Şimdi Ara

GENİŞ BAGAJLI AİLE OTOMOBİLİ TERCİHİNDE YARDIM. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
1
Favori
12.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trex 700


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48

    mpv lerin kralı 5008.....

     GENİŞ BAGAJLI AİLE OTOMOBİLİ TERCİHİNDE YARDIM.


    Evet güzel bir araç test sürüşü yaptım viteslerde titreme var ama tek kavramali bi araç için normal tabi birde bu araçlar daha yeni çok fazla km yapmış kimseyi görmedim mesela 100000 i devirmiş bir araç nasıl oluyor hala iyi durumda kalabiliyormu kimse bilmiyordur herhalde

    viteslerde titreme yok sadece 1 den 2 ye geçerken hafif bir sarsıntı oluyor ona da zamanla alışıyorsunuz...çift kavramalılarda dur kalklarda ,aşırı zorlamalarda sık sık sorunlar yaşandığını ve yolda bıraktıklarını biliyoruz,duyuyoruz..auto 6r tek kavramalı kolay kolay ısınmıyor ve yolda bırakmıyor...100 bini devirmiş 5008 çok var, auto 6r şanzımanla ilgili hiçbir problem duymadık ve sahibinden.com da 100 bini devirmiş 5008 var,ayrıca servislerden de bu konuda bilgi alabilirsiniz...
    yarı otomatiklerde en az yakan ve sorunsuz şu an 5008 auto 6r 'dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48

    quote:

    Orijinalden alıntı: trex 700


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerka48

    mpv lerin kralı 5008.....

     GENİŞ BAGAJLI AİLE OTOMOBİLİ TERCİHİNDE YARDIM.


    Evet güzel bir araç test sürüşü yaptım viteslerde titreme var ama tek kavramali bi araç için normal tabi birde bu araçlar daha yeni çok fazla km yapmış kimseyi görmedim mesela 100000 i devirmiş bir araç nasıl oluyor hala iyi durumda kalabiliyormu kimse bilmiyordur herhalde

    viteslerde titreme yok sadece 1 den 2 ye geçerken hafif bir sarsıntı oluyor ona da zamanla alışıyorsunuz...çift kavramalılarda dur kalklarda ,aşırı zorlamalarda sık sık sorunlar yaşandığını ve yolda bıraktıklarını biliyoruz,duyuyoruz..auto 6r tek kavramalı kolay kolay ısınmıyor ve yolda bırakmıyor...100 bini devirmiş 5008 çok var, auto 6r şanzımanla ilgili hiçbir problem duymadık ve sahibinden.com da 100 bini devirmiş 5008 var,ayrıca servislerden de bu konuda bilgi alabilirsiniz...
    yarı otomatiklerde en az yakan ve sorunsuz şu an 5008 auto 6r 'dir.

    Cevapların için çok teşekkürler güzel bilgiler ediniyoruz .sende 5008 vardi yanlış hatirlamiyorsam kronik olan sıkıntilar yasiyormusun direksiyon soyulmasi cam motorlarının su alması gibi yalitimla ilgili sorunlar var diye okumuştum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cruze SW alın ama biraz bekleyin, şu an 10000 TL yukarda fiyatı.
  • 2010 ve 2011 5008 lerde bazılarında direksiyonda soyulmalar ,tabi benim 5008 de de oldu.garanti kapsamında değiştirildi.bazı 5008 lerde de ön salıncak burçlarında da sorunlar vardı..bu sorunda garanti kapsamında aşıldı..
    2011 in 2.yarısı ve 2012 model 5008 lerde şu an için hiçbir sorun yok.tüm kronik sorunlar iyileştirilmiş.5008 topiğinde ilgili paylaşımlar mevcut,ziyaret edebilirsin

     GENİŞ BAGAJLI AİLE OTOMOBİLİ TERCİHİNDE YARDIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerka48 -- 22 Kasım 2012; 19:41:07 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.