kargoları durdurmamız ve geri çekmemiz mümkün gözükmüyor. Bunun açıklamasını daha sabah, ana konumuzda da yapmıştım. Önümüzdeki haftadan itibaren EMS Express ile gönderime başlanacaktır ancak mevcut siparişleri etkileyeceğini düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Değerli müşterilerimiz,

    Aramex ya da gümrük kuralları ile ilgili durumlar, bizim müdahalemiz dışındadır. Bizde isteriz sorunsuz ve sıkıntısız bir şekilde ürünlerinizi teslim almanızı ama prosedür artık böyle işliyor.

    Bizim, sizler için yapabileceğimiz şey nedir? Söyleyin lütfen, üstlerime ileteyim.. gereken "elimizden gelen" ne varsa, o yapılsın.

    Yalnız başlığı "Aramex ve Drone" içerikli değiştirirseniz, sevinirim. Çünkü ne zaman genel bir sıkıntı çıksa direkt olarak bizim ismimiz kullanılıyor ve hiçte hoş olmuyor.

    Saygılarımla.

    Sayın yetkili,

    Şuan Muazzam bir mağdur olan insanlar var. Bizler yasal prosedüre uymak istiyoruz. fakat Gearbest cihaz numaralarını iletmiyorlar , gönderdiği ürünü takibini yapmıyor, Gearbest de yasal sorumlulukları var.




  • asihack A kullanıcısına yanıt
    Destek sistemi ne gibi bir dönüş yaptı?
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    standart cevap olarak iptal edemeyiz diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GearBest.com

    Değerli müşterilerimiz,

    Aramex ya da gümrük kuralları ile ilgili durumlar, bizim müdahalemiz dışındadır. Bizde isteriz sorunsuz ve sıkıntısız bir şekilde ürünlerinizi teslim almanızı ama prosedür artık böyle işliyor.

    Bizim, sizler için yapabileceğimiz şey nedir? Söyleyin lütfen, üstlerime ileteyim.. gereken "elimizden gelen" ne varsa, o yapılsın.

    Yalnız başlığı "Aramex ve Drone" içerikli değiştirirseniz, sevinirim. Çünkü ne zaman genel bir sıkıntı çıksa direkt olarak bizim ismimiz kullanılıyor ve hiçte hoş olmuyor.

    Saygılarımla.

    Hocam genel olarak beklentileri oncelikli sırasına göre sıralıyorum.

    - Ürünlerin geri çekilip farklı bir kargo ile gonderilmesi.

    - Gumruk ile anlasmaya varılıp en azından son sevk edilen urunlerin alıcılarına ulastırılması(bundan sonra alanlar bu kosulları kabullenip alacagından problem yok ancak biz alırken habersiz yakalandık)

    - Son olarak bunların hic bir yapılamıyorsa Sivi havacılıktan belge gelene kadar ardiye ucretini gearbest karsılasın. Ardiye icin istenen ucretler cok ucuk 1 hafta bile beklese rakamlar turkiye rakamlarına yaklasıyor dronelar icin.

    Bu konuları gearbest'e iletmenizi rica ediyoruz.

    Tesekkurler.




  • buroz B kullanıcısına yanıt
    Türkiye fiyatlarına bile yaklaşmıyor Resmen geçiyor.... Şimdi ikinci el fiyatları uçtu.
  • Duyuru:


    Türkiye gümrüğü, sizlerinde bildiği gibi katı ithalat kuralları sebebiyle Aramex kargo ile gelen "drone siparişlerinde" büyük sorunlar çıkartmaya başladı.

    Sizlerin sorun yaşamaması adına günlerdir elimizden geleni yapmaktayız. Şimdi drone ile ilgili sorun yaşayan müşterilerimize bu seçenekleri sunuyoruz:

    1-) Geri ödeme.

    2-) Ürünün tekrardan gönderimini sağlayacağız(ekstra ücret ödemenize gerek yoktur). Bu seçenek, müşterilerimiz tarafından kararlaştırılmıştır.

    Drone gönderimi yapmak için, Aramex seçeneği kapalıdır.

    Yeni nakliye yöntemi kullanılmaya başlamadan önce; EMS Express, Netherlands Registered, Belgian Registered vb. ile gönderim sağlayabiliriz.

    Ürün fiyatına, boyutuna ve kilogramına göre gönderim yöntemi değişiklik göstermektedir.




  • Benimde aramex ile verdiğim dji Mavic combo siparişi bugün gümrükte kaldı, şanssızlık oldu bizim için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oppsional -- 3 Ocak 2018; 10:34:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GearBest.com kullanıcısına yanıt
    Sayın yetkili,

    Tam ücret ödemesinin yapılıp yapılmayacağı bilgisini iletir misiniz.

    Ürün bedeli + Kargo Bedeli + Sigorta bedeli dahil mi ?
  • asihack A kullanıcısına yanıt
    Tam iade yapılacaktır. Bir sorun olursa bana özel mesaj yoluyla ulaşın lütfen.
  • Merhaba gb geri ödem yapmaktan vazgeçin bağzı seçenekler sundu bende kabul etmiyorum ücret iadesi istiyorum fakat dönüş yapmıyorlar bana yardımcı olurmusunuz.@GearBest.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asihack A kullanıcısına yanıt
    Bildirimleri takip edemediğim için, böyle önemli konular gözden kaçabiliyor.. lütfen özel mesaj yoluyla tarafıma ulaşın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.