Şimdi Ara

GİGABYTE G24 F2 servis süreci yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
22
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba monitör alt tarafında çizgiler çıktı diye servise vermiş olduğum (servispoint) monitör panel değişimi oldu ama evde yaptığım testte 1 adet ölü piksel çıktı. Telefonda görüştüğümde bana değişim yada iade olur dediler ama ellerinde panel var diye değişim yapmışlar.

    Sizce ne yapmam gerekiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ürünü eskiden aldıysanız iade tutarı sizi memnun etmez.Birebir değişim yaparlarsa ki normalde yapmazlar veya emsal ürün veriyorlarsa daha ne yapsınlar.


    Eskiden 3 piksele kadar bu bir standarttır deyip reddediyorlardı ancak şimdi 1 ölü pikselde bile thh kazanabiliyorsunuz.


    yine değişim isteyin kötü gelirse bi daha bi daha isteyin kargolarınızı video ile açın video ile kargoya verin

  • rayli82 kullanıcısına yanıt

    Ürün değişim olmadı panel değişimi yaptılar ama ekranı kontrol etmemişler anlaşılan ölü piksel olan ekranı vermişler. Para iadesi yada değişim fark etmez ayrıca misli ile değişim ve enflasyon farkı diye bir durum var THH bu konuda müşteri yanında


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.