Şimdi Ara

General Mobile discovery 2 Dokunmatik sorunu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
4
Favori
46.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cihazimi 12.ayin 30unda aldım. Dokunmatik sorunluydu, yaklaşık bi hafta sonra servise gönderdim. Servis cihazını yenisi ile değiştirdi. Yanlızca dokunmatik de değildi sorunlu olan, aşırı ısınma vardı, ki 80/dereceyi gordum. Buharlaşmaya az kalmıştı yani. Anakart ve ekran arızası deyip değiştirdiler. Simdi gelen cihazında Allaha şükür zerre dokunmatik sorunu yok fakat video izlemelerinde yahut şarjda iken feci derecede isiniyor, oyleki google chormeda su anda bu mesajı yazarken bile rahatsız ediyor, su anda bu msji yazarken ki sıcaklığı 49/derece. Cihazların fabrikasyon bir arızası olduğu çok açık. İlk gönderim de beni 15 gün oyaladilar tekrar göndermekte isime gelmiyor. Korkuyorum ki cihaz elimde patlayacak.

    Dokunmatik sorununu buradan izleyebilirsiniz ;

    General Mobile Discovery2 Ekran Sorunu:http://youtu.be/2g8qhBfBWJU


     General Mobile discovery 2 Dokunmatik sorunu General Mobile discovery 2 Dokunmatik sorunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı sorunlar bende de var arkadaşlar bugün garantiye yolladım bakalım ne olucak, düzelmezse satıcam telefonu almak isteyene verilir :D
  • Allah belalarını versin discovery2+ aldım herkes gibi 1 hafta sonra garantiye gönderdim 101 plus oynarken taşları sürükleyemiyorum bile oyun linki :https://play.google.com/store/apps/details?id=net.peakgames.Yuzbir&hl=tr arkadaslar sizde deneyin sıkıntısız olan varsa yazabilir mi cevap bekliyorum genellikle sıkıntılı olacağını düşünüyorum .
  • Bende gm discovery 2 plus beyaz var ve hiç bir sorunla karşılaşmadım
  • tek sorun true skate oynarken ekran kaymıyor. jelatinden olduğunu düşünüyorum.
  • arkadaşlar telefonum garantiden geldi ve keypad hatalı diyip parca değiştirmişler dün elime aldım telefonu dokunmatik hala arızalı allah cezalarını versin tekrar gonderecem iadesi kabul edilene kadar
  • bendekumi beyaz discovery 2+ de de ayni sorun var.
    telefonda bir daha yerli marka mi aman aman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Firma resmen dalga geçiyor. Düzgünü falan yok arkadaşlar, GMD2 ve 2+ hepsinde ısınma, şarjı çabuk bitme, dokunmatik sorunu mevcut. Kötü telefondan geçen farkı anlayamıyor, ya da bunada şükür diyor. 1-2 gün muadili başka telefonları da kullanıp farkı görmek gerekir. Yoksa vaad ettiği bekleme süresinin yakınından bile geçemiyor.
    Bence bütün seriyi geri toplaması lazım GM firamsının. İnsanlar paralarıyla rezil oldular. Discovery 1 ve elite modellerinin başarısının ardından tam bir hayal kırıklığı. Birçok arkadaşın dediği gibi; bir daha GM almamda, aldırmamda.
    Kendi GMD2+ ı 2. kez yolladım garantiye, yazılımla çözülür bu problemler deyip iade süresini aştım ve pişmanım. Fakat yasa değişti, 6 aya kadar yaşanan arızlar duruma göre cihazı ayıplı ürün olarak kabul ediyor. GMD2 serisi bu duruma fazlasıyla uygun. Kendime yeni bir telefon alıp GMD2 yi iade edicem, tüketici haklarına başvurucam.




  • Want to kullanıcısına yanıt
    arkadaslar nova launcher i yukleyin hicbir sorun kalmiyor. hem de inanilmaz hizlAniyor, guvenipte yukleyenler dua edecek. playstore da mevcut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemyanalak

    arkadaslar nova launcher i yukleyin hicbir sorun kalmiyor. hem de inanilmaz hizlAniyor, guvenipte yukleyenler dua edecek. playstore da mevcut


    Launcher ile kasmalar gidiyor. Aeayuzu zaten cok hantal. Fakat artik s3 kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben geçen launcheri değiştirdim. Sürekli discovery launcher hata verdi hatasını gönderip telefonu kullanılamaz hale getirdi. Sadece üst menü çalışıyordu. oradan ayarlara girip fabrika ayarlarına döndüm düzeldi. Çok ilginç yaf launcher kurulmuyor.
  • İade hakkin varsa iade et bir an önce kurtul telpa dan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrGrey M kullanıcısına yanıt
    Tuketici hakem heyeti ne basvur alparani heri telpa dan kurtul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resatberk kullanıcısına yanıt
    Telpa dan bir an önce kurtulmamiz gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunnkar nasıl bir yol izlememi önerirsin? 2. kere yolladığımda aynı arızaların devam ettiğini yazdım. telefonu değişimi ya da iadesini istiyorum dedim. "arızalı parça değişti, test edildi." deyip göndermişler. dokunmatik arızasını videoya çekip tüketici haklarına mı başvurayım?
    Forumdaşlardan iade edebilen varsa kısaca uyguladıkları adımları anlatsın. Bizde o sıradan devam edip iademizi yapalım. Çok uyanık firmalar, şu vardı, bu yoktu, zamanında başvuru yapılmadı vb... bahanelerle ayıplı malı kakalamaya çalışıyolar.
  • resatberk kullanıcısına yanıt
    Ayni Ariza süreklilik teşkil ediyor ayipli ürüretim (kasitli üretim ) tüketici hakem heyetine servis formlariyla fatura ve şikayet dilekçeleri fotokopileri adedini be kimlik fotokopisi istiyorlar mi telefonla arayip sorun dilekçede herşeyi yaz Ariza ve sorunlarıyla alakali sürekli tekrar eden bir Ariza olduğunu.satisini yapan telpa genel muduru dai hatali üretim olduğunu kabul ettiğini yazin ayipli ürün para iadesi istiyorum diye sonlandirin dilekçeyi kesinlikle para iadesi karari cikacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar discovery 2+ imi 600 e verdim gitti. 280 TL zararın oldu 1 ayda. Elite aldım 10 gündür kullanıyorum. KitKat yok ama cihaz hakikaten akıcı ve dokunmatik te zerre sorun yok. Yanlız kasası cok basit. Dikkatli kullanmak lazim. Bundan discovery2 te gore kat kat kat memnunum ama kasa kalitesi hoşuma gitmedi. Bunu da satılığa çıkardım. Meizu mx4 alacağım. Lanet olsun Telpaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrGrey M kullanıcısına yanıt
    899 a Samsung tr garantili s4 al a101 den

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hunnkaar kullanıcısına yanıt
    Valla Meizu Mx4 un yanından bile geçemez S4 o yüzden Eliti satıp Meizu alacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunnkaar

    Ayni Ariza süreklilik teşkil ediyor ayipli ürüretim (kasitli üretim ) tüketici hakem heyetine servis formlariyla fatura ve şikayet dilekçeleri fotokopileri adedini be kimlik fotokopisi istiyorlar mi telefonla arayip sorun dilekçede herşeyi yaz Ariza ve sorunlarıyla alakali sürekli tekrar eden bir Ariza olduğunu.satisini yapan telpa genel muduru dai hatali üretim olduğunu kabul ettiğini yazin ayipli ürün para iadesi istiyorum diye sonlandirin dilekçeyi kesinlikle para iadesi karari cikacaktir.

    Teşekkür ederim. Pazartesi günü işlemlere başlayacağım.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.