Şimdi Ara

Gigabyte 790X-UD3P Anakart Yandı..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba..

    Başlıkta yazılı olan anakart ı geçen günlerde ekopc den sipariş etmiştm.. Kartı taktım parçaları yerlerştirdm herşey güzel oyun fln oynadım 1 gün boyunca en ufak bir sorun yoktu..

    Ertesi gün pc yi açtığımda hafif bir cızırtı oldu hemen fişi çektm,kasadan yanık kokusu geldi biraz.. Tahmin ettiğim gibi anakart yanmıştı.. Tekrar eko pc yi aradım ve kartı geri kargoladım.

    Bugün burdan bi bilgisayarcıya gidip durumu anlattığımda adam anakart yandığında kullanıcı hatasıdır dedi ?

    Şimdi benim durumumda mı böyle olcak ? Adamlar kullanıcı hatası diyip bana kartı geri yollarlarsa,hukuksal olarak bi hak talep edemez miyim ? Bu konu çok kafamı kurcalıyor.

    Diğer sistem bileşenlerimde bi sorun yok,onlarda ;

    amd x3 720 işlemci

    hd4850 ekran kartı

    high power 650 watt

    2 gb kingston ram

    2x hdd

    Oc ile uğraşmadam,herhangi bir voltaj ayarıylada oynamadım.. Nası çıkarım bu işin içinden sizce ?

    Bu arada kartın verdiği hatayı yazmayı unuttum..

    Güç düğmesine bastığımda tüm bileşenler çalışıyor ama ekrana görüntü gelmiyor. Power dan gelen büyük güç kablosunun girdiği yerin tam altında(anakart pcb sinin arka tarafı) orda hafif erimiş gibi bir bölüm war,dışındaki mavi boya dökülmüş ve içindeki iletken tel görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk1988 -- 20 Temmuz 2009; 18:18:05 >







  • Yok mu bir fikri olan
  • kullanıcı hatası demelerinin sebebi ne ne yapmışsında yakmışın..???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEATH71

    kullanıcı hatası demelerinin sebebi ne ne yapmışsında yakmışın..???


    Kullanıcı hatası diyenin aldığım firmayla bi alakası yok belki bilir diye sordum öyle dedi bana.. Kart yarın incelenicek teknik serviste,1 gün kullanılıp durup dururken bozulan kart a kullanıcı hatası diyip kestirip atamazlar heralde ? bana hiç etik gelmiyor .. Neyse yarın arayp konuşurum,durumu buraya yazarm bakalm ne yapıcaklar..

    Psu dan kaynaklı diye gerekçe sunmazlar umarım,olmadı power ın faturasını fax larım.. bilmiyrm artk nolcak.
  • En sağlıklısı, firmadan gelecek cevabı beklemen.

    Burada her kafadan bir ses çıkar, canın sıkılır.

    Ayrıca sonucu öğrenince burada bizimle de paylaşırsan çok mutlu olurum.
  • sen herhangi birsey yapmadı isen anakrt üzerinde kullanıcı hatası diyemezler merak etme bende 3 gün once ekran kartını degştirdim pc yi actım acılmadı anakart yandı...garantiye gitti bakalım ne olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brk1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: DEATH71

    kullanıcı hatası demelerinin sebebi ne ne yapmışsında yakmışın..???


    Kullanıcı hatası diyenin aldığım firmayla bi alakası yok belki bilir diye sordum öyle dedi bana.. Kart yarın incelenicek teknik serviste,1 gün kullanılıp durup dururken bozulan kart a kullanıcı hatası diyip kestirip atamazlar heralde ? bana hiç etik gelmiyor .. Neyse yarın arayp konuşurum,durumu buraya yazarm bakalm ne yapıcaklar..

    Psu dan kaynaklı diye gerekçe sunmazlar umarım,olmadı power ın faturasını fax larım.. bilmiyrm artk nolcak.

    geçmiş olsun öncelikle..zaten psudan diyceklerini sanmam 650w hp a suç bulamazlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEATH71


    quote:

    Orijinalden alıntı: brk1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: DEATH71

    kullanıcı hatası demelerinin sebebi ne ne yapmışsında yakmışın..???


    Kullanıcı hatası diyenin aldığım firmayla bi alakası yok belki bilir diye sordum öyle dedi bana.. Kart yarın incelenicek teknik serviste,1 gün kullanılıp durup dururken bozulan kart a kullanıcı hatası diyip kestirip atamazlar heralde ? bana hiç etik gelmiyor .. Neyse yarın arayp konuşurum,durumu buraya yazarm bakalm ne yapıcaklar..

    Psu dan kaynaklı diye gerekçe sunmazlar umarım,olmadı power ın faturasını fax larım.. bilmiyrm artk nolcak.

    geçmiş olsun öncelikle..zaten psudan diyceklerini sanmam 650w hp a suç bulamazlar..


    Ya şebekeden kaynaklı voltaj dalgalanması diyecekler yada psu işte.. Nette araştırdım en kolay bu sebeplerden yırtıyolar.. Yani olay onların insiyatifinde,çizgi elektronik gibi sağlam firmalar bu tür konularda tüketicinin yanında yer alıyolarmış.. Forumları okuduğum kadarıyla genel görüş böyle.. Bakalım benim başıma neler gelcek.. İçimden bi ses bi bardak soğuk su içicem diyo. Gitti 230 ytl boşa :)

    Edit: Arena pc garanti sağlıyo bu arada anakart a,bu firma hakkında fikri olan varmı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk1988 -- 21 Temmuz 2009; 1:02:16 >




  • BU TARAZ BAHANELERLE BEN BİLGİSAYAR PARÇASI SATAN Bİ İŞYERİM VAR UFAKTA OLSA HİÇ BİZAMAN ÜRÜN DÖNMEDİ DÖNEN ÜRÜNLERDE CİDDEN KULANICI HATASIYDI SENİN ÜRÜNÜDE MONTAJINDA ALTINDA VİDA UNUTMADIYSAN YADA UNUTMADILARSA VEYAHUT ANAKART MONTAJ TABANINI YANLIŞ YERE KOYUPTA MONTE EDİLDİYSE DİREK YAMAZ YANMYA BİLİR AMA BELLİ Bİ SÜRE SONRA HAFİDE OSA KAYMA YADA KOYUCU KAPLAMANIN HASARINDA DOLAYI ŞASE YATIRMADIYSA GARANTİDEN ALIRSIN AMA ÜRÜNÜN GİGABYTE OLUNCA ALDIĞIN FİRMYA ÇOK İŞ DÜŞER İYİ MARKADIR AMA SATICI FİRMANIN İLGİSİNE BAĞLI OLARAK DEĞİŞİR

    DİYELİMKİ KULANCI HATASI OLMADIĞINDAN EMİNSİN AMA ÜRÜNE KULANCI HATASI DEDİLER FİRMADAN RESMİ RAPOR İSTE KENDİLERİ AYZCIDAN ÇIKMIŞ Bİ KAĞIT PARÇASI YOLLARLARSA HAKKINA RASIN TÜKETİCİ HAKLARI BAŞVUR SAKIN ÖNEMSEMEZLİK YAMA AMAN KİM URAŞACAK DİYE ZATEN SNE URAŞMIYORSUN ONLAR URAŞIYOR HAKLIYSAN PARANI ALIRSIN Bİ TAVİSYE DAHA ÜRÜNÜ YOLLADIKTAN SONRA ARIZLAI ÜRÜN GARANTİ ŞARTINI OKUDUYSAN O SÜRE İÇERSİNDE HİÇA RAMA SORMA SONRA GİT TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVUR KESİN YENİSİNİ ALIRSIN :D İSTERSEN SEN ELİNLE YAK NORMALİ 30 İŞ GÜNÜDÜR AMA SÖZLEŞMEDE UZATABİLİYOLARDA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TecnoB -- 21 Temmuz 2009; 2:28:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TecnoB

    BU TARAZ BAHANELERLE BEN BİLGİSAYAR PARÇASI SATAN Bİ İŞYERİM VAR UFAKTA OLSA HİÇ BİZAMAN ÜRÜN DÖNMEDİ DÖNEN ÜRÜNLERDE CİDDEN KULANICI HATASIYDI SENİN ÜRÜNÜDE MONTAJINDA ALTINDA VİDA UNUTMADIYSAN YADA UNUTMADILARSA VEYAHUT ANAKART MONTAJ TABANINI YANLIŞ YERE KOYUPTA MONTE EDİLDİYSE DİREK YAMAZ YANMYA BİLİR AMA BELLİ Bİ SÜRE SONRA HAFİDE OSA KAYMA YADA KOYUCU KAPLAMANIN HASARINDA DOLAYI ŞASE YATIRMADIYSA GARANTİDEN ALIRSIN AMA ÜRÜNÜN GİGABYTE OLUNCA ALDIĞIN FİRMYA ÇOK İŞ DÜŞER İYİ MARKADIR AMA SATICI FİRMANIN İLGİSİNE BAĞLI OLARAK DEĞİŞİR

    DİYELİMKİ KULANCI HATASI OLMADIĞINDAN EMİNSİN AMA ÜRÜNE KULANCI HATASI DEDİLER FİRMADAN RESMİ RAPOR İSTE KENDİLERİ AYZCIDAN ÇIKMIŞ Bİ KAĞIT PARÇASI YOLLARLARSA HAKKINA RASIN TÜKETİCİ HAKLARI BAŞVUR SAKIN ÖNEMSEMEZLİK YAMA AMAN KİM URAŞACAK DİYE ZATEN SNE URAŞMIYORSUN ONLAR URAŞIYOR HAKLIYSAN PARANI ALIRSIN Bİ TAVİSYE DAHA ÜRÜNÜ YOLLADIKTAN SONRA ARIZLAI ÜRÜN GARANTİ ŞARTINI OKUDUYSAN O SÜRE İÇERSİNDE HİÇA RAMA SORMA SONRA GİT TÜKETİCİ HAKLARINA BAŞVUR KESİN YENİSİNİ ALIRSIN :D İSTERSEN SEN ELİNLE YAK NORMALİ 30 İŞ GÜNÜDÜR AMA SÖZLEŞMEDE UZATABİLİYOLARDA



    Öncelikle ilginiz için teşekkürler..

    Şimdiye kadar 3-4 anakart değiştirdim,hiç birinde bu tarz bişey yaşamadım,ayrıca kullandığım vidaların kart a temaz eden yerinde plastik bir malzeme var,yani o tarz bi hata olduğunu sanmıyorum. Montaj ı yaparken özellikle dikkat ettim o hususlara,zaten eski anakart ımı taktım şimdi.. aynen montaj ı yaptım. Bu kart 3-4 senedir yanmadıda o kart 1 günde nasıl yandı :) Birde aldığım sitenin koşullar bölümünde aldığım ürün 1 hafta içinde arıza yaparsa yenisini değiştirme hakkım varmış. Kullanıcı hatası demezlerse bende öyle yapıcam,çünkü o kart a güvenim kalmadı.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.