Şimdi Ara

General Mobile DST3G Smart

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
2.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Mart ayında almış olduğum General Mobile DST3G Smart cep telefonumdan çok memnundum. Çünkü alma sebeplerim:
    Çift hat,
    Çin malı olmayan bir telefon,
    3G hızında internet,
    Radyo,
    Uzun pil ömrü idi.
    Telefonu 2-3 ay kadar kullandım. Bu süre içerisinde tablet bilgisayarıma bluetooth üzerinden internete bağlanabiliyordum. Fakat bir süreden sonra farkettim ki internet hızım 3G değil Edge hızı gibi geldi. Sim kart yuvalarını kontrol ettim, 3G yuvasına internete bağlanmak istediğim hattı takmış ve ekranda da 3G simgesi görünmekteydi. Bu canımı sıkan meselelerden birisi idi.
    Telefonu tablete bağlayarak internete girebiliyordum. Fakat doğrudan telefonu kullanarak internete girmek istediğimde bağlantı hatası veriyordu. Servise götürerek durumu izah ettim. Onlar da bana GPRS ayarlarının listesini verdiler ama sonuç gene aynı. Hiçbir şey değişmedi. Bu canımı sıkan meselelerden birisi de bu idi.
    Telefonun bekleme süresi internet sitesinde 120 saat olarak yazmasına rağmen 1 günde 2 bataryayı da bitiriyordum. Ama bataryaların bu kadar çabuk bitmesinin sebebi benim telefonu çok kullanmam yani Telefonla çok görüşme yapmam, Telefonla çok mesaj atmam, Telefonla çok intenete girmem vs. değildi. Çünkü toplasanız günde 1 saat telefonla konuşmam, 10-15 mesajdan fazla mesaj göndermem, 15-20 dk'dan fazla da internete girmem. Bu da canımı sıkan meselelerden birisi idi.
    Asıl mesele telefona bluetooth kulaklıklağımı bağladığımda 1. hattan sesim çok net gidip karşı tarafın sesi çok net gelmesine rağmen 2 hatta ses geliyor fakat benim sesim sanki şelale olan bir ortamdaymış gibi çok kısık şekilde geliyordu. Canımı sıkan asıl mesele de bu idi.
    Daha sonra mayıs ayı içerisinde telefonu servise verdim ve bu sorunları ilettim. Bir hafta sonra bana mesaj göndererek telefonumun arızasının giderildiği yazılı idi. Telefonumun sorununun giderildiği temennisi ile servise gittgim. Eve gelip kulaklığı denedim, ama sonuç aynı. "Hadi bu olsun varsın, şarjı düzelmiştir" dedim. O da aynı. "İnternete girebilirim belki" dedim. O da aynı.
    Servise tekrar giderek meseleyi terar anlattım. Teknik servisten gelen bir arkadaş bana cihazda 3G özelliği bulunduğunu ancak bu özelliğin internete hızlı bir şekilde girmesi için değil görüntülü konuşma yapmak için olduğunu söyledi. Ben de bluetotth ve pil sorunu ile ilgili olarak servise tekrar verdim. Bir hafta sonra bana mesaj göndererek telefonumun arızasının giderildiği yazılı idi. Telefonumun sorununun giderildiği temennisi ile servise gittgim. Eve gelip kulaklığı denedim, ama sonuç aynı. "Hadi bu olsun varsın, şarjı düzelmiştir" dedim. O da aynı. "İnternete girebilirim belki" dedim. O da aynı.
    Açıkçası servisin ne iş yaptığını anlayamadım.







  • Cihazı hemen servise tekrar götürdüm ve bana cihazın 2. kere tamir edildiği söylendiği halde tamir edilmemesini sordum. Bana "Bluetooth kulaklığınızda arıza olabilir" dediler. Ben de daha önce başka telefonlarda kullandığımı ve sorunsuz çalıştığını söyleyince "Desteklemiyor olabilir, başka kulaklık denediniz mi?" dediler. Ben de hayır diyince "O zaman başka bir kulaklıkta denemeniz gerekli dediler" Ben de başka bir kulaklık denedim ve sonuç aynı!
    Cihazı alıp tekrar servisin yolunu tuttum ve sorunları açıkladım. Bana "elimizde bluetooth kulaklık olmadığı için deneme yapamıyoruz" dediler. Onca zamandır cihazın bluetooth sorununa dahi bakmamışlar. Ve bana "Bluetooth kulaklığınızı bırakmanız gerekli" dediler. Ben de "Ne münasebet!" diyince "O zaman ana merkezimize gönderilip orada denenmesi gerkli" dediler. Ben de olur dedim.
    Arada 30 gün geçti ve beni aradılar. "Cihazınız tamir olmuştur. Gelip alabilirsiniz" dediler. Ben de "Bluetooth ve şarj arızaları giderildi mi?" dedim. "Teknik servisimiz telefonunuzda herhangi bir arıza tespit etmemiştir dedi." ben de "O zaman neden arızası giderilmiştir diyorsunuz?" diyince CEVAP YOK! Tamam diyip kapattım. İnternetten araştırdığım kadarı ile 30 iş günü içerisinde teknik serviste cihazınız kalırsa ya da aynı arızayı 3 defa tekrarlarsa aynı telefonun yenisini ya da ücreti talep etme hakkım olduğunu öğrendim. Teknik servisi arayıp telefonu almak istemediğimi yenisini istediğimi söyledim ve bana "Ürününüzde herhangi bir arıza olmadığı için değişim yapamayacağız." Ben de "Eğer telefonun yenisini vermezseniz sizi mahkemeye vermek zorunda kalacağım dedim." Karşımdaki "Tabii ki mahkemeye başvurmak hakkınız, önce telefonunuzu alın, sonra mahkemeye başvurursunuz" dediler. Tüm Tüketicileri Koruma Derneğinden aldığın bilgiye göre böyle bir durumda cihazı teslim alırsanız cihazı kusurlu şekilde kabul ettiğiniz için mahkeme kapısı kapandığını öğrendim. Yani akıllarınca beni oyuna getirecekler.
    Ben de satın aldığım firmaya gittim ve iade sebeplerimi söyledim. Onlarda bana kendileriyle alakalı bir durum olmadığını sorunun Telpa ile alakalı olduğunu söylediler.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.