Satılan kaç bin cihazda bu sorunlar çıkıyor acaba? Sorun yaşamayan insan gelip yazmaz ki, zaten sorunu yok, neyini yazacak ? Laptop konusunda da casper almayın derler, benim emektar Casper 7 seneyi devirdi, halen canavar gibi çalışıyor mesela. Asus güvenli liman derler, aldığım asus laptop,servisten çıkmadı, en sonunda garantiyi patlatıp güvenilir bir yerde yaptırdım da alet kendine geldi. Teknoloji şans işidir, ancak sorun olduğunda firma arkasında durmuyorsa o firmadan uzak kalmalıdır. Bugün samsung Tr servisleri rezalettir . Açın şikayet sitelerini, yazın samsung servis, beyaz eşyasından telefonuna kadar binlerce şikayet okursunuz. Her cihaz, onlara göre kullanıcı hatalı olarak sorun yaşamaktadır. Note 8 kullanırken, pil testi uygulamaları pilin bitik olduğunu söylerdi, günde iki kez şarj ederdim, servis pili değiştirmedi ya ! Neymiş, kendi test cihazları pil sağlığımda sorun görmemiş, o yüzden insiyatif veya ücret karşılığı ile bile değiştiremezlermiş. Çok uygulama yüklüyormuşum da, pil ondan bitiyormuş. Yahu ben bu telefonu uygulama yüklemek için aldım efendi ! Yoksa niye bir avuç dolusu para sayayım, gider en ucuzundan bir çinli alırdım, param cebimde kalırdı. Hemen çıktım servisten, internete baktım, buyback ile en çok parayı vatan veriyor. ilk gördüğüm vatan bilgisayar şubesine girdim, buyback ile note 8i verdim, iphone 12 aldım. Bence cihazın üretim kalitesi kadar, teknik servisin müşteri memnuniyeti de önemlidir. Anlaşılan, General mobile teknik servis konusunda anlaşılan daha çok fırın ekmek yemesi lazım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim